Foto is begin maart gemaakt, het zou kunnen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:15 schreef marcel.nl het volgende:
en wordt 2010 nog het jaar van Citaro 3 ?
[ afbeelding ]
Het ging dus over de Citaro LE van alweer 2005. In mijn beleving waren die dingen nog maar net uit.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De Citaro, die zijn al veel ouder: de eersten dateren van 1998.
Waaronder een testbus die van Connexxion werd overgenomen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:30 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Het ging dus over de Citaro LE van alweer 2005. In mijn beleving waren die dingen nog maar net uit.
Van Oeveren blijkt er toch alweer vanaf eind 2006 begin 2007 mee te rijden, zie ik nu.
Onbekende?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:10 schreef Peterselieman het volgende:
En vandaag een onbekende MAN Caetano op de 12 meter omloop op mijn stamlijntje
Dit was volgens mij de eerste Citaro met nieuw front. Ik ga hier verder onder een nieuwe naam, groetjes Busfoto.nl (sorry dat de zoekfunctie op mn site niet goed werkt, ik weet ook niet hoe dit komt)quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Waaronder een testbus die van Connexxion werd overgenomen.
TCR had volgens mij de allereerste Citaro II dacht ik.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:00 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Dit was volgens mij de eerste Citaro met nieuw front. Ik ga hier verder onder een nieuwe naam, groetjes Busfoto.nl (sorry dat de zoekfunctie op mn site niet goed werkt, ik weet ook niet hoe dit komt)
Die concessie ging eind 2005 in. De TCR 88 werd in december nog voor het ingaan van de concessie in Waterland als Arriva 1001 geleverd. Ging om een cadeautje van Mercedes. Niet veel later heeft Arriva de bus overgeheveld naar TCR.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:09 schreef marcel.nl het volgende:
Nee volgens mij was die connexxion echt de eerste citaro 2, die reed rond Arnhem / Nijmegen en ging later inderdaad naar Van Oeveren.
TCR kwam pas toen Arriva de aanbestedingen won rond Amsterdam/Zaandam en later Zuid Holland Zuid.
quote:Arriva Netherlands takes Optare Solo for new rural services
Optare has won a second significant export order in a matter of weeks with an order for seven Solos being placed by Arriva Netherlands, which is the country’s third largest bus operator with around 12% of the market.
The Solos will enter service in December on newly won contracted rural services in the north of the country. Arriva in the UK have extensive experience of Solo having taken 170 of the model directly into their fleet and a substantial additional number as a result of acquisitions. The company also runs Optare’s Versa and Tempo models.
The buses bound for the Netherlands are the 8.1 metre model with seating for 24. Power is from the Euro 5 compliant Mercedes-Benz OM904LA engine rated at 95 kW (127 bhp) and which is matched to an Allison 2100 Series five-speed automatic transmission.
Air conditioning has been specified and the buses will incorporate readers for the OV-Chipcard used as part of the Dutch National Tariff System of paperless ticketing. Optare’s Eco Drive dashboard will also be fitted to provide driving style information that can contribute to improved fuel economy as well as passenger safety and comfort.
Eens even kijken naar de kentekens. De door mij getoonde 3152 is voor het eerst op kenteken gesteld op 19 mei 2006 (en een dag later door mij gefotografeerd).quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die concessie ging eind 2005 in. De TCR 88 werd in december nog voor het ingaan van de concessie in Waterland als Arriva 1001 geleverd. Ging om een cadeautje van Mercedes. Niet veel later heeft Arriva de bus overgeheveld naar TCR.
Dit was ik dus vergeten te vermelden, bedankt voor de verdere informatie.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die concessie ging eind 2005 in. De TCR 88 werd in december nog voor het ingaan van de concessie in Waterland als Arriva 1001 geleverd. Ging om een cadeautje van Mercedes. Niet veel later heeft Arriva de bus overgeheveld naar TCR.
Bedankt voor de infoquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:56 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Eens even kijken naar de kentekens. De door mij getoonde 3152 is voor het eerst op kenteken gesteld op 19 mei 2006 (en een dag later door mij gefotografeerd).
De TCR 88 (BR-NN-61) is op 5 december 2005 voor het eerst op naam gezet. De TCR 88 is dus naar alle waarschijnlijkheid de oudste Citaro II
Nee, basisschool niveau: optellen, aftrekken, vermenigvuldigen en delen. En dat delen lukte mij niet eens omdat ik geen idee meer had hoe staartdelingen ook al weer gingen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:59 schreef Peter het volgende:
Voor de chauffeurs: Is zo'n rekentest bij je sollicitatie pittig? Waar moet je aan denken?
staartdelingen ken ik ook niet meerquote:Op zondag 15 augustus 2010 16:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, basisschool niveau: optellen, aftrekken, vermenigvuldigen en delen. En dat delen lukte mij niet eens omdat ik geen idee meer had hoe staartdelingen ook al weer gingen.
Toch heb ik de testen wel gehaald, alleen jammer dat het busbedrijf toen met een ander uzb in zee ging.
Ik heb er geen enkele gemaakt en volgens mij is dat ook niet het belangrijkste. Vermenigvuldigen, optellen en aftrekken zijn veel belangrijker in dat vak.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:33 schreef Peter het volgende:
[..]
staartdelingen ken ik ook niet meerff oefenen dan
Moest alles uit het hoofd of mocht je ook opschrijven?quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb er geen enkele gemaakt en volgens mij is dat ook niet het belangrijkste. Vermenigvuldigen, optellen en aftrekken zijn veel belangrijker in dat vak.
Nee, je kreeg ook een kladpapiertje. Bij Randstad wel tenminste.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:47 schreef Peter het volgende:
[..]
Moest alles uit het hoofd of mocht je ook opschrijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |