quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:18 schreef timbob het volgende:
ondertussen is m'n mail nog steeds een buggy plek
hopen dat ze dat met een update ff beter aanpakken
yup, zodat een tvp niet meer nodig isquote:
Omdat er 16gb of 32gb op zit. Daarnaast laden bestanden die op de SD staan erg sloom. Hoewel het natuurlijk wel handig is voor foto en video opslag. Maarja, daarvoor kan je hem ook gewoon aan de USB gooien.quote:
oh, staat ergens in het vorige topic een post...quote:
Inhoudelijk niet helemaal gelezen en geen idee welke mail je gebruikt maar er is een update voor exchange:quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:25 schreef timbob het volgende:
[..]
oh, staat ergens in het vorige topic een post...
Komt er op neer dat hij mail niet goed binnenhaalt.. soms 2 keer dezelfde mail, soms staat er alleen dat er een nieuwe mail is, maar nog niet binnengehaald... En heel vaak blijft er een getal staan van het aantal ongelezen mails als er geen ongelezen mails staan.
heel vreemd allemaal..
en dat archieveren ipv verwijderen irriteert me ook...
maar wel veel anderen en ook enkele gebruikers hier in NL die het toestel al hebbenquote:Op donderdag 1 juli 2010 04:48 schreef kadeya het volgende:
Belachelijke TT. Het gaat alleen nog maar over het bereik, terwijl niemand hier dat probleem persoonlijk heeft kunnen vaststellen. Maar goed wel jammer dat er geen 64 gb versie is en ik twijfel nog tussen zwart en wit. Als Nederland wint neem ik wit anders ben ik in rouw dus zwart.
Anders ga je zeuren om een TT.quote:Op donderdag 1 juli 2010 04:48 schreef kadeya het volgende:
Belachelijke TT. Het gaat alleen nog maar over het bereik, terwijl niemand hier dat probleem persoonlijk heeft kunnen vaststellen. Maar goed wel jammer dat er geen 64 gb versie is en ik twijfel nog tussen zwart en wit. Als Nederland wint neem ik wit anders ben ik in rouw dus zwart.
Lucky kan je pas zeggen als je een flinke tijd verder bent. Binnenin kan er alsnog schade zijn.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:32 schreef CantFazeMe het volgende:
Ah er was al weer een nieuwe. Anyway, gisteren mijn 3G op de grond laten kletteren.![]()
Ik was nat geworden en had mijn iPhone in mijn broek, en deed daarom mijn broek uit. Ik gooide de broek zonder na te denken op de bagagedrager en de iPhone viel met een beste smak op de grond met tegels.
Ik verwachtte dat het scherm was gebarsten.Het rare is, het heeft geen enkele deuk of krassen opgelopen... Lucky me
.
Hij is al totaal 8x gevallen. Dus ik maak me er nu niet zo druk om. En de iPhone 4 staat ook al om de hoek te kijken dus.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:43 schreef ruffian het volgende:
[..]
Lucky kan je pas zeggen als je een flinke tijd verder bent. Binnenin kan er alsnog schade zijn.
Ach zolang er ook complimentjes worden gegeven mag ik toch wel een beetje zeuren. Ik hoopte gewoon op zo'n TT: 'Nu te koop in NL!' Maar dat is nog even wachten.quote:
Antenne-issue ook in NL;quote:Op donderdag 1 juli 2010 04:48 schreef kadeya het volgende:
Daar is een knop voor.quote:
Onderschat je het probleem niet een beetje? De belangrijkste functie van een iPhone is toch gewoon kunnen bellen? Overigens gaat het ook met datatransmissie fout door de 'death grip'.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:19 schreef ruffian het volgende:
En het antenne probleem doet me een beetje denken aan de grap van (geloof) Leon met zijn Wasrekje.
Het Wasrekje werkte perfect en droogde al jaren goed zijn kleding, zijn moeder kwam een keer de was op hangen en zei "Leon, wat heb je een gammel wasrekje" sindsdien heb ik een gammel wasrekje.
Amen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:36 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
[..]
Niet in de oude layout (en de nieuwe vind ik gewoon niets)
Sorry hoor maar dit is een debiele vergelijking. Dus omdat de vorige wasrekjes ook gammel waren (wat nog zeer de vraag is als je de problemen van de 4 vergelijkt met de 3GS) dan moet je nu maar opnieuw een gammel wasrekje kopen?quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:19 schreef ruffian het volgende:
Kreeg net de mail dat mijn iPhone weer onderweg is. De 24ste is die daar binnen gekomen met een WSOD.
Toch nog een snelle afhandeling (moet hem idd eerst nog binnen krijgen)
En het antenne probleem doet me een beetje denken aan de grap van (geloof) Leon met zijn Wasrekje.
Het Wasrekje werkte perfect en droogde al jaren goed zijn kleding, zijn moeder kwam een keer de was op hangen en zei "Leon, wat heb je een gammel wasrekje" sindsdien heb ik een gammel wasrekje.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:49 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zal wel snel komen. Laatste twee dagen véél app-updates gehadquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:38 schreef boem-dikkie het volgende:
Vind het nog steeds kut dat eBuddy geen multitasken ondersteunt. Opschieten met je iOS4 update eBuddy!
Wil 'm weleens zien als ie echt gefabriceerd is. Vet ding inderdaadquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:26 schreef CantFazeMe het volgende:
Mooie case hier voor de iPhone 4.Alleen beetje duur
.
http://www.elementcase.com/iphone4.html
Niet via bijvoorbeeld de NOS iig.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:36 schreef Saninl het volgende:
Weet iemand hoe ik NL - BRA kan kijken vanmiddag op mijn iPhone ?!
TVUPlayerquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:36 schreef Saninl het volgende:
Weet iemand hoe ik NL - BRA kan kijken vanmiddag op mijn iPhone ?!
Kan wel, maar bij mij doet hij het prima.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:02 schreef CantFazeMe het volgende:
TVUPlayer hoor ik alleen maar klachten over.
om met Hans Teeuwen te spreken: “Also, also, also…”quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:00 schreef rubje het volgende:
nav de tt is en blijft het vd gekke wat Jobs nu zegt hoe je de nieuwe iPhone moet vasthouden.
die vent is echt seniel aan het worden en moet nodig zijn kist in met dat dracula hoofd van 'm.
Nokia heeft een leuke draai gegeven aan hun reclame nav Jobs zijn antwoord op dat anders vasthouden.
Ik heb ooit een toestel gekocht wat de op internet afgekraakt werd als "de toetsen liggen niet lekker en je drukt er 3 tegelijk in".quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:47 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Sorry hoor maar dit is een debiele vergelijking. Dus omdat de vorige wasrekjes ook gammel waren (wat nog zeer de vraag is als je de problemen van de 4 vergelijkt met de 3GS) dan moet je nu maar opnieuw een gammel wasrekje kopen?
Een kinderhand is snel gevuld.....
Zou echt schandalig zijn als ze dat durven te flikken.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:34 schreef Xrenity het volgende:
Nee, ze halen juist standaard streepjes weg.
Ze zullen vast nog wel meer fixen om het probleem op te lossen. Wees blij dat ze er uberhaupt aandacht aan besteden. Dit gebeurt niet vaak publiekelijk bij Apple.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:30 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Zou echt schandalig zijn als ze dat durven te flikken.
Ik wacht gezellig met je meequote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:48 schreef nelisb het volgende:
Officieel Iphone loos nu.
3GS net verkocht voor 400¤. Nu wachten op Iphone 4.
gaat iedergeval omlaag.. Hoe hebben ze het kunnen stelen? Ben je gerold?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:48 schreef Zolcon het volgende:
Hey!
Mijn iphone is donderdag gestolen, heel kut allemaal. Maar ik wil dus een nieuwe 3GS kopen. Weet iemand hoe het zit me de prijzen van de 3GS nadat de iPhone 4 uit is?
Yep op een feestje, heel kut allemaal. Maar dan weet ik ook weer hoe de mens in elkaar zit.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:28 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
gaat iedergeval omlaag.. Hoe hebben ze het kunnen stelen? Ben je gerold?
Welke prijs verwacht je in NL?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:48 schreef nelisb het volgende:
Officieel Iphone loos nu.
3GS net verkocht voor 400¤. Nu wachten op Iphone 4.
Ach er zijn ergere dingen in het leven. Nu maar even wat extra werken voor een nieuwe.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:44 schreef CantFazeMe het volgende:
Oeh wel naar! Niemand heeft iets gezien? Ah ja, anders mooi weer een nieuwe kopen.
Zelfde als met de 3GS.quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 00:21 schreef Lespaulspelert het volgende:
Klopt het dat de iphone pas in Augustus uitkomt, in plaats van in Juli?
Dit heb ik van best wel zeer betrouwbare bronnen gehoord, maar ik doe even een aftercheck?
Mensen, klopt dit?
(en anders, als je het niet gelooft, zet dit in de volgende OP, je zult zien dat ik gelijk heb).
Ja, omdat dit volgens mij nog niet bekend is.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
. Je hebt het uit zeer betrouwbare bronnen, en je bent al overtuigd van je eigen gelijk, maar tóch moet het bold én cursief?
Ik heb uit zeer betrouwbare bron juli.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:21 schreef Lespaulspelert het volgende:
Klopt het dat de iphone pas in Augustus uitkomt, in plaats van in Juli?
Dit heb ik van best wel zeer betrouwbare bronnen gehoord, maar ik doe even een aftercheck?
Mensen, klopt dit?
(en anders, als je het niet gelooft, zet dit in de volgende OP, je zult zien dat ik gelijk heb).
Dat zegt jou beyrouwbare bron en de mijne zegt juli.quote:Op zondag 4 juli 2010 01:11 schreef Lespaulspelert het volgende:
Ja, een maand later dus.
De abbonementen van t mobile worden pas in augustus verstrekt.quote:Op zondag 4 juli 2010 01:15 schreef nelisb het volgende:
[..]
Dat zegt jou beyrouwbare bron en de mijne zegt juli.
Het kan ook 1 augustus zijn en dan is het geen maand later maar een paar weken,
Ik ga hem denk ik maar via TM opsturen idd, hopen dat ze hem dan nog omruilen, dan raak ik hem nog voor een mooi prijsje kwijt, en dan kan ik van dat geld mooi de iPhone 4 met 1-jarig contract nemenquote:
quote:
Dat klopt ja...hopelijk horen we deze week wat er met de iPhone 4 gaat gebeurenquote:Op zondag 4 juli 2010 16:05 schreef nelisb het volgende:
Sinds dit jaar worden ze pas verkocht met 1-jarige contract bij T-mobile.
Misschien dat de 4 weer eerst alleen met 2 jaar doen net zoals vorig jaar gebeurde met de 3GS.
http://www.portablegear.n(...)jarig_abonnement.htm
Zie iphoneclub;quote:Op zondag 4 juli 2010 18:43 schreef o.us het volgende:
Ik zie dat er een jailbreak uit is voor de 3GS met een nieuwe bootrom die al gejailbreaked zijn. Ik heb de mijne zomaar geupdated naar 4.0 om te kijken hoe en wat en ik mis mijn jailbreak
Weet iemand of er voor mijn situatie een JB is?
Als je die SHSH hebt kan het dus, maar ik ben bang dat je die niet hebt?quote:Het updaten met behoud van je jailbreak is nu ook mogelijk op de iPhone 3GS met de nieuwe bootrom, zolang je jouw persoonlijke handtekening (SHSH-gegevens) van Apple voor firmware 3.1.2 op hebt geslagen.
Ja ik heb hier hetzelfde, ook nog eens jailbroken dus het is echt dramatischquote:Op zondag 4 juli 2010 18:23 schreef VliegVlieg het volgende:
Bij nader inzien is iOS4 wel een drama op mijn iPhone 3G zeg. Ik merk dat mijn telefoon gewoon te sloom is voor die OS en me batterij gaat sneller leeg lijkt het wel
Dat ze maar opschieten, ik sta vandaag op het punt om maar een unlockte iphone te gaan halen na mijn gelockte van t-mobile die ik niet meer kan gebruiken door een reparatie en ze er 4.0 opgezet hebben. (grrr)quote:Op maandag 5 juli 2010 10:17 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/(...)-iphone-4-jailbreak/
quote:Op zondag 4 juli 2010 18:43 schreef o.us het volgende:
Ik zie dat er een jailbreak uit is voor de 3GS met een nieuwe bootrom die al gejailbreaked zijn. Ik heb de mijne zomaar geupdated naar 4.0 om te kijken hoe en wat en ik mis mijn jailbreak
Weet iemand of er voor mijn situatie een JB is?
Dat dus, en hij komt ook nog een maand later?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nog geen Belgische prijzen bekend/gelekt?
Is dat zo gek? Ik kan me niet voorstellen dat mensen kunnen leven zonder BiteSMS, 3G Unrestrictor, LockInfo, SBSettings, tethering en Scrobbl. Als ik m'n i4 heb doe ik mijn 3GS ook nog niet weg voor ik hem kan jailbreaken.quote:
Ik wel hoor.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:22 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Is dat zo gek? Ik kan me niet voorstellen dat mensen kunnen leven zonder BiteSMS, 3G Unrestrictor, LockInfo, SBSettings, tethering en Scrobbl. Als ik m'n i4 heb doe ik mijn 3GS ook nog niet weg voor ik hem kan jailbreaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |