abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83528832
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 12:40 schreef SuperheldG het volgende:
ik denk dat ze niet alleen bankrekeningen laat vullen ... Laten we eerlijk zijn iedereen denkt/weet dat je "vrouwtje" zich laat steken door iemand die ze werk wel goed doet.
Dit klinkt misschien wat hard maar je bent gewoon een loser
Ayoo!
Ja kneus
Of hij daar wat aan kan doen als dat zo is
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  donderdag 1 juli 2010 @ 12:47:43 #52
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_83528876
Jawel, die collega eens flink van achteren uitwonen. Als praten met de vrouw niet werkt, dan, he.
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
  donderdag 1 juli 2010 @ 12:47:50 #53
305588 SuperheldG
Blablabloedblaar
pi_83528880
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 12:46 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Ja kneus
Of hij daar wat aan kan doen als dat zo is
uhhhhh ja!
  donderdag 1 juli 2010 @ 12:48:43 #54
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_83528907
Er wordt wel veel voortgeborduurd op de theorie dat zij vreemd gaat. Dat hoeft helemaal niet zo te zijn. Kan best zijn dat ze ergens mee zit, iets persoonlijks en dat ze daar wel over moet praten (met vriendinnen in de kroeg). Dat het iets is wat ze niet wil, kan of durft te bespreken met TS. Misschien wordt ze zo compleet gestoord van haar werk dat ze zich elke avond moet laten vollopen om op de been te blijven.
Daar zul je toch echt met haar over moeten praten, wil je weten wat er aan de hand is.
  donderdag 1 juli 2010 @ 12:49:45 #55
305588 SuperheldG
Blablabloedblaar
pi_83528954
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 12:45 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Zijn vriendin gaat vreemd en daarom is hij een loser? Uit wat voor wazig milieutje kom jij?
Een milieu waarbij "loser" verliezer betekend en waarbij je een verliezer bent als je vrouw een andere penis zoekt om zich mee te plezieren... maar inderdaad ik ben wat hard.... hij kan natuurlijk ook gewoon heel lelijk zijn..
  donderdag 1 juli 2010 @ 13:03:02 #56
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_83529416
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 08:41 schreef Roellie80 het volgende:
Dus, je moet inplannen wanneer je kan praten met elkaar?

stop dan meteen met de relatie, dit gaat nergens meer over
dat dus, nog wel even tijd inplannen om het uit te maken
I intend to be formidably armed
  donderdag 1 juli 2010 @ 13:09:11 #57
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83529664
Nouja wat hier al eerder is gezegd; bezoek haar eens in het cafe . dan hoef jij ook niet alleen te zijn thuis . En natuurlijk niet vantevoren zeggen, alleen effe vragen in welk cafe ze zit. Want wie weet is het wel zo'n hoer die fremdfickt, dus dan moet je dat wel kunnen betrappen .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_83530551
Als je er zelf heen gaat is de kans aanwezig dat je iets ziet wat je niet wil zien. Laat iemand anders controleren. (geen fokker natuurlijk want die zijn niet te vertrouwen).
pi_83530578
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 13:31 schreef Hydrogeny het volgende:
Als je er zelf heen gaat is de kans aanwezig dat je iets ziet wat je niet wil zien. Laat iemand anders controleren. (geen fokker natuurlijk want die zijn niet te vertrouwen).
persoonlijk zou ik liever zelf geconfronteerd worden met een overspelige partner, dan dat ik iemand anders stuur. Wanneer je zelf gaat, kun je je partner namelijk er ook mee confronteren.
pi_83530903
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 13:32 schreef RvLaak het volgende:

[..]

persoonlijk zou ik liever zelf geconfronteerd worden met een overspelige partner, dan dat ik iemand anders stuur. Wanneer je zelf gaat, kun je je partner namelijk er ook mee confronteren.
Dit verschilt inderdaad pp maar dit kan alsnog natuurlijk.
  donderdag 1 juli 2010 @ 13:59:59 #61
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_83531646
Gaat ze elke dag zuipen of gewoon een paar keer per week?

Zo gek is het niet om met je collega's paar keer per week wat te gaan drinken. De band wordt beter, je krijgt meer plezier in je dagelijkse bezigheden etc. Natuurlijk is het niet de bedoeling dat iemand geen tijd meer maakt voor het thuisfront, maar je kan haar er best wat ruimte ingeven. Zeker als ze net uit een periode komt waarin het allemaal wat minder ging is het wellicht fijn dat ze nu weer kan genieten van sociale situaties.

iemand die zijn verdriet wegdrinkt zit thuis op de bank met een fles wodka niets te doen. Dan trek je het niet om elke keer met allemaal 'gezellige' mensen tot laat op een borrel blijven te hangen
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_83531946
Ik zou niet meteen roepen van 'ze gaat vreemd', je mag toch een beetje vertrouwen hebben dat jouw partner je niet bij het minste belazert, ook al gaat het niet zo goed :/.

Neem haar eens apart in het weekend, praat er rustig over, als ze het wil afkappen, zeg dan ook hoe jij je erbij voelt en dat het juist belangrijk is voor jou en jouw relatie dat ze hierover communiceert, dus laat je niet meteen afwimpelen.

Succes!
  donderdag 1 juli 2010 @ 14:30:02 #63
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_83532756
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 13:59 schreef Ryon het volgende:
Zo gek is het niet om met je collega's paar keer per week wat te gaan drinken.
Excuse me?

Collega's zijn collega's en daar laten we het maar bij.
  donderdag 1 juli 2010 @ 14:31:58 #64
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_83532817
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 14:30 schreef kahlanamnell het volgende:

[..]

Excuse me?

Als je als palletsorteerder werkt misschien. Maar veel grote Nederlandse bedrijven kennen een uitgesproken borrelcultuur. Niets mis mee.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  donderdag 1 juli 2010 @ 14:35:12 #65
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_83532924
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 14:31 schreef Ryon het volgende:
Als je als palletsorteerder werkt misschien. Maar veel grote Nederlandse bedrijven kennen een uitgesproken borrelcultuur. Niets mis mee.
Ik heb een hbo baan en ga echt niet met mijn collega's naar de kroeg of samen drinken. Iedereen heeft toch een gezin, kinderen, een prive leven?

misschien als je 18 bent.... maar voor de rest echt niet. En waarom zou je het willen? Ik zie mijn collega's al overdag, de avond / weekeinden zijn voor mijzelf.

Uitzonderingen zijn jubilea en personeelsuitjes en zakelijke dineetjes (maar dat zijn tegenwoordig in mijn geval meer lunches zodat ik de avond voor mijzelf heb).

Ik kan niet eens op een avond. Kinderen moeten voor 18:00 opgehaald worden, daarna eten, kids op bed en daarna ga ik meestal sporten of iets anders doen.
  donderdag 1 juli 2010 @ 14:39:56 #66
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_83533085
Ik ga wel eens wat met collega's drinken, maar elke fucking avond..? Mooi niet!
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  donderdag 1 juli 2010 @ 14:44:21 #67
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_83533200
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 14:35 schreef kahlanamnell het volgende:

[..]

Ik heb een hbo baan en ga echt niet met mijn collega's naar de kroeg of samen drinken. Iedereen heeft toch een gezin, kinderen, een prive leven?

misschien als je 18 bent.... maar voor de rest echt niet. En waarom zou je het willen? Ik zie mijn collega's al overdag, de avond / weekeinden zijn voor mijzelf.

Uitzonderingen zijn jubilea en personeelsuitjes en zakelijke dineetjes (maar dat zijn tegenwoordig in mijn geval meer lunches zodat ik de avond voor mijzelf heb).

Ik kan niet eens op een avond. Kinderen moeten voor 18:00 opgehaald worden, daarna eten, kids op bed en daarna ga ik meestal sporten of iets anders doen.
De vrijdagmiddagborrel bijvoorbeeld is in Nederland een soort van cultuurgoed. De mogelijkheid om in een informele setting kennis te maken met de mensen die betrokken zijn bij jouw bedrijf. Werk is werk en overdag hoeft het ook helemaal niet gezellig te zijn, daar heb je dan de avond of de namiddag voor. Zeker bij bedrijven waar de werkdruk tijdens kantooruren vrij hoog ligt is het fijn om daarna even wat stoom af te blazen.

Natuurlijk hebben mensen na hun werk ook wel andere dingen te doen dan het op een zuipen te zetten. Maar binnen veel sectoren is het niet ongewoon om toch met enig regelmaat met de club nog even na te borrelen. Hoeft trouwens niet altijd tot 00.00 uur 's avonds te duren, hoewel dat bij wat jongere en ongebonden mensen wellicht wel wat vaker voorkomt.
--
  donderdag 1 juli 2010 @ 14:46:30 #68
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83533265
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 14:30 schreef kahlanamnell het volgende:

[..]

Excuse me?

Bij mijn vorige werkgever ging ik met m'n collega's vaak genoeg iets drinken. Ik ben nu 29 .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 1 juli 2010 @ 15:05:52 #69
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_83533939
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 14:44 schreef Ryon het volgende:
De vrijdagmiddagborrel bijvoorbeeld is in Nederland een soort van cultuurgoed.
Ik dacht dat je meerder keren per week borrelen bedoelde. De vrijdagmiddagborrel is wel ok, mijn huidige werkgever heeft dat niet, maar mijn vorige wel. Had wel als nadeel dat iedereen met bier de weg op ging...
  donderdag 1 juli 2010 @ 15:33:11 #70
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_83534978
Als mijn vriendin dronken/ aangeschoten thuiskomt betekend dat altijd seks!

Maar ik kan me voorstellen dat het wat minder is als je serieus wil praten. Zoals gezegd, probeer haar er op aan te spreken! Maak het niet verwijtend, maar geef aan dat je ervan baalt. Dan ligt de bal bij haar en kan zij aangeven waarom ze het doet.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_83535664
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:33 schreef SicSicSics het volgende:
Als mijn vriendin dronken/ aangeschoten thuiskomt betekend dat altijd seks!

Maar ik kan me voorstellen dat het wat minder is als je serieus wil praten. Zoals gezegd, probeer haar er op aan te spreken! Maak het niet verwijtend, maar geef aan dat je ervan baalt. Dan ligt de bal bij haar en kan zij aangeven waarom ze het doet.
Jij mag alleen van rampestein als je vriendin bezopen is
5 Ferrari's op videoband!
  donderdag 1 juli 2010 @ 15:51:34 #72
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_83535690
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:50 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

En dan nog met het licht uit
  donderdag 1 juli 2010 @ 15:52:57 #73
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_83535747
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 14:31 schreef Ryon het volgende:

[..]

En dan met een lekkere slok op achter het stuur kruipen natuurlijk
  donderdag 1 juli 2010 @ 15:53:16 #74
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_83535755
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:50 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ja en terecht. Heb je mij wel eens nuchter bekeken!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 1 juli 2010 @ 15:53:49 #75
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_83535771
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:52 schreef DeTolk het volgende:

[..]

En dan met een lekkere slok op achter het stuur kruipen natuurlijk
Eerst nog ff lekker batsen in het boilerhok.
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')