quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:44 schreef TomLievense het volgende:
Ja, ik heb er één.
Wat betekenen al die titels als [oranjefan], [groene modorator] en [weblogger]? Ik heb eigenlijk geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen zijn het functie's?
Bedankt!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Oranjefan kan je aanvragen, de rest is voor 99% FOK!crew. Moderator is van het forum, weblogger van de weblog, dan heb je ook nog redactie games/sport/FrontPage(FP) of developer.
Je doelt op je plaatje van Wilders met Hitler-snor en -kapsel dat je gister postte? Ja, dat editten we gewoon weg en dan maken we gewoon duidelijk dat dat soort "leuke" plaatjes ongewenst zijn, ook naar andere users toe. En dat gaat moeilijk als we die post verwijderen. Heel simpel.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:40 schreef Kikopuz het volgende:
Dat mods VKZ-onwaardige posts gewoon moeten verwijderen ipv door dominante gedrag te vertonen en de post te editen en nog onwaardiger maken.
Ik weet niet of die verkiezingen zoveel publiek zouden trekken en zoveel topics zou genereren dat een apart subsubforum gerechtvaardigd zou zijn. Ook heb ik het idee dat VKZ toch wel een ander (breder) publiek trekt dan POL (en de eventuele subfora daarvan). Wat m.i. ook het verschil in sfeer verklaart.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:37 schreef 08gnoT. het volgende:
Mag dit forum geen subforum worden van POL in plaats van sluiten?Er zijn altijd wel verkiezingen op komst, provinciale staten in maart, gemeenteraadsverkiezingen van enkele gemeentes in november of zo, en in andere landen zijn ook altijd wel ergens verkiezingen. En dit forum is veel gezelliger en luchtiger
Veel leukere discussies dan in POL.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:39 schreef du_ke het volgende:
Wel jammer dat je een relevante post van mij weg sodemietert omdat de inhoud je niet aanstaat.
Oh dus feitelijk gedrag mag niet meer benoemd worden?quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:41 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Iemand voor troll uitmaken is not done, en blijft dat ook. Net als elke andere vorm van op de man spelen.
Wat volgens jou feitelijk gedrag is.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh dus feitelijk gedrag mag niet meer benoemd worden?
quote:Overigens ging dit over mijn opmerking over het kloon zijn van iemand.
Wel degelijk, al was het maar om te duiden met wat voor types we in discussie zijnquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:01 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Wat volgens jou feitelijk gedrag is.
[..]
En dat soort reacties zijn ook totaal niet relevant.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
PVV terecht geen gesprekspartner meer.
Iemand die correct de geschiedenis weergeeft wegzetten als antisemiet omdat de boodschap je niet aanstaat lijkt me lichtelijk not-done.
Op die manier stimuleer je hem natuurlijk wel om maar vooral met trollen door te gaan.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ach. Als jij zo op hem overkomt, mag hij dat ook zo zeggen van mij, eigenlijk... PVVers als dom op fascist neerzetten is ook lichtelijk not-done, dat laat ik meestal ook wel staan. Werkt twee kanten op.
Umm, je snapt duidelijk het verschil niet? Ik dacht dat we de domheid van de mods er een beetje uit hadden, maar blijkbaar was ik iets te optimistisch. Ik zal het uitleggen:quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ach. Als jij zo op hem overkomt, mag hij dat ook zo zeggen van mij, eigenlijk... PVVers als dom op fascist neerzetten is ook lichtelijk not-done, dat laat ik meestal ook wel staan. Werkt twee kanten op.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Umm, je snapt duidelijk het verschil niet? Ik dacht dat we de domheid van de mods er een beetje uit hadden, maar blijkbaar was ik iets te optimistisch. Ik zal het uitleggen:
Kijk als iemand een PVV 'er een fascist noemt, gewoon zonder onderbouwing, is dat een mening. Dat je die laat staan, prima. Maartena citeert letterlijk wiki over het feit dat er wel degelijk Joodse terroristen zijn geweest. Dat wordt toegegeven en ondersteund vanuit de gehele historische wereld, zelfs door die uit Israel. Om dan uitgemaakt te worden voor antisemiet is echt totaal van de pot gerukt.
Overigens: Als ik de PVV een fascistenpartij noem, onderbouw ik dat. Het is ook te onderbouwen, dus terecht dat je dat laat staan. Iemand die correct de geschiedenis weergeven laten uitmaken voor antisemiet is niet helemaal hetzelfde.
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hallo? Contact? Iemand wordt uitgemaakt voor antisemiet voor het correct weergeven van vaststaande, gecontroleerde en bewezen feiten. Er lijkt me geen Commissie van Wijze Mannen voor nodig om dat even te editten, hoor.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een domme, domme mening blijft een mening. Al moet ik inderdaad toegeven dat de betreffende user me vaker negatief opvalt.
Ik ben er ook een weekje uit geweest, dus ik zal Ferdo's mening even afwachten.
Het kan me persoonlijk ook niet ontzettend veel schelen.... maar als ik de posts van de heer Gilette_M5 zo eens bekijk door dat hele topic, dan komt het lichtelijk xenofobisch op me over. Er valt totaal niet mee in discussie te gaan, en hij denkt dat de burgemeester van Rotterdam hetzelfde gedachtengoed heeft als Osama Bin Laden.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:11 schreef timmmmm het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |