abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83516164
Hallo,

Vandaag was het weer zover hoor . Ze komt pas om half 12 thuis van haar werk , ze gaat wat drinken met collega's zegt ze .
Nu is zij wel een tijdje depressief geweest , veel erge dingen gebeurd in de thuissfeer . Als het weekend is praten wij nauwelijks maar met haar collega's kan ze schijnbaar wel schik hebben.
En dan nog vraag ik me af of je elke keer zolang op je werk moet zijn . Ze werkt bij de ING (middenkader) en dan lijkt me al die feestjes (om te netwerken) toch niet echt noodzaak .
Hoe kan ik haar het beste benaderen om een gesprek aan te gaan ? Ze is altijd moe en aangeschoten/dronken en vertrekt vrijwel meteen naar bed .
In de ochtenden ben ik weer weg . Weekenden lijken me het het meest geschikt voor een gesprek, maar ook dan zijn we altijd druk .

Ruud
pi_83516314
Ik denk dat ze helemaal niet voor haar werk weg is, maar haar problemen verdrinkt in de kroeg als ze om 18 uur het kantoor uit loopt.
5 Ferrari's op videoband!
pi_83516432
Volgens mij ligt ze elke dag ergens anders met de benen wijd op haar rug hoor

Om 00: dronken thuis komen van je werk.. _!
pi_83516477
Geen idee wat je er aan kan doen, behalve proberen om een goed moment te zoeken om eens goed te praten. In het week-end bijvoorbeeld.
Ik zou ook niet willen uitsluiten dat ze dingen doet met een andere man.
pi_83516530
Vooral frapant dat ze direct het bed induikt... als ze aangeschoten is lijkt het me dat ze nog best zin kan hebben in je... of is daar ook gwn sprake van ?
  donderdag 1 juli 2010 @ 00:09:57 #6
294141 tarantism
hups in die kont
pi_83516541
vervelend voor je Ruud. In het weekend rustig praten lijkt me toch het beste.

Niet te jaloers zijn, niet te wantrouwend. Gewoon rustig blijven en vooral tonen dat je haar wilt begrijpen.

sterkte

edit: al die overspel-verhalen hier: zelfs als dit zo zou zijn moet je daar niet op aansturen. Is het wel zo, dan verteld ze het je op deze manier toch niet, is het neit zo, dan beledig je haar zo dat ze niet meer wil praten
  donderdag 1 juli 2010 @ 00:10:17 #7
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_83516557
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 00:07 schreef Madridista het volgende:
Volgens mij ligt ze elke dag ergens anders met de benen wijd op haar rug hoor

Om 00: dronken thuis komen van je werk.. _!
Lijkt er inderdaad sterk op.
Met jou doet ze niets, maar met haar collegae is het elke avond fun.

Of jij bent gewoon een ontzettende klootzak, kan natuurlijk ook.

/insert je meest logische voorbeeld.
pi_83517110
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 00:00 schreef Righteous het volgende:
Hallo,

Vandaag was het weer zover hoor . Ze komt pas om half 12 thuis van haar werk , ze gaat wat drinken met collega's zegt ze .
Nu is zij wel een tijdje depressief geweest , veel erge dingen gebeurd in de thuissfeer . Als het weekend is praten wij nauwelijks maar met haar collega's kan ze schijnbaar wel schik hebben.
En dan nog vraag ik me af of je elke keer zolang op je werk moet zijn . Ze werkt bij de ING (middenkader) en dan lijkt me al die feestjes (om te netwerken) toch niet echt noodzaak .
Hoe kan ik haar het beste benaderen om een gesprek aan te gaan ? Ze is altijd moe en aangeschoten/dronken en vertrekt vrijwel meteen naar bed .
In de ochtenden ben ik weer weg . Weekenden lijken me het het meest geschikt voor een gesprek, maar ook dan zijn we altijd druk .

Ruud
Als mijn vriend en ik nooit tijd hadden om te praten, zelfs niet in het weekend dan zou ik ook iedere dag dronken thuis komen.
pi_83517282
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 00:24 schreef Xennia het volgende:

[..]

Als mijn vriend en ik nooit tijd hadden om te praten, zelfs niet in het weekend dan zou ik ook iedere dag dronken thuis komen.
TS heeft belangrijke dingen te doen. Op FOK! klagen over zonnebrand bijv.
pi_83517549
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 00:24 schreef Xennia het volgende:

[..]

kun je het dan niet beter gewoon afkappen?
  donderdag 1 juli 2010 @ 00:41:16 #11
286493 raebyddet
teddybear maar dan omgedraaid
pi_83517668
Ik zou gewoon een goed, volwassen gesprek met haar voeren. Dit schiet natuurlijk niet op zo en je moet wel tijd voor elkaar vrijmaken zodat je van elkaar kunt genieten. Dat zij elke dag dronken en laat thuis komt geeft aan dat er iets niet goed is. Probeer haar vooral de ruimte te geven om haar verhaal te doen en ga haar niet van allerlei dingen lopen beschuldigen.
"Nothing astonishes people so much as common-sense and plain dealing."
  donderdag 1 juli 2010 @ 01:52:51 #12
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_83519051
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 00:00 schreef Righteous het volgende:
Hallo,

De meest gebruikte smoes om te verhullen dat iemand vreemdgaat. En zij heeft vast een erg leuke en begrijpende collega.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_83519094
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 00:29 schreef Stali het volgende:

[..]

TS heeft belangrijke dingen te doen. Op FOK! klagen over zonnebrand bijv.
Kinderachtig hoor
pi_83519117
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 00:41 schreef raebyddet het volgende:
Ik zou gewoon een goed, volwassen gesprek met haar voeren. Dit schiet natuurlijk niet op zo en je moet wel tijd voor elkaar vrijmaken zodat je van elkaar kunt genieten. Dat zij elke dag dronken en laat thuis komt geeft aan dat er iets niet goed is. Probeer haar vooral de ruimte te geven om haar verhaal te doen en ga haar niet van allerlei dingen lopen beschuldigen.
Ik geef haar juist álle ruimte . Al maanden .
En dan geef ik een subtiele hint dat ik best weer eens samen wil eten, haal ik allemaal spullen in huis om lekker te koken en dan belt ze weer om 10 over acht , zit ik weer met mijn goede bedoelingen .
Lijkt wel of ze elke toenadering ziet als irritant of een reden om nog langer weg te blijven .

Ze geeft me echt het gevoel dat het haar niets kan schelen .
  donderdag 1 juli 2010 @ 02:02:54 #15
89647 Cappy
Gelegenheids dichter
pi_83519126
Nou klinkt misschien dom, maar zet eens een fles wijn open op tafel voor ze thuis komt

Zelf 1 glaasje nemen .. en als ze dan thuis komt ..haar ook een glaasje aanbieden.
Long shot, maar bezopen en aangeschoten mensen praten een stuk makkelijker als je ze maar bezig houdt.
Success, recognition, and conformity are the bywords of the modern world where everyone seems to crave the anesthetizing security of being identified with the majority.
Martin Luther King, Jr., Strength to Love, 1963.
  donderdag 1 juli 2010 @ 02:07:11 #16
286493 raebyddet
teddybear maar dan omgedraaid
pi_83519170
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 02:01 schreef Righteous het volgende:

[..]

En dan geef ik een subtiele hint dat ik best weer eens samen wil eten, haal ik allemaal spullen in huis om lekker te koken en dan belt ze weer om 10 over acht , zit ik weer met mijn goede bedoelingen .
Lijkt wel of ze elke toenadering ziet als irritant of een reden om nog langer weg te blijven .

Eis duidelijkheid en geef grenzen aan om dan vervolgens een stapje terug te doen om te kijken hoe ze zich dan gedraagt tegenover jou.
"Nothing astonishes people so much as common-sense and plain dealing."
  donderdag 1 juli 2010 @ 02:17:19 #17
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_83519257
quote:

[..]

Kennelijk is ze je zat, maar wil ze niet de eerste stap zetten.
pi_83519390
quote:

[..]

Zo te horen gebruikt ze die ruimte dan ook behoorlijk.
De "begrijpende" collega zou ook wel weer een klassieker zijn zeg.

Wantrouwig als ik zou zijn zou ik zeker eens dat mobieltje checken naar aanwijzingen. Zal wel hard worden afgeknald door veel mensen hier maar bij mij was ze de grens al wel behoorlijk gepasseerd.
  donderdag 1 juli 2010 @ 02:50:27 #19
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_83519451
Als ze niks te verbergen heeft dan zou hij dat gewoon kunnen doen. Pas als ze flipt moet de TS zich zorgen gaan maken. En zoals ik al zei: hou je ogen open voor die lieve, begrijpende collega die haar alleen maar wil steunen.
pi_83519658
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 02:50 schreef goofy_goober het volgende:
Als ze niks te verbergen heeft dan zou hij dat gewoon kunnen doen. Pas als ze flipt moet de TS zich zorgen gaan maken. En zoals ik al zei: hou je ogen open voor die lieve, begrijpende collega die haar alleen maar wil steunen.
En als hij niks vindt, helemaal
Dan is het echt een foute en wist ze haar sporen zorgvuldig

Je hebt ze die weigeren en flippen en je hebt ze die t niet direct weg willen geven en gewoon ijskoud meewerken in de hoop dat je je dan toch maar bedenkt uit moreel besef.
En je hebt ze natuurlijk ook nog die dus niks te verbergen hebben en dan is er ook gezeik.

ff wachten tot ze onder de douche staat dus
pi_83519937
ze geeft je niet het gevoel, je weet het stiekem zelf ook al dat het niet normaal is. Als men toenaderingen afslaat van de partner en liever zichzelf volgieten in een cafe dan is de koek op hoor. Dan loopt ze nu waarschijnlijk te verzinnen hoe ze je het beste kan dumpen zonder het te laten lijken dat het haar schuld is en zonder je pijn te doen.

Als het toch haar depressie is dan kan je ook nagaan dat ze zich dus niet bij jou kkan uiten of veilig voelt, beide situaties zijn er 1 die je niet wilt hebben. Ga dat gesprek gewoon zo snel mogelijk aan en bespaar jezelf de kwelling.
Doe eens lief!
pi_83520307
TS is eigenlijk het vrouwtje, omgekeerde rolverdeling
  donderdag 1 juli 2010 @ 08:01:41 #23
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_83520552
Dit klinkt niet gezond. Ik denk dat je er goed aan doet om het dit weekend met haar bespreken.
Ja je hebt het zo druk in het weekend. Maar soms moet je even prioriteiten stellen.
Dit maar eindeloos laten doorsudderen komt nooit tot een oplossing.

Sterkte!
  † In Memoriam † donderdag 1 juli 2010 @ 08:06:01 #24
230491 Zith
pls tip
pi_83520602
Volg haar gewoon eens naar de kroeg.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  donderdag 1 juli 2010 @ 08:35:57 #25
285351 dalaiblama
too much bla
pi_83520930
Jij stelt je anders ook een beetje apathisch op.
Waarom zet je haar niet even naast je op de bank neer als ze thuiskomt, desnoods met een wijntje en zeg je dat het afgelopen is met het ontwijken en je de relatie op deze manier niet meer ziet zitten?
Je moet niet wachten met ingrijpen tot de situatie al uit de hand is gelopen natuurlijk.

En druk zijn is een keuze. Ik zou er persoonlijk helemaal nerveus van worden; een planning in het weekend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')