Iddquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:59 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja daar heeft Johan het wel eens over gehad. Ging over Korbach en zijn lust naar alcohol. Korbach was ergens op een besloten feestje en was weer flink aangeschoten. Toen Korbach heel hard (met een dronken kop) riep dat Derksen zijn vrouw van de trap had geduwd. Was wel een misselijke streek van Korbach.
Bij de Lama's was ie al de minst leuke. Maar vanavond was ie niet grappig idd.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:01 schreef Falco het volgende:
Tijl vond ik opdringerig en vervelend. Samen met Rik de Leeuw en Henk Westbroek de slechtste gast. Anekdote van Gijp op het eind was
Ja, heel erg. Ik kan er al twee nachten moeilijk van slapen. Deze post is bloedserieusquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:04 schreef HenkieVdV het volgende:
Trouwens even serieus tussendoor;
Zijn jullie ook gespannen vanwege deze wedstrijd?Ik heb dat normaal nooit maar net toen ik zat te kijken en ze hadden het over NL- Brazilië kreeg ik echt een vage spanning ook omdat Derksen en Gijp dan sinds vandaag iets minder, heel erg zeker zijn dat we winnen.
Ongesteld joh?quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:59 schreef Bestolene het volgende:
[..]
die anekdote komt zo toch totaal niet uit de verf hansworst
quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:59 schreef Jivis het volgende:
[..]
Nee, is Kasper van Kooten. Hij doet dat typetje altijd in een radio 2 programma.
Vertel geen anekdotes na als je het niet kan. Iedere boerenlul uit de Betuwe kan toch wel bedenken dat de manier waarop je het brengt misschien nog wel belangrijker is dan het verhaal zelf.quote:
1e wedstrijd voor Nederland die echt spannend wordt, heb geen idee wat ik ervan moet denken (zie mezelf nu al op het puntje van de bank zitten) hoop op een 2-1 overwinningquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:04 schreef HenkieVdV het volgende:
Trouwens even serieus tussendoor;
Zijn jullie ook gespannen vanwege deze wedstrijd?Ik heb dat normaal nooit maar net toen ik zat te kijken en ze hadden het over NL- Brazilië kreeg ik echt een vage spanning ook omdat Derksen en Gijp dan sinds vandaag iets minder, heel erg zeker zijn dat we winnen.
Zo bedoel ik het niet.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, heel erg. Ik kan er al twee nachten moeilijk van slapen. Deze post is bloedserieus.
Als je over je volle verstandelijke vermogens beschikt wel ja.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vertel geen anekdotes na als je het niet kan. Iedere boerenlul uit de Betuwe kan toch wel bedenken dat de manier waarop je het brengt misschien nog wel belangrijker is dan het verhaal zelf.
Wat bedoel je precies? Ik lig serieus 's nachts te piekeren vanwege de zenuwen en dat ik dan denk van "als ik morgen wakker word weer een dag dichterbij de wedstrijdquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:10 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet.Normaal heb ik totaal geen spanning bij voetbalwedstrijden van Nederland. Nu een klein "onderbuigevoel"
Verdomme. Niemand vond Tijl vandaag leuk en nu vind jij Kasper van Kooten niet leuk. Ik vond Tijl vandaag wel leuk en Kasper van Kooten normaliter ookquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die is zo verschrikkelijk niet grappig
En toch werd ik een beetje onzeker toen Gijpie zei dat Brazilie gewoon 3-0 zou winnen. Ik was gewoon echt opgelucht toen hij vanavond zei dat dat gewoon een geintje was.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:05 schreef DrDentz het volgende:
Derksen en Gijp stellen me gerust. Door hen denk ik nu dat het middenveld van Brazilië geen reet voorstelt, en die verdediging eigenlijk ook niet, en Kaka ook niet. Anders zou ik wel een beetje gespannen zijn.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies? Ik lig serieus 's nachts te piekeren vanwege de zenuwen en dat ik dan denk van "als ik morgen wakker word weer een dag dichterbij de wedstrijd"
. Er is geen enkele verborgen sarcastische of cynische ondertoon
.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:11 schreef Stofje het volgende:
[..]
Verdomme. Niemand vond Tijl vandaag leuk en nu vind jij Kasper van Kooten niet leuk. Ik vond Tijl vandaag wel leuk en Kasper van Kooten normaliter ook.
Oke dat is wel hard.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies? Ik lig serieus 's nachts te piekeren vanwege de zenuwen en dat ik dan denk van "als ik morgen wakker word weer een dag dichterbij de wedstrijd"
. Er is geen enkele verborgen sarcastische of cynische ondertoon
.
In All Stars was ie top. Toch?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik vond Tijl vanavond ook leuk. Maar Kasper van Kooten heb ik nog nooit op iets leuks kunnen betrappen. Ja zijn zus.
Zei hij dat nou wel of niet op het strand? Ik volg Gijp niet meer.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
En toch werd ik een beetje onzeker toen Gijpie zei dat Brazilie gewoon 3-0 zou winnen. Ik was gewoon echt opgelucht toen hij vanavond zei dat dat gewoon een geintje was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |