Lijkt er inderdaad sterk op.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:07 schreef Madridista het volgende:
Volgens mij ligt ze elke dag ergens anders met de benen wijd op haar rug hoor
Om 00: dronken thuis komen van je werk.._!
Als mijn vriend en ik nooit tijd hadden om te praten, zelfs niet in het weekend dan zou ik ook iedere dag dronken thuis komen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:00 schreef Righteous het volgende:
Hallo,
Vandaag was het weer zover hoor . Ze komt pas om half 12 thuis van haar werk , ze gaat wat drinken met collega's zegt ze .
Nu is zij wel een tijdje depressief geweest , veel erge dingen gebeurd in de thuissfeer . Als het weekend is praten wij nauwelijks maar met haar collega's kan ze schijnbaar wel schik hebben.
En dan nog vraag ik me af of je elke keer zolang op je werk moet zijn . Ze werkt bij de ING (middenkader) en dan lijkt me al die feestjes (om te netwerken) toch niet echt noodzaak .
Hoe kan ik haar het beste benaderen om een gesprek aan te gaan ? Ze is altijd moe en aangeschoten/dronken en vertrekt vrijwel meteen naar bed .
In de ochtenden ben ik weer weg . Weekenden lijken me het het meest geschikt voor een gesprek, maar ook dan zijn we altijd druk .
Ruud
TS heeft belangrijke dingen te doen. Op FOK! klagen over zonnebrand bijv.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:24 schreef Xennia het volgende:
[..]
Als mijn vriend en ik nooit tijd hadden om te praten, zelfs niet in het weekend dan zou ik ook iedere dag dronken thuis komen.
kun je het dan niet beter gewoon afkappen?quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:24 schreef Xennia het volgende:
[..]
Als mijn vriend en ik nooit tijd hadden om te praten, zelfs niet in het weekend dan zou ik ook iedere dag dronken thuis komen.
De meest gebruikte smoes om te verhullen dat iemand vreemdgaat. En zij heeft vast een erg leuke en begrijpende collega.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:00 schreef Righteous het volgende:
Hallo,
Vandaag was het weer zover hoor . Ze komt pas om half 12 thuis van haar werk , ze gaat wat drinken met collega's zegt ze .
Kinderachtig hoorquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:29 schreef Stali het volgende:
[..]
TS heeft belangrijke dingen te doen. Op FOK! klagen over zonnebrand bijv.
Ik geef haar juist álle ruimte . Al maanden .quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:41 schreef raebyddet het volgende:
Ik zou gewoon een goed, volwassen gesprek met haar voeren. Dit schiet natuurlijk niet op zo en je moet wel tijd voor elkaar vrijmaken zodat je van elkaar kunt genieten. Dat zij elke dag dronken en laat thuis komt geeft aan dat er iets niet goed is. Probeer haar vooral de ruimte te geven om haar verhaal te doen en ga haar niet van allerlei dingen lopen beschuldigen.
Eis duidelijkheid en geef grenzen aan om dan vervolgens een stapje terug te doen om te kijken hoe ze zich dan gedraagt tegenover jou.quote:Op donderdag 1 juli 2010 02:01 schreef Righteous het volgende:
[..]
Ik geef haar juist álle ruimte . Al maanden .
En dan geef ik een subtiele hint dat ik best weer eens samen wil eten, haal ik allemaal spullen in huis om lekker te koken en dan belt ze weer om 10 over acht , zit ik weer met mijn goede bedoelingen .
Lijkt wel of ze elke toenadering ziet als irritant of een reden om nog langer weg te blijven .
Ze geeft me echt het gevoel dat het haar niets kan schelen .
Kennelijk is ze je zat, maar wil ze niet de eerste stap zetten.quote:Op donderdag 1 juli 2010 02:01 schreef Righteous het volgende:
[..]
En dan geef ik een subtiele hint dat ik best weer eens samen wil eten, haal ik allemaal spullen in huis om lekker te koken en dan belt ze weer om 10 over acht , zit ik weer met mijn goede bedoelingen .
Lijkt wel of ze elke toenadering ziet als irritant of een reden om nog langer weg te blijven .
Zo te horen gebruikt ze die ruimte dan ook behoorlijk.quote:Op donderdag 1 juli 2010 02:01 schreef Righteous het volgende:
[..]
En als hij niks vindt, helemaalquote:Op donderdag 1 juli 2010 02:50 schreef goofy_goober het volgende:
Als ze niks te verbergen heeft dan zou hij dat gewoon kunnen doen. Pas als ze flipt moet de TS zich zorgen gaan maken. En zoals ik al zei: hou je ogen open voor die lieve, begrijpende collega die haar alleen maar wil steunen.
Die is al uit de hand gelopen. Me dunkt.quote:Je moet niet wachten met ingrijpen tot de situatie al uit de hand is gelopen natuurlijk.
Ik probeer me hier een voorstelling van te maken maar dat lukt niet echt.quote:
Hij wilde eik zeggen dat het wijf van TS zich waarschijnlijk elke avond finaal laat uitwonen door iemand anders en dat denk ik eik ookquote:Op donderdag 1 juli 2010 08:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik probeer me hier een voorstelling van te maken maar dat lukt niet echt.
Dat weet ik niet, dan slaap ik meestal al.quote:Op donderdag 1 juli 2010 08:58 schreef Joene het volgende:
KoM , komt jou vrouw wel eens nuchter thuis ?
Ja ik zie mijn vrouw ook nooit ,meestal slaap ik al als zij thuiskomt en ik ben weer weg voordat zij wakker wor dus.quote:Op donderdag 1 juli 2010 08:59 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, dan slaap ik meestal al.
Ik heb in het begin van mijn relatie ook zo'n periode gehad. Woonde toen niet samen, maar wel elke avond met collega's ff "napraten" in de kroeg. Zonder ook maar enige bijbedoelingen te hebben. Wantrouwen is niet altijd gerechtvaardigd.quote:Op donderdag 1 juli 2010 08:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Hij wilde eik zeggen dat het wijf van TS zich waarschijnlijk elke avond finaal laat uitwonen door iemand anders en dat denk ik eik ook
Inderdaad, lijkt me niet dat collega's dat elke dag zullen doen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:07 schreef Madridista het volgende:
Volgens mij ligt ze elke dag ergens anders met de benen wijd op haar rug hoor
Om 00: dronken thuis komen van je werk.._!
Mee eens, na zo lang begripvol te zijn geweest wil je ook wel weten wat er echt speelt.quote:Op donderdag 1 juli 2010 02:40 schreef Waterpijp02 het volgende:
[..]
Zo te horen gebruikt ze die ruimte dan ook behoorlijk.
De "begrijpende" collega zou ook wel weer een klassieker zijn zeg.![]()
Wantrouwig als ik zou zijn zou ik zeker eens dat mobieltje checken naar aanwijzingen. Zal wel hard worden afgeknald door veel mensen hier maar bij mij was ze de grens al wel behoorlijk gepasseerd.
Dat is ook een leukequote:
Niet allemaal..maar 2 zou nog best kunnenquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Inderdaad, lijkt me niet dat collega's dat elke dag zullen doen.
En de weekenden?quote:Op donderdag 1 juli 2010 02:01 schreef Righteous het volgende:
[..]
Lijkt voor haar in elk geval wel zo te zijn. Ze probeert waarschijnlijk elke avond het uit te maken vandaar de drank.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:19 schreef Maanvis het volgende:
volgens mij is jullie relatie al voorbij maar blijf jij krampachtig vasthouden aan haar.
Beetje wel, sorry.quote:
Zijn vriendin gaat vreemd en daarom is hij een loser? Uit wat voor wazig milieutje kom jij?quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:40 schreef SuperheldG het volgende:
Dit klinkt misschien wat hard maar je bent gewoon een loser
Ja kneusquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:40 schreef SuperheldG het volgende:
ik denk dat ze niet alleen bankrekeningen laat vullen ... Laten we eerlijk zijn iedereen denkt/weet dat je "vrouwtje" zich laat steken door iemand die ze werk wel goed doet.
Dit klinkt misschien wat hard maar je bent gewoon een loser
Ayoo!
uhhhhh ja!quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja kneus
Of hij daar wat aan kan doen als dat zo is
Een milieu waarbij "loser" verliezer betekend en waarbij je een verliezer bent als je vrouw een andere penis zoekt om zich mee te plezieren... maar inderdaad ik ben wat hard.... hij kan natuurlijk ook gewoon heel lelijk zijn..quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:45 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Zijn vriendin gaat vreemd en daarom is hij een loser? Uit wat voor wazig milieutje kom jij?
dat dus, nog wel even tijd inplannen om het uit te makenquote:Op donderdag 1 juli 2010 08:41 schreef Roellie80 het volgende:
Dus, je moet inplannen wanneer je kan praten met elkaar?
stop dan meteen met de relatie, dit gaat nergens meer over
persoonlijk zou ik liever zelf geconfronteerd worden met een overspelige partner, dan dat ik iemand anders stuur. Wanneer je zelf gaat, kun je je partner namelijk er ook mee confronteren.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:31 schreef Hydrogeny het volgende:
Als je er zelf heen gaat is de kans aanwezig dat je iets ziet wat je niet wil zien. Laat iemand anders controleren. (geen fokker natuurlijk want die zijn niet te vertrouwen).
Dit verschilt inderdaad pp maar dit kan alsnog natuurlijk.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
persoonlijk zou ik liever zelf geconfronteerd worden met een overspelige partner, dan dat ik iemand anders stuur. Wanneer je zelf gaat, kun je je partner namelijk er ook mee confronteren.
Excuse me?quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:59 schreef Ryon het volgende:
Zo gek is het niet om met je collega's paar keer per week wat te gaan drinken.
Als je als palletsorteerder werkt misschien. Maar veel grote Nederlandse bedrijven kennen een uitgesproken borrelcultuur. Niets mis mee.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:30 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
Excuse me?
Collega's zijn collega's en daar laten we het maar bij.
Ik heb een hbo baan en ga echt niet met mijn collega's naar de kroeg of samen drinken. Iedereen heeft toch een gezin, kinderen, een prive leven?quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:31 schreef Ryon het volgende:
Als je als palletsorteerder werkt misschien. Maar veel grote Nederlandse bedrijven kennen een uitgesproken borrelcultuur. Niets mis mee.
De vrijdagmiddagborrel bijvoorbeeld is in Nederland een soort van cultuurgoed. De mogelijkheid om in een informele setting kennis te maken met de mensen die betrokken zijn bij jouw bedrijf. Werk is werk en overdag hoeft het ook helemaal niet gezellig te zijn, daar heb je dan de avond of de namiddag voor. Zeker bij bedrijven waar de werkdruk tijdens kantooruren vrij hoog ligt is het fijn om daarna even wat stoom af te blazen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:35 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
Ik heb een hbo baan en ga echt niet met mijn collega's naar de kroeg of samen drinken. Iedereen heeft toch een gezin, kinderen, een prive leven?
misschien als je 18 bent.... maar voor de rest echt niet. En waarom zou je het willen? Ik zie mijn collega's al overdag, de avond / weekeinden zijn voor mijzelf.
Uitzonderingen zijn jubilea en personeelsuitjes en zakelijke dineetjes (maar dat zijn tegenwoordig in mijn geval meer lunches zodat ik de avond voor mijzelf heb).
Ik kan niet eens op een avond. Kinderen moeten voor 18:00 opgehaald worden, daarna eten, kids op bed en daarna ga ik meestal sporten of iets anders doen.
Bij mijn vorige werkgever ging ik met m'n collega's vaak genoeg iets drinken. Ik ben nu 29quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:30 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
Excuse me?
Collega's zijn collega's en daar laten we het maar bij.
Ik dacht dat je meerder keren per week borrelen bedoelde. De vrijdagmiddagborrel is wel ok, mijn huidige werkgever heeft dat niet, maar mijn vorige wel. Had wel als nadeel dat iedereen met bier de weg op ging...quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:44 schreef Ryon het volgende:
De vrijdagmiddagborrel bijvoorbeeld is in Nederland een soort van cultuurgoed.
Jij mag alleen van rampestein als je vriendin bezopen isquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:33 schreef SicSicSics het volgende:
Als mijn vriendin dronken/ aangeschoten thuiskomt betekend dat altijd seks!
Maar ik kan me voorstellen dat het wat minder is als je serieus wil praten. Zoals gezegd, probeer haar er op aan te spreken! Maak het niet verwijtend, maar geef aan dat je ervan baalt. Dan ligt de bal bij haar en kan zij aangeven waarom ze het doet.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:50 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Jij mag alleen van rampestein als je vriendin bezopen is
En dan met een lekkere slok op achter het stuur kruipen natuurlijkquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:31 schreef Ryon het volgende:
[..]
Als je als palletsorteerder werkt misschien. Maar veel grote Nederlandse bedrijven kennen een uitgesproken borrelcultuur. Niets mis mee.
Ja en terecht. Heb je mij wel eens nuchter bekeken!quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:50 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Jij mag alleen van rampestein als je vriendin bezopen is
Eerst nog ff lekker batsen in het boilerhok.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:52 schreef DeTolk het volgende:
[..]
En dan met een lekkere slok op achter het stuur kruipen natuurlijk
quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:29 schreef Stali het volgende:
[..]
TS heeft belangrijke dingen te doen. Op FOK! klagen over zonnebrand bijv.
Dan nog zit er wat verkeerd in de relatie, want ik neem aan dat je als je je werk niet leuk vindt, dat je dat deed met je vriend. Tenminste, dat doe ik. Dat deel ik niet met collega's. Datzelfde geldt voor iets persoonlijks bespreken. Als je al niet het gevoel hebt dat je dat met je vriend kunt bespreken, dan vraag ik me zeer sterk af of je dat wel met vriendinnen bespreekt.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:48 schreef caroline88 het volgende:
Er wordt wel veel voortgeborduurd op de theorie dat zij vreemd gaat. Dat hoeft helemaal niet zo te zijn. Kan best zijn dat ze ergens mee zit, iets persoonlijks en dat ze daar wel over moet praten (met vriendinnen in de kroeg). Dat het iets is wat ze niet wil, kan of durft te bespreken met TS. Misschien wordt ze zo compleet gestoord van haar werk dat ze zich elke avond moet laten vollopen om op de been te blijven.
Daar zul je toch echt met haar over moeten praten, wil je weten wat er aan de hand is.
Dan moet TS eens gaan kennismaken met de mensen met wie ze zegt dronken te worden na het werk.. Alleen dan kun je weten of het waar is.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:48 schreef caroline88 het volgende:
Er wordt wel veel voortgeborduurd op de theorie dat zij vreemd gaat. Dat hoeft helemaal niet zo te zijn. Kan best zijn dat ze ergens mee zit, iets persoonlijks en dat ze daar wel over moet praten (met vriendinnen in de kroeg). Dat het iets is wat ze niet wil, kan of durft te bespreken met TS. Misschien wordt ze zo compleet gestoord van haar werk dat ze zich elke avond moet laten vollopen om op de been te blijven.
Daar zul je toch echt met haar over moeten praten, wil je weten wat er aan de hand is.
Dan wordt het hoog tijd om gewoon eens te zeggen dat je dit weekend een serieus gesprek wil voeren hierover.quote:Op donderdag 1 juli 2010 02:01 schreef Righteous het volgende:
[..]
Wel redelijk problematisch als je en een goede carriere wil en een echt gezinsleven + hobby's buiten je werkquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:31 schreef Ryon het volgende:
[..]
dit.quote:Op zondag 18 juli 2010 00:35 schreef matthijst het volgende:
Denk ff logisch na: dat jouw depressieve vrouwmens elke avond dronken wil worden omdat ze niet naar huis wil kan ik best geloven, maar dat ze elke avond ook een aantal collega's zo gek krijgt om tot 00:00 door te zakken is IMHO niet echt geloofwaardig...
Als ik met jou op een vrijdag spreek (o.a.) over je ongezonde, overmatige en onnodige drankgebruik he . En je komt dan zaterdag straalbezopen thuis ....quote:Op maandag 19 juli 2010 00:08 schreef Maanvis het volgende:
ik snap niet waarom ze zaterdag niet gewoon op stap mag? Je kunt ook overreageren.
Het was toch in context van na je werk etcquote:Op maandag 19 juli 2010 00:11 schreef Righteous het volgende:
[..]
Als ik met jou op een vrijdag spreek (o.a.) over je ongezonde, overmatige en onnodige drankgebruik he . En je komt dan zaterdag straalbezopen thuis ....
Waarom dan eerst zelf roepen dat je minder wil gaan drinken ?
* Zucht *quote:Op maandag 19 juli 2010 00:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het was toch in context van na je werk etc. En anders godsamme wees een kerel en ga samen met haar uit dan kan je haar een beetje in de gaten houden. Je weet net zo goed als ik dat 'drink met mate' niet bestaat. Na 3 drankjes tik je de 4e 5e t/m de 20ste weg zonder na te denken
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |