dat dusquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:49 schreef Snakey het volgende:
TS begint.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:49 schreef Supersoep het volgende:
Ik hoop altijd op 200, maar ook zo'n 250 ja. Nu moet ik wel zeggen dat 50 euro ongeveer op gaat aan belegde broodjes.
Gewoon met je pin betalen en je hebt het overzichtquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:54 schreef larry_flynt het volgende:
Mm tvp ik wil het eigenlijk eens een keer gaan bijhouden....
5 euro per dag, doe je goedquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:53 schreef Pritt het volgende:
Mijn geld gaat over het algemeen niet naar de supermarkt maar naar de locale eettenten.
De Chinees, de Indier, de Turk.
Zal wel op 150 eu uitkomen.
Jij eet/drinkt niet behalve 1x daags warm eten uit de toko? Daar ben je toch minstens 5 euro p/d kwijt voor een portie.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:53 schreef Pritt het volgende:
Mijn geld gaat over het algemeen niet naar de supermarkt maar naar de locale eettenten.
De Chinees, de Indier, de Turk.
Zal wel op 150 eu uitkomen.
Voor mij... geen junk food kopen. Haal ook niet alle maaltijden bij de supermarkt (maaltijdvervangers die ik elders koop)quote:Op donderdag 1 juli 2010 06:30 schreef Snuitebolletje het volgende:hoe doen jullie die lage bedragen... hier gaat het echt te hard, hou geen geld over voor kleren
quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:35 schreef LilDutchPrincess het volgende:
30-35 euro per maand, 1 persoontje...
Het ligt ook vaak aan welke supermarkt je neemt, welke merken je neemt en hoe vaak je gaat. Wij gaan afwisselend naar AH en Lidl, hoeven niet perse A merken te hebben en gaan in principe 1 keer per week.quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:18 schreef djenn het volgende:
WhattZó weinig allemaal? Wij zijn met zn 2en (en 2 hondjes) en wij hebben 300e berekend voor de boodschappen. En dat is vaak niet eens genoeg, zodat het meer word!
140 euro dusquote:Op donderdag 1 juli 2010 09:50 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
uhm ja per week dus hehaha
Nee aldi zit vrij ver weg... meestal Sanders/C1000 af en toe aldi.. Hoe me uitkomt...quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
140 euro dus
Altijd bij de Aldi?
Ja precies denk dat, dat ook nog wel goed is voor zo'n 100/150 euro per maand bij ons, bestellen en uit eten enzoquote:Op donderdag 1 juli 2010 09:45 schreef nelisb het volgende:
Denk zo rond de 250 euro per maand. 2 personen.
Dit is puur alleen boodschappen.
We eten ook regelmatig buiten de deur.
Ik geef 150 eu uit in de supermarkt, de rest dus in andere dingen. Geen idee hoeveel dat is.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:59 schreef witte_fantasie het volgende:
[..]
Jij eet/drinkt niet behalve 1x daags warm eten uit de toko? Daar ben je toch minstens 5 euro p/d kwijt voor een portie.
En daarvan wordt er zo'n 2 keer per week gekookt de rest eten we buiten de deurquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:30 schreef Steve-O het volgende:
zo'n 240 euro voor 2 personen
20 x 2 x 5 euro = 200 euro?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:32 schreef Steve-O het volgende:
[..]
En daarvan wordt er zo'n 2 keer per week gekookt de rest eten we buiten de deur
Nee dat nemen we niet mee in de berekening dit zijn puur supermarkt spullen .quote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
20 x 2 x 5 euro = 200 euro?
Boodschappenlijstje maken en maar 1 keer per week boodschappen doen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 06:30 schreef Snuitebolletje het volgende:hoe doen jullie die lage bedragen... hier gaat het echt te hard, hou geen geld over voor kleren
in mijn eentje denk ik 200 euro per maand.
Toch knap dat je van 3,33 euro per dag kan leven! Koop je alleen eten of ook andere spullen (shampoo, etc..) bij de supermarkt?quote:
Ik koop ook wel andere dingen hoor, je hebt ook wc papier of vuilniszakken,shampoo's enzo nodigquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:09 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Toch knap dat je van 3,33 euro per dag kan leven! Koop je alleen eten of ook andere spullen (shampoo, etc..) bij de supermarkt?
Hmm, eerlijk gezegd moet ik ook even rekenen, volgens mij is mijn cijfer inclusief kruidvat/drogist en eigenlijk alles voor het huishoudenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:13 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik koop ook wel andere dingen hoor, je hebt ook wc papier of vuilniszakken,shampoo's enzo nodigIk let goed op aanbiedingen enzo bv wc papier 10 rollen voor 2euro bij de kruidvat. (nee geen schuurpapier
) Dat is duurder bij een supermarkt
Ik reken het kattevoer niet mee, dat is zo een 60 euro voor ongeveer 2 tot 3 maanden (is van dat dierenarts voedsel) het kattegrit gaat wel gewoon van mijn wekelijkse boodschappen afquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:15 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Hmm, eerlijk gezegd moet ik ook even rekenen, volgens mij is mijn cijfer inclusief kruidvat/drogist en eigenlijk alles voor het huishouden
Heb je dan al je kosten aan eten meegerekend? Dan zou ¤3,33 echt belachelijk weinig zijnquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:13 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik koop ook wel andere dingen hoor, je hebt ook wc papier of vuilniszakken,shampoo's enzo nodigIk let goed op aanbiedingen enzo bv wc papier 10 rollen voor 2euro bij de kruidvat. (nee geen schuurpapier
) Dat is duurder bij een supermarkt
Ja, ik koop er gewoon groente vlees rijst pasta aardappelen, beleg voor op brood, wat te drinken en stuffquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:26 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Heb je dan al je kosten aan eten meegerekend? Dan zou ¤3,33 echt belachelijk weinig zijn
Ik kom dus bij de C1000, de hoogvliet, de supercoop en de lidlquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:36 schreef BasementDweller het volgende:
Knap! Naar welke supermarkt ga je? Of ga je de hele stad door voor iedere kleine aanbieding?
Kijk dat is wel een verschil, ik heb 3 katten en reken dat dus wel meequote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:21 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik reken het kattevoer niet mee, dat is zo een 60 euro voor ongeveer 2 tot 3 maanden (is van dat dierenarts voedsel) het kattegrit gaat wel gewoon van mijn wekelijkse boodschappen af
Gewoon beetje opletten wat je koopt
Eigenlijk voornamelijk AH en Spar. AH voor de wekelijkse boodschappen en de Spar voor de vergeten dingen. En inclusief een dochter die nog luiers draagtquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:47 schreef Koeketrommel het volgende:
Best hoge bedragen hier.
Shopt iedereen bij de Plus ofzo?
Vind het wel meevallen eigenlijk (maar dat komt waarschijnlijk doordat ik Noorse prijzen gewend benquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:47 schreef Koeketrommel het volgende:
Best hoge bedragen hier.
Shopt iedereen bij de Plus ofzo?
Wat eet en drink je dan zoal?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:06 schreef Schenkstroop het volgende:
90 euro p/maand
Drie euro per dag gemiddeld. Als het financieel slechter gaat dan zit ik op 70 euro per maand.
Ik heb geen familie of vrienden waarbij ik welleens eet, en geen vriendin om de kosten mee te delen.
Want een vriendin eet niet?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:06 schreef Schenkstroop het volgende:
90 euro p/maand
Drie euro per dag gemiddeld. Als het financieel slechter gaat dan zit ik op 70 euro per maand.
Ik heb geen familie of vrienden waarbij ik welleens eet, en geen vriendin om de kosten mee te delen.
Tuurlijk niet. Vrouwen vreten gras en konijnenvoer en zo duur is een bosje wortelen nu ook weer niet.quote:
Nee, maar die betaalt mee en met zijn tweeen eet je goedkoperquote:
Water, veel water. En pakken goedkoop vruchtensap. Bv. de deen supermarkten: 3 pakken dubbelfris naar keuze voor 2.00. verder veel pasta en brood. Mijn dieet bestaat enkelt uit die twee zowat..quote:Op zondag 4 juli 2010 00:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wat eet en drink je dan zoal?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |