als je mazzel heb wel jaquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:54 schreef Kenny het volgende:
Mooie auto's maar rijden die dingen niet 1 op 2 ofzo?
die hebben wel extreem foute velgenquote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:00 schreef ellevehC86 het volgende:![]()
Das toch een verschrikking voor het milieu?
quote:
Dit dusquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:02 schreef valek het volgende:
Als ik ooit het geld heb een Charger uit '69. Maar dat zal waarschijnlijk altijd een droom blijven.
nogmaalsquote:
Dit is toch veul mooier!quote:
Mwoach, juist hier in Nederland rijdt dat wel zo relaxed.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:31 schreef ShevaJB het volgende:
Alleen jammer dat veel van die oude Amerikanen automaat zijn.
Dat zegt iedereen die er nog nooit serieus in gereden heeftquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:31 schreef ShevaJB het volgende:
Alleen jammer dat veel van die oude Amerikanen automaat zijn.
sjonge jonge, je snapt er ook niet veel van, t worden niet voor niets cruise wagens genoemd.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:31 schreef ShevaJB het volgende:
Alleen jammer dat veel van die oude Amerikanen automaat zijn.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:47 schreef Sounddragon het volgende:
Tof topic![]()
Ik heb er 2 trouwens; idd een Caprice Wagon, maar ook nog een supermooie Lincoln Towncar in nieuwstaat (60.000 mijl); geweldige bak, luxe van A tot Z, heerlijk relaxed rijgedrag waardoor je echt bijna automatisch onthaast, en toch 1 op 7½ rijden, want: injectieIn mijn fobo staat een foto van de Linc.
Met een bigblock erin haal je uiteraard maar 1 op 3 ofzo, dus als dagelijkse auto niet meer leuk, ook niet op gas ..
De Chevy doet 1 op 5 (LPG) als je een beetje normaal doet; daar rijdt mijn vrouw dagelijks in, ware het niet dat hij sinds een paar dagen stevig inelkaar zit, omdat één of andere ouwe bokkenlul een vuiltje in zijn oog had
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:52 schreef StateOfMind het volgende:
Hoe gaafDaar kan toch geen moderne meuk tegenop!
Nog meer liefhebbers/bezitters?
Hier een liefhebber, maar helaas geen eigenaar. Zou deze wagens zo willen rijdenquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:52 schreef StateOfMind het volgende:
Ten eerste de Cadillac Eldorado 8,2 V8 van circa 1970 tot zeg maar 1973/1974:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nummer 2 is de Buick Rivièra Boattail 7,5 V8 van 1971 t/m 1973:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe gaafDaar kan toch geen moderne meuk tegenop!
Nog meer liefhebbers/bezitters?
Leuk dat ze ook baiten chevelle68quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:21 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Dit is toch veul mooier!
[ afbeelding ]
mooie auto idd., alleen jammer dat vooral de standaard-uitvoeringen rijden als een dweil (zelfs voor Amerikaanse begrippen)quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:07 schreef boegschroef het volgende:
Vele weten het al maar mijn bijdrage aan dit topic:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo mooi als de auto's vroeger waren zullen ze nooit meer worden
bleghquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:25 schreef bas-beest het volgende:
[..]
mooie auto idd., alleen jammer dat vooral de standaard-uitvoeringen rijden als een dweil (zelfs voor Amerikaanse begrippen)
Nog een Buick Riviera dan maar:
[ afbeelding ]
Blijft altijd weer grappig; als je voor het verkeerslicht staat en er komen 2 smartjes naast je staan en die zijn samen net zo langquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:43 schreef Koepert het volgende:
[..]
Die foto van je caprice naast die ZakjapannersMooie linc ook trouwens
Adresje heb ik wel, als jij een flinke spaarpot hebtquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:08 schreef rubje het volgende:
[..]
* rubje meldt
dat waren nog eens stijlvolle auto's waarvan je als autoliefhebber ging![]()
weet iemand een leuk adresje waar dit soort wagens te verkrijgen zijn en waar aan je moet denken als je een kostenplaatje moet opmaken voor aanschaf,onderhoud en allerlei belastingen die je jaarlijks krijgt?
iemand?
Jah.. en 125 pk uit 5 liter cilinderinhoudquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:46 schreef 2cv het volgende:
Die oude ameriaanse stationwagons zijn gaaf ! ENORME auto met een ENORME motor.
Nouquote:
Maar die roffel is het wel waardquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jah.. en 125 pk uit 5 liter cilinderinhoud; het enige wat je voor je geld terugkrijgt is die lekkere roffel uit de uitlaten
Dit klinkt erg interessant.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:00 schreef Sounddragon het volgende:
Had ik al gezegd dat het wel handig is als je zelf 2 rechterhanden hebt ?
ook wel mooiquote:
Ghehe, da's midden in de publieke opinie, dan moet je nog eeeeeventjes doorsparenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:49 schreef bas-beest het volgende:
[..]
ook wel mooi
zelf zou ik trouwens eerder voor zoiets gaan:
[ afbeelding ]
'66 Pontiac GTO
Een tijdje geleden (eind vorig jaar) stond er een nieuwstaat Caprice wagon te koop voor 10 roodjes, 17.000 mijl en echt mint condition.. supermooi 8) helaas komen dat soort buitenkansjes weinig voor met wagons.. wel met gewone Caprice's, daar kom je nog wel eens heel mooie tegenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:32 schreef classpc het volgende:
[..]
Dit klinkt erg interessant.
Zo'n Caprice als die van jou zou ik ook wel in willen rijden.Even sparen dan maar.
Als de tijd daar is dan PM ik je wel even voor een adresje.
tsja, da's 'een beetje' het nadeel idd.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ghehe, da's midden in de publieke opinie, dan moet je nog eeeeeventjes doorsparen
Ik heb er geen haast mee op dit moment en daarbij is een gewone Caprice ook niet lelijk natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een tijdje geleden (eind vorig jaar) stond er een nieuwstaat Caprice wagon te koop voor 10 roodjes, 17.000 mijl en echt mint condition.. supermooi 8) helaas komen dat soort buitenkansjes weinig voor met wagons.. wel met gewone Caprice's, daar kom je nog wel eens heel mooie tegen
Als je ze eenmaal hier hebt, willen ze wel roesten ja .. het beste is om er eentje hierheen te halen die roestvrij is, en hem meteen te laten behandelen met Dinitrol; kost wat, maar je investering blijft wel goed ..quote:Op zaterdag 3 juli 2010 08:55 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik heb er geen haast mee op dit moment en daarbij is een gewone Caprice ook niet lelijk natuurlijk.
Maar hoe zit dat eigenlijk qua verf en laklaag? Ik had altijd het idee dat je (met name met een Caprice) vrij snel roestvorming hebt.
Maakt niet veel uit, je praat toch over een categorie auto's die al 2 normale autolevens zijn meegegaan.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:14 schreef StateOfMind het volgende:
Meer liefhebbers hier dan gedachtDa's mooi.
Maar nu vroeg ik mij af: wat zijn nou zo'n beetje DE dealers in NL voor wat betreft oude Ami's? Qua kwaliteit en betrouwbaarheid en zo. En welke moet je vooral mijden?
Je hebt wel een punt natuurlijk, maar ik doe toch liever zaken met een bedrijf dat positief bekend staat.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:38 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Maakt niet veel uit, je praat toch over een categorie auto's die al 2 normale autolevens zijn meegegaan.
Ik heb iig wel wat positieve verhalen gehoord over Jurger in Zwijndrecht
http://www.handelsprijzen(...)ger-usa-zwijndrecht/
Duurquote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je hebt wel een punt natuurlijk, maar ik doe toch liever zaken met een bedrijf dat positief bekend staat.
Het gaat uiteindelijktoch om een hoop geld en die wil ik niet besteden bij een "Jet Cars"-achtig bedrijf of "Apeldoorn"-bedrijven.
Ik ben wel bereid het hele land door te gaan voor een goede auto bij een goede dealer.
Hoe staat USA Cars Grave (bij Nijmegen) bekend in het wereldje?
Okee, dan weet ik dat ook alvast. Ik rij daar regelmatig langs om ff te kwijlen.quote:
woooowwww, practig art deco vormgeving...nog nooit van deze auto gehoord maar heel erg mooi!quote:
Sas Klassiekers kan je vast aan een leuke Ami helpen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:14 schreef StateOfMind het volgende:
Meer liefhebbers hier dan gedachtDa's mooi.
Maar nu vroeg ik mij af: wat zijn nou zo'n beetje DE dealers in NL voor wat betreft oude Ami's? Qua kwaliteit en betrouwbaarheid en zo. En welke moet je vooral mijden?
quote:Op zondag 4 juli 2010 15:42 schreef 2cv het volgende:
[..]
Sas Klassiekers kan je vast aan een leuke Ami helpen.
Lang leve LPGquote:Op zondag 4 juli 2010 16:11 schreef Markster het volgende:
Geweldig mooi, alleen jammer dat het niet te betalen is met die benzineprijzen hier in nederland
Wel waar, je betaalt voor de rest weinig tot niets; als je het gaat omrekenen op jaarbasis ben je net zo duur uit als met een normale auto (en dan bedoel ik een decente middenklasser, geen groene truttenschudder met grasmaaiermotor), alleen je moet gewoon FF niet kijken op de pomp en lachend betalen, want je rijdt tenslotte wel in een ernstig aparte dikke bakquote:Op zondag 4 juli 2010 16:11 schreef Markster het volgende:
Geweldig mooi, alleen jammer dat het niet te betalen is met die benzineprijzen hier in nederland
En datquote:
Hoezo? Rijden ze allemaal Ford?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:35 schreef Sounddragon het volgende:
Waarom is dit topic eigenlijk deaud? Er zitten zat Fokkers stiekum aan een Yank te prutsen in de garage
Dikke bak hoor, mijn droombak is een '63 impalaquote:Op donderdag 12 april 2012 13:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hoezo? Rijden ze allemaal Ford?(grapje)
Hier mijn Chevrolet Impala uit 1965
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 april 2012 13:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dikke bak hoor, mijn droombak is een '63 impala![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb een Furd gehad (Lincoln TC, zie FoBo), maar dat sleutelen viel best mee hoor
Wel een beetje afgezaagd hequote:Op donderdag 12 april 2012 13:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijne 57-er bel-air convertible:
[ afbeelding ]
Jij vindt Japanse kruisjes geyl?quote:Op donderdag 12 april 2012 14:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wel een beetje afgezaagd he(letterlijk en figuurlijk in dit geval
)
Ik vind een Chevy Nomad ook helemaal geweldig![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goffer wat is dat gheyl
Fixedquote:Op donderdag 12 april 2012 14:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jij vindt Japanse kruisjes geyl?
Is da een Ford Country SQ wagon?quote:Op donderdag 12 april 2012 15:19 schreef bredabounce het volgende:
Hier nog een liefhebber van zulks...
mijn ex; inmiddels al wat jaartjes geleden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en hij is groter dan hierboven lijkt; hier staat er een Volvootje naast...:
[ afbeelding ]
mooi? nee niet direct, kleuren, niet mijn keuze,... machtig? ja!
...en die nomads (of chevy 210's) zijn wereldvoertuigen...
Da's dan net weer jammer.. zijn idd een hoop Impala's met een 6 cilinder erin.. op zich niks mis mee, maar als ik in een Ami rijd wil ik juist die lekkere V8 roffel horen; that's what it's all aboutquote:Op donderdag 12 april 2012 15:17 schreef SilentChaos het volgende:
Chevy Nomad![]()
![]()
![]()
Ik rij gewoon op benzine
Ter compensatie ligt er een 3.8L 6 cilinder in
Rijdt ongeveer 1op 7 a 1 op 8
Ja en "mijn" type L6 van Chevrolet uit 1965 is een zeer, zeer, zeeeeeer degelijk blok. Bovendien is de 2 versnelling (quote:Op donderdag 12 april 2012 16:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's dan net weer jammer.. zijn idd een hoop Impala's met een 6 cilinder erin.. op zich niks mis mee, maar als ik in een Ami rijd wil ik juist die lekkere V8 roffel horen; that's what it's all about![]()
Ze zijn vaak wel weer een stuk betaalbaarder met een V6 erin
Nog nooit met een powerglide gereden, lijkt me wel apart.. maakt dat niet heel veel toeren? of schakelt hij vrij rap naar 2 en doet hij de rest in de 2e versnelling?quote:Op donderdag 12 april 2012 16:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja en "mijn" type L6 van Chevrolet uit 1965 is een zeer, zeer, zeeeeeer degelijk blok. Bovendien is de 2 versnelling () powerglide automaat ook zeer geliefd en onverwoestbaar
Hangt er vanaf hoe je hem intrapt...quote:Op donderdag 12 april 2012 16:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nog nooit met een powerglide gereden, lijkt me wel apart.. maakt dat niet heel veel toeren? of schakelt hij vrij rap naar 2 en doet hij de rest in de 2e versnelling?
Dat is pas een bazenwagen waarmee je tevoorschijn kan komen.quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:15 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dat is pas een bazenwagen waarmee je tevoorschijn kan komen.
Wat te denken van onderstaande?
[ afbeelding ]
La Salle Classic's
nope... geen ford product.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is da een Ford Country SQ wagon?
[ afbeelding ]
Die body's lijkten allemaal op elkaar; maar beter een Chevy als een Furd idd, al heb ik met de Linc weinig problemen gehad, kon je van de Caprice niet zeggen, maja, dat was al een frikandel toen ik hem kochtquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:58 schreef bredabounce het volgende:
[..]
nope... geen ford product.
Dit is een Chevrolet Townsman uit '69; de stationwagon versie van de Chevrolet Belair uit die tijd (uit het Full-size gamma van Chevrolet). origineel een 327cui (5.4l) V8, maar later een 350 cui (5.7l) V8 ingebouwd toen de 327 veranderde van V8 naar V7...
afhankelijk van de aankleding had je in die jaren een ander type; De '69 Chevrolet Kingswood estate was de meest luxe van het geheel...; maar in de basis gewoon gelijk.
Hmm, geen Caprice, wel een broertje: -> http://dayton.craigslist.org/cto/2959324095.htmlquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:32 schreef classpc het volgende:
[..]
Dit klinkt erg interessant.
Zo'n Caprice als die van jou zou ik ook wel in willen rijden.Even sparen dan maar.
Als de tijd daar is dan PM ik je wel even voor een adresje.
Not reallyquote:Morgen overdag is het wisselend bewolkt en worden de buien weer actiever met lokaal onweer. De middagtemperatuur ligt rond 12 graden. De wind is zuidwest en is matig, in de kustprovincies vrij krachtig. (Bron: KNMI)
Ideale comboquote:Op zaterdag 21 april 2012 10:51 schreef Sounddragon het volgende:
Voor Sneezeechu : http://dayton.craigslist.org/cto/2922443155.html
Heb je een dikke bak én een crosshokkie in één, voor wêhnag
werkhokken koop je voor een prikkie, die worden redelijk massaal gedumpt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:54 schreef Hyperdude het volgende:
Ga over een maandje ook eens wat rondneuzen tijdens mijn vakantie in de US.
Zoiets is wel koel:
[ afbeelding ]
1972 Torino
Maar een oude Bronco blijf ik ook tof vinden, wel zo praktisch qua zooi zeulen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Putin for President _O_
Als ik iets koop, dan is het een goed rijdend RDW-bestendigquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
werkhokken koop je voor een prikkie, die worden redelijk massaal gedumpt.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:38 schreef Prullenbak6 het volgende:
Als ze hiervan een productie auto van gaan maken.
http://www.amcarguide.com/custom/1955-chevy-newmad-rod/Wat denk je zelf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk dat er klassiekerliefhebbers zijn die daar hun hond nog niet tegen willen laten urineren. Op zich wel dapper om een auto die origineel 60K $ waard is voor zo'n hoop geld te vernaggelen, maar echt heel vreselijk mooi vind ik het ook niet. Doe mij het origineel maar![]()
![]()
![]()
Er waren trouwens een paar jaar geleden al pogingen om een new style Nomad te maken, maar da's helemáál niks
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Het is veelal afhankelijk van de lengte van de wielbasis en het soort suspensie.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:48 schreef 2cv het volgende:
Is het eigenlijk echt zo dat zo'n amerikaan wel snel is maar met een bulldozer de bocht om getrokken moet worden ?
Ligt aan de amerikaan in kwestie, maar als je een hedendaagse, laten we zeggen Mustang met 350 paardjes op een circuit loslaat samen met, laten we zeggen een jap of duitser met hetzelfde vermogen en je gaat een beetje gas geven, dan heb je met een Yank in de bochten niet echt veel te vertellen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:48 schreef 2cv het volgende:
Is het eigenlijk echt zo dat zo'n amerikaan wel snel is maar met een bulldozer de bocht om getrokken moet worden ?
Dit lijkt me wel wat....... alleen heb ik geen flauw idee hoe je het hier krijgt.quote:Op zondag 22 april 2012 12:03 schreef Sounddragon het volgende:
Leukerdje voor Chevelle : http://dayton.craigslist.org/cto/2962016889.html
Deck-or cargohole transport, alleen zal hij daar wel wat van te lijden hebben, en zal ook niet goeiekoop zijn.. in een container past hij niet denk ikquote:Op zondag 22 april 2012 13:57 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Dit lijkt me wel wat....... alleen heb ik geen flauw idee hoe je het hier krijgt.
http://dallas.craigslist.org/ftw/rvs/2915228449.html
Klopt moet vervoerd worden in een Roll-on-roll-off dat kost al gauw een 2500/3000E probleem ook is dat in de USA maar enkele havens zulke schepen kunnen aanmeren dus de caravan moet ook nog eens daar naartoe versleept worden dat kost je al een 75Eurocent de mijl om hem naar de haven te laten slepen.quote:Op zondag 22 april 2012 14:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Deck-or cargohole transport, alleen zal hij daar wel wat van te lijden hebben, en zal ook niet goeiekoop zijn.. in een container past hij niet denk ik
is dat niet een hoge 40 footer te krijgenquote:Op zondag 22 april 2012 13:57 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Dit lijkt me wel wat....... alleen heb ik geen flauw idee hoe je het hier krijgt.
http://dallas.craigslist.org/ftw/rvs/2915228449.html
Ik denk dat ie te breed isquote:Op zondag 22 april 2012 16:24 schreef densmee het volgende:
[..]
is dat niet een hoge 40 footer te krijgen
zie hier: http://www.airstream.com/files/library/c854649704a8ce2a.jpgquote:
ik zat daar ook over te twijfelen maar dan moet je meer als 40 cm winnen.quote:Op maandag 23 april 2012 21:18 schreef 2cv het volgende:
Zou je de assen eenvoudig onder zo'n airstream vandaan kunnen schroeven ? Misschien kan het dan in een gewone container.
Aan beide kanten 3 cm overquote:Op maandag 23 april 2012 21:14 schreef densmee het volgende:
[..]
zie hier: http://www.airstream.com/files/library/c854649704a8ce2a.jpg
breedte van 228 cm
hoogte van 269 cm
lengte van 914 cm
gewicht is 2154 kg
container binnenmaat
Breedte 234, deurmaat 233
Hoogte normale 239, deurmaat 228
lengte 1356
extra hoge is 270
dus het moet gaan in een container
1201x234x239
Ik vraag me af hoe ver het chassis onder de carrosserie uitsteekt. Als het onderste punt van het chassis even laag is als het laagste punt van de carrosserie kan het misschien net. Maar dan moet je hem wel op het chassis/de carrosserie over de vloer van de container schuiven.quote:Op maandag 23 april 2012 21:32 schreef densmee het volgende:
[..]
ik zat daar ook over te twijfelen maar dan moet je meer als 40 cm winnen.
en als ik de foto zie lijkt mij niet dat je dat haalt
Een paar houten wiggen tussen de buitenkant van de Airstream en de binnenkant ven de container slaanquote:Op maandag 23 april 2012 21:35 schreef D. het volgende:
[..]
Aan beide kanten 3 cm over
Vastzetten hoeft niet eens
Of de binnenkant van de container met bubbelplastic behangenquote:Op maandag 23 april 2012 21:52 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe ver het chassis onder de carrosserie uitsteekt. Als het onderste punt van het chassis even laag is als het laagste punt van de carrosserie kan het misschien net. Maar dan moet je hem wel op het chassis/de carrosserie over de vloer van de container schuiven.
[..]
Een paar houten wiggen tussen de buitenkant van de Airstream en de binnenkant ven de container slaan
Waar zie je de ruimte om 'm te laten kantelen?quote:Op maandag 23 april 2012 21:59 schreef densmee het volgende:
maar zorg dat hij goed vaststaat want anders komt hij op de kop de container uit in Nederland, en zeker als de boot door een storm is gegaan
Vind ik deze heel wat praktischer en mooier:quote:Op maandag 23 april 2012 21:19 schreef Prullenbak6 het volgende:
Deze ziet er trouwens ook niet zo slecht uit..... er zit wat werk aan.
Cadillac
Ik ben benieuwd wat er mis mee is, kan bijna niet voor dat geld.quote:Op maandag 23 april 2012 23:44 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Vind ik deze heel wat praktischer en mooier:
http://link.marktplaats.nl/546665861
Vraag en aanbod denk ik toch meer, wie zoekt er nou nog naar Oldsmobiles en Buicks?quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat er mis mee is, kan bijna niet voor dat geld.
Zijn er zat; 70's ook nog wel denk ik. Die 7.0 zal een beetje wat minder zijn aan de pomp denk ik, ook met gas is dat niet meer grappigquote:Op dinsdag 24 april 2012 02:20 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Vraag en aanbod denk ik toch meer, wie zoekt er nou nog naar Oldsmobiles en Buicks?
Oldsmobile Starfirequote:Op maandag 23 april 2012 23:44 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Vind ik deze heel wat praktischer en mooier:
http://link.marktplaats.nl/546665861
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.oldcarbrochure(...)dsmobile_Brochure-02Op marktplaats word al over de 6k geboden voor deze Cadillac.quote:Op dinsdag 24 april 2012 03:38 schreef ellevehC86 het volgende:
In dezelfde prijsklasse:
Sound, jij zat toch in de kraanbiz?
http://www.speurders.nl/o(...)-106576447.html?q=v8Putin for President _O_
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Putin for President _O_
quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:18 schreef Prullenbak6 het volgende:
http://www.nadaguides.com(...)-Door-Hardtop/Values
Of dit auto bedrijf weet de waarde niet van de auto of er is wat mis mee. Als ik nada moet volgen zou het een een Average Retail zijn. En die vallen toch wel in een andere prijsklasse.
Amerikaanse retailprijzen gelden hier niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een mooie scheefgroei zie je ook met de Chevrolet Impala's
Hier bv
http://link.marktplaats.nl/524570741
niks uitmuntende staat, het is gewoon een 3 tje
http://www.nadaguides.com(...)p-Sport-Sedan/Values
en dan kom je bij NADA uit op $7700Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
Die Chevy staat al sinds vorig jaar begin herfst op marktplaats als het niet langer is. Maar 16k is dan ook wel heel veel.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:53 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Amerikaanse retailprijzen gelden hier niet.
Een mooie scheefgroei zie je ook met de Chevrolet Impala's
Hier bv
http://link.marktplaats.nl/524570741
niks uitmuntende staat, het is gewoon een 3 tje
http://www.nadaguides.com(...)p-Sport-Sedan/Values
en dan kom je bij NADA uit op $7700
Ik zal je vertellen: de allernieuwste Mustang GT kan op een circuit wedijveren met een huidige BMW M3, hoe bizar het ook mag klinken. De Mustang Boss verslaat 'm zelfs. Dat is dan ook voor het eerst dat het spul echt goed door de bocht wil, oudere Amerikanen zijn natuurlijk over het algemeen dweilen.quote:Op zondag 22 april 2012 12:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ligt aan de amerikaan in kwestie, maar als je een hedendaagse, laten we zeggen Mustang met 350 paardjes op een circuit loslaat samen met, laten we zeggen een jap of duitser met hetzelfde vermogen en je gaat een beetje gas geven, dan heb je met een Yank in de bochten niet echt veel te vertellen.
Ik kon met de Caprice wel aardig een bocht om, maar met de Lincoln wilde dat echt niet..
Deal van de dag!:quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:59 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Die Chevy staat al sinds vorig jaar begin herfst op marktplaats als het niet langer is. Maar 16k is dan ook wel heel veel.
http://www.autotekoop.nl/(...)enaar-839067/details
Deze kost ook niet veel.
Whehe, dat moet ik eerst zien om het te gelovenquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:15 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ik zal je vertellen: de allernieuwste Mustang GT kan op een circuit wedijveren met een huidige BMW M3, hoe bizar het ook mag klinken. De Mustang Boss verslaat 'm zelfs. Dat is dan ook voor het eerst dat het spul echt goed door de bocht wil, oudere Amerikanen zijn natuurlijk over het algemeen dweilen.
Neh, hooiwagens zijn niet mijn ding, dan haal ik die Olds wel opquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:23 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Deal van de dag!:
http://link.marktplaats.nl/550534986
Voor jou dan...quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neh, hooiwagens zijn niet mijn ding, dan haal ik die Olds wel op
*kuchtquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:15 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ik zal je vertellen: de allernieuwste Mustang GT kan op een circuit wedijveren met een huidige BMW M3, hoe bizar het ook mag klinken. De Mustang Boss verslaat 'm zelfs. Dat is dan ook voor het eerst dat het spul echt goed door de bocht wil, oudere Amerikanen zijn natuurlijk over het algemeen dweilen.
Een zuinige 429, en het is een Fuuuuuuuuuurdddd jonguhquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:41 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Voor jou dan...
Een zuinige stationwagen
http://www.autotrader.nl/(...)ht=bouwjaar-tot-1986|sorteer-op-prijsvolgorde-en-prijs&trefwoord=v8#foto-6
Een Lincoln is een héle Ford zelfs.. maar een Chevy interieur vind ik wel een beetje mooier als van zo'n Squirequote:Op dinsdag 24 april 2012 20:13 schreef ellevehC86 het volgende:
Een Lincoln is toch ook een halve Ford?...... ben je er nu weer uit dan?
http://www.motortrend.com(...)parison/viewall.htmlquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Whehe, dat moet ik eerst zien om het te geloven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de RDW zegt ook dat het een Starfire is..... kan het natuurlijk ook verkeerd hebben.Putin for President _O_
Ja goed, maar die is dan ook weer een heel stuk duurder, dan betaal je gewoon M3 geld. Dat de Mustang tegenwoordig zo goed rijdt (hoewel ie nog steeds zwaarlijvig zou voelen, wat ik best geloof want het is en blijft een lompe bak) is met het oog op de relatief erg lage prijs juist zo knap.quote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 17:30 schreef ellevehC86 het volgende:
redelijke dagdeal:
http://www.speurders.nl/o(...)ml?fh_start_index=45
Als dat echt is, meteen ophalen !quote:Op donderdag 26 april 2012 18:33 schreef ellevehC86 het volgende:
Zal wel scam zijn.... zo niet ONMIDDELLIJK KOPEN!!!!
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=213462604
Doe er dan wel een andere motor in, met die standaard 1979 lage compressie motor rij ik je er nog met een standaard lijn 6 uit.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:36 schreef Robbiej het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Chevrolet Corvette C3 V8 5.7L 1979
Neuh, ik weet waar hij staat, zitten aardige plekken op, is niet in zo'n goede staatquote:Op donderdag 26 april 2012 17:30 schreef ellevehC86 het volgende:
redelijke dagdeal:
http://www.speurders.nl/o(...)ml?fh_start_index=45
http://cars.trovit.com/in(...)id./referer_id.1/t.1quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:11 schreef El_Liberaliste het volgende:
http://img504.imageshack.us/img504/8770/53199705iw9.jpg (copy/paste deze link)
Zo'n Flodder-auto wil ik nog wel eens hebben.
En dan gewoon met pak aan er in gaan rijden, bij klanten op bezoek en zo. Is eens wat meer karakter dan een Golfje of Astra'tje.
Die onderste is geen '79erquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:36 schreef Robbiej het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Chevrolet Corvette C3 V8 5.7L 1979
Wat een geniale bak. Die zou ik best willen hebbenquote:Op zaterdag 21 april 2012 11:30 schreef Sounddragon het volgende:
Caddilac pooier mobiel : http://dayton.craigslist.org/cto/2966555472.html![]()
Dan moet je hem 3500$ bieden, kom je uit op een roodje of 5, 2K transport en een 1000 - 1500 voor LPG erbij en je hebt een dikke bak voor de deurquote:Op zondag 29 april 2012 15:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat een geniale bak. Die zou ik best willen hebben
Die Mustangquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:36 schreef chili66-66 het volgende:
hier de mijne, een 68 fastback met een 390 Cui, 4 bak handgeschakeld ( de bullit, andere kleur)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en voor een betrouwbaar adres www.geevers.nl wel veel geld meenemen, maar dan heb je ook wat....
Prachtige auto man.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:36 schreef chili66-66 het volgende:
hier de mijne, een 68 fastback met een 390 Cui, 4 bak handgeschakeld ( de bullit, andere kleur)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en voor een betrouwbaar adres www.geevers.nl wel veel geld meenemen, maar dan heb je ook wat....
Smijt 'm idd de deur uit en ga voor een pre-1973 model (voor de oliecrisis), al die motoren hebben een veel betere compressieverhouding wat de koppel enorm ten goede komt.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:39 schreef Daywalk3r het volgende:
Had ooit bijna als eerste auto een Fleetwood brought uit 84 gekocht maar ik was eerst op vakantie. Bij terugkomst was hij verkocht.. Nu rij ik een alfa 147 wat ook super rijdt maar een Amerikaan blijft mijn droom. Heb nu ook een mooie Fleetwood uit 79 maar die staat al heel lang te koop en dat is een 7 liter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |