quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:18 schreef timbob het volgende:
ondertussen is m'n mail nog steeds een buggy plek
hopen dat ze dat met een update ff beter aanpakken
yup, zodat een tvp niet meer nodig isquote:
Omdat er 16gb of 32gb op zit. Daarnaast laden bestanden die op de SD staan erg sloom. Hoewel het natuurlijk wel handig is voor foto en video opslag. Maarja, daarvoor kan je hem ook gewoon aan de USB gooien.quote:
oh, staat ergens in het vorige topic een post...quote:
Inhoudelijk niet helemaal gelezen en geen idee welke mail je gebruikt maar er is een update voor exchange:quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:25 schreef timbob het volgende:
[..]
oh, staat ergens in het vorige topic een post...
Komt er op neer dat hij mail niet goed binnenhaalt.. soms 2 keer dezelfde mail, soms staat er alleen dat er een nieuwe mail is, maar nog niet binnengehaald... En heel vaak blijft er een getal staan van het aantal ongelezen mails als er geen ongelezen mails staan.
heel vreemd allemaal..
en dat archieveren ipv verwijderen irriteert me ook...
maar wel veel anderen en ook enkele gebruikers hier in NL die het toestel al hebbenquote:Op donderdag 1 juli 2010 04:48 schreef kadeya het volgende:
Belachelijke TT. Het gaat alleen nog maar over het bereik, terwijl niemand hier dat probleem persoonlijk heeft kunnen vaststellen. Maar goed wel jammer dat er geen 64 gb versie is en ik twijfel nog tussen zwart en wit. Als Nederland wint neem ik wit anders ben ik in rouw dus zwart.
Anders ga je zeuren om een TT.quote:Op donderdag 1 juli 2010 04:48 schreef kadeya het volgende:
Belachelijke TT. Het gaat alleen nog maar over het bereik, terwijl niemand hier dat probleem persoonlijk heeft kunnen vaststellen. Maar goed wel jammer dat er geen 64 gb versie is en ik twijfel nog tussen zwart en wit. Als Nederland wint neem ik wit anders ben ik in rouw dus zwart.
Lucky kan je pas zeggen als je een flinke tijd verder bent. Binnenin kan er alsnog schade zijn.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:32 schreef CantFazeMe het volgende:
Ah er was al weer een nieuwe. Anyway, gisteren mijn 3G op de grond laten kletteren.![]()
Ik was nat geworden en had mijn iPhone in mijn broek, en deed daarom mijn broek uit. Ik gooide de broek zonder na te denken op de bagagedrager en de iPhone viel met een beste smak op de grond met tegels.
Ik verwachtte dat het scherm was gebarsten.Het rare is, het heeft geen enkele deuk of krassen opgelopen... Lucky me
.
Hij is al totaal 8x gevallen. Dus ik maak me er nu niet zo druk om. En de iPhone 4 staat ook al om de hoek te kijken dus.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:43 schreef ruffian het volgende:
[..]
Lucky kan je pas zeggen als je een flinke tijd verder bent. Binnenin kan er alsnog schade zijn.
Ach zolang er ook complimentjes worden gegeven mag ik toch wel een beetje zeuren. Ik hoopte gewoon op zo'n TT: 'Nu te koop in NL!' Maar dat is nog even wachten.quote:
Antenne-issue ook in NL;quote:Op donderdag 1 juli 2010 04:48 schreef kadeya het volgende:
Daar is een knop voor.quote:
Onderschat je het probleem niet een beetje? De belangrijkste functie van een iPhone is toch gewoon kunnen bellen? Overigens gaat het ook met datatransmissie fout door de 'death grip'.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:19 schreef ruffian het volgende:
En het antenne probleem doet me een beetje denken aan de grap van (geloof) Leon met zijn Wasrekje.
Het Wasrekje werkte perfect en droogde al jaren goed zijn kleding, zijn moeder kwam een keer de was op hangen en zei "Leon, wat heb je een gammel wasrekje" sindsdien heb ik een gammel wasrekje.
Amen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:36 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
[..]
Niet in de oude layout (en de nieuwe vind ik gewoon niets)
Sorry hoor maar dit is een debiele vergelijking. Dus omdat de vorige wasrekjes ook gammel waren (wat nog zeer de vraag is als je de problemen van de 4 vergelijkt met de 3GS) dan moet je nu maar opnieuw een gammel wasrekje kopen?quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:19 schreef ruffian het volgende:
Kreeg net de mail dat mijn iPhone weer onderweg is. De 24ste is die daar binnen gekomen met een WSOD.
Toch nog een snelle afhandeling (moet hem idd eerst nog binnen krijgen)
En het antenne probleem doet me een beetje denken aan de grap van (geloof) Leon met zijn Wasrekje.
Het Wasrekje werkte perfect en droogde al jaren goed zijn kleding, zijn moeder kwam een keer de was op hangen en zei "Leon, wat heb je een gammel wasrekje" sindsdien heb ik een gammel wasrekje.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:49 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zal wel snel komen. Laatste twee dagen véél app-updates gehadquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:38 schreef boem-dikkie het volgende:
Vind het nog steeds kut dat eBuddy geen multitasken ondersteunt. Opschieten met je iOS4 update eBuddy!
Wil 'm weleens zien als ie echt gefabriceerd is. Vet ding inderdaadquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:26 schreef CantFazeMe het volgende:
Mooie case hier voor de iPhone 4.Alleen beetje duur
.
http://www.elementcase.com/iphone4.html
Niet via bijvoorbeeld de NOS iig.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:36 schreef Saninl het volgende:
Weet iemand hoe ik NL - BRA kan kijken vanmiddag op mijn iPhone ?!
TVUPlayerquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:36 schreef Saninl het volgende:
Weet iemand hoe ik NL - BRA kan kijken vanmiddag op mijn iPhone ?!
Kan wel, maar bij mij doet hij het prima.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:02 schreef CantFazeMe het volgende:
TVUPlayer hoor ik alleen maar klachten over.
om met Hans Teeuwen te spreken: “Also, also, also…”quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:00 schreef rubje het volgende:
nav de tt is en blijft het vd gekke wat Jobs nu zegt hoe je de nieuwe iPhone moet vasthouden.
die vent is echt seniel aan het worden en moet nodig zijn kist in met dat dracula hoofd van 'm.
Nokia heeft een leuke draai gegeven aan hun reclame nav Jobs zijn antwoord op dat anders vasthouden.
Ik heb ooit een toestel gekocht wat de op internet afgekraakt werd als "de toetsen liggen niet lekker en je drukt er 3 tegelijk in".quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:47 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Sorry hoor maar dit is een debiele vergelijking. Dus omdat de vorige wasrekjes ook gammel waren (wat nog zeer de vraag is als je de problemen van de 4 vergelijkt met de 3GS) dan moet je nu maar opnieuw een gammel wasrekje kopen?
Een kinderhand is snel gevuld.....
Zou echt schandalig zijn als ze dat durven te flikken.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:34 schreef Xrenity het volgende:
Nee, ze halen juist standaard streepjes weg.
Ze zullen vast nog wel meer fixen om het probleem op te lossen. Wees blij dat ze er uberhaupt aandacht aan besteden. Dit gebeurt niet vaak publiekelijk bij Apple.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:30 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Zou echt schandalig zijn als ze dat durven te flikken.
Ik wacht gezellig met je meequote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:48 schreef nelisb het volgende:
Officieel Iphone loos nu.
3GS net verkocht voor 400¤. Nu wachten op Iphone 4.
gaat iedergeval omlaag.. Hoe hebben ze het kunnen stelen? Ben je gerold?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:48 schreef Zolcon het volgende:
Hey!
Mijn iphone is donderdag gestolen, heel kut allemaal. Maar ik wil dus een nieuwe 3GS kopen. Weet iemand hoe het zit me de prijzen van de 3GS nadat de iPhone 4 uit is?
Yep op een feestje, heel kut allemaal. Maar dan weet ik ook weer hoe de mens in elkaar zit.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:28 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
gaat iedergeval omlaag.. Hoe hebben ze het kunnen stelen? Ben je gerold?
Welke prijs verwacht je in NL?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:48 schreef nelisb het volgende:
Officieel Iphone loos nu.
3GS net verkocht voor 400¤. Nu wachten op Iphone 4.
Ach er zijn ergere dingen in het leven. Nu maar even wat extra werken voor een nieuwe.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:44 schreef CantFazeMe het volgende:
Oeh wel naar! Niemand heeft iets gezien? Ah ja, anders mooi weer een nieuwe kopen.
Zelfde als met de 3GS.quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 00:21 schreef Lespaulspelert het volgende:
Klopt het dat de iphone pas in Augustus uitkomt, in plaats van in Juli?
Dit heb ik van best wel zeer betrouwbare bronnen gehoord, maar ik doe even een aftercheck?
Mensen, klopt dit?
(en anders, als je het niet gelooft, zet dit in de volgende OP, je zult zien dat ik gelijk heb).
Ja, omdat dit volgens mij nog niet bekend is.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
. Je hebt het uit zeer betrouwbare bronnen, en je bent al overtuigd van je eigen gelijk, maar tóch moet het bold én cursief?
Ik heb uit zeer betrouwbare bron juli.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:21 schreef Lespaulspelert het volgende:
Klopt het dat de iphone pas in Augustus uitkomt, in plaats van in Juli?
Dit heb ik van best wel zeer betrouwbare bronnen gehoord, maar ik doe even een aftercheck?
Mensen, klopt dit?
(en anders, als je het niet gelooft, zet dit in de volgende OP, je zult zien dat ik gelijk heb).
Dat zegt jou beyrouwbare bron en de mijne zegt juli.quote:Op zondag 4 juli 2010 01:11 schreef Lespaulspelert het volgende:
Ja, een maand later dus.
De abbonementen van t mobile worden pas in augustus verstrekt.quote:Op zondag 4 juli 2010 01:15 schreef nelisb het volgende:
[..]
Dat zegt jou beyrouwbare bron en de mijne zegt juli.
Het kan ook 1 augustus zijn en dan is het geen maand later maar een paar weken,
Ik ga hem denk ik maar via TM opsturen idd, hopen dat ze hem dan nog omruilen, dan raak ik hem nog voor een mooi prijsje kwijt, en dan kan ik van dat geld mooi de iPhone 4 met 1-jarig contract nemenquote:
quote:
Dat klopt ja...hopelijk horen we deze week wat er met de iPhone 4 gaat gebeurenquote:Op zondag 4 juli 2010 16:05 schreef nelisb het volgende:
Sinds dit jaar worden ze pas verkocht met 1-jarige contract bij T-mobile.
Misschien dat de 4 weer eerst alleen met 2 jaar doen net zoals vorig jaar gebeurde met de 3GS.
http://www.portablegear.n(...)jarig_abonnement.htm
Zie iphoneclub;quote:Op zondag 4 juli 2010 18:43 schreef o.us het volgende:
Ik zie dat er een jailbreak uit is voor de 3GS met een nieuwe bootrom die al gejailbreaked zijn. Ik heb de mijne zomaar geupdated naar 4.0 om te kijken hoe en wat en ik mis mijn jailbreak
Weet iemand of er voor mijn situatie een JB is?
Als je die SHSH hebt kan het dus, maar ik ben bang dat je die niet hebt?quote:Het updaten met behoud van je jailbreak is nu ook mogelijk op de iPhone 3GS met de nieuwe bootrom, zolang je jouw persoonlijke handtekening (SHSH-gegevens) van Apple voor firmware 3.1.2 op hebt geslagen.
Ja ik heb hier hetzelfde, ook nog eens jailbroken dus het is echt dramatischquote:Op zondag 4 juli 2010 18:23 schreef VliegVlieg het volgende:
Bij nader inzien is iOS4 wel een drama op mijn iPhone 3G zeg. Ik merk dat mijn telefoon gewoon te sloom is voor die OS en me batterij gaat sneller leeg lijkt het wel
Dat ze maar opschieten, ik sta vandaag op het punt om maar een unlockte iphone te gaan halen na mijn gelockte van t-mobile die ik niet meer kan gebruiken door een reparatie en ze er 4.0 opgezet hebben. (grrr)quote:Op maandag 5 juli 2010 10:17 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/(...)-iphone-4-jailbreak/
quote:Op zondag 4 juli 2010 18:43 schreef o.us het volgende:
Ik zie dat er een jailbreak uit is voor de 3GS met een nieuwe bootrom die al gejailbreaked zijn. Ik heb de mijne zomaar geupdated naar 4.0 om te kijken hoe en wat en ik mis mijn jailbreak
Weet iemand of er voor mijn situatie een JB is?
Dat dus, en hij komt ook nog een maand later?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nog geen Belgische prijzen bekend/gelekt?
Is dat zo gek? Ik kan me niet voorstellen dat mensen kunnen leven zonder BiteSMS, 3G Unrestrictor, LockInfo, SBSettings, tethering en Scrobbl. Als ik m'n i4 heb doe ik mijn 3GS ook nog niet weg voor ik hem kan jailbreaken.quote:
Ik wel hoor.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:22 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Is dat zo gek? Ik kan me niet voorstellen dat mensen kunnen leven zonder BiteSMS, 3G Unrestrictor, LockInfo, SBSettings, tethering en Scrobbl. Als ik m'n i4 heb doe ik mijn 3GS ook nog niet weg voor ik hem kan jailbreaken.
quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 12:22 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Is dat zo gek? Ik kan me niet voorstellen dat mensen kunnen leven zonder BiteSMS, 3G Unrestrictor, LockInfo, SBSettings, tethering en Scrobbl. Als ik m'n i4 heb doe ik mijn 3GS ook nog niet weg voor ik hem kan jailbreaken.
Mag niet van Apple.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:01 schreef o.us het volgende:
Ik vraag me wel af waarom SBSettings een Cydia-app moet zijn. Als je hem tegen betaling in de App Store zet verdien je goud geld volgens mij. En zo zijn er meer Cydia-apps.
Er mogen geen apps op die manier op de achtergrond draaien. Hoewel, met iOS4 zal er vast wel een app komen die op de achtergrond draait en waarmee alle SBSettingszaken ook te regelen zijn.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:01 schreef o.us het volgende:
Ik vraag me wel af waarom SBSettings een Cydia-app moet zijn. Als je hem tegen betaling in de App Store zet verdien je goud geld volgens mij. En zo zijn er meer Cydia-apps.
http://www.iphoneclub.nl/(...)-op-ios-4-jailbreak/quote:Op zondag 4 juli 2010 22:47 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Voor spirit jb 3.1.3 iphones is er nog geen ios 4.0 jb. Alleen als ie een redsnow jb had kan 4.0 ook worden gejailbreakt.
Gewoon, even offtopic.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:10 schreef fransbreda het volgende:
[..]
http://www.iphoneclub.nl/(...)-op-ios-4-jailbreak/
Ik kan uit bovenstaand artikel niet halen dat je met een spirit jb 3.1.3 niet kunt updaten naar iOS4.
Het is omslachtig maar lees niet dat er verschil is tussen spirit of redsnow.
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:15 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Gewoon, even offtopic.
[ afbeelding ]
Nee, zijn geen publieke API's voorquote:Op maandag 5 juli 2010 16:03 schreef Skv het volgende:
[..]
Er mogen geen apps op die manier op de achtergrond draaien. Hoewel, met iOS4 zal er vast wel een app komen die op de achtergrond draait en waarmee alle SBSettingszaken ook te regelen zijn.
maar is het in de toekomst wel mogelijk om skype op de achtergrond te draaien, zodat je bereikbaar bent via skype en mobiel? Dat zou best handig zijn namelijk. Wat betekent API trouwens?quote:
API = application programming interface en ja, is al mogelijkquote:Op maandag 5 juli 2010 16:43 schreef kadeya het volgende:
[..]
maar is het in de toekomst wel mogelijk om skype op de achtergrond te draaien, zodat je bereikbaar bent via skype en mobiel? Dat zou best handig zijn namelijk. Wat betekent API trouwens?
Je gebruikt geen bluetooth carkit of iets in die trant? Meest ideale van SBSettings vond ik wel het bluetooth aan/uit zetten. Dat Apple dit zover weg stopt in de instellingen snap ik tot op de dag van vandaag nog niet.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:00 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik mis mijn JB echt niet. Alleen 3G Unrestrictor vond ik handig. SB Settings was gewoon een leuke aanvulling, maar echt essentieel vond ik het niet.
Zijn inderdaad ook apps die ik erg veel gebruikte. Plus nog wat handige tweaks als het ingedrukt houden van je volumeknop om te skippen naar het volgende/vorige nummer en wat overige ongein.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:22 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat het allemaal is.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:22 schreef Christiaan het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat mensen kunnen leven zonder BiteSMS, 3G Unrestrictor, LockInfo, SBSettings, tethering en Scrobbl.
De Apple fanboys hebben er ook 1:quote:Op maandag 5 juli 2010 18:43 schreef kadeya het volgende:
Deze is echt geniaal!
"Not are you so bad shit stupid"
"you are also so retarded"
"I think i need to go chop off my own dick now"
"dipshits like you"
Misschien ook wel 4 maar ik moet ook even naar het financiële plaatje kijken. 3GS zal wel een stukje goedkoper zijn dan 4. Maar ik wilde even weten hoe het met de abonnementen zit, maar dat blijft dus hetzelfde.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:11 schreef nelisb het volgende:
Abo's zullen vast hetzelfde blijven. Toestel 3GS zal wat goedkoper worden.
Waarom geen 4?
Ik zat er ook over te denken. M'n telefoon is een stuk trager. Mail werkt ook voor geen meter zo.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:05 schreef Keshet het volgende:
Ik heb vorige week OS4 op m'n 3G gezet. Het toestel is nu zo traag dat er nauwelijks mee te werken valt. Na een rondje googlen vind ik wel dat je 'm kan downgraden naar 3.1.
Zijn er hier mensen die dat al geprobeerd hebben? Wat was 't resultaat?
Ik ben destijds teruggegaan van iOS4 beta 4 naar 3.1.3 door een DFU restore en dan 3.1.3 ipsw te selecteren. Als ie dan een error geeft, moet je even proberen om na die error Blackrain te starten. Op de een of andere manier omzeilt die de error en kun je door.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:53 schreef Keshet het volgende:
Bij mij werkt alles redelijk, het is alleen baggertraag en regelmatig klappen apps er uit. Wel heb ik het idee dat mijn batterij langer meegaat, maar dat komt wellicht doordat ik 'm nu minder gebruik
Ik ga het er vanavond denk ik maar eens op wagen. Als 't mislukt ga ik heel hard gillen, maar zo valt er ook niet met m'n telefoon te leven.
Magic. Got it.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:02 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik ben destijds teruggegaan van iOS4 beta 4 naar 3.1.3 door een DFU restore en dan 3.1.3 ipsw te selecteren. Als ie dan een error geeft, moet je even proberen om na die error Blackrain te starten. Op de een of andere manier omzeilt die de error en kun je door.
Althans, dat is mij destijds een paar keer gelukt.
idd wat is dat op de achtergrondquote:
Update is er toch nog niet? Gizmodo is wsl. gewoon nog steeds zuur over dat akkefietje met de verloren iPhone 4.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:53 schreef Sharpdressedman het volgende:
Potver! Ik wist het natuurlijk ook stiekem wel, maar die komende update doet dus niks aan het signaal. Had toch een beetje hoop dat er iets meer aangepast zou worden![]()
Applecare: the iphone4 update wont solve the antenna problem
Daar heb je gelijk inquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:34 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Update is er toch nog niet? Gizmodo is wsl. gewoon nog steeds zuur over dat akkefietje met de verloren iPhone 4.
Doe anders even stoer omdat je 1k wil overmaken.quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:45 schreef PLAE@ het volgende:
Zijn er meer mensen die de Rabo-app gebruiken?
Tot vandaag kon ik zonder Rabo-reader geld overboeken tot 1k ofzo.
Nu vragen ze ineens om dat kut ding
Ok weg meerdwaarde van de app
Ik heb het ook geprobeerd,mijn 3GS werkt op alle manieren prima met bellen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:18 schreef kadeya het volgende:
Ik heb het net even getest, maar als ik mijn iPhone 3GS met iOS4 op dezelfde debiele manier vasthoud als de iPhone 4 in die youtube filmpjes valt mijn signaal ook weg. Als ik hem dan normaal vasthoud komt het signaal weer terug. Het is dus of door de debiele manier van vasthouden. Trouwens nooit problemen met bellen gehad op mijn iPhone.
Hier ik heb er een filmpje van gemaakt:
Leer anders even lezen voordat je dit soort onzin blaat, sjappiequote:Op woensdag 7 juli 2010 14:57 schreef ruffian het volgende:
[..]
Doe anders even stoer omdat je 1k wil overmaken.
Rabobank is er gebaat bij jou extra veiligheid te geven over je bankrekening, als iemand door het rade van je inlogcode meer dan 1000 euro over kan maken huil je ook zeker?
Thanks.quote:Rekeningen waar je nog niets naar overgemaakt hebt via de app vraagt die altijd om 1x de reader te gebruiken.
Eenmaal een keer naar die rekening betaald hoef dit niet meer.
Net als ABN, om te janken....quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:02 schreef Skv het volgende:
Wees blij dat het überhaupt kan. Die waardeloze app van de ING kan alleen je saldo weergeven. Met MSN.![]()
![]()
Epic fail.
32 GB, ook voor de 4.quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:55 schreef Gitaarmat het volgende:
Is het nou echt de moeite waard een 4 aan te schaffen? Ben van plan binnenkort een abo te nemen met een Iphone of ik doe dat eind deze maand en dan de 3gs of ik wacht nog tot de 4..
Wat is de grootste capaciteit GB tot nu toe? 64 toch?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:55 schreef Gitaarmat het volgende:
Is het nou echt de moeite waard een 4 aan te schaffen? Ben van plan binnenkort een abo te nemen met een Iphone of ik doe dat eind deze maand en dan de 3gs of ik wacht nog tot de 4..
Wat is de grootste capaciteit GB tot nu toe? 64 toch?
Ik ook vanochtend: knallen als de neten die dingen, maar ik merk dat die meegeleverde earbuds net niet ideaal zijn voor mij.quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Ultimate Ears 5vi binnen ter vervanging van m'n v-moda vibe duo's met kabelbreuk. Erg benieuwd hoe goed ze gaan bevallen.
Ook niet die dingen van foam? Die zouden zicht toch redelijk aan je oor moeten aanpassen..quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik ook vanochtend: knallen als de neten die dingen, maar ik merk dat die meegeleverde earbuds net niet ideaal zijn voor mij.
Geduld, komt vast wel goed.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:35 schreef EllaN het volgende:
Hmm mijne loopt nu een half uur en staat nog steeds op een rood streepje..
Ik heb ook een paar van die UE koptelefoons gehad. Opzich was het geluid goed, maar ik moest om de 2 maanden terug naar de winkel om te ruilen wegens een kabelbreuk.. dat gaat ook irriteren na een tijdje.quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Ultimate Ears 5vi binnen ter vervanging van m'n v-moda vibe duo's met kabelbreuk. Erg benieuwd hoe goed ze gaan bevallen.
En wie heeft er nou gelijkquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:26 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Geduld, komt vast wel goed.
Heeft iedereen de open brief gelezen van Apple? Nederlandse versie over het atenne probleem natuurlijk.
NL versie: http://www.apple.com/nl/pr/library/2010/07/02appleletter.html
Ik heb ook UE. Eerste setje ook stuk na 2,5 maanden. Heb nu een nieuwe weer.quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:54 schreef timbob het volgende:
[..]
Ik heb ook een paar van die UE koptelefoons gehad. Opzich was het geluid goed, maar ik moest om de 2 maanden terug naar de winkel om te ruilen wegens een kabelbreuk.. dat gaat ook irriteren na een tijdje.
Ook had ik geregeld dat de silicone dopjes in m'n oor bleven zitten als ik de koptelefoon eruit trok... over irritant gesproken... kan je gaan pulken
dus.
succes
Gaat alle elektronica stuk in jouw handen?quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:34 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb ook UE. Eerste setje ook stuk na 2,5 maanden. Heb nu een nieuwe weer.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:34 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb ook UE. Eerste setje ook stuk na 2,5 maanden. Heb nu een nieuwe weer.
Valt voor de rest wel mee. Alleen mijn laptop is twee jaar geleden stuk gegaan. Kreeg ik ook een nieuwe voor overigens.quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Gaat alle elektronica stuk in jouw handen?
Waar? Is die 50 een aanbetaling alvast of moet je dat gewoon betalen als reserveringskosten?quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:02 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Morgen kan ik de iPhone 4 voor ¤ 50,- reserveren
Dat laatste. Bedankt voor de tip.quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:16 schreef Skv het volgende:
[..]
Waar? Is die 50 een aanbetaling alvast of moet je dat gewoon betalen als reserveringskosten?
Als het dat laatste is: niet doen.
Mja, bij mijn 3G destijds moest ik ook 50 euro van borg ofzo inleggen bij BelCompany. Nog een woordenwisseling over gehad, maar volgens de dude was het zodat hij zeker wist dat ik op zou dagen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:16 schreef Skv het volgende:
[..]
Waar? Is die 50 een aanbetaling alvast of moet je dat gewoon betalen als reserveringskosten?
Als het dat laatste is: niet doen.
iPhoneclub.nlquote:
Hiermee.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:02 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Is er trouwens een manier om met een 3G ook video op te nemen?
Kortom: binnenkort de iPhone 4 bij Vodafonequote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:20 schreef nelisb het volgende:
iPhone en T-Mobile. De ideale combinatie.
Beste Nelisb,
Sinds juli 2008 is de iPhone in Nederland alleen bij T-Mobile verkrijgbaar met het unieke iPhone abonnement. Deze samenwerking met Apple zet zich door met de exclusieve introductie van iPhone 4.
iPhone abonnement
Om iPhone gebruikers optimaal gebruik te laten maken van alle mogelijkheden die de iPhone biedt, hebben we vier speciale abonnementen voor de iPhone. Je belt, sms’t en internet supersnel op je iPhone uit één abonnement. Bovendien kun je ook gratis onbeperkt en snel mobiel internetten via alle Hotspots binnen Nederland.
Visual Voicemail
Om nog eenvoudiger je voicemails te kunnen beheren, worden met Visual Voicemail op je iPhone je berichten in een overzichtelijke lijst getoond. Je kunt ze dan in elke gewenste volgorde beluisteren of verwijderen. Visual Voicemail is een unieke functionaliteit die alleen in combinatie met een iPhone abonnement bij T-Mobile te gebruiken is.
Kortom, bestel binnenkort iPhone 4 in combinatie met een iPhone abonnement zodat je profiteert van alle voordelen die dit abonnement te bieden heeft.
Met vriendelijke groet,
T-Mobile
Bron: nieuwsbrief T-Mobile
Heel scherp. Dus toch september/oktober/november/december/2011 bij Vodafone?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:24 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Kortom: binnenkort de iPhone 4 bij VodafoneEn voor mensen die mijn reactie niet snappen. Er staat introductie. Niet contract.
quote:Op 06-08-2010 schreef Skv:
Ik heb mijn nieuwe iPhone vier net terug gebracht, ik haalde hem uit de doos en merkte meteen vier haarscheurtjes op.
quote:
Nee, die zitten totaal niet. Inmiddels ingespeeld met pinknoise, maar dat heeft natuurlijk niet zo heel veel van doen met de pasvorm van die dopjes.quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ook niet die dingen van foam? Die zouden zicht toch redelijk aan je oor moeten aanpassen..
En vergeet die oordopjes niet in te spelen. Uurtje of 24 op meer dan gemiddeld volume met verschillende soorten muziek.
Waar heb je m gereserveerd dan? In de T-Mobile winkel?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:23 schreef Skv het volgende:
[ afbeelding ]
Nummer 3 op de lijst. Nummers en 1 en 2 waren medewerkers.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1403500quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo, dat Appletrack heb je ook geen zak aan: vier verschillende codes, maar niks werkt bij de veronderstellende carrier (TNT).
Zo kan ik mijn shipment toch nooit bijhouden...
Ja, die tracker widget heb ik al: verder vond ik daar geen nuttige info.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1403500
Waarom doe je uberhaupt de moeite om hier te posten?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:48 schreef kadeya het volgende:
Apple. Ik vind dit zo hatelijk en arrogant wat ze doen met die iPhone 4, maak er gewoon genoeg, kondig hem dan aan en lever hem gelijk overal uit. Nu staan mensen nog in de rij, maar er komt een dag dat een ander bedrijf ze inhaalt. En dan ben ik de eerste die overstapt.
Gewoon bij de T-Mobile winkel...quote:
Hier zeiden ze augustus, Rotterdam zei zelfs september...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:43 schreef Pino112 het volgende:
Top, ga 22 juli op vakantie. Kan ik het dus wel vergeten om hem de 23e op te halen, áls ie de 23 uitkomt.
maar je abo gaat wel meteen in toch?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:12 schreef Chav het volgende:
[..]
Gewoon bij de T-Mobile winkel...
[..]
Hier zeiden ze augustus, Rotterdam zei zelfs september...
Ik kan ook al heel lang verlengen (heb mn huidige iPhone los gekocht) maar heb met reserveren niet mn abonnement verlengd. Dat gebeurd pas als je je iPhone krijgt. Heb nu dus nog gewoon mn oude abbo.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
maar je abo gaat wel meteen in toch?
Voorbeeld van mijn situatie; mijn abo is in principe al afgelopen. Ik kan dus per maand opzeggen. Als ik morgen naar een t-mobile winkel ga & een iPhone 4 bestel, gaat mijn abo per de volgende maand in?
Bij T-Mobile werd me verteld dat ik moest wachten op webshop en dat ze geen reserveringen aan konden nemen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:44 schreef nelisb het volgende:
Wat is er vaag aan? Helemaal niks.
hmm, nutteloos voor mij dus. Ik wacht welquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:34 schreef Chav het volgende:
[..]
Ik kan ook al heel lang verlengen (heb mn huidige iPhone los gekocht) maar heb met reserveren niet mn abonnement verlengd. Dat gebeurd pas als je je iPhone krijgt. Heb nu dus nog gewoon mn oude abbo.
volgens mij wil hij er graag eentje maar geeft hij zijn mening over het leverenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Waarom doe je uberhaupt de moeite om hier te posten?
Mij gaat het niet eens om de iPhone4quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:48 schreef nelisb het volgende:
Je kan toch naar elke willekeurige winkel, waarom wil je dan perse bij Tmobile webshop?
Vorig jaar werden de bestellingen via de webshop ook later geleverd.
Min of meer. Maar ik ga er van uit dat er net zo veel informatie bekend is over de eventuele nieuwe abo's icm de iPhone4. Heb ook domweg geen tijd gehad om langs een telco te gaan.quote:
klopt. Ik vind dat Apple fantastische producten maakt, maar de beperkte manier van leveren is een hele irritante en onnodige manier van marketing.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:49 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
volgens mij wil hij er graag eentje maar geeft hij zijn mening over het leveren
Ik denk dat ze er zoveel als ze kunnen uitbrengen, maar kijk ook eens naar de gigantische vraagquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:48 schreef kadeya het volgende:
Apple. Ik vind dit zo hatelijk en arrogant wat ze doen met die iPhone 4, maak er gewoon genoeg, kondig hem dan aan en lever hem gelijk overal uit. Nu staan mensen nog in de rij, maar er komt een dag dat een ander bedrijf ze inhaalt. En dan ben ik de eerste die overstapt.
Op zich is het creëren van schaarste een strategie die zich wel bewezen heeft, zeker bij Apple. Maar bij de laatste producten (iPad, iPhone 4) lijkt 't zich ook een beetje tegen Apple te keren omdat de vraag simpelweg TE groot is. Ik zou wel es willen weten hoeveel mensen uiteindelijk toch voor een andere telefoon kiezen omdat ze niet op DAT moment een iPhone kunnen kopen (omdat ie niet leverbaar is).quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:17 schreef kadeya het volgende:
[..]
klopt. Ik vind dat Apple fantastische producten maakt, maar de beperkte manier van leveren is een hele irritante en onnodige manier van marketing.
Nee heb m gewoon als update geinstalleerd.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heb je 'm als nieuwe iPhone geconfigureerd? Zo ja: dom. Zo niet: dan zouden je apps na een sync ook weer gewoon op je iPhone moeten staan.
Ze hadden hier gewoon rekening mee kunnen houden, bij de iPad was dit ook het geval. En kondig hem dan later aan, maar produceer eerst genoeg. Maar het is geen fout, het is zoals Roel_Jewel zegt een strategie en ik vind het een misselijke strategie. Ik zou nu niet voor een andere telefoon kiezen, maar het geeft wel een bijsmaakje en zodra er een alternatief is (en dat is er nu niet) ben ik weg. Ik vraag me ook af hoeveel mensen er nu voor iets anders kiezen. Ik hoop natuurlijk veel, zodat Apple het voelt en dit niet meer flikt. Ik begrijp ook niet wat het idee er achter is. Dat mensen hem kopen omdat er weinig van zijn? Hij is over een tijdje toch overal te koop. Het is geen limited edition.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:25 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er zoveel als ze kunnen uitbrengen, maar kijk ook eens naar de gigantische vraag
Je hoeft niet in de rij, normaal kan je de hele dag langsgaan.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:49 schreef Skv het volgende:
Even een vraagje over de uitlevering van gereserveerde iPhone 4's:
Gisteren heb ik er eentje gereserveerd, 50 euro aanbetaald en ik sta op nummer 3 op de lijst.
Ik neem aan dat ik mijn iPhone nu op de launch-dag krijg, maar dat ik door deze reservering niet 's ochtends meer in de rij hoef te gaan staan? Of moet ik alsnog in de rij gaan staan / krijg ik mijn telefoon pas als er een tweede batch binnen is gekomen? Van de brief word ik niet veel wijzer.
Die apps staan toch gewoon in je iTunes? Of ben je op een andere pc/mac bezig dan waarmee je normaal synct???quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:53 schreef Charie het volgende:
Nou ja gelukkig kan ik de betaal apps opnieuw downloaden alleen gratis, uiteindelijk wordt alles dus weer zoals t was. Ben nu alleen nog wel ff bezig..
Ben gewoon op me normale pc. Waar staan ze dan precies? Kan je ze in één keer overzetten? (ben niet zo ervaren met dat itunes gedoequote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die apps staan toch gewoon in je iTunes? Of ben je op een andere pc/mac bezig dan waarmee je normaal synct???
Je wordt gebeld op het moment dat jouw gereserveerde toestel binnen is in de shop. Vervolgens kan je hem ophalen (wel dat bonnetje meenemen). Als er een rij is in de winkel moet je daar dus gewoon in staan, hoe diva je ook bent, totdat je geholpen wordt met je abbo.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:49 schreef Skv het volgende:
Even een vraagje over de uitlevering van gereserveerde iPhone 4's:
Gisteren heb ik er eentje gereserveerd, 50 euro aanbetaald en ik sta op nummer 3 op de lijst.
Ik neem aan dat ik mijn iPhone nu op de launch-dag krijg, maar dat ik door deze reservering niet 's ochtends meer in de rij hoef te gaan staan? Of moet ik alsnog in de rij gaan staan / krijg ik mijn telefoon pas als er een tweede batch binnen is gekomen? Van de brief word ik niet veel wijzer.
Heb nog geen sterallures hoor.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:10 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Je wordt gebeld op het moment dat jouw gereserveerde toestel binnen is in de shop. Vervolgens kan je hem ophalen (wel dat bonnetje meenemen). Als er een rij is in de winkel moet je daar dus gewoon in staan, hoe diva je ook bent, totdat je geholpen wordt met je abbo.
En een dag later breng je hem terug omdat ie kapot isquote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:17 schreef Skv het volgende:
[..]
Heb nog geen sterallures hoor.Wilde alleen zeker weten dat er niet iemand met mijn telefoon vandoor gaat omdat ze de gereserveerde telefoons meegeven aan mensen die 's ochtends in de rij gaan staan!
Can't wait! Ben helemaal zat van mijn W800i met kapot pookje.
http://twitter.com/tmobile_iphone/status/18121420435quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Nogal debiel dat die klotesite van t-mobile nog niet bijgewerkt is met tenminste de prijsschema's. Om moe van te worden.
Maar goed, ik ga ook maar 's aan de reservering dan.
Wat een vreemd gedoe bij T-Mobile. Hoe moeilijk is het nou om je shops even goed in te lichten?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:59 schreef nelisb het volgende:
Lol
iphoneclub.nl/79958/t-mobile-verbiedt-reserveringen-voor-iphone-4/
Shops waren heel goed ingelichtquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:08 schreef Skv het volgende:
[..]
Wat een vreemd gedoe bij T-Mobile. Hoe moeilijk is het nou om je shops even goed in te lichten?
Dat is toch het hele principe van reserveren? Iets achteruitleggen en dus niet aan anderen verkopen. En dat helemaal als je al 50¤ aanbetaling hebt gedaan.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:17 schreef Skv het volgende:
[..]
Heb nog geen sterallures hoor.Wilde alleen zeker weten dat er niet iemand met mijn telefoon vandoor gaat omdat ze de gereserveerde telefoons meegeven aan mensen die 's ochtends in de rij gaan staan!
Can't wait! Ben helemaal zat van mijn W800i met kapot pookje.
Dacht in oktober pas?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:41 schreef wormtrein het volgende:
Ik vraag me af hoe lang het gaat duren voordat Vodafone met de iPhone 4 gaat komen, gezien de 'exclusieve introductie' van T-Mobile. En daarbij, zou Vodafone de telefoon ook simlockvrij gaan leveren? Dat is in het buitenland wel het geval toch? Anders ga ik het bij Mobistar proberen, al zal daar wel weer een dramatische voorraad afgeleverd worden per winkel
Hoe gaat dat gefixt worden?quote:Op zondag 11 juli 2010 17:46 schreef Breuls het volgende:
Uit m'n hand laten glijden toen ik 'm in mijn zak wilde stoppen.
Dat is wel erg jammerquote:Op zondag 11 juli 2010 17:46 schreef Breuls het volgende:
Uit m'n hand laten glijden toen ik 'm in mijn zak wilde stoppen.
Niet echt. De mensen die ken met iphone hebben allemaal al een keer een nieuw schermpje laten plaatsen. Een trouwens al twee keer en die is nu weer kapot maar ze wacht op de 4.quote:
Garantie, je kunt het altijd proberen, soms wil het wel maar meestal komen ze er niet doorquote:
Vanaf broekzakhoogte. Plat op het scherm.quote:Op zondag 11 juli 2010 17:50 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dat is wel erg jammer. Vanaf hoe hoog is hij gevallen?
Nee, ik heb nooit dingen aan mijn telefoons, en dus ook geen beschermhoesjes.quote:Had je er een screen protector op?
Ik heb 'm al eerder laten vallen, maar toen kwam-ie anders terecht. Nu had ik pech.quote:Mijn 3G is al een paar keer gevallen op beton, hout, tegels en van een trap () Daarbij was het glas niet gebarsten en ik had een screen protector.
Nou, het is mijn eigen telefoon en ik heb 'm zelf laten vallen, dus dat lijkt me wel.quote:Moet je nou zelf betalen?
Ik heb nog nooit een telefoon verzekerd. Tot een uur geleden is het ook nog nooit nodig geweest.quote:Op zondag 11 juli 2010 17:55 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Verzekering, je kunt het altijd proberen, soms wil het wel maar meestal komen ze er niet door.
Ik vind deze ook mooi, en een schappelijke prijs;quote:Op zondag 11 juli 2010 17:57 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik neem deze case als de iPhone 4 is, wel prijzig maar wel erg mooi. Alleen het merknaam op de zijkant is te groot.
http://www.elementcase.com/iphone4.html
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 18:57 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ik vind deze ook mooi, en een schappelijke prijs;
http://www.iphoneclub.nl/(...)-case-voor-iphone-4/
Vraag me alleen af hoe sterk het is..
Not gonna happen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:47 schreef ragnarokgod het volgende:
Ik heb wel interesse om er eentje los te kopen op launchday, iemand tips , winkels? apple resellers of internet? etc!!
quote:Op zondag 11 juli 2010 11:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Zouden de Whatsapp gebruikers met iOS4.0 en 3Gs eens kunnen kijken of ze locaties kunnen versturen? Na de iPhone update wil Whatsapp opeens geen locaties meer versturen, hij blijft gewoon denken en na een paar minuten komt er zo'n rood uitroeptekentje bij te staan. Dit is trouwens een locatie verzenden naar een Blackberry, maar dat heeft hij met 3.1.2 ook gewoon gedaan.
1 mm klinkt niet echt stevig.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:15 schreef Skv het volgende:
Ik heb een SwitchEasy Nude transparant besteld voor mijn aankomende iPhone 4.
Geinige dingetjes!
http://www.iphoneclub.nl/(...)-case-voor-iphone-4/
-edit- stond hierboven ook al genoemd.
1mm is genoeg om de eerste klap op te vangen.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:30 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
1 mm klinkt niet echt stevig.Maar je krijgt er wel extra accessoires voor terug.
Voor gemiddeld gebruik zal het waarschijnlijk genoeg zijn, maar skv-proof zal het niet zijn nee.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:30 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
1 mm klinkt niet echt stevig.Maar je krijgt er wel extra accessoires voor terug.
Nee.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:42 schreef Gitaarmat het volgende:
Is het bereik van de Iphone heel slecht met een T-mobile abonnement?
Let's put it to the test!quote:Op maandag 12 juli 2010 16:45 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Voor gemiddeld gebruik zal het waarschijnlijk genoeg zijn, maar skv-proof zal het niet zijn nee.
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:54 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
En dan weer lekker nieuwe claimen bij T-mobile he, profiteur![]()
Toch raarquote:Op maandag 12 juli 2010 16:56 schreef jpjedi het volgende:
Mijn iphone 4 heeft toch wel vaak minder goed ontvangst dan mijn 3gs.
Tja, daar gaat het ook niet echt om. Ik heb liever dat-ie wel wat minder bereik heeft, maar beter aan een gesprek vasthoudt dan dat-ie wel goed bereik heeft maar eerder wegvalt.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:56 schreef jpjedi het volgende:
Mijn iphone 4 heeft toch wel vaak minder goed ontvangst dan mijn 3gs.
Alle beschermingen zijn gericht op de achterkant terwijl het scherm zelf het snelste kapot gaat.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:27 schreef Trystar het volgende:
Zou deze dan Skv proof zijn?
[ afbeelding ]
http://www.iphoneclub.nl/(...)-geen-probleem-meer/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |