het kon ook 5 augustus, maar ja, dan zijn we op vakantie. Van die maand zijn 2 weken vakantie, dus dat gaat best wel snel inderdaad.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:12 schreef Jeetjejom het volgende:
Boh, Diaan, was wel een domper(tje) zeg..... En dan ook nog met die enge verhalen hier.... Maar het is snel genoeg 11 augustus, nog maar minder dan een maand hoor! (always look on the bright side)
En smurfinnetje, heftig zeg! Ik duim voor een goede uitslag!
Nou , de assistente had ze met het maken van het uitstrijkje al niet zien, toen kon ik een echo krijgen maar vond dat niet nodig. Ik heb wel af en toe wat steken in mn buik, misschien dat het toch wel aan het spiraaltje ligt, maar de huisarts denk dat de touwtjes achter de baarmoedermond zijn gaan zitten. En dus niet zo makkelijk te zien en uit te vissen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:15 schreef LadyBlack het volgende:
Ohhh Diaan...wat een stom nieuws! Heb je er nooit last van gehad?
En dan ook nog langer wachten... echt een domper ja.
Ik ga voor je duimen dat de gynaecoloog m er zo uit vist!!
Precies.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:24 schreef LadyBlack het volgende:
Maarja, je had natuurlijk het liefst zwanger teruggekomen
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:40 schreef LadyBlack het volgende:
Ja maar dit topic is bij uitstek geschikt voor heerlijk wishful thinking....
Nee zonder gekheid, ik hoop dat het meevalt
Weet je, dat is zoo waar! Ik heb ergens het gevoel da tik niet mag zeggen dat ik rammel, omdat we besloten hebben er niets mee te doen. Volgens veel mensen is het nog best wel mogelijk toch? Leeftijd, ach, komt vast goed en alle andere (rationele) argumenten zijn immers op te lossen? Nou ja, misschien wel, maar voor ons is vooral de leeftijd een heel belangrijk issue, dus we doen eht gewoon niet. En ik krijg best wel eens het gevoel dat je dan maar niet moet zeuren, omdat het toch je eigen keus is.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:08 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kan het me voorstellen! En ik kan me ook voorstellen dat het bevrijdend voelt om het gewoon te zeggen, ook (of misschien: zelfs) als je er niets mee doet.
Joh, dat is toch gewoon beroepsdeformatiequote:Op woensdag 14 juli 2010 22:49 schreef Poppedein het volgende:Ik zit écht te veel in Z&G te neuzen nu...
inderdaad!quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:25 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Joh, dat is toch gewoon beroepsdeformatie. Lekker blijven neuzen
.
Ik dacht eigenlijk vanmorgen nog dat je je binnenkort ging meldenquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:49 schreef Poppedein het volgende:
Ik zit écht te veel in Z&G te neuzen nu...
die voorwaarde heb ik dus ookquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:39 schreef mefke79 het volgende:
o. En er komt hier ooit wel een tweede, maar nu even niet. Denk ik. Wanneer heb je geen duowagen meer nodig? Als je oudste 2 is als uk geboren wordt? Of kan dat sneller?
Gaan we morgen gewoon samen rammelenquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:33 schreef Ca.ra het volgende:
Ik moet ook echt niet meer kijken Poppedein. Allemaal de schuld van Huup.
Maar mijn metertje slaat nog ongeveer ieder kwartier om van 'ja' naar 'nee' dus ik rammel maar half
Was het werkelijk zo'n passieve actie?quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:30 schreef huuphuup het volgende:
[..]
inderdaad!
en ik zou het helemaal niet erg vinden als je over een paar maanden toch nog aansluit![]()
Gekke rammelaars![]()
mij de schuld geven, tsk! ik deed niets!
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:31 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Was het werkelijk zo'n passieve actie?
bellelenaquote:Op donderdag 15 juli 2010 01:47 schreef bellelena het volgende:
Hoe is het hier?
Wij zijn nog niet voor het echie begonnen, vriendje heeft toch nog ietsje langer nodig
Dus ik blijf nog eventjes hier rondhangen! Aan de ene kant vind ik het ook wel nog even goed zo (het is en blijft wel een enorme stap natuurlijk), maar aan de andere kant blijft het rammelen toch wel erg aanwezig..
Ik zag net dat HuupHuup weer zwanger is, jemigdepemig dat wakkert het rammelen toch ook wel weer extra aan hier haha! Dus vandaar dat ik weer eens mijn neus om de hoek steek!
Effectief héquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:10 schreef Asyniur het volgende:
Als jullie al rammelen van huup die zwanger is, dan moeten jullie niet naar de foto's van baby Floris kijken
Dan slaan je eierstokken echt op tilt
quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:04 schreef LadyBlack het volgende:
Phaidra
Jij bent hier toch ook wel opvallend veel hoorGa je nog eens oppassen binnenkort?
Oh en huuphuup, nog gefeliciteerdnog zo'n schatje erbij straks!
Ja he, ik heb altijd kinderen gewild, maar echt sinds ik zoveel oppas, en sinds er een paar vriendinnen ook af en toe grapjes maken en duidelijk ook wel willen, is het gewoon niet meer te houden!!quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:29 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Morgen! Grotendeels alleen, maar de meneer komt waarschijnlijk wel mee eten.
En ik kan het rammelen niet meer zo goed negeren de laatste tijd. Allemaal vriendinnen die ermee bezig zijn, dan is het lastig om van je af te zetten... Echt een raar fenomeen, dat je vrij plotseling zo graag zwanger zou willen zijn! Het gevoel is duidelijk anders dan een jaar geleden.
LadyBlack! Hoe is het bij jou? Spiraaltje inmiddels verwijdert?quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
bellelenaik vroeg me laatst al af waar je was.
Jammer dat het toch nog ietsje langer duurt, maar het is natuurlijk wel fijn dat je weet dat hij het over een tijdje wel wilRammelze nog even!
Daar ga ik zelfs bijna van rammelen terwijl ik echt nog niet wilquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:10 schreef Asyniur het volgende:
Als jullie al rammelen van huup die zwanger is, dan moeten jullie niet naar de foto's van baby Floris kijken
Hihi, grappig dat je dan opeens gaat uitkijken naar je ongesteldheid!quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:01 schreef LadyBlack het volgende:
Hijs wel heel liefaan het slapen op zn aankleedkussen.....
Ja, ik ben sinds 1 juli spiraalloos, maar nu duurt het echt een eeuwigheid voor ik ongesteld wordik geloof dat ik de dagen voor verwijdering ongesteld was (altijd minimaal dus slecht te checken), dus kan nog wel even duren ook
quote:Op [url=http:/forum.fok.nl/topic/1486772/3/50#84087065]donderdag 15 juli 2010 13:10[/url] schreef Asyniur het volgende:
Maar die foto waar Floris ligt te slapen is ook wel te lief...... Niet goed voor eierstokken van rammelaars hoor!quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:39 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]mijn hormonen wat doen jullie!
echt zo lief al die reacties
Hahhaa, wat grappig om te horen. Hoe oud is hij?quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:47 schreef femsss het volgende:
We hebben al een eigen huisje (appartement) en beiden vaste baan.. Hij is alleen beetje bang dat "zijn leven voorbij is" met een babymaar inderdaad niet te veel pushen.
staat een paar post terug, maar in het kort zijn we bezig met een genetisch onderzoek ivm erfelijke ziektes in de families.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:04 schreef Pvoesss het volgende:
Dan vraag ik me af smurfinnetje wat is ff niet handig?
dat lijkt me ook het ergst van allemaal. Of dat ze zich gaan bemoeien met je eigen voorpret ed...quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:08 schreef Jeetjejom het volgende:
Die opvoedkundige taak? Ach dat komt vanzelf wel denk ik... Ben er ook al een jaar op aan het wachtenNee dat valt wel mee, je weet als moeder zelf wat het beste is, en laat je vooral niet opjennen door je omgeving (of moeders die kinderen rond dezelfde leeftijd, helemaal gek wordt je daarvan)
Ik vind het erg flauw om hier lacherig over te doen. Mijn ervaring is dat mannen in het algemeen een sterk verantwoordelijkheidsgevoel hebben en zich niet zo makkelijk over kunnen geven aan zoiets vaags als 'een gevoel dat alles wel op z'n plaats valt'. Ik vind dat juist een van de grootste kwaliteiten van mijn vriend.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:48 schreef Jeetjejom het volgende:
Hahaha, ach gossie is hij bang dat ie volwassen moet worden.....
Awww...Ik herken je gevoel tot op zekere hoogte (bij mij is het niet zo heel sterk dat ik ervan moet huilen, maar toch). En ik weet ook hoe het is om nog niet te mogen. Dikke knuffel!!quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:36 schreef Chell het volgende:
Ik ben op m'n werk al onderdeel van weddenschappen... de eerstvolgende <insert bedrijfsnaam> baby![]()
@claudia_x: er is wel toekomstperspectief (tenminste dat hoop ik), maar niet echt op korte termijn (wil er hier niet al teveel over kwijt qua details ivm meelezers).
Maar ik ben "al" 31 en heb het gevoel dat het zo langzamerhand allemaal te lang gaat duren en het straks niet meer kan en ik voel me echt de laatste der Mohikanen (al m'n oude schoolvriendinnen zijn vlak achter elkaar moeder geworden)
Naja...en dan heb je gewoon van die dagen dat ik zooo hard rammel dat ik er van moet huilen. Morgen wel weer over(tijd van de maand helpt ook niet mee..lekker labiel)
Oooh sorry dan heb ik net die post of pagina gemistquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:17 schreef smurfinnetje78 het volgende:
[..]
staat een paar post terug, maar in het kort zijn we bezig met een genetisch onderzoek ivm erfelijke ziektes in de families.
Zondag 25..quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:57 schreef smurfinnetje78 het volgende:
[..]
Hahhaa, wat grappig om te horen. Hoe oud is hij?
Ik denk dat dat bij mijn vriend ook het geval is.. Hij vertelde dat hij soort van "bang" was voor wat er dan allemaal veranderd en of ie wel een goede vader zou zijn e.d. (quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat mannen in het algemeen een sterk verantwoordelijkheidsgevoel hebben en zich niet zo makkelijk over kunnen geven aan zoiets vaags als 'een gevoel dat alles wel op z'n plaats valt'. Ik vind dat juist een van de grootste kwaliteiten van mijn vriend.
Ik ben inmiddels al 41, en de kans op complicaties bij een volgend kind of bij mij worden iedere dag bijna groter. En die risico's wllen wij niet nemen. Dat is geen commentaar op mensen die dat wel willen, hoor, maar wij hebben voor onszelf heel duidelijk dat we ten eerste heel blij en gelukkig zijn met het feit dat we toch nog een kind hebben gekregen dat ook nog eens gezond is, en ten tweede zouden we een zwangerschap afbreken als er iet smet het kindje niet in orde is. Om dat niet te hoeven, is het verstandiger het risico niet te nemen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:48 schreef Jeetjejom het volgende:
Miss, gaat het bij het issue leeftijd over het feit dat het misschien niet meer zo snel zal gaan, of meer dat het broertje of zusje van Senna dan misschien wel erg oude ouders krijgt?
Ik moet zeggen dat ik dat ook altijd vind meespelen, hoe wil je als je op de 50e nog kinderen krijgt enig idee hebben in welke wereld je kind op zijn 18e leeft? De kloof is dan toch veel te groot? Of denk ik alleen maar zo
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:36 schreef Chell het volgende:
Ik ben op m'n werk al onderdeel van weddenschappen... de eerstvolgende <insert bedrijfsnaam> baby![]()
@claudia_x: er is wel toekomstperspectief (tenminste dat hoop ik), maar niet echt op korte termijn (wil er hier niet al teveel over kwijt qua details ivm meelezers).
Maar ik ben "al" 31 en heb het gevoel dat het zo langzamerhand allemaal te lang gaat duren en het straks niet meer kan en ik voel me echt de laatste der Mohikanen (al m'n oude schoolvriendinnen zijn vlak achter elkaar moeder geworden)
Naja...en dan heb je gewoon van die dagen dat ik zooo hard rammel dat ik er van moet huilen. Morgen wel weer over(tijd van de maand helpt ook niet mee..lekker labiel)
Misschien is hij wel bang dat zijn leven voorbij zal zijn, juist omdat hij denkt dat hij door de verantwoordelijkheid die hij gaat voelen, veel dingen niet meer zal gaan/kunnen doen. Het hoeft niet per se negatief te zijn, of kinderachtig, dat ben ik zeker met claudia eensquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:27 schreef Jeetjejom het volgende:
@claudia, ik ben het met je eens dat mannen zich zeker verantwoordelijk voelen, maar Femss gaf aan dat vriendlief bang is dat zijn leven over is, niet dat hij bang is dat hij het niet aan kan, dat vind ik zeker een verschil. Bij ons was manlief ook van mening dat alles eerst op rolletjes moest lopen voordat er over kinderen gedacht werd.
Zo dacht mijn vriend er ook over maar toen Puck zich opeens aandiende was hij eigenlijk zo om. Nu ziet hij het helemaal zitten en zegt dat de echo helemaal het papa gevoel opgeroepen heeft.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:12 schreef femsss het volgende:
[..]
Ik denk dat dat bij mijn vriend ook het geval is.. Hij vertelde dat hij soort van "bang" was voor wat er dan allemaal veranderd en of ie wel een goede vader zou zijn e.d. ()
Hij is nog vrij jong. Dat komt denk ik over een paar jaar vanzelf wel. Zeker als er meer mensen/vrienden in de omgeving kinderen krijgen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:57 schreef femsss het volgende:
Het is inderdaad gewoon onzekerheid.. Hij wil er in ieder geval wel over nadenken dus er is nog hoopondertussen rammel ik lekker verder
De gyaecoloog heeft het niet over een bepaalde periode gehad dat ik niet zwanger mag zijn. Dus ik ga er vooralsnog vanuit dat dat het probleem niet is. Ik vraag me alleen af wat de invloed is van die afwijkende baarmoeder op een volgende zwangerschap, zeker nu in een van de twee compartimenten een litteken zit.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:45 schreef Claudia_x het volgende:
Het advies gaat zeker zijn om minstens een jaar te wachten voor je weer zwanger raakt, aangezien je een keizersnede hebt gehad?
Ja, dat lijkt me ook! Ik dacht dat het een standaardavies was (minstens 6 maanden, het liefst 1 jaar wachten), maar het kan ook heel goed zo zijn dat ik ernaast zit.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:57 schreef Aoraki het volgende:
Als zo'n advies bestaat om te wachten met een tweede zwangerschap, moeten ze dat wel van te voren vertellen...
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:49 schreef Winnik het volgende:
[..]
Ja ,ik ben het...
Iets met wachtwoord en geen idee wat mijn oude emailadres was...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |