Nu wel, overdags niet.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:49 schreef Heroinjunk het volgende:
Je moet ook niet de ramen open zetten.
Dan zweet ik me echt een ongeluk.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:51 schreef Daniane het volgende:
Nee nu nog niet met dekens
maar als ik in bed lig
Haha je moest is wetenquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:52 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nu al trillen, net een doorgewinterde fok!ker
Doel jij nu op seksuele handelingen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:52 schreef Heroinjunk het volgende:
Überhaupt niet. Dekens dicht en gaan met die banaan.
Uh gordijnen bedoel ik.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:52 schreef Heroinjunk het volgende:
Überhaupt niet. Dekens dicht en gaan met die banaan.
Nee het was niet afsnauwend bedoeld hoorquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Zal ik dan maar van die achterlijke TT's net zoals ONZ gebruiken.
Ik doe dan m'n ramen dicht en ga weer verder slapen zonder dekens.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:53 schreef Hyman het volgende:
Ik slaap gewoon zonder dekens, en als het koud wordt 'snachts dan met.
Hmm nee, dan wordt het zo muf in mn kamerquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:53 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik doe dan m'n ramen dicht en ga weer verder slapen zonder dekens.
Nee, ipv echt open zet ik ze dan gekanteld.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:55 schreef Hyman het volgende:
[..]
Hmm nee, dan wordt het zo muf in mn kamer
Ik heb het altijd al snel warm, als ik dan seks heb onder de dekens zweet ik me al snel kapot.quote:
Ja snap ikquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:56 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb het altijd al snel warm, als ik dan seks heb onder de dekens zweet ik me al snel kapot.
En sowieso minder bewegingsvrijheid.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:58 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ja snap ikniet zo lekker met n zweetreet
hahah grapjeeeu
Lekker broeierig, kan je over elkaar heen glijden. Vet gaaf.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:58 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ja snap ikniet zo lekker met n zweetreet
hahah grapjeeeu
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:59 schreef Hyman het volgende:
[..]
Lekker broeierig, kan je over elkaar heen glijden. Vet gaaf.
niet zo'n fijn ideequote:
ik denk dat ik t wel zal voelen als t echt gaat plakkenquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Alsof die paar zweetdruppels boeien als je lekker aan 't seksen bent.
Buikspier oefeningen ??? waarom moet je die nog doenquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:00 schreef Daniane het volgende:
ja kut is het 12 uur moet ik nog buikspieroefeningen doen en tanden poetsen enzoooo
"Kut! ik zit vastgeplakt aan je reet!"quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:01 schreef Daniane het volgende:
[..]
ik denk dat ik t wel zal voelen als t echt gaat plakken
Voelen: ja.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:01 schreef Daniane het volgende:
[..]
ik denk dat ik t wel zal voelen als t echt gaat plakken
Voor een strakke pens?quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:01 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Buikspier oefeningen ??? waarom moet je die nog doen
Nee ik niet mogen anderen voor me doen.quote:
Zodat ik helemaal bikini strak ben!quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:01 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Buikspier oefeningen ??? waarom moet je die nog doen
Ja maar waarom om 12 uur s'avonds nogquote:
Meerderen nog welquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:02 schreef Daniane het volgende:
[..]
Nee ik niet mogen anderen voor me doen.
[..]
Zodat ik helemaal bikini strak ben!
Heeerlijkquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:02 schreef Hyman het volgende:
[..]
"Kut! ik zit vastgeplakt aan je reet!"
Zo jaquote:
Omdat ze het vergeten was, daarom zei ze het.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:03 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Ja maar waarom om 12 uur s'avonds nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |