quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:48 schreef BeefRWijker het volgende:
Voorheen bekend als de Ambassador 120 en intern nog steeds als de Ambassador ALE106
Voorzover bekend rijden er in Nederland alleen Ambassdor 120's (bij Connexxion en Syntus)
en vermoedelijk één prototype (bj 2002) bij TCR.
Ach, meneer mist z'n 3 schuin oplopende gele strepen op de kont. Tis ook nooit goed.quote:
Wat krijg je als je een Premier kruist met een Ambassadeur en er een snufje Viking bij doet?quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Merk en type: VDL Berkhof Diplomat
Gewoon een ideetje: misschien is 't wat om de kachel uit te zetten in de zomer?quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:24 schreef Cerbie het volgende:
Net gespot in Nijmegen, het is niet te harden achterin die nieuwe Citaro's van BRENG, naast de motor.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:48 schreef NoBody122 het volgende:
Strippenkaart in Friesland wordt op 21 oktober 2010 afgeschaft
Hebben ze in Groningen überhaupt al eens OV-chip apparatuur in de bussen hangen?quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:10 schreef marcel.nl het volgende:![]()
![]()
Hier in Groningen nog niet geloof ik, maar hoe lang nog ?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:19 schreef NoBody122 het volgende:
Vooral i.c.m. warmte, ja.. Airco's werken voor geen meter
Uiteraard net vanmiddag alleen maar Ambassadors getroffen (bij uitzondering ook vandaag aan het bussen geslagen)..
Nadien trouwens, tijdens het lopen van stalling -> station, voor de grap even door de TSN-garage gelopen. Citea 3327 staat daar namelijk weer (of nog steeds, natuurlijk)
Tijd dat 'ie op de lijn gaat promo'en..quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja, volgens mij maakt die Citea als 'promobus' meer kilometers dan een gewone bus op een dag
Wat zou het zijn, spontane ontbranding?quote:Wegens een technisch mankement aan alle aardgasbussen worden vervangende bussen ingezet. Hierdoor kan de dienstregeling verstoord raken.
Gebrek aan vervangend materieel, denk ik eerder.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:52 schreef Cerbie het volgende:
Op de infoborden in Nijmegen:
[..]
Wat zou het zijn, spontane ontbranding?
Het gas is op ?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:52 schreef Cerbie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:52 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Officieel een Frysker.quote:Op zondag 11 juli 2010 17:12 schreef Alexxxxx het volgende:
weet je al wat ik straks om 20:34 op de foto ga zetten?
Die gok zou je zelfs zonder die wedstrijd kunnen doen, want zondagavond. Dus jaquote:Op zondag 11 juli 2010 17:25 schreef Alexxxxx het volgende:
ik gok dat ikiig een lege bus op de foto ga zetten? wie gaat e rnu met de bus leeuwarden uit als de wedstrijd net begint...
quote:Op zondag 11 juli 2010 20:50 schreef Alexxxxx het volgende:
aan de andere kant van de weg als mn auto, zat bij de halte de andere kant op
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Plaatje posten. Anders geloof ik het niet
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik upload mijn fotos pas als ik er wat meer op mijn kaartje heb, dus over een paar dagen waarschijnlijk
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Er is meer in het leven dan busfoto's alleen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Weet ik.Mocht je het nodig hebben, sterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Wat een hel moet dat zijn.quote:Op zondag 11 juli 2010 18:45 schreef NoBody122 het volgende:
De 7823 is inmiddels omgewisseld voor 1 van de Citaro G's
Het duurt even, maar uiteindelijk haal je die 100 KM/u idd welquote:Op maandag 12 juli 2010 20:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat een hel moet dat zijn.
Op de Afsluitdijk hoogstens 85 km/h, Citaro G's schijnen zelfs 100 te bereiken...
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:14 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Het duurt even, maar uiteindelijk haal je die 100 KM/u idd wel
Eh, hebben we het hier over de Citaro G's, of over de ouwe Volvo's?quote:Op maandag 12 juli 2010 22:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik vind ze bij 80 km/h al veel lawaai maken
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:22 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Eh, hebben we het hier over de Citaro G's, of over de ouwe Volvo's?
Blazen Citaro G's met een ZF-versnellingsbak vaker dan dezelfde bussen met een Voith-bak?quote:Op maandag 12 juli 2010 22:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De Citaro G zoals dus de 9165 en 9167.
Met een andere bak er in zou het veel minder lawaai zijn geweest
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Blazen Citaro G's met een ZF-versnellingsbak vaker dan dezelfde bussen met een Voith-bak?
Alhoewel de Voith-bakken de laatste tijd ook melodieuzer worden (de Diwa5-bakken bedoel ik).quote:
Of het schakelprogramma.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Er zitten grote verschillen in. In dit geval zat ik meer te denken aan het missen van een versnelling of aan versnellingsbakverhoudingen die meer gericht zijn op het uitvoeren van een stadsdienst.
Echt waar?quote:Op maandag 12 juli 2010 22:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Er zitten grote verschillen in.
Beetje raar als je de max snelheid eenvoudig electronisch kan begrenzenquote:In dit geval zat ik meer te denken aan het missen van een versnelling
Zoals kleinere wielmaat.quote:of aan versnellingsbakverhoudingen die meer gericht zijn op het uitvoeren van een stadsdienst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beef R. Wijker
als t maar gekoelde lucht isquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:56 schreef Peterselieman het volgende:
Heb trouwens vanmiddag een verstekeling in Leeuwarden gespot: Ramba 8714.
De 1851 kwam ook nog ff langs.
Verder zijn de spitsbussen tussen Leeuwarden en Dokkum in de middagspits een groot succes. De door de provincie ingezette touringcars vervoeren namelijk alleen maar lucht.
Oh dat wist ik niet, bedankt. Dus Qbuzz huurt ook TCR in.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:37 schreef Peterselieman het volgende:
Zo te zien is het de beruchte kruising aan de westzijde van Groningen aan de koeriersterweg
De bus rijdt btw niet voor Arriva, maar is gehuurd door Kubus
Liever een stel dubbelgeledesquote:Op zaterdag 17 juli 2010 09:35 schreef Gnittoo het volgende:
ving gisteren iets op over een proef met een 15m bus op lijn 12
Onderhoudt Connexxion Gooi- en Vechtstreek die Lion's überhaupt?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:42 schreef Alfisti het volgende:
Laatste drie weken is het aardig feest met bbq-bussen in het Gooi
http://www.gooieneemlande(...)plein-(update-video)
http://www.gooieneemlande(...)s-Connexxion-(video)
http://www.gooieneemlande(...)s-Connexxion-(video)
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:56 schreef Peterselieman het volgende:
Verder zijn de spitsbussen tussen Leeuwarden en Dokkum in de middagspits een groot succes. De door de provincie ingezette touringcars vervoeren namelijk alleen maar lucht.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Onderhoudt Connexxion Gooi- en Vechtstreek die Lion's überhaupt?
Zowel de 8714 als de 1851 ook vandaag zien rondrijden idd. Benieuwd waarom die 8714 nou weer naar Fryslân is gehaaldquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:56 schreef Peterselieman het volgende:
Dat is op zich niet nieuw (al is het in dit topic misschien nog niet gemeld); de 8846 vervangt al sinds enkele weken de 8849, als backup-QLiner.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nog een aanvulling: de 8846 reed op lijn 350
Tóch wel. Hoorde toevallig net een kwartiertje geleden op de radio, dat Connexxion in die streek 30 bussen uit de roulering haalt, vanwege die branden. Werd ook bij vermeld dat het idd om de katalysatoren ging, en dat ze die dus gaan vervangen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
problemen met de katalysator werden niet opgemerkt iig. Ze waren namelijk oververhit.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:28 schreef NoBody122 het volgende:
Niets mis met die 84xx Amba's.
Weet nog wel, dat we de 8451 in Fryslân rond hadden rijden. Fijn busje (net als de 1851 overigens)
en nu de regios fryslan en rotjeknor nogquote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:34 schreef marcel.nl het volgende:
[ afbeelding ]
Goed bezig.
Bovenstaand is de lijst van schadebedragen bij Qbuzz.... . .
In dit geval Qbuts.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:16 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
en nu de regios fryslan en rotjeknor nog
tuurlijk!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat zal aanmerkelijk minder zijn kan ik je nu al voorspellen
Staat ook op de televaagquote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:38 schreef NoBody122 het volgende:
Tóch wel. Hoorde toevallig net een kwartiertje geleden op de radio, dat Connexxion in die streek 30 bussen uit de roulering haalt, vanwege die branden. Werd ook bij vermeld dat het idd om de katalysatoren ging, en dat ze die dus gaan vervangen.
Hopelijk gebeurt het wel met enige ernst.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:26 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Staat ook op de televaag
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
je vergeet friesland! daar rijd ook veel baggerquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hopelijk gebeurt het wel met enige ernst.
Connexxion heeft er een handje van regio's aan te wijzen als dumpplaatsen.
Waterland, Noord-Holland Noord, Arnhem, Zwolle, Gooi- en Vechtstreek...
Zelfde fabriek, maar niet hetzelfde type.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:24 schreef UncleFunk het volgende:
Zijn die bussen van Connexxion met de katalysatorproblemen dezelfde als die voor de HTM en Veolia in de regio Haaglanden rijden?
Oké, dat scheelt weer.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zelfde fabriek, maar niet hetzelfde type.
konden ze geen proshittys doen? :/quote:Op zondag 18 juli 2010 21:34 schreef NoBody122 het volgende:
Er is vandaag een vrij groot aantal bussen vanuit Leeuwarden naar 't zuiden verscheept, ivm die 88xx-MAN's, die daar uit de roulering zijn gevist. Voornamelijk Amba's, wellicht zelfs alleen maar
Logisch, want die rijdt altijd op lijn 149 (Uithoorn-Amstelveen via Nes a/d Amstel).quote:Op maandag 19 juli 2010 01:46 schreef Alexxxxx het volgende:
ik zag gister een pro city in amstelveen!
dab ben ik blij dat we met de 170 zijn gegaanquote:Op maandag 19 juli 2010 01:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Logisch, want die rijdt altijd op lijn 149 (Uithoorn-Amstelveen via Nes a/d Amstel).
Ik ben blij dat op die lijn weer af en toe een gelede bus rijdt.quote:Op maandag 19 juli 2010 01:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dab ben ik blij dat we met de 170 zijn gegaan
Op de 170?quote:Op maandag 19 juli 2010 02:13 schreef Alexxxxx het volgende:
op zaterdag was het rustig, 2 keer een Caetano gehad
Oh. Nee, nog nietquote:Op maandag 19 juli 2010 02:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh nee.. Caetano heen, Lio'ns City terug. PM al gezien?
Ja en zijn het niet dezelfde bussen die bij Qbuzz Rotterdam eo en Frieslân rijden (de eerste serie, nietzijnde gas-bussen). ? En bij Connexxion Voorneputten in zilverkleurig ?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zelfde fabriek, maar niet hetzelfde type.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:34 schreef marcel.nl het volgende:
[ afbeelding ]
Goed bezig.
Bovenstaand is de lijst van schadebedragen bij Qbuzz.... . .
In dit geval Qbuts.
Er zijn toch kleine verschillen tussen die bussen. Onder andere het motorvermogen en de afwerking van de bussen.quote:Op maandag 19 juli 2010 06:21 schreef marcel.nl het volgende:
[..]
Ja en zijn het niet dezelfde bussen die bij Qbuzz Rotterdam eo en Frieslân rijden (de eerste serie, nietzijnde gas-bussen). ? En bij Connexxion Voorneputten in zilverkleurig ?
Dat zijn toch wel dezelfde bussen als de brandbussen regio Gooi en Vechtstreek ?
quote:Op maandag 19 juli 2010 14:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Er zijn toch kleine verschillen tussen die bussen. Onder andere het motorvermogen en de afwerking van de bussen.
Ik kan al raden wat voor muziek er in de bus gedraaid wordt.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Merk en type: Mercedes-Benz Conecto
Eigenaar: Stadt Bus Tuttlingen Klink GmbH
Land van herkomst: Duitsland
Datum: 22 april 2010
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen op de terugweg vanaf de Bauma
Hoeft niet per se.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:53 schreef marcel.nl het volgende:
[..]
En de brandgevoeligheid, zou die ook schelen ?
Topdrukte in Hilversumse remisequote:Op maandag 19 juli 2010 16:53 schreef marcel.nl het volgende:
[..]
En de brandgevoeligheid, zou die ook schelen ?
Zelfde reden waarschijnlijk waarom al die andere vreemdelingen er rondrijden.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:38 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Zowel de 8714 als de 1851 ook vandaag zien rondrijden idd. Benieuwd waarom die 8714 nou weer naar Fryslân is gehaald![]()
8846 en 8849 doen vaker dingen samen:quote:[..]
Dat is op zich niet nieuw (al is het in dit topic misschien nog niet gemeld); de 8846 vervangt al sinds enkele weken de 8849, als backup-QLiner.
Aangezien het de laatste tijd vaak raak is met die Integro's, is hij ook al het nodige aantal keren naar Alkmaar gesjouwd inmiddels
[..]
Nee, het zijn dezelfde bussen als de 8800's die uit Utrecht kwamen (stads uitvoering, Lions City T).quote:Op maandag 19 juli 2010 06:21 schreef marcel.nl het volgende:
[..]
Ja en zijn het niet dezelfde bussen die bij Qbuzz Rotterdam eo en Frieslân rijden (de eerste serie, nietzijnde gas-bussen). ? En bij Connexxion Voorneputten in zilverkleurig ?
Dat zijn toch wel dezelfde bussen als de brandbussen regio Gooi en Vechtstreek ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd waarom nou net alleen die 8700's weer anders zouden zijn dan de 8800's.
Als dat niet zo is dan heeft G&V iets uit te leggen.Er stond wel zoiets van Arriva Touring op de brug bij Cosmo, gisteren.quote:Haus ?!quote:Op maandag 19 juli 2010 17:21 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik kan al raden wat voor muziek er in de bus gedraaid wordt.
[ Bericht 12% gewijzigd door BeefRWijker op 20-07-2010 11:23:10 ]Beef R. Wijker
Ik las het in de krant, ja. Begin oktober nog wat strippenkaarten inslaan.quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:48 schreef NoBody122 het volgende:
Strippenkaart in Friesland wordt op 21 oktober 2010 afgeschaft
quote:Nee, het zijn dezelfde bussen als de 8800's die uit Utrecht kwamen (stads uitvoering, Lions City T).
Alle andere zijn streekuitvoering (Lions City TÜ) en de bussen van VoornePutten zijn weer 't allerlaatste model daarvan.
Ben benieuwd waarom nou net alleen die 8700's weer anders zouden zijn dan de 8800's.
Als dat niet zo is dan heeft G&V iets uit te leggen.
correct, had hem vrijdag en zondag mee. de 2934 zit nu in alkmaar.quote:De Alkmaarse reserve (grijze 2911, met ribbeltjes tapijt op de vloer) schijnt voorlopig voor Fryslân te rijden wat gelijk de reden zal zijn geweest dat ik die zaterdag niet ben tegengekomen.
Er zit maar 3 maanden verschil tussen de 8800 en 8700's en volgens de RDW hebben ze allebei euro-4 zonder roetfilter.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:11 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
Alleen de 63 bussen van het type MAN Lion's City die in het Gooi en de Vechstreek rijden zijn uitgerust met dit roetfilter.
[..]
Ja, dat vond ik ook. Hij is er echt even voor gaan zittenquote:Op maandag 19 juli 2010 22:06 schreef Gnittoo het volgende:
leuke pics
Nou. De sjoof lijkt ook sprekend op z'n avatar, vindt je ook niet?quote:
ik heb de sjoof niet herkenbaar gezien, hoe kun jij dat dan wel?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:01 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Nou. De sjoof lijkt ook sprekend op z'n avatar, vindt je ook niet?
Apropos avatars, lijk jij ook sprekend op Emile?
Jammer genoeg is dat laatste je dus niet gelukt.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb de sjoof niet herkenbaar gezien, hoe kun jij dat dan wel?![]()
bedankt voor de complimenten heren. Vond het grappig om het eens zo te doenMeestal zit ik langs de weg en zie ik wel wat er langs komt, dit keer wist ik wat er langs zou komen, maar moest ik ff een geschikt plekje vinden
Echt welquote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:30 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Jammer genoeg is dat laatste je dus niet gelukt.
Doch een logisch gevolg van jouw plaatskeuzequote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Echt welDat jij me niet ziet staan is een tweede
Precies. Daarom lijkt ie ook zo sprekend op z'n Avatar.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb de sjoof niet herkenbaar gezien, hoe kun jij dat dan wel?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:bedankt voor de complimenten heren. Vond het grappig om het eens zo te doenMeestal zit ik langs de weg en zie ik wel wat er langs komt,
Oh ja-a?quote:dit keer wist ik wat er langs zou komen,Maar ja, wat voor zin heeft 't als je de sjoof er niet herkenbaar op hebt staan.quote:maar moest ik ff een geschikt plekje vinden![]()
't Kan wel Iedereen122 zijn of Niemendal134, weet jij veel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beef R. Wijker![]()
Heb je de plek die ze gekozen hebben in de Qliners nog niet gezien.quote:Op maandag 19 april 2010 21:04 schreef Peterselieman het volgende:
Bij de Fryskers gaan ze het oplaadpunt voor de ov-flopkaart bij de achterdeur hangen. Ziet er niet uit.
[ afbeelding ]
Hebben ze 2 zitplaatsen voor opgeofferd achter de uitgang, alleen even vergeten de stoelen ook eventjes weg te halen. Wie toch zo hoognodig moet zitten in een volle bus kan zich dan al paaldansend en hopsend nog een plaats verschaffen. Even op je hoofd passen als je iets uit je tas in 't gangpad pakt. In de bus van 2 weken terug waren ze er kennelijk zo uitgelopen voor een bakkie want daar hing 't stop knopje nog los bungelend aan z'n draadje terwijl de schroefjes geheel in de buis waren ingedraaid.
"Is ie klaar, jonges ... Ja hoor, alleen nog even ......"Wat let je?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:40 schreef Ofyles2 het volgende:
On-topic:
Waar blijft de foto van Syntus 4101?
[ Bericht 6% gewijzigd door BeefRWijker op 20-07-2010 16:07:21 ]Beef R. Wijker![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:58 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Heb je de plek die ze gekozen hebben in de Qliners nog niet gezien.
Hebben ze 2 zitplaatsen voor opgeofferd achter de uitgang, alleen even vergeten de stoelen ook eventjes weg te halen.
In de bus van 2 weken terug waren ze er kennelijk zo uitgelopen voor een bakkie want daar hing 't stop knopje nog los bungelend aan z'n draadje terwijl de schroefjes geheel in de buis waren ingedraaid.
"Is ie klaar, jonges ... Ja hoor, alleen nog even ......"
Al lang gezien. Moet alleen nog een foto er van uppenAltijd onderweg naar het avontuur![]()
Leren de technici van Connexxion dan ook geen vaardigheden?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:58 schreef BeefRWijker het volgende:
Heb je de plek die ze gekozen hebben in de Qliners nog niet gezien.
Hebben ze 2 zitplaatsen voor opgeofferd achter de uitgang, alleen even vergeten de stoelen ook eventjes weg te halen. Wie toch zo hoognodig moet zitten in een volle bus kan zich dan al paaldansend en hopsend nog een plaats verschaffen. Even op je hoofd passen als je iets uit je tas in 't gangpad pakt. In de bus van 2 weken terug waren ze er kennelijk zo uitgelopen voor een bakkie want daar hing 't stop knopje nog los bungelend aan z'n draadje terwijl de schroefjes geheel in de buis waren ingedraaid.
"Is ie klaar, jonges ... Ja hoor, alleen nog even ......"![]()
![]()
Die worden vermoedelijk afgewezen als overgekwalificeerdquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Leren de technici van Connexxion dan ook geen vaardigheden?![]()
![]()
A propos, wat betrreft die strijkplanken, ik geloof geen barst van dat verhaal.
Op de stalling in Bolsward (aan de Workumertrekweg, hè Maurits) stond MAXX Leeuwarden Ambassador 8210, met opwaardeer terminal maar zonder strijkplank.
Ook de 5100 Ambassadors rijden hier volgens mij nog steeds zonder strijkplank rond.
Ook de Qliners zonder infoxx reizigersschermen zijn tegenwoordig voorzien van opwaardeer terminals maar ontberen toch nog steeds de schermpjes. Idem ditto -dacht ik- de MAN 8800's.
Of zou dat ook aan de 'vaardigheden' van de planners liggen?
Kennelijk wordt er alleen geïnvesteerd als 't direkt geld opbrengt.
(Het vervangen van lege kassabon rolletjes valt daar natuurlijk ook niet onder, dat mag duidelijk zijn)
[ Bericht 0% gewijzigd door BeefRWijker op 20-07-2010 19:30:34 ]Beef R. Wijker![]()
Ik vroeg me af, heeft iemand van jullie hier misschien ook een foto van de achterkant van zo'n Den Oudsten bus?
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!![]()
http://www.busfoto.nl/foto/displayimage.php?album=847&pos=68quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:02 schreef classpc het volgende:
Ik vroeg me af, heeft iemand van jullie hier misschien ook een foto van de achterkant van zo'n Den Oudsten bus?
[ afbeelding ]
Dit is wel een cabriobus overigens...![]()
Oke thanks. Ik herinner ze namelijk met gele remlichten, maar blijkbaar vergis ik me.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
http://www.busfoto.nl/foto/displayimage.php?album=847&pos=68
Dit is wel een cabriobus overigens...Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!![]()
In mijn herinnering hadden ze ook gele/oranje/okerkleurige remlichten en zo te zien kloppen onze herinneringen dus nog.![]()
Bus Euro Test 2010
Fünf Hersteller traten beim Bus Euro Test 2010 in Bukarest an, um den begehrten Titel "Bus of the Year" zu erhalten. Das waren die Kandidaten: Mercedes-Benz Citaro EEV, Otokar Kent 290 LF, Temsa Avenue, VDL Citea CLF 120 und Volvo 7700 Hybrid. Lernen Sie in einem zehnminütigen Film die Kandidaten kennen und schnuppern Sie ein wenig Test-Atmosphäre.
video: http://www.bustv.de/cms/btv_home?content=694377&singleton=true![]()
als ik nar Hilversum ga is het om bij een vriendin van me daar op de koffie, niet om bussen op de foto te zettenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:27 schreef BeefRWijker het volgende:
Jan en alleman is als geobsedeerd naar Hilversum afgereisd
Ben jij al onderweg, Alex?![]()
![]()
Maar als iemand het zich anders herinnerd kan dat dus ook heel goed kloppen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:54 schreef BastiaanL het volgende:
In mijn herinnering hadden ze ook gele/oranje/okerkleurige remlichten en zo te zien kloppen onze herinneringen dus nog.
Kijk 's aan, het excuus is er al.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als ik nar Hilversum ga is het om bij een vriendin van me daar op de koffie, niet om bussen op de foto te zetten a:s)
Beef R. Wijker![]()
Kijk nou, een CLE
Maar wat moet die rare bult nou voor de airco?
En een hele trits hagel witte ambassadors.
(Edit: stonden die er in september vorig jaar ook al niet?)
[ Bericht 21% gewijzigd door BeefRWijker op 22-07-2010 12:05:49 ]Beef R. Wijker![]()
Op de QLiner?quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:44 schreef Ou-Tannu het volgende:
vandaag in een veel te hete Citaro gezetenTevens -purist.![]()
Heeft het een nummer tussen de 2834 en de 2848?quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:44 schreef Ou-Tannu het volgende:
vandaag in een veel te hete Citaro gezeten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: