Wat een hel moet dat zijn.quote:Op zondag 11 juli 2010 18:45 schreef NoBody122 het volgende:
De 7823 is inmiddels omgewisseld voor 1 van de Citaro G's
Het duurt even, maar uiteindelijk haal je die 100 KM/u idd welquote:Op maandag 12 juli 2010 20:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat een hel moet dat zijn.
Op de Afsluitdijk hoogstens 85 km/h, Citaro G's schijnen zelfs 100 te bereiken...
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:14 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Het duurt even, maar uiteindelijk haal je die 100 KM/u idd wel
Eh, hebben we het hier over de Citaro G's, of over de ouwe Volvo's?quote:Op maandag 12 juli 2010 22:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik vind ze bij 80 km/h al veel lawaai maken
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:22 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Eh, hebben we het hier over de Citaro G's, of over de ouwe Volvo's?
Blazen Citaro G's met een ZF-versnellingsbak vaker dan dezelfde bussen met een Voith-bak?quote:Op maandag 12 juli 2010 22:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De Citaro G zoals dus de 9165 en 9167.
Met een andere bak er in zou het veel minder lawaai zijn geweest
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Blazen Citaro G's met een ZF-versnellingsbak vaker dan dezelfde bussen met een Voith-bak?
Alhoewel de Voith-bakken de laatste tijd ook melodieuzer worden (de Diwa5-bakken bedoel ik).quote:
Of het schakelprogramma.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Er zitten grote verschillen in. In dit geval zat ik meer te denken aan het missen van een versnelling of aan versnellingsbakverhoudingen die meer gericht zijn op het uitvoeren van een stadsdienst.
Echt waar?quote:Op maandag 12 juli 2010 22:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Er zitten grote verschillen in.
Beetje raar als je de max snelheid eenvoudig electronisch kan begrenzenquote:In dit geval zat ik meer te denken aan het missen van een versnelling
Zoals kleinere wielmaat.quote:of aan versnellingsbakverhoudingen die meer gericht zijn op het uitvoeren van een stadsdienst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beef R. Wijker
als t maar gekoelde lucht isquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:56 schreef Peterselieman het volgende:
Heb trouwens vanmiddag een verstekeling in Leeuwarden gespot: Ramba 8714.
De 1851 kwam ook nog ff langs.
Verder zijn de spitsbussen tussen Leeuwarden en Dokkum in de middagspits een groot succes. De door de provincie ingezette touringcars vervoeren namelijk alleen maar lucht.
Oh dat wist ik niet, bedankt. Dus Qbuzz huurt ook TCR in.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:37 schreef Peterselieman het volgende:
Zo te zien is het de beruchte kruising aan de westzijde van Groningen aan de koeriersterweg
De bus rijdt btw niet voor Arriva, maar is gehuurd door Kubus
Liever een stel dubbelgeledesquote:Op zaterdag 17 juli 2010 09:35 schreef Gnittoo het volgende:
ving gisteren iets op over een proef met een 15m bus op lijn 12
Onderhoudt Connexxion Gooi- en Vechtstreek die Lion's überhaupt?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:42 schreef Alfisti het volgende:
Laatste drie weken is het aardig feest met bbq-bussen in het Gooi
http://www.gooieneemlande(...)plein-(update-video)
http://www.gooieneemlande(...)s-Connexxion-(video)
http://www.gooieneemlande(...)s-Connexxion-(video)
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:56 schreef Peterselieman het volgende:
Heb trouwens vanmiddag een verstekeling in Leeuwarden gespot: Ramba 8714.
De 1851 kwam ook nog ff langs.
Verder zijn de spitsbussen tussen Leeuwarden en Dokkum in de middagspits een groot succes. De door de provincie ingezette touringcars vervoeren namelijk alleen maar lucht.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Onderhoudt Connexxion Gooi- en Vechtstreek die Lion's überhaupt?
Zowel de 8714 als de 1851 ook vandaag zien rondrijden idd. Benieuwd waarom die 8714 nou weer naar Fryslân is gehaaldquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:56 schreef Peterselieman het volgende:
Heb trouwens vanmiddag een verstekeling in Leeuwarden gespot: Ramba 8714.
De 1851 kwam ook nog ff langs.
Verder zijn de spitsbussen tussen Leeuwarden en Dokkum in de middagspits een groot succes. De door de provincie ingezette touringcars vervoeren namelijk alleen maar lucht.
Dat is op zich niet nieuw (al is het in dit topic misschien nog niet gemeld); de 8846 vervangt al sinds enkele weken de 8849, als backup-QLiner.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nog een aanvulling: de 8846 reed op lijn 350
Tóch wel. Hoorde toevallig net een kwartiertje geleden op de radio, dat Connexxion in die streek 30 bussen uit de roulering haalt, vanwege die branden. Werd ook bij vermeld dat het idd om de katalysatoren ging, en dat ze die dus gaan vervangen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
problemen met de katalysator werden niet opgemerkt iig. Ze waren namelijk oververhit.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:28 schreef NoBody122 het volgende:
Niets mis met die 84xx Amba's.
Weet nog wel, dat we de 8451 in Fryslân rond hadden rijden. Fijn busje (net als de 1851 overigens)
en nu de regios fryslan en rotjeknor nogquote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:34 schreef marcel.nl het volgende:
[ afbeelding ]
Goed bezig.
Bovenstaand is de lijst van schadebedragen bij Qbuzz.... . .
In dit geval Qbuts.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:16 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
en nu de regios fryslan en rotjeknor nog
tuurlijk!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat zal aanmerkelijk minder zijn kan ik je nu al voorspellen
Staat ook op de televaagquote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:38 schreef NoBody122 het volgende:
Tóch wel. Hoorde toevallig net een kwartiertje geleden op de radio, dat Connexxion in die streek 30 bussen uit de roulering haalt, vanwege die branden. Werd ook bij vermeld dat het idd om de katalysatoren ging, en dat ze die dus gaan vervangen.
Hopelijk gebeurt het wel met enige ernst.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:26 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Staat ook op de televaag
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
je vergeet friesland! daar rijd ook veel baggerquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hopelijk gebeurt het wel met enige ernst.
Connexxion heeft er een handje van regio's aan te wijzen als dumpplaatsen.
Waterland, Noord-Holland Noord, Arnhem, Zwolle, Gooi- en Vechtstreek...
Zelfde fabriek, maar niet hetzelfde type.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:24 schreef UncleFunk het volgende:
Zijn die bussen van Connexxion met de katalysatorproblemen dezelfde als die voor de HTM en Veolia in de regio Haaglanden rijden?
Oké, dat scheelt weer.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zelfde fabriek, maar niet hetzelfde type.
konden ze geen proshittys doen? :/quote:Op zondag 18 juli 2010 21:34 schreef NoBody122 het volgende:
Er is vandaag een vrij groot aantal bussen vanuit Leeuwarden naar 't zuiden verscheept, ivm die 88xx-MAN's, die daar uit de roulering zijn gevist. Voornamelijk Amba's, wellicht zelfs alleen maar
Logisch, want die rijdt altijd op lijn 149 (Uithoorn-Amstelveen via Nes a/d Amstel).quote:Op maandag 19 juli 2010 01:46 schreef Alexxxxx het volgende:
ik zag gister een pro city in amstelveen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |