abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 juli 2010 @ 20:54:22 #41
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_83821002
Diaan, woehoei! Wat heel erg leuk en spannend .
pi_83821596
Aurum: leuke droom! Zeer doelgericht

Diaan: spannend! Groot gelijk dat je 't morgen nog niet laat verwijderen, eerst nog ff genieten van 't lekkere weer en de kinderen!

Zuster87: ik kan me goed voorstellen dat je je niks aantrekt van wat anderen van je denken. Gewoon doen! Het is jouw leven, en als je je lief op zo'n manier toch soort van bij je kunt hebben..

Gisteren bij mn vriend gegeten, overbuurjongetje van 8 maanden was er ook.. Elke keer als 'ie me aankeek, ging 'ie lachen, en brabbelen enzo. Zo schattig. Volgens mij konden de buren me horen, met mn gerammel
pi_83821661
Oeke, ik merk ook dat ik steeds vaker mn hand op mn buik leg, alsof daar iets in zit ofzo (behalve rammelende eierstokken natuurlijk..)
pi_83821768
Leuk bubbles die kleintjes, erg verleidelijk dan he

Het is niet zozeer dat ik op die manier mn vriend bij me kan hebben, niets of niemand kan zijn aanwezigheid vervangen. Het is meer dat wij samen hebben besloten op deze manier de toekomst in te gaan. Maar waarschijnlijk gaat het m de eerstvolgende keer niet worden. Aangezien ik pas te horen heb gekregen dat mijn opleiding langer duurt dan verwacht. Blugh wat vervelend om gedwongen met je plannen te moeten schuiven.
pi_83825083
Mja, bedoelde dat ook niet echt.. half leren en half fokken werkt niet, blijkt maar weer
maar balen dat je het uit moet stellen! je verheugt je er zo op, en dan mag/kan 't nog niet.. hoeveel langer gaat je studie duren dan?
pi_83825604
Haha ja gewoon helemaal leren!! Zeg ik...
Ja ik vind het inderdaad goed balen ja! Ben er nu 6 maanden langer mee dan gepland. Dus moeten we onze plannen ook maar 6 maanden uitstellen. M'n pil gaat dus mooi mee in mijn backpack!
Maart is een mooi vooruitzicht
pi_83893256
pff.. 6 maanden is wel lang! maar maart is leuk, daar krijg je winterbabies van

ik werd vandaag gewoon verdrietig van al die zwangere buiken op werk. ik wil ook!
  zaterdag 10 juli 2010 @ 21:39:50 #48
171422 LadyBlack
paint it black
pi_83895277
Oh, heel herkenbaar ik zie op elke straathoek wel een lief baby'tje of een prachtige buik

Zuster, wat een domper!! sowieso als je studie ongepland langer duurt, maar helemaal als het deze consequentie heeft....
  zaterdag 10 juli 2010 @ 21:48:19 #49
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_83895621
Inderdaad, met dit warme weer lijkt het wel of de dikke buiken in grote getalen aanwezig zijn. Maar van de andere kant, op dit moment benijd ik deze dikke buiken niet. Liever een klein beginnend buikje nu
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_83896413
valt best mee hoogzwanger zijn nu hoor
maar heb ook geen hele grote buik scheelt ook wel

zuster87 vervelend van je opleiding zeg
maart is ook een mooie maand om te beginnen ben je iig niet hoogzwanger in de zomer

en voor de rest sterkte met rammelen!
  zaterdag 10 juli 2010 @ 22:14:12 #51
238474 Jeetjejom
pi_83896763
Sonnetje, ik ben vorig jaar rond deze tijd bevallen en toen was het ook vrij warm. Maar ik had ook betrekkelijk weinig last hoor, maar dan nog......
Maar van de andere kant, verloftechnisch is het ideaal, juni, juli, augustus en september verlof!!!!!!
Jouw warmte is genoeg
  zaterdag 10 juli 2010 @ 22:18:33 #52
171422 LadyBlack
paint it black
pi_83896954
Een vriendin van mij zei laatst dat ze daar wel over na zou denken wanneer ze zou proberen zwanger te worden; dat ze niet rond haar eigen verjaardag of die van haar toekomstige vriend uitgerekend zou zijn.

Nou, veel succes Aangezien er geen peil op te trekken valt wanneer je daadwerkelijk zwanger wordt. Voor hetzelfde geld heb je je eigen verjaardag dan omzeild, maar tegen de tijd dat het lukt is je kind dan tegelijk met Sinterklaas jarig ofzo...

Anyway, ik wil gewoon *nu* een kind, en dat dat kind over 9 maanden tegelijk met mij of mn vriend jarig is, dat neem ik dan graag voor lief
pi_83897346
ik ben blij dat ik 21 en 25 juni omzeild heb want dan zijn mijn vriend en schoonmoeder jarig. maarwe hebben er geen rekening meegehouden. ik hoop alleen dat ik voor de 20e beval, ivm verjaardag zwager en ik niet twee weken over tijd wil gaan

jeetjejom, tis wel een lekkere tijd voor verlof ja
  zaterdag 10 juli 2010 @ 22:30:58 #54
238474 Jeetjejom
pi_83897614
Wij willen er wel proberen rekening mee te houden, eind december, begin januari is volgens ons niet de ideale tijd om jarig te zijn voor een kind, dus hopelijk ben ik volgend jaar maart zwanger en anders kan het (misschien ook wel) een maandje wachten toch?
Jouw warmte is genoeg
  zondag 11 juli 2010 @ 10:29:32 #55
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_83908425
Ik heb in de jaren van proberen zwanger te worden, geleerd, dat zwanger worden niet te plannen is.... het komt zoals het komt.... als het al komt.

Zuster, balen dat je je plannen met 6 maanden moet uitstellen.

En dames, bedankt voor jullie reacties
Make love, not war ☮
  zondag 11 juli 2010 @ 11:52:24 #56
238474 Jeetjejom
pi_83910613
Diaan, dat ben ik met je eens, plannen is onmogelijk, het hele gebeuren rond baby's is niet te plannen, wat dat betreft is het proberen zwanger worden wel een goede oefening voor de rest van je leven, niets zal meer zo gaan zoals je het gepland had
Jouw warmte is genoeg
pi_83911535
Ja ik baal der ook verschikkelijk van maarja er is nou eenmaal niets aan te doen, dus moet ik me nou alleen maar op de positieve kanten richten... Ik ga nog even opzoek
  zondag 11 juli 2010 @ 16:50:21 #58
238474 Jeetjejom
pi_83921607
En zuster87 al positieve kanten gevonden? Je kan nu wel een half jaar langer sparen om een nóg leukere klerencollectie aan te schaffen!
Jouw warmte is genoeg
  maandag 12 juli 2010 @ 18:47:18 #59
171422 LadyBlack
paint it black
pi_83968066
Hihihi Jeetjejom, dat is wel een lieve opsteker van je!
pi_83969657
Ja die is zeker positief JJ!
Enne
uhm... De kans is grote dat ik een gedeelte ervan samen met vriendje hier kan doen, dus dat hij hier is
uhm... Ik kan nog een langere poos van het alleen leven in mn huisje (waar ik net woon) genieten en hoef mn inloopkast nog niet op te geven!

Ik ga weer verder zoeken!!!
  maandag 12 juli 2010 @ 21:42:34 #61
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_83976099
Hier zijn jullie, ik was het hele topic kwijt
Verder geen nieuws. Afspraak met internist kan niet naar voren...maar het hoeft ook eigenlijk niet.
Eerst lekker op vakantie. Voor je het weet is het 19 augustus
  maandag 12 juli 2010 @ 21:45:42 #62
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_83976244
quote:
Op maandag 12 juli 2010 19:29 schreef Zuster87 het volgende:
Ja die is zeker positief JJ!
Enne
uhm... De kans is grote dat ik een gedeelte ervan samen met vriendje hier kan doen, dus dat hij hier is
uhm... Ik kan nog een langere poos van het alleen leven in mn huisje (waar ik net woon) genieten en hoef mn inloopkast nog niet op te geven!

Ik ga weer verder zoeken!!!
Heerlijk, alleen wonen
Geniet lekker van je huisje en het studeren. Je zal er met een beetje heimwee naar terug kijken als je eenmaal met je gezin woont gok ik zo (Dat heb ik nu al, en ik heb nog niet eens kinderen).
  dinsdag 13 juli 2010 @ 10:22:43 #63
114177 Diaan73
pi_83989394
Hmmm wij zullen nog iets langer moeten rammelen. Lag ik daar vanmorgen uitgebreid op de bank van de huisarts... hij aan het prutsen, kan hij de touwtjes van mn spiraaltje niet vinden. Nog een keer geprobeerd, maar nee helaas. Nu moet ik een echo en een afspraak bij de gyn laten maken. De gyn moet het spiraaltje dan verwijderen en waarschijnlijk moet ik onder narcose dan. Pff wat een gedoe. Dat gaat denk ik niet meer lukken voor de zomervakantie. Vanmiddag kan ik de assistente bellen, zij heeft dan als het goed is een afspraak gemaakt.

en Lennon was mee, zat in de buggy.. en maar huilen dat ik daar op die bank lag, vond ie maar niets
Make love, not war ☮
pi_83989736
jeetje, wat vervelend Diaan
en dat gepruts in je doos lijkt me ook niet zo'n pretje
pi_83989887
Mag ik ook (af en toe) komen rammelen?
pi_83991876
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 10:22 schreef Diaan73 het volgende:
Hmmm wij zullen nog iets langer moeten rammelen. Lag ik daar vanmorgen uitgebreid op de bank van de huisarts... hij aan het prutsen, kan hij de touwtjes van mn spiraaltje niet vinden. Nog een keer geprobeerd, maar nee helaas. Nu moet ik een echo en een afspraak bij de gyn laten maken. De gyn moet het spiraaltje dan verwijderen en waarschijnlijk moet ik onder narcose dan. Pff wat een gedoe. Dat gaat denk ik niet meer lukken voor de zomervakantie. Vanmiddag kan ik de assistente bellen, zij heeft dan als het goed is een afspraak gemaakt.

en Lennon was mee, zat in de buggy.. en maar huilen dat ik daar op die bank lag, vond ie maar niets
Een goede vriendin heeft vorige week zo'n ingreep gehad. Zij kon heel snel terecht .
Maar wat ontzettend balen, wat een gedoe zeg .
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 10:42 schreef smurfinnetje78 het volgende:
Tuurlijk . Welkom!
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 13 juli 2010 @ 11:45:07 #67
114177 Diaan73
pi_83991909
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:44 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Een goede vriendin heeft vorige week zo'n ingreep gehad. Zij kon heel snel terecht .
Maar wat ontzettend balen, wat een gedoe zeg .
ik hoop dat we snel terecht kunnen, het is hier altijd erg druk bij de gynaecologen. En over 2,5 week gaan we op vakantie....

Heeft zij ook een roesje gehad?
Make love, not war ☮
pi_83991920
Buh, wat stom zeg Diaan. Ik hoop dat je snel terecht kunt!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 13 juli 2010 @ 11:45:27 #69
114177 Diaan73
pi_83991929
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 10:42 schreef smurfinnetje78 het volgende:
tuurlijk....
Make love, not war ☮
  dinsdag 13 juli 2010 @ 11:46:44 #70
114177 Diaan73
pi_83991978
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Buh, wat stom zeg Diaan. Ik hoop dat je snel terecht kunt!
De arts heeft ook het spiraaltje gezet en verbaasde zich er nog over want hij laat de touwtjes altijd wat langer. Maar eigenlijk had ik het wel kunnen weten... een paar maand geleden een uitstrijkje gehad en toen zag de assistente de touwtjes ook niet. Ik kon toen een echo krijgen, maar vond het toen niet nodig. Met de kennis van nu: had ik het toen maar gedaan.
Make love, not war ☮
pi_83992048
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:45 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

ik hoop dat we snel terecht kunnen, het is hier altijd erg druk bij de gynaecologen. En over 2,5 week gaan we op vakantie....

Heeft zij ook een roesje gehad?
Oh ja, als je zelf ook op vakantie gaat, is het wel lastiger .

Volledige narcose. Dat moest omdat ze je buik helemaal opblazen en dat behoorlijk pijnlijk kan zijn geloof ik? Uiteindelijk vonden ze de spiraal terug in een darm .
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 13 juli 2010 @ 11:51:56 #72
114177 Diaan73
pi_83992149
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:48 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Oh ja, als je zelf ook op vakantie gaat, is het wel lastiger .

Volledige narcose. Dat moest omdat ze je buik helemaal opblazen en dat behoorlijk pijnlijk kan zijn geloof ik? Uiteindelijk vonden ze de spiraal terug in een darm .
Hadden ze niet eerst een echo gemaakt dan??

Spriaal in een darm? Dan was ze dus ook al niet meer beschermd?

Ik heb een aantal jaren geleden een laparoscopie gehad, maar dat is toch weer iets anders. Volgens de huisarts gaan ze gewoon via de vagina proberen de spiraal eruit te krijgen.
Make love, not war ☮
pi_83992343
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:51 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Hadden ze niet eerst een echo gemaakt dan??

Spriaal in een darm? Dan was ze dus ook al niet meer beschermd?

Ik heb een aantal jaren geleden een laparoscopie gehad, maar dat is toch weer iets anders. Volgens de huisarts gaan ze gewoon via de vagina proberen de spiraal eruit te krijgen.
Ja ze hadden wel een echo gemaakt vantevoren. De spiraal was na haar bevalling geplaatst en bij de nacontrole konden ze 'm niet meer vinden. Blijkbaar is 'ie door de baarmoeder heen geprikt en in de buikholte terecht gekomen. Met de echo hadden ze 'm wel zien zitten, maar waarschijnlijk beweegt 'ie ook nog? Weet het niet precies... Ze heeft een kijkoperatie gehad waarbij ze via kleine gaatjes de spiraal zoeken en verwijderen. ->> Laparoscopie dus!

En idd, dan ben je niet beschermd. Maar gelukkig kwam ze er zo snel al achter!

Brrrr... Maar dat schijnt maar heel zelden voor te komen hoor!
* probeert Diaan gerust te stellen
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_83992414
Spiraal in een darm
Wat vervelend dat het touwtje spoorloos is Diaan. En wat leuk dat jullie de kogel door de kerk hebben.

Wij gaan zeker voor een tweede maar niet voordat we in ons nieuwe huis zitten, want zwangerschapshormonen en mijn moeder gaan niet samen. Een van de slaapkamers heet wel al: de babykamer en de andere is Seb zijn slaapkamer. Ik mijmer en rammel gewoon nog even door tot volgend jaar

Seb slaapt ook eindelijk goed door en is overdag zelfstandiger en rustiger wat ook wel prettig is. Dus het rammelen is wel erger geworden wat dat betreft.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  dinsdag 13 juli 2010 @ 12:11:43 #75
114177 Diaan73
pi_83992778
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:58 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ja ze hadden wel een echo gemaakt vantevoren. De spiraal was na haar bevalling geplaatst en bij de nacontrole konden ze 'm niet meer vinden. Blijkbaar is 'ie door de baarmoeder heen geprikt en in de buikholte terecht gekomen. Met de echo hadden ze 'm wel zien zitten, maar waarschijnlijk beweegt 'ie ook nog? Weet het niet precies... Ze heeft een kijkoperatie gehad waarbij ze via kleine gaatjes de spiraal zoeken en verwijderen. ->> Laparoscopie dus!

En idd, dan ben je niet beschermd. Maar gelukkig kwam ze er zo snel al achter!

Brrrr... Maar dat schijnt maar heel zelden voor te komen hoor!
* probeert Diaan gerust te stellen
Okay, klinkt ook allemaal erg heftig zeg.... ik ga er niet van uit dat dat bij mij het geval zal zijn....
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 12:00 schreef Estrys het volgende:
Spiraal in een darm
Wat vervelend dat het touwtje spoorloos is Diaan. En wat leuk dat jullie de kogel door de kerk hebben.

Wij gaan zeker voor een tweede maar niet voordat we in ons nieuwe huis zitten, want zwangerschapshormonen en mijn moeder gaan niet samen. Een van de slaapkamers heet wel al: de babykamer en de andere is Seb zijn slaapkamer. Ik mijmer en rammel gewoon nog even door tot volgend jaar

Seb slaapt ook eindelijk goed door en is overdag zelfstandiger en rustiger wat ook wel prettig is. Dus het rammelen is wel erger geworden wat dat betreft.
Jij kunt ook nog wel even wat langer wachten, jij bent nog een stukje jonger dan ik mijn leeftijd is één van de redenen dat de kogel door de kerk is ... en groot gelijk dat je wacht totdat jullie in jullie nieuwe huis zitten.
Make love, not war ☮
pi_83992966
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 12:11 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Okay, klinkt ook allemaal erg heftig zeg.... ik ga er niet van uit dat dat bij mij het geval zal zijn....
[..]

Jij kunt ook nog wel even wat langer wachten, jij bent nog een stukje jonger dan ik mijn leeftijd is één van de redenen dat de kogel door de kerk is ... en groot gelijk dat je wacht totdat jullie in jullie nieuwe huis zitten.
Ik wilde zeggen: ja als ik zo oud was als jij dan zou ik er ook voor gaan hihi grapje. Over twee maanden toch alweer dertig
ti amo più di ieri ma meno di domani
  dinsdag 13 juli 2010 @ 12:23:25 #77
114177 Diaan73
pi_83993227
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 12:17 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ik wilde zeggen: ja als ik zo oud was als jij dan zou ik er ook voor gaan hihi grapje. Over twee maanden toch alweer dertig
Haha, het is natuurlijk wel een feit. Je bent nog een jonge blom!! Ik word over 4 maanden 37 jaar... is toch wel een verschil.

Al voel me nog geen 36....
Make love, not war ☮
pi_83993948
Dank je wel!
Ik zal me dan even in het kort voorstellen

Ik ben smurfinnetje, bijna 30, gelukkig met mijn vriendje en zit tegenwoordig steeds serieuzer na te denken over een kinderwens en rammelen mijn eierstokken behoorlijk als ik van die lieve schattige baby's om mij heen zie.

Nu is het voor mij/ons nog niet direct mogelijk om daad bij woord te voegen, want we hebben allebei wel een kinderwens.
Maar rammelen kan natuurlijk volop. Hoewel ik af en toe ook met mn neus op de feiten wordt gedrukt als ik bij een vriendin ben wiens kinderen echt onuitstaanbaar kunnen zijn en erg erg brutaal!
Maar dat praat ik goed dat dat ook wel (grotendeels) aan de opvoeding ligt

Waarom het nog niet mogelijk is...
Ik ben momenteel bezig met een genetisch onderzoek. Om uit te sluiten of ik draagster ben van een ziekte die ik liever niet meegeef aan mijn eventuele kinderen.
En bij mijn vriend is dat (helaas) ook het geval.

Dus dat moeten we even afwachten!

[ Bericht 6% gewijzigd door smurfinnetje78 op 13-07-2010 17:06:49 (kleine aanpassing ivm herkenbaarheid...) ]
  Moderator dinsdag 13 juli 2010 @ 12:49:41 #79
5428 crew  miss_sly
pi_83994272
Diaan, wat naar van je spiraal. Jeetje zeg, dat verwacht je natuurlijk ook niet. Hoop dat het snel en redelijk gemakkelijk opgelost wordt!

Welkom smurfinnetje. Heftig van die onderzoeken. Succes!

Ik rammel ook weer eventjes, maar het is echt rammelen-zonder-resultaat, hoor Maar als ik zie dat een aantal meiden met wie ik tegelijk zwanger was, nu weer zwanger zijn....jeeee, dan rammel ik ook een slag in de rondte gaat wel weer over
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_83994327
@ diana73: Hmm balen dat de huisarts je niet kon helpen met het spiraaltje verwijderen. En nu maar hopen dat het niet een hele pijnlijke ingreep gaat worden bij de gyn. Dat lijkt me maar niks…Hopelijk kun je snel terecht bij de gyn!

@Estrys: nog even rammelen dus. Wanneer kunnen jullie in je eigen nieuwe huisje terecht?
ik lees soms stiekem mee in de andere topics
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')