Nu wel, overdags niet.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:49 schreef Heroinjunk het volgende:
Je moet ook niet de ramen open zetten.
Dan zweet ik me echt een ongeluk.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:51 schreef Daniane het volgende:
Nee nu nog niet met dekens
maar als ik in bed lig
Haha je moest is wetenquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:52 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nu al trillen, net een doorgewinterde fok!ker
Doel jij nu op seksuele handelingen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:52 schreef Heroinjunk het volgende:
Überhaupt niet. Dekens dicht en gaan met die banaan.
Uh gordijnen bedoel ik.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:52 schreef Heroinjunk het volgende:
Überhaupt niet. Dekens dicht en gaan met die banaan.
Nee het was niet afsnauwend bedoeld hoorquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Zal ik dan maar van die achterlijke TT's net zoals ONZ gebruiken.
Ik doe dan m'n ramen dicht en ga weer verder slapen zonder dekens.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:53 schreef Hyman het volgende:
Ik slaap gewoon zonder dekens, en als het koud wordt 'snachts dan met.
Hmm nee, dan wordt het zo muf in mn kamerquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:53 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik doe dan m'n ramen dicht en ga weer verder slapen zonder dekens.
Nee, ipv echt open zet ik ze dan gekanteld.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:55 schreef Hyman het volgende:
[..]
Hmm nee, dan wordt het zo muf in mn kamer
Ik heb het altijd al snel warm, als ik dan seks heb onder de dekens zweet ik me al snel kapot.quote:
Ja snap ikquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:56 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb het altijd al snel warm, als ik dan seks heb onder de dekens zweet ik me al snel kapot.
En sowieso minder bewegingsvrijheid.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:58 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ja snap ikniet zo lekker met n zweetreet
hahah grapjeeeu
Lekker broeierig, kan je over elkaar heen glijden. Vet gaaf.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:58 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ja snap ikniet zo lekker met n zweetreet
hahah grapjeeeu
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:59 schreef Hyman het volgende:
[..]
Lekker broeierig, kan je over elkaar heen glijden. Vet gaaf.
niet zo'n fijn ideequote:
ik denk dat ik t wel zal voelen als t echt gaat plakkenquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Alsof die paar zweetdruppels boeien als je lekker aan 't seksen bent.
Buikspier oefeningen ??? waarom moet je die nog doenquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:00 schreef Daniane het volgende:
ja kut is het 12 uur moet ik nog buikspieroefeningen doen en tanden poetsen enzoooo
"Kut! ik zit vastgeplakt aan je reet!"quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:01 schreef Daniane het volgende:
[..]
ik denk dat ik t wel zal voelen als t echt gaat plakken
Voelen: ja.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:01 schreef Daniane het volgende:
[..]
ik denk dat ik t wel zal voelen als t echt gaat plakken
Voor een strakke pens?quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:01 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Buikspier oefeningen ??? waarom moet je die nog doen
Nee ik niet mogen anderen voor me doen.quote:
Zodat ik helemaal bikini strak ben!quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:01 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Buikspier oefeningen ??? waarom moet je die nog doen
Ja maar waarom om 12 uur s'avonds nogquote:
Meerderen nog welquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:02 schreef Daniane het volgende:
[..]
Nee ik niet mogen anderen voor me doen.
[..]
Zodat ik helemaal bikini strak ben!
Heeerlijkquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:02 schreef Hyman het volgende:
[..]
"Kut! ik zit vastgeplakt aan je reet!"
Zo jaquote:
Omdat ze het vergeten was, daarom zei ze het.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:03 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Ja maar waarom om 12 uur s'avonds nog
Omdat ik het altijd voor t slapen doequote:Op donderdag 1 juli 2010 00:03 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Ja maar waarom om 12 uur s'avonds nog
Whoever wants to.quote:
Stoerquote:
KLBquote:
quote:
Ik ga elke dag naar het strand, voetbal vaak met vrienden, pak een terrasje in de stad. Noem maar op.quote:
Dat heb ik idd vaker van je gehoordquote:
Goedzo jongen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:13 schreef Madridista het volgende:
[..]
Ik ga elke dag naar het strand, voetbal vaak met vrienden, pak een terrasje in de stad. Noem maar op.
En als ik thuis niks te doen heb kom ik op fok kijken.
Stoerquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:13 schreef Madridista het volgende:
[..]
Ik ga elke dag naar het strand, voetbal vaak met vrienden, pak een terrasje in de stad. Noem maar op.
HAHAHAHAHA, jij post in PUB SC.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:13 schreef Madridista het volgende:
[..]
Nog een keer doegquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:14 schreef Daniane het volgende:
KRAKELINGEN
oke ik ga buikspieroefeningen doen en slapen
ciao ciao xxxxx![]()
Ja maar poessssssquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:13 schreef Madridista het volgende:
[..]
Ik heb ook al intensief op de crosstrainer gestaanquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:15 schreef Heroinjunk het volgende:
Krakelingen eten en dan buikspieroefeningen doen, goeie combo.
Eentje wel maar niet het hele pak. Dat doen sommige mensen namelijk.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:15 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik heb ook al intensief op de crosstrainer gestaan
maar 1 koekje mag toch wel
*Meldtquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Eentje wel maar niet het hele pak. Dat doen sommige mensen namelijk.
Ja zo ben ik wel geweest. handig half pak koekjes op.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Eentje wel maar niet het hele pak. Dat doen sommige mensen namelijk.
Mensen die zich heel het jaar volvreten en in de zomer even snel buikspieroefeningen gaan doenquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:14 schreef Daniane het volgende:
KRAKELINGEN
oke ik ga buikspieroefeningen doen en slapen
ciao ciao xxxxx![]()
Mensen die "Mensen die ......quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:17 schreef Madridista het volgende:
[..]
Mensen die zich heel het jaar volvreten en in de zomer even snel buikspieroefeningen gaan doen
Unsuccesful troll is unsuccesfulquote:Op donderdag 1 juli 2010 @ 00:17 schreef Madridista het volgende:
[..]
Mensen die zich heel het jaar volvreten en in de zomer even snel buikspieroefeningen gaan doen
Is al die exercise op jouw leeftijd al nodig?quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:15 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik heb ook al intensief op de crosstrainer gestaan
maar 1 koekje mag toch wel
He biatch. ik vreet me niet vol hoor.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:17 schreef Madridista het volgende:
[..]
Naar Hollywoodquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:19 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Is al die exercise op jouw leeftijd al nodig?Waar gaat het heen met het ideaalbeeld
Hij heeft wel een keihard puntquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:18 schreef Hyman het volgende:
[..]
Mensen die "Mensen die ......" reacties overal op geven.
'Mensen die'-posts.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:17 schreef Madridista het volgende:
[..]
Ja ach, ik doe het hele jaar door niets, dus ik kan me er niet echt aan vuil makenquote:
quote:
quote:
Jullie zijn liev.quote:
Ja word ik lekker fit. ga elke dag op crosstrainer. en ga me inschrijven bij een sportschool.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:19 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Is al die exercise op jouw leeftijd al nodig?Waar gaat het heen met het ideaalbeeld
Ja, wel 45 kg!quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:22 schreef Daniane het volgende:
Nu denken jullie zeker dat ik heel dik ben ofzo zeker?
Wow. ik had eigenlijk gedacht dat je me kei hard ging afzeiken!quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:21 schreef Madridista het volgende:
[..]
Even kijken hoor...
..
Niet slecht.
Even kijken hoor.....quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:21 schreef Madridista het volgende:
[..]
Even kijken hoor...
..
Niet slecht.
"alleen die puntige knieen he.."quote:Op donderdag 1 juli 2010 @ 00:21 schreef Madridista het volgende:
[..]
Even kijken hoor...
..
Niet slecht.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:22 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Even kijken hoor.....
..
Jij valt op jongetjes??
zie foboquote:
Als je niet tussendoor vanalles eet en drinktquote:Op donderdag 1 juli 2010 @ 00:22 schreef Heroinjunk het volgende:
Gewoon in de horeca gaan werken.
I would certainly not hit that, she's way below my standards¨quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:23 schreef VASND het volgende:
[..]
"alleen die puntige knieen he.."gast.
Echt boeiend wat anonieme fokkers van je denken zegquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:22 schreef Daniane het volgende:
Nu denken jullie zeker dat ik heel dik ben ofzo zeker?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:23 schreef VASND het volgende:
[..]
"alleen die puntige knieen he.."gast.
Ja dan beweeg je welquote:
Heel de dag op je reet zitten en producten over een bandje gooienquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:23 schreef Daniane het volgende:
[..]
[..]
Ja dan beweeg je wel
maar heb net nieuwe baan als cassiere.
Zo ben ikquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:23 schreef Madridista het volgende:
[..]
Echt boeiend wat anonieme fokkers van je denken zeg
Nou geen zorgen dan hoorquote:
You're welcomequote:Op donderdag 1 juli 2010 00:22 schreef Daniane het volgende:
[..]
Wow. ik had eigenlijk gedacht dat je me kei hard ging afzeiken!
maar bedankt.
Tsja. Ik weet het.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:24 schreef Hyman het volgende:
[..]
Heel de dag op je reet zitten en producten over een bandje gooien
Eten helemaal niet, we hebben een kwartier pauze en dan eet ik soep.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:23 schreef VASND het volgende:
[..]
Als je niet tussendoor vanalles eet en drinktzo ging dat bij ons wel.
Ach kind, als dat alles is wat je meemaakt op je werk.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:25 schreef Daniane het volgende:
[..]
Tsja. Ik weet het.maar vind het wel leuk !
![]()
alleen die oude mensen doen allemaal zo nors tegen me.
Nee. heb wel meer gehad als vakkenvuller.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ach kind, als dat alles is wat je meemaakt op je werk.
Werk je in een restaurantje?quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Eten helemaal niet, we hebben een kwartier pauze en dan eet ik soep.Drinken mogen we zelf kiezen. Ik drink voornamelijk water en als het heet is af en toe een glas cola ofzo tussendoor voor de suiker.
Joaa mijn neef is nu jarigquote:
quote:
Gefeliciteerd & succesquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:27 schreef Daniane het volgende:
[..]
Joaa mijn neef is nu jarig
en ik heb over 11 uur kennismaking op mn nieuwe school
Ze heeft wel hyves, succesquote:
quote:donderdag
Activiteit Omschrijving Type Dag Begin Einde Weken Lokaal Docent
MOL019 Spectroscopische Technieken tentamen TOETS do 14:00 18:00 26 Hg Examenzaal Tessari, M.]
Ja ik heb en een heel groot terras en een heel groot stuk strandquote:
Ah dan is dat anders.quote:
Slaap lekker poesquote:Op donderdag 1 juli 2010 @ 00:28 schreef Daniane het volgende:
Danku.
en nou ga ik écht.
en ik heb helemaal geen zin meer in mn oefeningen....
Ja wij hebben geen strand, dus dat gaat moeilijk.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:29 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Ja ik heb en een heel groot terras en een heel groot stuk strand
Jij ook.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:30 schreef VASND het volgende:
[..]
Ah dan is dat anders.
Ik deed VIPlounges en zulks, altijd bergen sjiek eten over.
[..]
Slaap lekker poes.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:28 schreef Daniane het volgende:
Danku.
en nou ga ik écht.
Doeiquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:28 schreef Daniane het volgende:
Danku.
en nou ga ik écht.
Idd maar het is iig heel vervelend aangezien er ook niet echt een goed nummer systeem isquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja wij hebben geen strand, dus dat gaat moeilijk.
Heet ze Anouk?quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:28 schreef VASND het volgende:
[..]
Ze heeft wel hyves, succes[ afbeelding ]
Nein, das studiegenote.quote:
Andere brechtje dan die van hier maar zeker doable.quote:Op donderdag 1 juli 2010 @ 00:34 schreef Hyman het volgende:
http://brechtje87.hyves.nl/de hyves van brechtje, via Ivo zn hyves
yowquote:
Oh jammer.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:36 schreef VASND het volgende:
[..]
Andere brechtje dan die van hier maar zeker doable.
Woont in mijn studentenhuis + was oud middelbare school klasgenoot
quote:
quote:
EEJ HOER!quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:41 schreef Madridista het volgende:
Hoe spreken jullie een vreemde meisje op straat aan?
Wat gebruiken jullie als excuus?
Wah voor kleur tractor hedde gij?quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:41 schreef Madridista het volgende:
Zeker waar.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:42 schreef -SG- het volgende:
[..]
Alles wat die vent zegt is geniaal. Dusja.
Ik ben niet echt een grote pokémon kennerquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:44 schreef -SG- het volgende:
Maar heimen, kende je die conspiracy over pokemon al
Je hebt ook werkelijk niks aan je he.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:45 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik ben niet echt een grote pokémon kenner
Excuus?quote:Op donderdag 1 juli 2010 @ 00:41 schreef Madridista het volgende:
ZO JIJ BENT FUCKING LEKKER!quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:45 schreef VASND het volgende:
[..]
Excuus?
Ik spreek over het algemeen geen vreemde mensen aan op straat, tenzij ik daar een rede toe heb.
Zoals een late bus, extreem mooi/slecht weer, kankerhard neukbare chick of iets dergelijks.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 @ 00:46 schreef Hyman het volgende:
[..]
ZO JIJ BENT FUCKING LEKKER!
"Ik ben 12, en wat is fucking lekker? "
PC?quote:
*voert Cafeine*quote:
Ach, ik vergeef het je als Voe tegenover je staatquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:48 schreef VASND het volgende:
[..]![]()
Het zou je maar gebeuren, dat je tegen iemand zegt: godver, neuken?
En dat je terug krijgt: Ik ben 12, wat is dit?
Ben ik nu ook aan het doenquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:48 schreef -SG- het volgende:
Even mensen afschieten in cod.
Laatquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:53 schreef Hyman het volgende:
Ik ga mn bed in.
Same.quote:
Nuquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:54 schreef Madridista het volgende:
Waneer hebben jullie in godsnaam vakantie
Later en succesquote:
Nog 2 weken, universiteit jewaids.quote:Op donderdag 1 juli 2010 @ 00:54 schreef Madridista het volgende:
Waneer hebben jullie in godsnaam vakantie
Dank, u ook alvast.quote:
Werken op het strand daarna chillen op het strand dan ff wat drinken met vrienden dan naar huis en op de pc dan slapen dan hardlopen en weer werkenquote:
Cool.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:58 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Werken op het strand daarna chillen op het strand dan ff wat drinken met vrienden dan naar huis en op de pc dan slapen dan hardlopen en weer werkenJij?
Werk in strand tentquote:
Goed hequote:
Slecht gegaan?quote:
quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
bohhhh met die kut formules.
quote:
*nuffel*quote:Op donderdag 1 juli 2010 @ 10:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja
blackout --> emo --> fuck dis sjit
Fietsjepietje tochquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja
Ach, doe je ook een keer watquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:36 schreef x3ro het volgende:![]()
Omdat mensen vonden dat de software hier efficienter kon, zitten we nu 4 keer zo lang over alles te doen en moet ik daadwerkelijk omslachtige troep uit gaan voeren
Geweldig dat een bedrijf zo hard kan faalenNooit gehoord van testen ofzo
Ik word gewoon altijd brak wakker, hoe lang ik ook slaapquote:
Fucking kut is datquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja
Iddquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:43 schreef Sjoegerd het volgende:
Hier is het nog niet echt warm trouwens.
quote:
Je hond had over je rekenmachine gepist.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja rot op of zo...
simpele nulpunten van een formule uitrekenen....
hoe moeilijk kan dat zijn
nou...![]()
Hier in Limboland wordt t morgen 37/38 gradenquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:43 schreef Sjoegerd het volgende:
Hier is het nog niet echt warm trouwens.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:52 schreef Hyman het volgende:
[..]
Je hond had over je rekenmachine gepist.
Kipje.quote:
Doe eens voorbeeldquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja rot op of zo...
simpele nulpunten van een formule uitrekenen....
hoe moeilijk kan dat zijn
nou...![]()
Ja, het was zo'n schatquote:
quote:
ABC formule. Lang geledenquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
de ABC formule en shit voor tweedegraads verbanden
Nou moequote:Op donderdag 1 juli 2010 11:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
de ABC formule en shit voor tweedegraads verbanden
quote:
Oja, dat was hetquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
-b +- wortel b2 -4ac : 2a
Ja, stop maar weer.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oja, dat was hetMet de discriminant, b2 -4ac enzo.
Dat is middelbare school stof manquote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oja, dat was hetMet de discriminant, b2 -4ac enzo.
Heb je gewoon compleet programmatje voor, voor je grafisch rekenmachinequote:
Ik snap het niet. VWO zekerquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is middelbare school stof man3e klas.
Ja, dat bespaart toch al snel 15 secondequote:Op donderdag 1 juli 2010 11:28 schreef x3ro het volgende:
[..]
Heb je gewoon compleet programmatje voor, voor je grafisch rekenmachineKrijg je de complete uitwerking meteen en alles
Ik kan het je binnen 43 seconde uitleggen, dus nee, niet per se VWOquote:
Doe maar. Countdown, starting now.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dat bespaart toch al snel 15 seconde
[..]
Ik kan het je binnen 43 seconde uitleggen, dus nee, niet per se VWO
quote:
-b +- wortel b2 -4ac : 2a Dit zegt me weinig ja.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
HAHAHA VWO...
jij snapt het echt niet?
is VMBO shit man
Je moet wel de haakjes goed plaatsen kerel....quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
-b +- wortel b2 -4ac : 2a Dit zegt me weinig ja.
'kan'quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:31 schreef Zeroku het volgende:
11:31:17 Vorige post. Dus BB je uitleg moet er 11:32:02 staan.
Ja en eigenlijk moet je onder de wortel gewoon de D hebben staan, want die heb je daarvoor toch al uitgerekend als het goed isquote:
Tenzij je de formule eerst geplot hebt in je GR en weet of er 1 of 2 oplossingen zijn.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja en eigenlijk moet je onder de wortel gewoon de D hebben staan, want die heb je daarvoor toch al uitgerekend als het goed is
Dat kost te veel tijdquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:37 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Tenzij je de formule eerst geplot hebt in je GR en weet of er 1 of 2 oplossingen zijn.
Was ik bij!quote:
quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 @ 11:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Was ik bij!
-edit- Oh wacht, 2010, dan niet
quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja en eigenlijk moet je onder de wortel gewoon de D hebben staan, want die heb je daarvoor toch al uitgerekend als het goed is
JAAAAAA dat had die van mij ook!quote:Op donderdag 1 juli 2010 @ 11:38 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Nog beter, in mijn GR kon je gewoon de a, b en c invullen en de resultaten kwamen er vanzelf uitrollen.
Dan leer je het fout. Zit je op het ROC ofzo?quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nee.
zo leren we dat hier niet
Die machine is echt hemels.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:39 schreef VASND het volgende:
[..]
JAAAAAA dat had die van mij ook!
Toppen, snijpunten weet ik het allemaal. Alles wat mogelijk was gooide die er uit.
Hoe wist je dan of je 0, 1 of 2 oplossingen had?quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nee.
zo leren we dat hier niet
Dan nog moest je hem daarna gewoon uitschrijven lijkt me?quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:38 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Nog beter, in mijn GR kon je gewoon de a, b en c invullen en de resultaten kwamen er vanzelf uitrollen.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoe wist je dan of je 0, 1 of 2 oplossingen had?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoe wist je dan of je 0, 1 of 2 oplossingen had?
Ja en? Dan kan het alsnog 0, 1 of 2 zijnquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je kijkt naar de + of - voor de formule... dan weet je of je een berg of dal dinges krijgt
Op proefwerken en bepaalde SE's hoefde het niet zolang je het goede menu opschreef, maar het lag ook een beetje aan je leraar. Op je CE natuurlijk wel.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan nog moest je hem daarna gewoon uitschrijven lijkt me?
Aja, hadden wij ook geloof ikquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:43 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Op proefwerken en bepaalde SE's hoefde het niet zolang je het goede menu opschreef, maar het lag ook een beetje aan je leraar. Op je CE natuurlijk wel.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja en? Dan kan het alsnog 0, 1 of 2 zijn
Jaa euhhh 'menu 5 -> y1 = blablabla -> plotten -> blablablalalalalalla'. Lang geleden.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Aja, hadden wij ook geloof ikAls je al je menustappen maar opschreef ja
Al die debiele afkortingen
Kloptquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:46 schreef VASND het volgende:
Fiets quote met een enter tussen quote en tekst.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:46 schreef VASND het volgende:
Fiets quote met een enter tussen quote en tekst.
De nieuwe al?quote:
Ok sorry Fjets.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja nou val mij er niet zo mee lastig
quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:50 schreef VASND het volgende:
[..]
De nieuwe al?
Vind het gruwelijk irritant eigenlijk.
quote:
Giefquote:
Nvmquote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:52 schreef VASND het volgende:
[..]
Gief![]()