quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:18 schreef Temsamani het volgende:
ik heb een idee, schaf de gele en rode kaarten af. De scheid moet voor de wedstrijd gele mayonaise op zijn pik smeren en keihard in z'n anus genomen worden tot ie rood is en als dan iemand geel krijgt laat de scheids zijn pik zien en bij een rood zijn rooie bebloede anus. Lache toch, wat vinden jullie van mijn idee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:13 schreef Lonker2.0 het volgende:
Drukken : http://img13.imageshack.us/img13/8619/2204355.swf
Ik laat hem altijd heel lang aanstaanquote:
Ik Bertus Gerdos, aangenaamquote:
tl;drquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:18 schreef samsalabim het volgende:
Okee lol heir een garpig garpje:
Groep 5 krijgt les over moraal in verhalen.
De leerlingen mogen allemaal een verhaal met een moraal vertellen.
Eerst mag Bernou: "Mijn ouders hebben een kippenboerderij, en een keertje reden we met een doos met 20 eieren over een hobbel, waardoor de eieren braken."
Moraal: wees voorzichtig met breekbare voorwerpen!
Hahahahaha11!!1!1einz
Maar dat was hem nog niet hor!
Dan mag Tom: "Mijn ouders zijn ook kippernboeren, en ze lieten 20 eieren uitbroeden. Ze gingen er van uit dat ze dus 20 kuikens zouden krijgen, maar er kwamen maar 10 uit!"
Moraal: tel je kuikens pas als ze zijn uitgekomen, jw.
Dan komt Martijn: "Mijn tante Anke is soldate in Irak, en op een dag vloog ze in een heli toen ze uit de lucht werd geschoten.
Ze pakte haar parachute en sprong eruit, en alles dat ze bij zich had was een mitrailleur, een mes en een fles whiskey.
Eerst dronk ze de whiskey, was ze daar maar vast van af.
Eenmaal geland werd ze omsingeld door 70 bewapende
terroristen!
Eerst schiet ze 50 neer, als haar kogels op xijn pakt ze haar mes en snijdt er 15 de keel door. De laatste 5 wurgt ze met hun eigen darmen."
De juf, in shock:"en wat is dan de moraal?"
"Nou, dat je beter bij tante Anke uit de buurt kan blijven als ze gezopen heeft!"
Hahaha iksdee
dat is grappig in de echte wereldquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:18 schreef samsalabim het volgende:
Okee lol heir een garpig garpje:
Groep 5 krijgt les over moraal in verhalen.
De leerlingen mogen allemaal een verhaal met een moraal vertellen.
Eerst mag Bernou: "Mijn ouders hebben een kippenboerderij, en een keertje reden we met een doos met 20 eieren over een hobbel, waardoor de eieren braken."
Moraal: wees voorzichtig met breekbare voorwerpen!
Hahahahaha11!!1!1einz
Maar dat was hem nog niet hor!
Dan mag Tom: "Mijn ouders zijn ook kippernboeren, en ze lieten 20 eieren uitbroeden. Ze gingen er van uit dat ze dus 20 kuikens zouden krijgen, maar er kwamen maar 10 uit!"
Moraal: tel je kuikens pas als ze zijn uitgekomen, jw.
Dan komt Martijn: "Mijn tante Anke is soldate in Irak, en op een dag vloog ze in een heli toen ze uit de lucht werd geschoten.
Ze pakte haar parachute en sprong eruit, en alles dat ze bij zich had was een mitrailleur, een mes en een fles whiskey.
Eerst dronk ze de whiskey, was ze daar maar vast van af.
Eenmaal geland werd ze omsingeld door 70 bewapende
terroristen!
Eerst schiet ze 50 neer, als haar kogels op xijn pakt ze haar mes en snijdt er 15 de keel door. De laatste 5 wurgt ze met hun eigen darmen."
De juf, in shock:"en wat is dan de moraal?"
"Nou, dat je beter bij tante Anke uit de buurt kan blijven als ze gezopen heeft!"
Hahaha iksdee
Hi jstaat hier al 10 minuten aanquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:22 schreef ThaTim het volgende:
http://img13.imageshack.us/img13/8619/2204355.swf
ik..ben...het...al....4uur..constant..aan..het..luisteren..!!
quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:24 schreef Snaavel het volgende:
[..]
bij mij nog geen halve minuut, en heb hem toen uitgezet..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |