abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83529060
De olie ramp en vulkaan story gaat doorrrrrrrrrr Deel 2

Breaking! volgens experts heeft BP mogelijk een giftige vulkaan geraakt!

De vulkaan zou mogelijk zwavel en giftige metaal erts uitspuwen!

Volgens hem is het lek niet te dichten en zal wereldwijd miljoenen slachtoffers veroorzaken ten gevolge van hongerdood

GULF OIL LEAK TAPPED VOLCANO !!! mans WORSTE ATTACK YET AGAINST GOD'S NATURE

Coast to Coast AM - Richard Hoagland - "We need the Mud Logs"

Richard Hoagland and J. Marvin Herndon on Coast to Coast AM. Cal Congress and DEMAND they release the Mud Logs..... before its too late!

http://www.coasttocoastam.com/

http://nuclearplanet.com/

http://www.enterprisemission.com/

The Deepwater Horizon False Flag Event (Trigger No. 8 in my "12 Triggers Driving the Transition from Globalization to World Government" video of 15December2009) threatens to explode into an unprecedented catastrophe of planetary proportions...

Salbuchi - The Well From Hell - Part 1 of 2

Salbuchi - The Well From Hell - Part 2 of 2

The Deepwater Horizon False Flag Event (Trigger No. 8 in my "12 Triggers Driving the Transition from Globalization to World Government" video of 15December2009) threatens to explode into an unprecedented catastrophe of planetary proportions...

Oil Spill truth....Its All Setup!

The Video BP & Big Oil Don't Want You to See

[ Bericht 8% gewijzigd door mediacurator op 01-07-2010 13:09:12 ]
  donderdag 1 juli 2010 @ 13:00:42 #2
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_83529321
Is dit ontdekt door de Russen?
Humans dont deserve to live...
pi_83529451
Ik ben ook een vulkaan die al 21jaar gifgassen uitspuwt
pi_83529584
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 13:00 schreef L3IPO het volgende:
Is dit ontdekt door de Russen?
Nee door de Amerikanen!

The Video BP & Big Oil Don't Want You to See

donderdag 1 juli 2010 @ 13:10:59 #5
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_83529739
Beter
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
pi_83529832
And here we go again...
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
  donderdag 1 juli 2010 @ 13:16:37 #7
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_83529976
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 13:13 schreef AlphaOmega het volgende:
And here we go again...
Ik zou als ik jou was een bot schrijven. die tekst kun je onderhand wel in elk fok topic plakken
pi_83530693
Ga je nog een keer de bronnen geven van die feiten die je riep Lambiekje? Je negeert me keer op keer en het komt op mij precies zo over als een standaard alu-hoedjes drager. Veel roepen, weinig kunnen onderbouwen en dan vervolgens als je klem gepraat wordt, negeren en verder gaan met volgende zogenaamde feiten.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_83531007
hier nog wat wetenschappelijke informatie over asfalt vulkanen:

National Geographic: http://news.nationalgeogr(...)lifornia-underwater/

Artikel geschreven door oudmedewerker U.S. Geological Survery: http://geology.about.com/cs/volcanology/a/aa051604a.htm

En de onderzoekers van het centrum van Marine Wetenschappen van de Universiteit Bremen: http://www.marum.de/en/Asphalt_volcanoes_discovered.html

Hier een artikel uit SCIENE magazine vanuit 2004: http://oso.tamucc.edu/~ianmacd/ianmacd/macdonald_science2004.pdf
白い付
付いて行く
pi_83531288
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 13:35 schreef DutchErrorist het volgende:
Ga je nog een keer de bronnen geven van die feiten die je riep Lambiekje? Je negeert me keer op keer en het komt op mij precies zo over als een standaard alu-hoedjes drager. Veel roepen, weinig kunnen onderbouwen en dan vervolgens als je klem gepraat wordt, negeren en verder gaan met volgende zogenaamde feiten.
Kan hij niet.
pi_83534501
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 13:51 schreef Document1 het volgende:

[..]

Kan hij niet.
De bronnen zijn de bodem onderzoeken die een olie maatschappij verplicht is te doen alvorens ergens te mogen boren.

Deze, de z.g.n. "mud logs" worden vooralsnog niet prijs gegeven door BP, daarom is het voor iedereen speculeren zelf voor de experts

Komt ook bij dat de verschillende bronnen van de z.g.n. experts politiek gekleurd zouden kunnen zijn

[ Bericht 0% gewijzigd door mediacurator op 01-07-2010 17:44:16 ]
pi_83539492
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:22 schreef mediacurator het volgende:

[..]

De bonnen zijn de bodem onderzoeken die een olie maatschappij verplicht is te doen alvorens ergens te mogen boren.

Deze, de z.g.n. "mud logs" worden vooralsnog niet prijs gegeven door BP, daarom is het voor iedereen speculeren zelf voor de experts

Komt ook bij dat de verschillende bronnen van de z.g.n. experts politiek gekleurd zouden kunnen zijn
Waar zijn de bronnen dan van de feiten die Lambiekje ons gaf?
quote:
Op maandag 28 juni 2010 21:12 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Feiten liegen er anders niet om....
[..]
Tot nu toe liegen al die feiten.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_83549831
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 13:44 schreef Jungpionier het volgende:

Artikel geschreven door oudmedewerker U.S. Geological Survery: http://geology.about.com/cs/volcanology/a/aa051604a.htm

En de onderzoekers van het centrum van Marine Wetenschappen van de Universiteit Bremen: http://www.marum.de/en/Asphalt_volcanoes_discovered.html

[ afbeelding ]

Hier een artikel uit SCIENE magazine vanuit 2004: http://oso.tamucc.edu/~ianmacd/ianmacd/macdonald_science2004.pdf
Goed bezig Jungpionier en dank voor de links
pi_83550093
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 13:44 schreef Jungpionier het volgende:

[ afbeelding ]

interessant
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  donderdag 1 juli 2010 @ 22:36:26 #15
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_83550814
Misschien moet men dit eens lezen..

Boorplatform gesaboteerd, hulpboringen maken lek groter

Wat ik er zelf van vind.. lastig.
Ik vind de punten in dit bericht wel iets om over na te denken. Waarom zijn er vanaf dag 1 zoveel fouten gemaakt.. wat is dit verhaal met het getal 11 wat weer terug komt.
Waarom tracht een gerenomeerd bedrijf, met cement een gat te dichten, als naar het schijnt, dit bekend was bij voorbaat te mislukken.. waarom.. waarom.

Grootste waarom is.. waarom flikkeren we niet alle (financiele) mogelijkheden er tegen aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Is dit misschien niet op te lossen?
Ik wou hier niet mee komen, maar misschien is het eens tijd mijn eigen BNW gedachten gang erop los te laten:
quote:
Revelation 8:8, "And the second angel sounded, and as it were a great mountain burning with fire was cast into the sea: and the third part of the sea became blood; And the third part of the creatures which were in the sea died."

Behoorlijk rood.. toch?

Als dit zo doorgaat.. en die media stilte blijft aan de gang, en we blijven ons ogen gericht houden op het oh zo vrolijke WK.. dan komen we er over enkele maanden achter dat we iets anders hebben geraakt dan een reservoir, en dat dit spul maar blijft komen. Hoeveel leven in de zee kunnen we dan nog verwachten?

[ Bericht 0% gewijzigd door Ticker op 01-07-2010 22:41:42 ]
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  Moderator donderdag 1 juli 2010 @ 22:44:32 #16
249559 crew  Lavenderr
pi_83551274
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 22:36 schreef Ticker het volgende:
Misschien moet men dit eens lezen..

Boorplatform gesaboteerd, hulpboringen maken lek groter

Wat ik er zelf van vind.. lastig.
Ik vind de punten in dit bericht wel iets om over na te denken. Waarom zijn er vanaf dag 1 zoveel fouten gemaakt.. wat is dit verhaal met het getal 11 wat weer terug komt.
Waarom tracht een gerenomeerd bedrijf, met cement een gat te dichten, als naar het schijnt, dit bekend was bij voorbaat te mislukken.. waarom.. waarom.

Grootste waarom is.. waarom flikkeren we niet alle (financiele) mogelijkheden er tegen aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Is dit misschien niet op te lossen?
Ik wou hier niet mee komen, maar misschien is het eens tijd mijn eigen BNW gedachten gang erop los te laten:
[..]

[ afbeelding ]
Behoorlijk rood.. toch?

Als dit zo doorgaat.. en die media stilte blijft aan de gang, en we blijven ons ogen gericht houden op het oh zo vrolijke WK.. dan komen we er over enkele maanden achter dat we iets anders hebben geraakt dan een reservoir, en dat dit spul maar blijft komen. Hoeveel leven in de zee kunnen we dan nog verwachten?

Ben het met je eens dat het heel vreemd is dat hier niet véél meer om te doen is en dat dit niet met alle middelen die er bestaan bestreden wordt. On-be-grij-pe-lijk.
  donderdag 1 juli 2010 @ 22:49:37 #17
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_83551522
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 22:44 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ben het met je eens dat het heel vreemd is dat hier niet véél meer om te doen is en dat dit niet met alle middelen die er bestaan bestreden wordt. On-be-grij-pe-lijk.
Iran biedt VS hulp bij bestrijden olievlek
03 mei

Iran biedt opnieuw hulp aan bij dichten olielek
27 mei
quote:
Volgens de Engelse oliemaatschappij stromen er dagelijks 5.000 vaten olie de zee in. Onafhankelijke experts menen dat het eerder 70.000 vaten per dag zijn. De olievlek is inmiddels zo groot als Luxemburg.
Leugens.. bedrog... totale acceptatie van de bevolking.

VS wil hulp bij bestrijden olieramp
30 juni
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  Moderator donderdag 1 juli 2010 @ 22:51:57 #18
249559 crew  Lavenderr
pi_83551647
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 22:49 schreef Ticker het volgende:

[..]

Iran biedt VS hulp bij bestrijden olievlek
03 mei

Iran biedt opnieuw hulp aan bij dichten olielek
27 mei
[..]

Leugens.. bedrog... totale acceptatie van de bevolking.

http://nos.nl/artikel/168(...)rijden-olieramp.html
30 juni

Onvoorstelbaar.
En de hele wereld kijkt toe en doet niets? Of mág niks doen?
  donderdag 1 juli 2010 @ 22:53:23 #19
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_83551710
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 22:51 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Onvoorstelbaar.
En de hele wereld kijkt toe en doet niets? Of mág niks doen?
Boven de golf mag op dit moment geen (vlieg)verkeer plaats vinden.. en de mensen worden ervandaan gehouden.
pi_83551810
vraag me af waarom we er zo weinig over horen. Zou de commerciele journalistiek er geen brood in zien, of is de bp goed aan het lobbyen?
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  donderdag 1 juli 2010 @ 22:58:16 #21
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_83551948
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 22:55 schreef oompaloompa het volgende:
vraag me af waarom we er zo weinig over horen. Zou de commerciele journalistiek er geen brood in zien, of is de bp goed aan het lobbyen?
Kijk naar het nieuws vandaag de dag, bijvoorbeeld in de ochtend.. er wordt een riedeltje van 4 á 6 berichten constant herhaald.. en dat is jouw perceptie van het nieuws uit de wereld.. elke ochtend weer.
Nederland1/2 en RTL 4..
Hoe komt dit? Het nieuws heeft allemaal een bron, het ANP.
Ik wil niet zeggen dat het ANP een of ander slecht iets is.. maar de gehele structuur van 'nieuws' klopt van geen kanten.
pi_83552196
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 22:58 schreef Ticker het volgende:

[..]

Kijk naar het nieuws vandaag de dag, bijvoorbeeld in de ochtend.. er wordt een riedeltje van 4 á 6 berichten constant herhaald.. en dat is jouw perceptie van het nieuws uit de wereld.. elke ochtend weer.
Nederland1/2 en RTL 4..
Ik wil niet zeggen dat het ANP een of ander slecht iets is.. maar de gehele structuur van 'nieuws' klopt van geen kanten.
Dat ben ik helemaal met je eens, maar ik vraag me dus af of in dit geval dit het gevolg is van het idee dat mensen het niet willen zien of gelobby van de bp.

Ik betwijfel overigens of het probleem bij het anp ligt of dat het ligt in de nieuwsselectie bij de zenders.
  Moderator donderdag 1 juli 2010 @ 23:11:00 #23
249559 crew  Lavenderr
pi_83552492
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 23:03 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Dat ben ik helemaal met je eens, maar ik vraag me dus af of in dit geval dit het gevolg is van het idee dat mensen het niet willen zien of gelobby van de bp.

Ik betwijfel overigens of het probleem bij het anp ligt of dat het ligt in de nieuwsselectie bij de zenders.

Waar denk jij dat het aan ligt Oompa?
pi_83552572
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 22:58 schreef Ticker het volgende:

[..]

Nederland1/2 en RTL 4..
Al die z.g.n. nieuws omroepen zijn een verlengstuk van de militairen diensten onderling afgestemd onder de supervisie van een of andere pers-afdeling van het hoofd orgaan hetgeen in ons geval in NL waarschijnlijk NATO is en de NATO staat weer onder toezicht van de V.S. mag ik aannemen

False flag operaties zoals 9/11 en de BP olie spill worden uitgevoerd door afdelingen van de militaire diensten ('Black Ops') die er een hoge mate van geheimhouding op na houden. Als je die mensen ooit voor de camera ziet is het altijd met bedekt gezicht etc.

Dergelijke operaties zouden ook nooit de gewenste uitwerkingen kunnen hebben zonder deze acties haarfijn te coördineren met al de Nieuws omroepen en geschreven pers.

Zijn gewoon ongelofelijk botte en oppervlakkige propaganda machines vermomd als de vrije onafhankelijke pers maar zijn in feite zwaar gecensureerde nieuws voorzieningen voor de bühne die 99% van alles wat in de wereld gebeurt niet uitzend of anderzijds over rapporteert en heeft echt niets maken met hoe de vrije pers in een democratie zou moeten opereren.

Alles dat de figuren achter het grote kapitaal onwelgevallig is wordt simpelweg keihard verzwegen of wordt er relatief veel te weinig aandacht aan besteed, die mensen willen grootschalige economische belangen beheren en machtsverschuiving bewerkstelligen, dat gebeurt vaak met behulp van oorlogen de media bespelen en bevolkingsgroepn tegen elkaar opstoken in gebieden waar kostbare grondstoffen gedelft moeten worden.

Dit gebeurt allemaal door een of andere hoge pief af te betalen in desbetreffend land en de lokale bevolking mag er nooit een stuiver beter van worden, dat soort praktijken moeten allemaal buiten de media gehouden worden.

De figuren achter het grote kapitaal zijn dan ook toevallig eigenaar van de grote media boeren, in de V.S. zijn al de grote media netwerken in handen van een aantal mensen die kun je op een hand tellen

In Italie kun je die zelfs op een vinger tellen namelijk die van Burlusconi

[ Bericht 2% gewijzigd door mediacurator op 02-07-2010 01:36:27 ]
pi_83553399
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 23:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Waar denk jij dat het aan ligt Oompa?
Geen idee t.b.h. vind allebei de scenarios geloofwardig en heb geen aanwijzingen dat het ene aannemelijker is dan het andere. Als ik binnenkort tijd heb (na mn tentamen) zal ik eens kijken hoe de berichtgeving anp (neem aan dat dat op een manier toegankelijk is) zich verhoudt tot publieke omroep & commerciele omroepen. Als ik heel veel zin heb ook nog het buitenland. Dat zou iets meer inzicht moeten kunnen geven.
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 23:12 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Al die z.g.n. nieuws omroepen zijn een verlengstuk van de militairen diensten onderling overeen gestemd onder de supervisie van een of andere pers-afdeling van het hoofd orgaan hetgeen in ons geval in NL waarschijnlijk NATO is en de NATO staat weer onder toezicht van de V.S. mag ik aannemen

Zijn gewoon ongelofelijk botte en oppervlakkige propaganda machines vermomd als de vrije onafhankelijke pers maar zijn in feite zwaar gecensureerde nieuws voorzieningen voor de bühne die 99% van alles wat in de wereld gebeurt niet uitzend of anderzijds over rapporteert en heeft echt niets maken met hoe de vrije pers in een democratie zou moeten opereren.

Alles dat de figuren achter het grote kapitaal met bijbehorende en grootschalige economische belangen en machtsverschuivingen onwelgevallig is wordt gewoon simpelweg keihard verzwegen of relatief veel te weinig aandacht aan besteed.

De figuren achter het grote kapitaal zijn dan ook toevallig eigenaar van de grote media boeren, in de V.S. zijn al de grote media netwerken in handen van een aantal mensen die kun je op een hand tellen

In Italie kun je die zelfs op een vinger tellen namelijk die van Burlusconi
Dit is waarom ik niks denk voordat ik wat feiten heb gezien om mn gedachten op te baseren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')