Ik wilde zeggen: ja als ik zo oud was als jij dan zou ik er ook voor gaanquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, klinkt ook allemaal erg heftig zeg.... ik ga er niet van uit dat dat bij mij het geval zal zijn....
[..]
Jij kunt ook nog wel even wat langer wachten, jij bent nog een stukje jonger dan ik mijn leeftijd is één van de redenen dat de kogel door de kerk is ... en groot gelijk dat je wacht totdat jullie in jullie nieuwe huis zitten.
Haha, het is natuurlijk wel een feit. Je bent nog een jonge blom!! Ik word over 4 maanden 37 jaar... is toch wel een verschil.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:17 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen: ja als ik zo oud was als jij dan zou ik er ook voor gaan![]()
hihi grapje. Over twee maanden toch alweer dertig
Ik kan het me voorstellen! En ik kan me ook voorstellen dat het bevrijdend voelt om het gewoon te zeggen, ook (of misschien: zelfs) als je er niets mee doet.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:49 schreef miss_sly het volgende:
Ik rammel ook weer eventjes, maar het is echt rammelen-zonder-resultaat, hoorMaar als ik zie dat een aantal meiden met wie ik tegelijk zwanger was, nu weer zwanger zijn....jeeee, dan rammel ik ook een slag in de rondte
gaat wel weer over
Heftige situatie. Hoelang moet je nog wachten op uitslagen?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:41 schreef smurfinnetje78 het volgende:
Waarom het nog niet mogelijk is...
Ik ben momenteel bezig met een genetisch onderzoek. Om uit te sluiten of ik draagster ben van een spierziekte die ik liever niet meegeef aan mijn eventuele kinderen. Zelf kan ik niet ziek worden (gelukkig)
En bij mijn vriend is dat (helaas) ook het geval. Maar dat ligt iets lastiger omdat hij wel (gegarandeerd) ziek kan worden als de uitslag zo is dat hij dat gen ook heeft..
Dus dat moeten we even afwachten!
Mijn uitslag is er al heel snel...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Heftige situatie. Hoelang moet je nog wachten op uitslagen?
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:49 schreef miss_sly het volgende:
Ik rammel ook weer eventjes, maar het is echt rammelen-zonder-resultaat, hoorMaar als ik zie dat een aantal meiden met wie ik tegelijk zwanger was, nu weer zwanger zijn....jeeee, dan rammel ik ook een slag in de rondte
gaat wel weer over
Oplevering staat voor december. Ik laat met kerstmis mijn spiraaltje verwijderen denk ikquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:50 schreef smurfinnetje78 het volgende:
@Estrys: nog even rammelen dus. Wanneer kunnen jullie in je eigen nieuwe huisje terecht?
ik lees soms stiekem mee in de andere topics
Blegh, dat is ook een domper op de feestvreugdequote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:54 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm 22 juli de echo en dan pas 11 augustus afspraak met gyn. Ze had gepland voor 5 augustus maar dan zijn we op vakantie. Voor 30 juli ging niet meer lukken.
Ja, we dachten mooi in de vakantie al te kunnen gaan beginnen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:56 schreef Estrys het volgende:
[..]
Blegh, dat is ook een domper op de feestvreugde
Jij ook Raissa? Wel rammelen, geen actie?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |