Daar is een knop voor.quote:
Onderschat je het probleem niet een beetje? De belangrijkste functie van een iPhone is toch gewoon kunnen bellen? Overigens gaat het ook met datatransmissie fout door de 'death grip'.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:19 schreef ruffian het volgende:
En het antenne probleem doet me een beetje denken aan de grap van (geloof) Leon met zijn Wasrekje.
Het Wasrekje werkte perfect en droogde al jaren goed zijn kleding, zijn moeder kwam een keer de was op hangen en zei "Leon, wat heb je een gammel wasrekje" sindsdien heb ik een gammel wasrekje.
Amen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:36 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
[..]
Niet in de oude layout (en de nieuwe vind ik gewoon niets)
Sorry hoor maar dit is een debiele vergelijking. Dus omdat de vorige wasrekjes ook gammel waren (wat nog zeer de vraag is als je de problemen van de 4 vergelijkt met de 3GS) dan moet je nu maar opnieuw een gammel wasrekje kopen?quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:19 schreef ruffian het volgende:
Kreeg net de mail dat mijn iPhone weer onderweg is. De 24ste is die daar binnen gekomen met een WSOD.
Toch nog een snelle afhandeling (moet hem idd eerst nog binnen krijgen)
En het antenne probleem doet me een beetje denken aan de grap van (geloof) Leon met zijn Wasrekje.
Het Wasrekje werkte perfect en droogde al jaren goed zijn kleding, zijn moeder kwam een keer de was op hangen en zei "Leon, wat heb je een gammel wasrekje" sindsdien heb ik een gammel wasrekje.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:49 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zal wel snel komen. Laatste twee dagen véél app-updates gehadquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:38 schreef boem-dikkie het volgende:
Vind het nog steeds kut dat eBuddy geen multitasken ondersteunt. Opschieten met je iOS4 update eBuddy!
Wil 'm weleens zien als ie echt gefabriceerd is. Vet ding inderdaadquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:26 schreef CantFazeMe het volgende:
Mooie case hier voor de iPhone 4.Alleen beetje duur
.
http://www.elementcase.com/iphone4.html
Niet via bijvoorbeeld de NOS iig.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:36 schreef Saninl het volgende:
Weet iemand hoe ik NL - BRA kan kijken vanmiddag op mijn iPhone ?!
TVUPlayerquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:36 schreef Saninl het volgende:
Weet iemand hoe ik NL - BRA kan kijken vanmiddag op mijn iPhone ?!
Kan wel, maar bij mij doet hij het prima.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:02 schreef CantFazeMe het volgende:
TVUPlayer hoor ik alleen maar klachten over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |