quote:
K vreet alles! (sorry, ''eet'')!quote:Op donderdag 1 juli 2010 02:54 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Damnnn, wat wil je morgen voor het avondeten? ik kook
Dat is mooi, hoe laat? zorg ik dat alles klaar staat!quote:Op donderdag 1 juli 2010 02:55 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
K vreet alles! (sorry, ''eet'')!
Waar woon je? (treinreis enz jeweetz))quote:Op donderdag 1 juli 2010 02:56 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Dat is mooi, hoe laat? zorg ik dat alles klaar staat!
bitches die met de trein komenquote:Op donderdag 1 juli 2010 02:58 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Waar woon je? (treinreis enz jeweetz))
Nou ben je niet meer goed genoeg voor mijquote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 03:02 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Nou ben je niet meer goed genoeg voor mij
Hoe kan je die heerlijke, lieve en oh zo knappe justin bieger hatenquote:Op donderdag 1 juli 2010 03:04 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
![]()
Ik haat je. Ik haat je nog meer dan Bieger!!!!
quote:Op donderdag 1 juli 2010 03:07 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Hoe kan je die heerlijke, lieve en oh zo knappe justin bieger haten![]()
![]()
Den Haag, hoe laat moet het eten klaar staan?quote:Op donderdag 1 juli 2010 02:58 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Waar woon je? (treinreis enz jeweetz))
Wil je een blind-trouw-date met mij?quote:Op donderdag 1 juli 2010 03:12 schreef serokwaldeluxe het volgende:
Sorry, ben nu eenmaal niet normaal![]()
voor deze ene keer danquote:Op donderdag 1 juli 2010 03:17 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Wil je een blind-trouw-date met mij?
Oke, dan kook ik voor 1 persoon minderquote:
Jaj! oh, van mn reclasseringsambtenaar moet ik er wel bij vertellen dat ik vroeger met justitie in aanraking ben gekomen vanwege verschillende seks-delinquenten, moet geen probleem zijn volgens mij, iedereen heeft wel iets in het verleden gedaan waar hij of zij niet trots op isquote:
Probeer ik grappig te doen en het ijs een beetje te breken krijg je dit ..quote:
Kraak ijs breekt niet,....heb ik geleerdquote:Op donderdag 1 juli 2010 03:41 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Probeer ik grappig te doen en het ijs een beetje te breken krijg je dit ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |