Dat inzicht geeft de Reiki me elke keer als ik een kater heb:quote:Op maandag 19 juli 2010 09:56 schreef EINZ het volgende:
Zie boven. In het geval van een kater is het voor de hand liggend dat dat door een vooraf ingenomen hoeveelheid alcohol veroorzaakt wordt. Reiki zou dan wellicht niet aan je kater gaan werken, maar je misschien het inzicht kunnen geven dat je het de volgende keer iets rustiger aan moet doen?
Of om je wat eigen verantwoordelijkheid te leren ontwikkelenquote:Op maandag 19 juli 2010 10:17 schreef JoepiePoepie het volgende:
De Reiki zou alleen wat meer z'n best moeten doen om inzichten niet zo snel te laten vergeten.
Nou, als ik echt iets gevoeld zou hebben, zou ik het echt gemeld hebben hoorquote:Op maandag 19 juli 2010 15:37 schreef EINZ het volgende:
Het valt trouwens wel erg op dat niemand op de positieve resultaten van een behandeling in gaat. De “ik heb niks gevoeld” reacties zijn niet aan te slepen, maar als er daadwerkelijk goede resultaten worden vermeld blijft het ineens heel angstvallig stil. Of ze worden in een later stadium alsnog belachelijk gemaakt, natuurlijk.
Ja klopt, maar de anders zo sceptische groep laat nu ineens niets meer van zich horen. Wel veelzeggend op zich.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:41 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou, als ik echt iets gevoeld zou hebben, zou ik het echt gemeld hebben hoor. Maar helaas...
En over die ouwe man met z'n arm ben ik in elk geval uitvoerig ingegaan. Ik kan er alleen geen oordeel over vellen wegens gebrek aan informatie.
Achquote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:04 schreef EINZ het volgende:
Ja klopt, maar de anders zo sceptische groep laat nu ineens niets meer van zich horen. Wel veelzeggend op zich.
... is natuurlijk klinkklare onzin. Er zijn genoeg mensen in de geschiedenis geweest die absoluut wilden blijven leven en toch aan hun einde zijn gekomen, hetzij door ziekte, hetzij door ouderdom, hetzij door een ongeval of door "kwaad" van een ander.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:39 schreef mediaconsument het volgende:
Omdat die mensen wilden blijven leven, leven ze nog steeds.
Wat zegt dit dan. Ik heb bv. de hoop en moed al opgegeven en daarom reageer ik niet meer op dit topic. Wat zou dit volgens jou zeggen?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:04 schreef EINZ het volgende:
[..]
Ja klopt, maar de anders zo sceptische groep laat nu ineens niets meer van zich horen. Wel veelzeggend op zich.
En zo ziet men maar weer, dat 'het groepje gemene sceptici' helemaal niet de hele tijd afspreekt om topics 'aan te vallen' en/of het constant met elkaar eens is en/of niet zonder elkaar kan posten, zoals vaak gezegd en gedacht wordt door sommige believersquote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:57 schreef Michielos het volgende:
Ik heb bv. de hoop en moed al opgegeven en daarom reageer ik niet meer op dit topic.
Dat je niet in wilt gaan op het gemelde resultaat in dit topic.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:57 schreef Michielos het volgende:
[..]
Wat zegt dit dan. Ik heb bv. de hoop en moed al opgegeven en daarom reageer ik niet meer op dit topic. Wat zou dit volgens jou zeggen?
welk resultaat? En dat wat je stelt is niet waar overigensquote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:42 schreef EINZ het volgende:
[..]
Dat je niet in wilt gaan op het gemelde resultaat in dit topic.
Dus jij zegt dat de behandeling die ik gaf, er niet voor heeft gezorgd dat die man zijn arm verder omhoog kon doen erna? Wat weet jij nou daarvan? Wie ben jij nou helemaal om daar wat over te zeggen?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:05 schreef Michielos het volgende:
[..]
welk resultaat? En dat wat je stelt is niet waar overigens![]()
Niemand, maar ik weet ook niet helemaal of het klopt(of dat het de objectieve waarheid is). Ik noem dit geen resultaat maar een schitterende anekdote. En een arm optillen vind ik niet helemaal bijzonder eignelijk, maar dat kan natuurlijk aan mij liggen. Ik maak denk ik zelf veel bijzondere dingen mee dan iemand die zijn arm kan optillenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:02 schreef EINZ het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat de behandeling die ik gaf, er niet voor heeft gezorgd dat die man zijn arm verder omhoog kon doen erna? Wat weet jij nou daarvan? Wie ben jij nou helemaal om daar wat over te zeggen?
Lekker belangrijkquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:28 schreef jogy het volgende:
Even de bezem er doorheen gehaald, oude kooien terug in de sloot gegooid. Laat ze daar AUB.
Wie ben jij om te zeggen dat dat wel zo is ?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:02 schreef EINZ het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat de behandeling die ik gaf, er niet voor heeft gezorgd dat die man zijn arm verder omhoog kon doen erna? Wat weet jij nou daarvan? Wie ben jij nou helemaal om daar wat over te zeggen?
Eeehm, voor zover ik weet sta je nog steeds op 'ignore' bij EINZ hoorquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:59 schreef _Led_ het volgende:
Wie ben jij om te zeggen dat dat wel zo is ?
Dat wil niet zeggen dat ie het niet leest en zich er niet over opwindt natuurlijkquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:25 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Eeehm, voor zover ik weet sta je nog steeds op 'ignore' bij EINZ hoor.
Nou ja, ik moet zeggen dat hij zich in elk geval erg goed kan beheersen door echt niet op je te reageren (even het op jou reageren via anderen buiten beschouwing gelaten), daar kan ik nog een puntje aan zuigenquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:30 schreef _Led_ het volgende:
Dat wil niet zeggen dat ie het niet leest en zich er niet over opwindt natuurlijk
als ik jou in beschouwing neem zie ik daar wel 2 voordelen aan !quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:36 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou ja, ik moet zeggen dat hij zich in elk geval erg goed kan beheersen door echt niet op je te reageren (even het op jou reageren via anderen buiten beschouwing gelaten), daar kan ik nog een puntje aan zuigen!
Maar ontopic, 'de rol van de waarnemer': Je ziet mij nu niet, dus op dit moment besta ik helemaal niet voor jou!quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:50 schreef _Led_ het volgende:
als ik jou in beschouwing neem zie ik daar wel 2 voordelen aan !
Jij bestaat sowieso niet voor iemand anders, alleen het beeld dat hij of zij van jou heeft bestaat.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:56 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Maar ontopic, 'de rol van de waarnemer': Je ziet mij nu niet, dus op dit moment besta ik helemaal niet voor jou!
Aha, dus alleen het beeld dat jij van _Led_ hebt, bestaat niet voor jouquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:03 schreef EINZ het volgende:
Jij bestaat sowieso niet voor iemand anders, alleen het beeld dat hij of zij van jou heeft bestaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |