abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 juli 2010 @ 22:14:12 #51
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_83896763
Sonnetje, ik ben vorig jaar rond deze tijd bevallen en toen was het ook vrij warm. Maar ik had ook betrekkelijk weinig last hoor, maar dan nog......
Maar van de andere kant, verloftechnisch is het ideaal, juni, juli, augustus en september verlof!!!!!!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  zaterdag 10 juli 2010 @ 22:18:33 #52
171422 LadyBlack
paint it black
pi_83896954
Een vriendin van mij zei laatst dat ze daar wel over na zou denken wanneer ze zou proberen zwanger te worden; dat ze niet rond haar eigen verjaardag of die van haar toekomstige vriend uitgerekend zou zijn.

Nou, veel succes Aangezien er geen peil op te trekken valt wanneer je daadwerkelijk zwanger wordt. Voor hetzelfde geld heb je je eigen verjaardag dan omzeild, maar tegen de tijd dat het lukt is je kind dan tegelijk met Sinterklaas jarig ofzo...

Anyway, ik wil gewoon *nu* een kind, en dat dat kind over 9 maanden tegelijk met mij of mn vriend jarig is, dat neem ik dan graag voor lief
pi_83897346
ik ben blij dat ik 21 en 25 juni omzeild heb want dan zijn mijn vriend en schoonmoeder jarig. maarwe hebben er geen rekening meegehouden. ik hoop alleen dat ik voor de 20e beval, ivm verjaardag zwager en ik niet twee weken over tijd wil gaan

jeetjejom, tis wel een lekkere tijd voor verlof ja
  zaterdag 10 juli 2010 @ 22:30:58 #54
238474 Jeetjejom
pi_83897614
Wij willen er wel proberen rekening mee te houden, eind december, begin januari is volgens ons niet de ideale tijd om jarig te zijn voor een kind, dus hopelijk ben ik volgend jaar maart zwanger en anders kan het (misschien ook wel) een maandje wachten toch?
Jouw warmte is genoeg
  zondag 11 juli 2010 @ 10:29:32 #55
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_83908425
Ik heb in de jaren van proberen zwanger te worden, geleerd, dat zwanger worden niet te plannen is.... het komt zoals het komt.... als het al komt.

Zuster, balen dat je je plannen met 6 maanden moet uitstellen.

En dames, bedankt voor jullie reacties
Make love, not war ☮
  zondag 11 juli 2010 @ 11:52:24 #56
238474 Jeetjejom
pi_83910613
Diaan, dat ben ik met je eens, plannen is onmogelijk, het hele gebeuren rond baby's is niet te plannen, wat dat betreft is het proberen zwanger worden wel een goede oefening voor de rest van je leven, niets zal meer zo gaan zoals je het gepland had
Jouw warmte is genoeg
pi_83911535
Ja ik baal der ook verschikkelijk van maarja er is nou eenmaal niets aan te doen, dus moet ik me nou alleen maar op de positieve kanten richten... Ik ga nog even opzoek
  zondag 11 juli 2010 @ 16:50:21 #58
238474 Jeetjejom
pi_83921607
En zuster87 al positieve kanten gevonden? Je kan nu wel een half jaar langer sparen om een nóg leukere klerencollectie aan te schaffen!
Jouw warmte is genoeg
  maandag 12 juli 2010 @ 18:47:18 #59
171422 LadyBlack
paint it black
pi_83968066
Hihihi Jeetjejom, dat is wel een lieve opsteker van je!
pi_83969657
Ja die is zeker positief JJ!
Enne
uhm... De kans is grote dat ik een gedeelte ervan samen met vriendje hier kan doen, dus dat hij hier is
uhm... Ik kan nog een langere poos van het alleen leven in mn huisje (waar ik net woon) genieten en hoef mn inloopkast nog niet op te geven!

Ik ga weer verder zoeken!!!
  maandag 12 juli 2010 @ 21:42:34 #61
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_83976099
Hier zijn jullie, ik was het hele topic kwijt
Verder geen nieuws. Afspraak met internist kan niet naar voren...maar het hoeft ook eigenlijk niet.
Eerst lekker op vakantie. Voor je het weet is het 19 augustus
  maandag 12 juli 2010 @ 21:45:42 #62
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_83976244
quote:
Op maandag 12 juli 2010 19:29 schreef Zuster87 het volgende:
Ja die is zeker positief JJ!
Enne
uhm... De kans is grote dat ik een gedeelte ervan samen met vriendje hier kan doen, dus dat hij hier is
uhm... Ik kan nog een langere poos van het alleen leven in mn huisje (waar ik net woon) genieten en hoef mn inloopkast nog niet op te geven!

Ik ga weer verder zoeken!!!
Heerlijk, alleen wonen
Geniet lekker van je huisje en het studeren. Je zal er met een beetje heimwee naar terug kijken als je eenmaal met je gezin woont gok ik zo (Dat heb ik nu al, en ik heb nog niet eens kinderen).
  dinsdag 13 juli 2010 @ 10:22:43 #63
114177 Diaan73
pi_83989394
Hmmm wij zullen nog iets langer moeten rammelen. Lag ik daar vanmorgen uitgebreid op de bank van de huisarts... hij aan het prutsen, kan hij de touwtjes van mn spiraaltje niet vinden. Nog een keer geprobeerd, maar nee helaas. Nu moet ik een echo en een afspraak bij de gyn laten maken. De gyn moet het spiraaltje dan verwijderen en waarschijnlijk moet ik onder narcose dan. Pff wat een gedoe. Dat gaat denk ik niet meer lukken voor de zomervakantie. Vanmiddag kan ik de assistente bellen, zij heeft dan als het goed is een afspraak gemaakt.

en Lennon was mee, zat in de buggy.. en maar huilen dat ik daar op die bank lag, vond ie maar niets
Make love, not war ☮
pi_83989736
jeetje, wat vervelend Diaan
en dat gepruts in je doos lijkt me ook niet zo'n pretje
pi_83989887
Mag ik ook (af en toe) komen rammelen?
pi_83991876
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 10:22 schreef Diaan73 het volgende:
Hmmm wij zullen nog iets langer moeten rammelen. Lag ik daar vanmorgen uitgebreid op de bank van de huisarts... hij aan het prutsen, kan hij de touwtjes van mn spiraaltje niet vinden. Nog een keer geprobeerd, maar nee helaas. Nu moet ik een echo en een afspraak bij de gyn laten maken. De gyn moet het spiraaltje dan verwijderen en waarschijnlijk moet ik onder narcose dan. Pff wat een gedoe. Dat gaat denk ik niet meer lukken voor de zomervakantie. Vanmiddag kan ik de assistente bellen, zij heeft dan als het goed is een afspraak gemaakt.

en Lennon was mee, zat in de buggy.. en maar huilen dat ik daar op die bank lag, vond ie maar niets
Een goede vriendin heeft vorige week zo'n ingreep gehad. Zij kon heel snel terecht .
Maar wat ontzettend balen, wat een gedoe zeg .
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 10:42 schreef smurfinnetje78 het volgende:
Tuurlijk . Welkom!
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 13 juli 2010 @ 11:45:07 #67
114177 Diaan73
pi_83991909
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:44 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Een goede vriendin heeft vorige week zo'n ingreep gehad. Zij kon heel snel terecht .
Maar wat ontzettend balen, wat een gedoe zeg .
ik hoop dat we snel terecht kunnen, het is hier altijd erg druk bij de gynaecologen. En over 2,5 week gaan we op vakantie....

Heeft zij ook een roesje gehad?
Make love, not war ☮
pi_83991920
Buh, wat stom zeg Diaan. Ik hoop dat je snel terecht kunt!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 13 juli 2010 @ 11:45:27 #69
114177 Diaan73
pi_83991929
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 10:42 schreef smurfinnetje78 het volgende:
tuurlijk....
Make love, not war ☮
  dinsdag 13 juli 2010 @ 11:46:44 #70
114177 Diaan73
pi_83991978
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Buh, wat stom zeg Diaan. Ik hoop dat je snel terecht kunt!
De arts heeft ook het spiraaltje gezet en verbaasde zich er nog over want hij laat de touwtjes altijd wat langer. Maar eigenlijk had ik het wel kunnen weten... een paar maand geleden een uitstrijkje gehad en toen zag de assistente de touwtjes ook niet. Ik kon toen een echo krijgen, maar vond het toen niet nodig. Met de kennis van nu: had ik het toen maar gedaan.
Make love, not war ☮
pi_83992048
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:45 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

ik hoop dat we snel terecht kunnen, het is hier altijd erg druk bij de gynaecologen. En over 2,5 week gaan we op vakantie....

Heeft zij ook een roesje gehad?
Oh ja, als je zelf ook op vakantie gaat, is het wel lastiger .

Volledige narcose. Dat moest omdat ze je buik helemaal opblazen en dat behoorlijk pijnlijk kan zijn geloof ik? Uiteindelijk vonden ze de spiraal terug in een darm .
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 13 juli 2010 @ 11:51:56 #72
114177 Diaan73
pi_83992149
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:48 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Oh ja, als je zelf ook op vakantie gaat, is het wel lastiger .

Volledige narcose. Dat moest omdat ze je buik helemaal opblazen en dat behoorlijk pijnlijk kan zijn geloof ik? Uiteindelijk vonden ze de spiraal terug in een darm .
Hadden ze niet eerst een echo gemaakt dan??

Spriaal in een darm? Dan was ze dus ook al niet meer beschermd?

Ik heb een aantal jaren geleden een laparoscopie gehad, maar dat is toch weer iets anders. Volgens de huisarts gaan ze gewoon via de vagina proberen de spiraal eruit te krijgen.
Make love, not war ☮
pi_83992343
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:51 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Hadden ze niet eerst een echo gemaakt dan??

Spriaal in een darm? Dan was ze dus ook al niet meer beschermd?

Ik heb een aantal jaren geleden een laparoscopie gehad, maar dat is toch weer iets anders. Volgens de huisarts gaan ze gewoon via de vagina proberen de spiraal eruit te krijgen.
Ja ze hadden wel een echo gemaakt vantevoren. De spiraal was na haar bevalling geplaatst en bij de nacontrole konden ze 'm niet meer vinden. Blijkbaar is 'ie door de baarmoeder heen geprikt en in de buikholte terecht gekomen. Met de echo hadden ze 'm wel zien zitten, maar waarschijnlijk beweegt 'ie ook nog? Weet het niet precies... Ze heeft een kijkoperatie gehad waarbij ze via kleine gaatjes de spiraal zoeken en verwijderen. ->> Laparoscopie dus!

En idd, dan ben je niet beschermd. Maar gelukkig kwam ze er zo snel al achter!

Brrrr... Maar dat schijnt maar heel zelden voor te komen hoor!
* probeert Diaan gerust te stellen
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_83992414
Spiraal in een darm
Wat vervelend dat het touwtje spoorloos is Diaan. En wat leuk dat jullie de kogel door de kerk hebben.

Wij gaan zeker voor een tweede maar niet voordat we in ons nieuwe huis zitten, want zwangerschapshormonen en mijn moeder gaan niet samen. Een van de slaapkamers heet wel al: de babykamer en de andere is Seb zijn slaapkamer. Ik mijmer en rammel gewoon nog even door tot volgend jaar

Seb slaapt ook eindelijk goed door en is overdag zelfstandiger en rustiger wat ook wel prettig is. Dus het rammelen is wel erger geworden wat dat betreft.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  dinsdag 13 juli 2010 @ 12:11:43 #75
114177 Diaan73
pi_83992778
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:58 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ja ze hadden wel een echo gemaakt vantevoren. De spiraal was na haar bevalling geplaatst en bij de nacontrole konden ze 'm niet meer vinden. Blijkbaar is 'ie door de baarmoeder heen geprikt en in de buikholte terecht gekomen. Met de echo hadden ze 'm wel zien zitten, maar waarschijnlijk beweegt 'ie ook nog? Weet het niet precies... Ze heeft een kijkoperatie gehad waarbij ze via kleine gaatjes de spiraal zoeken en verwijderen. ->> Laparoscopie dus!

En idd, dan ben je niet beschermd. Maar gelukkig kwam ze er zo snel al achter!

Brrrr... Maar dat schijnt maar heel zelden voor te komen hoor!
* probeert Diaan gerust te stellen
Okay, klinkt ook allemaal erg heftig zeg.... ik ga er niet van uit dat dat bij mij het geval zal zijn....
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 12:00 schreef Estrys het volgende:
Spiraal in een darm
Wat vervelend dat het touwtje spoorloos is Diaan. En wat leuk dat jullie de kogel door de kerk hebben.

Wij gaan zeker voor een tweede maar niet voordat we in ons nieuwe huis zitten, want zwangerschapshormonen en mijn moeder gaan niet samen. Een van de slaapkamers heet wel al: de babykamer en de andere is Seb zijn slaapkamer. Ik mijmer en rammel gewoon nog even door tot volgend jaar

Seb slaapt ook eindelijk goed door en is overdag zelfstandiger en rustiger wat ook wel prettig is. Dus het rammelen is wel erger geworden wat dat betreft.
Jij kunt ook nog wel even wat langer wachten, jij bent nog een stukje jonger dan ik mijn leeftijd is één van de redenen dat de kogel door de kerk is ... en groot gelijk dat je wacht totdat jullie in jullie nieuwe huis zitten.
Make love, not war ☮
pi_83992966
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 12:11 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Okay, klinkt ook allemaal erg heftig zeg.... ik ga er niet van uit dat dat bij mij het geval zal zijn....
[..]

Jij kunt ook nog wel even wat langer wachten, jij bent nog een stukje jonger dan ik mijn leeftijd is één van de redenen dat de kogel door de kerk is ... en groot gelijk dat je wacht totdat jullie in jullie nieuwe huis zitten.
Ik wilde zeggen: ja als ik zo oud was als jij dan zou ik er ook voor gaan hihi grapje. Over twee maanden toch alweer dertig
  dinsdag 13 juli 2010 @ 12:23:25 #77
114177 Diaan73
pi_83993227
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 12:17 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ik wilde zeggen: ja als ik zo oud was als jij dan zou ik er ook voor gaan hihi grapje. Over twee maanden toch alweer dertig
Haha, het is natuurlijk wel een feit. Je bent nog een jonge blom!! Ik word over 4 maanden 37 jaar... is toch wel een verschil.

Al voel me nog geen 36....
Make love, not war ☮
pi_83993948
Dank je wel!
Ik zal me dan even in het kort voorstellen

Ik ben smurfinnetje, bijna 30, gelukkig met mijn vriendje en zit tegenwoordig steeds serieuzer na te denken over een kinderwens en rammelen mijn eierstokken behoorlijk als ik van die lieve schattige baby's om mij heen zie.

Nu is het voor mij/ons nog niet direct mogelijk om daad bij woord te voegen, want we hebben allebei wel een kinderwens.
Maar rammelen kan natuurlijk volop. Hoewel ik af en toe ook met mn neus op de feiten wordt gedrukt als ik bij een vriendin ben wiens kinderen echt onuitstaanbaar kunnen zijn en erg erg brutaal!
Maar dat praat ik goed dat dat ook wel (grotendeels) aan de opvoeding ligt

Waarom het nog niet mogelijk is...
Ik ben momenteel bezig met een genetisch onderzoek. Om uit te sluiten of ik draagster ben van een ziekte die ik liever niet meegeef aan mijn eventuele kinderen.
En bij mijn vriend is dat (helaas) ook het geval.

Dus dat moeten we even afwachten!

[ Bericht 6% gewijzigd door smurfinnetje78 op 13-07-2010 17:06:49 (kleine aanpassing ivm herkenbaarheid...) ]
  Moderator dinsdag 13 juli 2010 @ 12:49:41 #79
5428 crew  miss_sly
pi_83994272
Diaan, wat naar van je spiraal. Jeetje zeg, dat verwacht je natuurlijk ook niet. Hoop dat het snel en redelijk gemakkelijk opgelost wordt!

Welkom smurfinnetje. Heftig van die onderzoeken. Succes!

Ik rammel ook weer eventjes, maar het is echt rammelen-zonder-resultaat, hoor Maar als ik zie dat een aantal meiden met wie ik tegelijk zwanger was, nu weer zwanger zijn....jeeee, dan rammel ik ook een slag in de rondte gaat wel weer over
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_83994327
@ diana73: Hmm balen dat de huisarts je niet kon helpen met het spiraaltje verwijderen. En nu maar hopen dat het niet een hele pijnlijke ingreep gaat worden bij de gyn. Dat lijkt me maar niks…Hopelijk kun je snel terecht bij de gyn!

@Estrys: nog even rammelen dus. Wanneer kunnen jullie in je eigen nieuwe huisje terecht?
ik lees soms stiekem mee in de andere topics
pi_83994695
Spiraaltje in een darm Jeumig!
Succes Diaan, ik hoop dat je snel terecht kunt! En dat je daarna heel snel zwanger wordt natuurlijk
zal ik mijn onbedoelde succesverhaal er nog even ingooien? Anderhalve maand na verwijdering spiraaltje zwanger? Wat nou, het duurt een paar maanden voor je weer vruchtbaar bent Anyway ik gun het je van harte!

Miss sly, dat heb ik nou ook... dat er al een paar van onze generatie zwangeren ( ) weer zwanger zijn... rammeldebammel! Wij hadden afgesproken om eerst te verbouwen, en dat lijkt er nu echt van te gaan komen, hopelijk in september/oktober. En daarna mag ik weer
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_83995087
Jemig, Diaan, vervelend nieuws! Hopelijk komt het gauw goed zodat jullie aan de slag kunnen. Ik hoop dat het snel raak is bij jullie.
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 12:49 schreef miss_sly het volgende:
Ik rammel ook weer eventjes, maar het is echt rammelen-zonder-resultaat, hoor Maar als ik zie dat een aantal meiden met wie ik tegelijk zwanger was, nu weer zwanger zijn....jeeee, dan rammel ik ook een slag in de rondte gaat wel weer over
Ik kan het me voorstellen! En ik kan me ook voorstellen dat het bevrijdend voelt om het gewoon te zeggen, ook (of misschien: zelfs) als je er niets mee doet.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_83995137
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 12:41 schreef smurfinnetje78 het volgende:

Waarom het nog niet mogelijk is...
Ik ben momenteel bezig met een genetisch onderzoek. Om uit te sluiten of ik draagster ben van een spierziekte die ik liever niet meegeef aan mijn eventuele kinderen. Zelf kan ik niet ziek worden (gelukkig)
En bij mijn vriend is dat (helaas) ook het geval. Maar dat ligt iets lastiger omdat hij wel (gegarandeerd) ziek kan worden als de uitslag zo is dat hij dat gen ook heeft..

Dus dat moeten we even afwachten!
Heftige situatie. Hoelang moet je nog wachten op uitslagen?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_83995483
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:09 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Heftige situatie. Hoelang moet je nog wachten op uitslagen?
Mijn uitslag is er al heel snel...
volgende week donderdag...

Afhankelijk van mijn uitslag gaan we beslissen of mn vriend zich ook laat testen.
Bij mijn familie is er een kortere levensduur vastgesteld met alle gevolgen van dien...Dus dat wil ik gewoon niet doorgeven als het niet hoeft...
En bij mijn vriend is dat gelukkig niet het geval.

Ik vind het ook wel erg spannend nu het zo dichtbij komt...

[ Bericht 14% gewijzigd door smurfinnetje78 op 13-07-2010 17:08:58 ]
  dinsdag 13 juli 2010 @ 13:20:03 #85
114177 Diaan73
pi_83995554
Smurfinnetje, dat is inderdaad best heftig zeg. Ik hoop dat jullie volgende week een goede uitslag krijgen!!
Make love, not war ☮
pi_83995571
ik weet nog niet of ik al die info laat staan.
Misschien dat ik nog wat dingen wegpoets vanavond, ivm herkenbaarheid...
pi_83995617
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 12:49 schreef miss_sly het volgende:
Helemaal mee eens
pi_83995619
wat onwijs balen Diaan!

Spannend smurfinnetje!

Zucht.. ik blijf rammelen...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_83996009
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 12:50 schreef smurfinnetje78 het volgende:

@Estrys: nog even rammelen dus. Wanneer kunnen jullie in je eigen nieuwe huisje terecht?
ik lees soms stiekem mee in de andere topics
Oplevering staat voor december. Ik laat met kerstmis mijn spiraaltje verwijderen denk ik

Voor jullie een spannende tijd zeg met die onderzoeken.
pi_83996264
ah een leuk kerstkadootje in het vooruitzicht dus!

ja spannende tijden wel. Het zet je wel aan het denken met de scenario's wat als..

Dan ga je een flink medisch traject in...En wil je dat wel/niet wat zijn daar weer gevolgen van enzo...
Maar ja, eerst afwachten, dan weer verder piekeren over wat nu...
Ben ook best zenuwachtig voor de uitslag, had ik niet verwacht...maar het heeft wel invloed op de keuzes voor de toekomst ed.
pi_83996520
Smurfinnetje, is PGD niets voor jullie? Wellicht is jullie ziekte ook uit te sluiten via deze methode.
pi_83996814
_NIKKI_: daar is wel kort over gesproken. Het enige nadeel wat daar bij mij aan vast hangt is dat je alleen maar meisjes kunt krijgen. De spierziekte bij mij komt alleen bij jongens voor. Dus als het een meisje zou zijn via PGD dan zetten ze die standaard al terug en de jongens gaan ze niet verder onderzoeken...
Dat vind ik wel en maar...Maar daar is wel mee te leven natuurlijk. Maar toch...
Dat krijg je wrs snel als het een geslachtsgebonden ziekte is.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 13:54:27 #93
114177 Diaan73
pi_83996955
Hmm 22 juli de echo en dan pas 11 augustus afspraak met gyn. Ze had gepland voor 5 augustus maar dan zijn we op vakantie. Voor 30 juli ging niet meer lukken.
Make love, not war ☮
pi_83997060
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:54 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm 22 juli de echo en dan pas 11 augustus afspraak met gyn. Ze had gepland voor 5 augustus maar dan zijn we op vakantie. Voor 30 juli ging niet meer lukken.
Blegh, dat is ook een domper op de feestvreugde
  dinsdag 13 juli 2010 @ 13:58:37 #95
114177 Diaan73
pi_83997167
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:56 schreef Estrys het volgende:

[..]

Blegh, dat is ook een domper op de feestvreugde
Ja, we dachten mooi in de vakantie al te kunnen gaan beginnen.
Make love, not war ☮
pi_83997368
Balen Diaan
  Moderator dinsdag 13 juli 2010 @ 14:03:28 #97
5428 crew  miss_sly
pi_83997378
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:21 schreef Raissa het volgende:

[..]

Helemaal mee eens
Jij ook Raissa? Wel rammelen, geen actie?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_83997446
Dus dan heb je alsnog kans dat het meisje dat teruggeplaatst wordt alsnog gendrager is... lastige kwestie. Succes in ieder geval. Mocht het PGD worden en je hebt vragen, ik heb er (jammergenoeg) ervaring mee, dus vraag maar raak.
pi_83997592
_NIKKI_: inderdaad, dus die circel krijg je dan nooit doorbroken!
Ok dat aanbod hou ik zeker even in mijn achterhoofd, ik wacht nu eerst maar even mijn uitslag af!
En dan kan ik weer verder piekeren.

Maar je hebt er iig een mooie dochter uit gekregen!
  dinsdag 13 juli 2010 @ 14:12:00 #100
238474 Jeetjejom
pi_83997696
Boh, Diaan, was wel een domper(tje) zeg..... En dan ook nog met die enge verhalen hier.... Maar het is snel genoeg 11 augustus, nog maar minder dan een maand hoor! (always look on the bright side)
En smurfinnetje, heftig zeg! Ik duim voor een goede uitslag!
Jouw warmte is genoeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')