Lijkt er inderdaad sterk op.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:07 schreef Madridista het volgende:
Volgens mij ligt ze elke dag ergens anders met de benen wijd op haar rug hoor
Om 00: dronken thuis komen van je werk.._!
Als mijn vriend en ik nooit tijd hadden om te praten, zelfs niet in het weekend dan zou ik ook iedere dag dronken thuis komen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:00 schreef Righteous het volgende:
Hallo,
Vandaag was het weer zover hoor . Ze komt pas om half 12 thuis van haar werk , ze gaat wat drinken met collega's zegt ze .
Nu is zij wel een tijdje depressief geweest , veel erge dingen gebeurd in de thuissfeer . Als het weekend is praten wij nauwelijks maar met haar collega's kan ze schijnbaar wel schik hebben.
En dan nog vraag ik me af of je elke keer zolang op je werk moet zijn . Ze werkt bij de ING (middenkader) en dan lijkt me al die feestjes (om te netwerken) toch niet echt noodzaak .
Hoe kan ik haar het beste benaderen om een gesprek aan te gaan ? Ze is altijd moe en aangeschoten/dronken en vertrekt vrijwel meteen naar bed .
In de ochtenden ben ik weer weg . Weekenden lijken me het het meest geschikt voor een gesprek, maar ook dan zijn we altijd druk .
Ruud
TS heeft belangrijke dingen te doen. Op FOK! klagen over zonnebrand bijv.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:24 schreef Xennia het volgende:
[..]
Als mijn vriend en ik nooit tijd hadden om te praten, zelfs niet in het weekend dan zou ik ook iedere dag dronken thuis komen.
kun je het dan niet beter gewoon afkappen?quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:24 schreef Xennia het volgende:
[..]
Als mijn vriend en ik nooit tijd hadden om te praten, zelfs niet in het weekend dan zou ik ook iedere dag dronken thuis komen.
De meest gebruikte smoes om te verhullen dat iemand vreemdgaat. En zij heeft vast een erg leuke en begrijpende collega.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:00 schreef Righteous het volgende:
Hallo,
Vandaag was het weer zover hoor . Ze komt pas om half 12 thuis van haar werk , ze gaat wat drinken met collega's zegt ze .
Kinderachtig hoorquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:29 schreef Stali het volgende:
[..]
TS heeft belangrijke dingen te doen. Op FOK! klagen over zonnebrand bijv.
Ik geef haar juist álle ruimte . Al maanden .quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:41 schreef raebyddet het volgende:
Ik zou gewoon een goed, volwassen gesprek met haar voeren. Dit schiet natuurlijk niet op zo en je moet wel tijd voor elkaar vrijmaken zodat je van elkaar kunt genieten. Dat zij elke dag dronken en laat thuis komt geeft aan dat er iets niet goed is. Probeer haar vooral de ruimte te geven om haar verhaal te doen en ga haar niet van allerlei dingen lopen beschuldigen.
Eis duidelijkheid en geef grenzen aan om dan vervolgens een stapje terug te doen om te kijken hoe ze zich dan gedraagt tegenover jou.quote:Op donderdag 1 juli 2010 02:01 schreef Righteous het volgende:
[..]
Ik geef haar juist álle ruimte . Al maanden .
En dan geef ik een subtiele hint dat ik best weer eens samen wil eten, haal ik allemaal spullen in huis om lekker te koken en dan belt ze weer om 10 over acht , zit ik weer met mijn goede bedoelingen .
Lijkt wel of ze elke toenadering ziet als irritant of een reden om nog langer weg te blijven .
Ze geeft me echt het gevoel dat het haar niets kan schelen .
Kennelijk is ze je zat, maar wil ze niet de eerste stap zetten.quote:Op donderdag 1 juli 2010 02:01 schreef Righteous het volgende:
[..]
En dan geef ik een subtiele hint dat ik best weer eens samen wil eten, haal ik allemaal spullen in huis om lekker te koken en dan belt ze weer om 10 over acht , zit ik weer met mijn goede bedoelingen .
Lijkt wel of ze elke toenadering ziet als irritant of een reden om nog langer weg te blijven .
Zo te horen gebruikt ze die ruimte dan ook behoorlijk.quote:Op donderdag 1 juli 2010 02:01 schreef Righteous het volgende:
[..]
En als hij niks vindt, helemaalquote:Op donderdag 1 juli 2010 02:50 schreef goofy_goober het volgende:
Als ze niks te verbergen heeft dan zou hij dat gewoon kunnen doen. Pas als ze flipt moet de TS zich zorgen gaan maken. En zoals ik al zei: hou je ogen open voor die lieve, begrijpende collega die haar alleen maar wil steunen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |