Hoe charmant..quote:
Geen probleem.quote:Op donderdag 1 juli 2010 02:06 schreef willemwaus het volgende:
[..]
sorry hoor, zit alleen m'n poep spreekbeurt van groep 5 te quoten ..
quote:Op donderdag 1 juli 2010 02:11 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Geen probleem.
Mijn spreekbeurt van groep 5 ging over poesjes![]()
Nigga?quote:Op donderdag 1 juli 2010 02:14 schreef willemwaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2 poesjes op je beeldscherm nigga!
Klink ik wat stoerder over het internetquote:
Ik denk bij jou naam steeds aan Willem Ruis van KVKquote:Op donderdag 1 juli 2010 02:19 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Klink ik wat stoerder over het internet![]()
Als je zegt 2 poesjes op je beeldscherm! denk je ook wat een luierfetisjist
Vat ik maar op als een compliment, willem ruis was toch wel een baas in zijn tijd en niet te vergeten de looksquote:Op donderdag 1 juli 2010 02:23 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Ik denk bij jou naam steeds aan Willem Ruis van KVK
quote:Op donderdag 1 juli 2010 02:25 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Vat ik maar op als een compliment, willem ruis was toch wel een baas in zijn tijd en niet te vergeten de looks
Ik heb hoogstaande gesprekken op skype met de gebande inteeltkliekquote:
eeeh jakkie bah! Foei! IeuW!!quote:Op donderdag 1 juli 2010 02:42 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Ik heb hoogstaande gesprekken op skype met de gebande inteeltkliek
que? zo'n doorgewinterde fokker ben ik nou ook weer niet..quote:Op donderdag 1 juli 2010 02:42 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Ik heb hoogstaande gesprekken op skype met de gebande inteeltkliek
Wtf? waar anders is er leven?quote:Op donderdag 1 juli 2010 02:44 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
eeeh jakkie bah! Foei! IeuW!!
Sorry, ik hou van het leven... mijn probleem!quote:
Ik ook hoor,schatquote:Op donderdag 1 juli 2010 02:48 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Sorry, ik hou van het leven... mijn probleem!
Als je in de tijden van niet zit, even een drankie pakken en weer verder lachen!quote:Op donderdag 1 juli 2010 02:50 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Ik ook hoor,schat![]()
Maar soms ook weer niet
K weet joh! Doe niet anders!quote:Op donderdag 1 juli 2010 02:51 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Als je in de tijden van niet zit, even een drankie pakken en weer verder lachen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |