quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:18 schreef Temsamani het volgende:
ik heb een idee, schaf de gele en rode kaarten af. De scheid moet voor de wedstrijd gele mayonaise op zijn pik smeren en keihard in z'n anus genomen worden tot ie rood is en als dan iemand geel krijgt laat de scheids zijn pik zien en bij een rood zijn rooie bebloede anus. Lache toch, wat vinden jullie van mijn idee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:13 schreef Lonker2.0 het volgende:
Drukken : http://img13.imageshack.us/img13/8619/2204355.swf
Ik laat hem altijd heel lang aanstaanquote:
Ik Bertus Gerdos, aangenaamquote:
tl;drquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:18 schreef samsalabim het volgende:
Okee lol heir een garpig garpje:
Groep 5 krijgt les over moraal in verhalen.
De leerlingen mogen allemaal een verhaal met een moraal vertellen.
Eerst mag Bernou: "Mijn ouders hebben een kippenboerderij, en een keertje reden we met een doos met 20 eieren over een hobbel, waardoor de eieren braken."
Moraal: wees voorzichtig met breekbare voorwerpen!
Hahahahaha11!!1!1einz
Maar dat was hem nog niet hor!
Dan mag Tom: "Mijn ouders zijn ook kippernboeren, en ze lieten 20 eieren uitbroeden. Ze gingen er van uit dat ze dus 20 kuikens zouden krijgen, maar er kwamen maar 10 uit!"
Moraal: tel je kuikens pas als ze zijn uitgekomen, jw.
Dan komt Martijn: "Mijn tante Anke is soldate in Irak, en op een dag vloog ze in een heli toen ze uit de lucht werd geschoten.
Ze pakte haar parachute en sprong eruit, en alles dat ze bij zich had was een mitrailleur, een mes en een fles whiskey.
Eerst dronk ze de whiskey, was ze daar maar vast van af.
Eenmaal geland werd ze omsingeld door 70 bewapende
terroristen!
Eerst schiet ze 50 neer, als haar kogels op xijn pakt ze haar mes en snijdt er 15 de keel door. De laatste 5 wurgt ze met hun eigen darmen."
De juf, in shock:"en wat is dan de moraal?"
"Nou, dat je beter bij tante Anke uit de buurt kan blijven als ze gezopen heeft!"
Hahaha iksdee
dat is grappig in de echte wereldquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:18 schreef samsalabim het volgende:
Okee lol heir een garpig garpje:
Groep 5 krijgt les over moraal in verhalen.
De leerlingen mogen allemaal een verhaal met een moraal vertellen.
Eerst mag Bernou: "Mijn ouders hebben een kippenboerderij, en een keertje reden we met een doos met 20 eieren over een hobbel, waardoor de eieren braken."
Moraal: wees voorzichtig met breekbare voorwerpen!
Hahahahaha11!!1!1einz
Maar dat was hem nog niet hor!
Dan mag Tom: "Mijn ouders zijn ook kippernboeren, en ze lieten 20 eieren uitbroeden. Ze gingen er van uit dat ze dus 20 kuikens zouden krijgen, maar er kwamen maar 10 uit!"
Moraal: tel je kuikens pas als ze zijn uitgekomen, jw.
Dan komt Martijn: "Mijn tante Anke is soldate in Irak, en op een dag vloog ze in een heli toen ze uit de lucht werd geschoten.
Ze pakte haar parachute en sprong eruit, en alles dat ze bij zich had was een mitrailleur, een mes en een fles whiskey.
Eerst dronk ze de whiskey, was ze daar maar vast van af.
Eenmaal geland werd ze omsingeld door 70 bewapende
terroristen!
Eerst schiet ze 50 neer, als haar kogels op xijn pakt ze haar mes en snijdt er 15 de keel door. De laatste 5 wurgt ze met hun eigen darmen."
De juf, in shock:"en wat is dan de moraal?"
"Nou, dat je beter bij tante Anke uit de buurt kan blijven als ze gezopen heeft!"
Hahaha iksdee
Hi jstaat hier al 10 minuten aanquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:22 schreef ThaTim het volgende:
http://img13.imageshack.us/img13/8619/2204355.swf
ik..ben...het...al....4uur..constant..aan..het..luisteren..!!
quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:24 schreef Snaavel het volgende:
[..]
bij mij nog geen halve minuut, en heb hem toen uitgezet..![]()
quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:36 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Nou flik je het alweer!!111!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Kom dan naar het SamSalabim topique!quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:34 schreef egeltje1985 het volgende:
Nou, saai hier.
Waar?quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:36 schreef samsalabim het volgende:
[..]
Kom dan naar het SamSalabim topique!
sorryquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:36 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Nou flik je het alweer!!111!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Achter, alleen voor crewquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fapfapfapfapfapfapfap!
quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:39 schreef Jamunited het volgende:
Wie wil pijn aan zijn ogen, nachtmerries ende een beeld dat voor een lange tijd in je hoofd blijft hangen?Ieuw!!!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fapfapfapfapfapfapfap!
![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:39 schreef Jamunited het volgende:
Wie wil pijn aan zijn ogen, nachtmerries ende een beeld dat voor een lange tijd in je hoofd blijft hangen?ik vind hem eigenlijk wel een hottieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fapfapfapfapfapfapfap!
Ik zou hem wel doen als ik dronken was denk ik...quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:42 schreef DipKipJe het volgende:
[..]
ik vind hem eigenlijk wel een hottie
Bah je blijft luisterenquote:
Dat mag heul niet!!quote:
Ga weg johquote:Op donderdag 1 juli 2010 01:40 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Maar,...maar....maar,..das heul wel lekker!!!
Toch?!
quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:40 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Maar,...maar....maar,..das heul wel lekker!!!
Toch?!
Nee, dat wist ik heul niet want ik ben achterlijkquote:Op donderdag 1 juli 2010 01:59 schreef willemwaus het volgende:
Waarom Seks Gezond is
Dat seks lekker is wist je al. Dat seks goed is voor je gemoedstoestand wist je ook, maar wist je dat seks ook ontzettend gezond is voor je lichaam?
edit, wtf just happend?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 02:01 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik heul niet want ik ben achterlijk
Hee kenker op,..mn moeder leeft niet meerquote:Op donderdag 1 juli 2010 02:02 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Toen je nog een stuk kleiner was, ongeveer 1 jaar, was je moeder heel trots als je had gepoept op een potje. Dan ging je er samen met je moeder naar kijken hoe je je drolletje door de wc ging spoelen….
Vertel?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
quote:Op donderdag 1 juli 2010 02:04 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Hee kenker op,..mn moeder leeft niet meer
Hoe charmant..quote:
Geen probleem.quote:Op donderdag 1 juli 2010 02:06 schreef willemwaus het volgende:
[..]
sorry hoor, zit alleen m'n poep spreekbeurt van groep 5 te quoten ..
quote:Op donderdag 1 juli 2010 02:11 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Geen probleem.
Mijn spreekbeurt van groep 5 ging over poesjes![]()
Nigga?quote:Op donderdag 1 juli 2010 02:14 schreef willemwaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2 poesjes op je beeldscherm nigga!
Klink ik wat stoerder over het internetquote:
Ik denk bij jou naam steeds aan Willem Ruis van KVKquote:Op donderdag 1 juli 2010 02:19 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Klink ik wat stoerder over het internet![]()
Als je zegt 2 poesjes op je beeldscherm! denk je ook wat een luierfetisjist
Vat ik maar op als een compliment, willem ruis was toch wel een baas in zijn tijd en niet te vergeten de looksquote:Op donderdag 1 juli 2010 02:23 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Ik denk bij jou naam steeds aan Willem Ruis van KVK
quote:Op donderdag 1 juli 2010 02:25 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Vat ik maar op als een compliment, willem ruis was toch wel een baas in zijn tijd en niet te vergeten de looks
Ik heb hoogstaande gesprekken op skype met de gebande inteeltkliekquote:
eeeh jakkie bah! Foei! IeuW!!quote:Op donderdag 1 juli 2010 02:42 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Ik heb hoogstaande gesprekken op skype met de gebande inteeltkliek
que? zo'n doorgewinterde fokker ben ik nou ook weer niet..quote:Op donderdag 1 juli 2010 02:42 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Ik heb hoogstaande gesprekken op skype met de gebande inteeltkliek
Wtf? waar anders is er leven?quote:Op donderdag 1 juli 2010 02:44 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
eeeh jakkie bah! Foei! IeuW!!
Sorry, ik hou van het leven... mijn probleem!quote:
Ik ook hoor,schatquote:Op donderdag 1 juli 2010 02:48 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Sorry, ik hou van het leven... mijn probleem!
Als je in de tijden van niet zit, even een drankie pakken en weer verder lachen!quote:Op donderdag 1 juli 2010 02:50 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Ik ook hoor,schat![]()
Maar soms ook weer niet
K weet joh! Doe niet anders!quote:Op donderdag 1 juli 2010 02:51 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Als je in de tijden van niet zit, even een drankie pakken en weer verder lachen!
quote:
K vreet alles! (sorry, ''eet'')!quote:Op donderdag 1 juli 2010 02:54 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Damnnn, wat wil je morgen voor het avondeten? ik kook
Dat is mooi, hoe laat? zorg ik dat alles klaar staat!quote:Op donderdag 1 juli 2010 02:55 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
K vreet alles! (sorry, ''eet'')!
Waar woon je? (treinreis enz jeweetz))quote:Op donderdag 1 juli 2010 02:56 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Dat is mooi, hoe laat? zorg ik dat alles klaar staat!
bitches die met de trein komenquote:Op donderdag 1 juli 2010 02:58 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Waar woon je? (treinreis enz jeweetz))
Nou ben je niet meer goed genoeg voor mijquote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 03:02 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Nou ben je niet meer goed genoeg voor mij
Hoe kan je die heerlijke, lieve en oh zo knappe justin bieger hatenquote:Op donderdag 1 juli 2010 03:04 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
![]()
Ik haat je. Ik haat je nog meer dan Bieger!!!!
quote:Op donderdag 1 juli 2010 03:07 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Hoe kan je die heerlijke, lieve en oh zo knappe justin bieger haten![]()
![]()
Den Haag, hoe laat moet het eten klaar staan?quote:Op donderdag 1 juli 2010 02:58 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Waar woon je? (treinreis enz jeweetz))
Wil je een blind-trouw-date met mij?quote:Op donderdag 1 juli 2010 03:12 schreef serokwaldeluxe het volgende:
Sorry, ben nu eenmaal niet normaal![]()
voor deze ene keer danquote:Op donderdag 1 juli 2010 03:17 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Wil je een blind-trouw-date met mij?
Oke, dan kook ik voor 1 persoon minderquote:
Jaj! oh, van mn reclasseringsambtenaar moet ik er wel bij vertellen dat ik vroeger met justitie in aanraking ben gekomen vanwege verschillende seks-delinquenten, moet geen probleem zijn volgens mij, iedereen heeft wel iets in het verleden gedaan waar hij of zij niet trots op isquote:
Probeer ik grappig te doen en het ijs een beetje te breken krijg je dit ..quote:
Kraak ijs breekt niet,....heb ik geleerdquote:Op donderdag 1 juli 2010 03:41 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Probeer ik grappig te doen en het ijs een beetje te breken krijg je dit ....
quote:Op donderdag 1 juli 2010 03:46 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Kraak ijs breekt niet,....heb ik geleerd
Heldquote:Op donderdag 1 juli 2010 03:46 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Kraak ijs breekt niet,....heb ik geleerd
Zei mn papa altijd als ik niet op het ijs durfde te gaanquote:Op donderdag 1 juli 2010 03:48 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bijjij bent ook echt niet te volgen hea
Ja.quote:Op donderdag 1 juli 2010 03:51 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Zei mn papa altijd als ik niet op het ijs durfde te gaan![]()
En nee, ik ben niet te volgen momenteel. Probleempjes mee?
Cavia's kunnen helemaal niet zwemmen johquote:
De Baron van B&A ook niet!quote:Op donderdag 1 juli 2010 03:56 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Cavia's kunnen helemaal niet zwemmen joh
quote:Op donderdag 1 juli 2010 03:57 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
De Baron van B&A ook niet!
dusss,...das geen excuus
En B100 dan?quote:Op donderdag 1 juli 2010 03:58 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Stiekum was aadriaantje de baron en iedereen weet dat die acrobaat gewoon kan zwemmen, je moet niet komen met slechte argumenten swa!
Die wordt gespeeld door Robin!quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 04:04 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Nietus|!!!
Jij zak patat,frikandel,kenkerkroket!!!!
*knijpt mega mobiel in stukjes*
Strak in pak op m'n werk mezelf te bevredigenquote:
Fap fap fap?quote:Op donderdag 1 juli 2010 05:10 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Strak in pak op m'n werk mezelf te bevredigen
quote:Op donderdag 1 juli 2010 05:11 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Fap fap fap?![]()
Wat voor werk doe je dan?
Oooh, maar dan weet ik het weerquote:Op donderdag 1 juli 2010 05:14 schreef willemwaus het volgende:
[..]
nachtreceptie op een psychiatrische inrichting, hebben we 't wel is eerder over gehad, bedankt voor de welgemeende interesse de laatste keer
Zal nog eens m'n levensverhalen delen
![]()
![]()
![]()
Wat doe je!!! Dat kan toch niet?!quote:Op donderdag 1 juli 2010 05:25 schreef willemwaus het volgende:
Rest mij nog 1 ding te doen, jou 2 dagen te negeren
Ooh maar ik heb wel vriendjes voor je goudvis. Ovide oa.quote:Op donderdag 1 juli 2010 05:28 schreef willemwaus het volgende:
Je kan me altijd omkopen, ik ben nog op zoek naar een vriend je voor m'n goudvis
Arme Joopie,...kan ie er niet mee omgaan?quote:Op donderdag 1 juli 2010 05:34 schreef willemwaus het volgende:
Seabert is een teringlijerzodra ie de kans krijgt gaat ie Joopie (mijn goudvis) sowieso opeten ..
Ovide klinkt beter ja maar ben toch bang dat dikbuik het ook niet gaat vinden met Joopie![]()
je moet denk toch iets beters bedenken..
Nah, daar heb ik geen mening over want ik heb The OC nog nooit gekeken.quote:Op donderdag 1 juli 2010 05:41 schreef willemwaus het volgende:
Hmm net even gebeld met Joopie, hij zou tevreden zijn met nude-pics, ik vind het raar van hem, maar goed, eigenwijze goudvis is het!
Ben ik gay als ik The OC vet vindt?Net begonnen met kijken
Ok! Zal Karel op Joopie afsturenquote:Op donderdag 1 juli 2010 05:50 schreef willemwaus het volgende:
Dat is opzich niet zo verkeerd! Laat Joopie nou net iets hebben voor Dragqueens!
Ik moet helaas alweer van fok af omdat de dagdienst hierzo gaat beginnenweltrusten en vielleicht tot morgen
écht!!111!!!!!!!????quote:Op donderdag 1 juli 2010 06:07 schreef Dalando het volgende:
HET IS 6 uur 7 seconde 8!!!![]()
![]()
![]()
xD
xD !!! ____!!!!
nope, nu niet meer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |