Je spreekt zowel over "experts" als "hem". Is het nou een clubje mensen of één individu die deze mening is toegedaan?quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:21 schreef mediacurator het volgende:
Breaking! volgens experts heeft BP mogelijk een giftige vulkaan geraakt!
De vulkaan zou mogelijk zwavel en giftige metaal erts uitspuwen!
Volgens hem is het lek niet te dichten en zal wereldwijd miljoenen slachtoffers veroorzaken ten gevolge van hongerdood
GULF OIL LEAK TAPPED VOLCANO !!! mans WORSTE ATTACK YET AGAINST GOD'S NATURE
*** SHOCKING*** Bp Oil Spill May Not Be An Oil Spill** Spread This INFO**
misschien even de tijd nemen om de docu door te nemen voordat je meteen begint met boe te roepen?quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je spreekt zowel over "experts" als "hem". Is het nou een clubje mensen of één individu die deze mening is toegedaan?
http://www.google.nl/#hl=nl&source=hp&q=Georgia+Guidestones&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=bf584029b02ce2c3quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:28 schreef mediacurator het volgende:
Enne nu ik toch op BNW zit, google meteen ook maar even "Georgia Guidestones"
Metaalerts wat drijft zeker?quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:21 schreef mediacurator het volgende:
Breaking! volgens experts heeft BP mogelijk een giftige vulkaan geraakt!
De vulkaan zou mogelijk zwavel en giftige metaal erts uitspuwen!
Volgens hem is het lek niet te dichten en zal wereldwijd miljoenen slachtoffers veroorzaken ten gevolge van hongerdood
GULF OIL LEAK TAPPED VOLCANO !!! mans WORSTE ATTACK YET AGAINST GOD'S NATURE
*** SHOCKING*** Bp Oil Spill May Not Be An Oil Spill** Spread This INFO**
Oh ja, gelukkig maar, ik schrok alquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:33 schreef opastokvis het volgende:
kan niet we gaan allemaal pas in 2012 dood
beetje vroeg toch om nu al azijn te pissen? gedult is een schone zaak vwquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:16 schreef CoolGuy het volgende:
Mediacurator wat open je toch allemaal kuttopics. Dan denk ik, afgaande op de TT "oeh, interessant topic" en dan lees ik 't en dan is 't deze bullshit. Denk toch eens een keer zelf na in plaats van klakkeloos die onzin te posten. Wat wil je nou bereiken met dit soort onzin?
Kijk dan hoe ze daar met pijn en moeite een wannabe-pentagram uit toveren. Zo'n plaatje is een toonbeeld van "als je maar lang zoekt vind je altijd iets"quote:
jeetje kan het niet wat denigrerender amos? heb je n goede bui ofzo?quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:32 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Kijk dan hoe ze daar met pijn en moeite een wannabe-pentagram uit toveren. Zo'n plaatje is een toonbeeld van "als je maar lang zoekt vind je altijd iets"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |