waarom moet het nou gelijk weer klauwen met geld kosten?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:05 schreef Breathtaking het volgende:
Neem haar dan mee naar een duur restaurant ofzo?
Waarom een duur! restaurant?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:05 schreef Breathtaking het volgende:
Neem haar dan mee naar een duur restaurant ofzo?
Neem dan iets met een beetje smaak.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:05 schreef rulerofdeath het volgende:
misschien bij een fop-shop of expo of dat soort winkels iets halen.
Inderdaad....quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
waarom moet het nou gelijk weer klauwen met geld kosten?
Mja. Of niet.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:05 schreef rulerofdeath het volgende:
misschien bij een fop-shop of expo of dat soort winkels iets halen.
Helleu.quote:
we gaan dus al eerst even zwemmen, want het wordt super warmquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mja. Of niet.
Organiseer gewoon een leuke date, ga geen afgezaagde zooi zitten organiseren. Een goed restaurant is inderdaad leuk, of speel in op wat zíj leuk vindt. Heeft ze het bevobbeld wel 's gehad over dat ze nog nooit heeft gekart en dat wel zou willen doen, doe je dat.
Jij kent haar, wij niet.
Ik ken haar wel. Ze is heel leuk, maar ze vind TS een loser. Ze houdt meer van mannen-mannen die de hele avond schuine moppen vertellen, bier drinken en in dronken toestand met elkaar op de vuist gaan (en weer lachen als er eentje zijn hand breekt) zoals ik! JA! ZOALS IK!quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mja. Of niet.
Organiseer gewoon een leuke date, ga geen afgezaagde zooi zitten organiseren. Een goed restaurant is inderdaad leuk, of speel in op wat zíj leuk vindt. Heeft ze het bevobbeld wel 's gehad over dat ze nog nooit heeft gekart en dat wel zou willen doen, doe je dat.
Jij kent haar, wij niet.
klopt! zo is ze preciesquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:10 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ik ken haar wel. Ze is heel leuk, maar ze vind TS een loser. Ze houdt meer van mannen-mannen die de hele avond schuine moppen vertellen, bier drinken en in dronken toestand met elkaar op de vuist gaan (en weer lachen als er eentje zijn hand breekt) zoals ik! JA! ZOALS IK!
Diepzinnige gesprekken tijdens het zwemmen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:09 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
we gaan dus al eerst even zwemmen, want het wordt super warm
Het gaat gewoon om ideeën die jullie wel eens gedaan hebben...iets kleins..grappigs...
Maar blijkbaar is iedereen net zo creatief als ik
Iets heel kleins....quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:07 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Inderdaad....
ik zoek juist iets niet-materialistisch...of in ieder geval iets heel kleins.
Nouja als het jullie duizendste date is dan zijn jullie vast al eens naar een gewoon restaurant geweest tochquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:06 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Waarom een duur! restaurant?
We gaan trouwens eerst even chill zwemmen!
Zorg dat je ergens een bak Ben & Jerry's hebt verstopt (ja, dan dus wel koel houden hč), voor na het zwemmen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:09 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Het gaat gewoon om ideeën die jullie wel eens gedaan hebben...iets kleins..grappigs...
Dat zijn de goede ideeën...hoewel ze niet rookt...dus deze wordt 'm niet..maar meer van dit soort..quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:11 schreef BenMoe het volgende:
[..]
Iets heel kleins....
[ afbeelding ]
Nee maar genoeg gelolled... je kan bijvoorbeeld van een sigaret (als zij of jij rookt) een roosje vouwen (staat vast wel ergens op i-net)Heel lame... maar gewoon tussendoor eventjes doen, terwijl ze voor je zit...
klopt...welgeteld 4 verschillende alquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nouja als het jullie duizendste date is dan zijn jullie vast al eens naar een gewoon restaurant geweest toch?
Als je zo creatief was zou je hier toch niet om tips gaan vragenquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:09 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Al een keer weeste zwemmen, uiteten, film kijken, bioscoop....you knowquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:12 schreef Flippiee het volgende:
Maar wat doen jullie op die dates dan? "film kijken" ?
als ik erover heen heb gelezen vergeet mn post
ja duh....dat komt ook wel goed!quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:12 schreef Sigmund666 het volgende:
TS, serieus, ben gewoon jezelf. Geen bullshit, uncut jezelf zijn.
dat hebben we wel gehad...is al 2 jaar een goede vriendinquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:12 schreef Lort het volgende:
Probeer is een gesprek met haar aan te gaan.
Hij bedoeld dus juist dat niemand creatief is.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als je zo creatief was zou je hier toch niet om tips gaan vragen?
Dude, je zit in de friendszone.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:14 schreef SuperFokker het volgende:
dat hebben we wel gehad...is al 2 jaar een goede vriendin
film kijken en daarna naar bioscoopquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:14 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Al een keer weeste zwemmen, uiteten, film kijken, bioscoop....you know
[..]
ja duh....dat komt ook wel goed!
[..]
dat hebben we wel gehad...is al 2 jaar een goede vriendin
Dat is jammer... weet zo 1,2,3 niet even iets... maar je kan altijd nog een sigaret van iemand bietsen... dan schrikt ze eerst van t idee dat je blijkbaar rookt (wrs; ''iewl, wat vies'') máár dan begin je dat ding oppeens om te toveren in een roosje voor haar!quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:12 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Dat zijn de goede ideeën...hoewel ze niet rookt...dus deze wordt 'm niet..maar meer van dit soort..
klein...leuk...grappig!
Ik moest lachenquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:07 schreef beelz het volgende:
Gooi rohypnol in haar drinken.
Leg haar dan in een bad met ijsblokjes. Als ze bijkomt roep je keihard: "Verrassing!!" en ren je hysterisch rond.
Misschien kan ik ook nog van wat pillen een sneeuwpop maken!!!quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:19 schreef BenMoe het volgende:
[..]
Dat is jammer... weet zo 1,2,3 niet even iets... maar je kan altijd nog een sigaret van iemand bietsen... dan schrikt ze eerst van t idee dat je blijkbaar rookt (wrs; ''iewl, wat vies'') máár dan begin je dat ding oppeens om te toveren in een roosje voor haar!
''wtf-momentje...'' wat doe je nog moeilijk dan ? Impalmen hoeft niet meer als je 't een beetje goed deed.. wees gewoon hetgeen dat ernaar toe leide dat ze je lul accepteerde in d'r poes.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:21 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Dude...heb haar al een paar keer geneukt
En dan vragen om advies?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:21 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Wtf...quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:22 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Misschien kan ik ook nog van wat pillen een sneeuwpop maken!!!
Zal ze ook wel schrikken maarja....
Slotje...quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:21 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Ja...er bestaat nog meer dan alleen neuken kerels!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Ja dus ben je eigenlijk niet romantisch, en blijft het bij neukenquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:25 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Ja...er bestaat nog meer dan alleen neuken kerels!!!!!!!!!!!!!!!
Romantiek...alleen ontbreekt het even aan creativiteit
Klopt! Maar ik wil een nieuwe kant van mezelf ontdekken...alleen heb ik daar even jullie hulp bij nodigquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:27 schreef Difficult het volgende:
[..]
Ja dus ben je eigenlijk niet romantisch, en blijft het bij neuken
Fokkers! denken ook alleen maar aan neukenquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:27 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Klopt! Maar ik wil een nieuwe kant van mezelf ontdekken...alleen heb ik daar even jullie hulp bij nodig
Nouja...ik neem sowieso een roosje mee morgen...doe ik normaal ook altijd..en dat werkt altijd...quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:31 schreef BenMoe het volgende:
Een ding is zeker; het forceren van je romantische kant zal NIET romantisch overkomen.
Ik las niet ipv netquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:14 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hij bedoeld dus juist dat niemand creatief is.
Als je dat altijd doet, moet je dat niet meer doen. Dan is het niet meer speciaal hé?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:32 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Nouja...ik neem sowieso een roosje mee morgen...doe ik normaal ook altijd..en dat werkt altijd...
Ik zocht eigenlijk naar wat creatievere dingen...
Bij haar heb ik dat nog nooit gedaanquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:34 schreef drumminggod het volgende:
[..]
Als je dat altijd doet, moet je dat niet meer doen. Dan is het niet meer speciaal hé?
Oki danquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:35 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Bij haar heb ik dat nog nooit gedaan
Gemeentelijke vuilstort? Kun je je meteen ontdoen van haar lichaamquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:35 schreef SuperFokker het volgende:
Iemand bekend in Nijmegen trouwens die nog leuke plekken weet om een fles wijn om te drinken?
Daarna sukkel.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:38 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Bij een zwembad met 35 graden ook?
ja snap ik ook wel...ma daarna zit ik bij haar..dusja heb niet alles tot mn beschikking...quote:
Niets meenemen dan. Gewoon neuken, stel doggystyle voor, als je erin zit zeg je gewoon "Oh schat, ik heb een verrassing, ik heb AIDS". Kijk hoe lang je erin kunt blijven zitten.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:40 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
ja snap ik ook wel...ma daarna zit ik bij haar..dusja heb niet alles tot mn beschikking...
of ik moet een koffer met allerlei troep meenemen.
Ik probeer je te helpenquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:47 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
*zucht*
echt pas 1 fatsoenlijke reactie in dit topic
Dat lag meer aan de baron met zijn stomme plannen, conclusie: het is ligt aan jou, niet aan mij.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:54 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Klopt, net zoals B100 altijd de baron helpt.
okay whateverquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:55 schreef beelz het volgende:
[..]
Dat lag meer aan de baron met zijn stomme plannen, conclusie: het is ligt aan jou, niet aan mij.
Steek haar in de fik en roep "Verassing!"?quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:48 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
okay whatever
Hup...ideeën!...goede!
yooww..ik typte dat speciaal niet verkeerd!!!quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:50 schreef beelz het volgende:
[..]
Steek haar in de fik en roep "Verassing!"?
Ik expres wel.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:51 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
yooww..ik typte dat speciaal niet verkeerd!!!
jama dat was mijn idee dus alquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:55 schreef joeyettt het volgende:
Eerst ga je zwemmen en geef je haar de "roos" om vervolgens een fles leeg te drinken in een leuk park ofzo (of terrasje).
Ja daarom vraag ik hier toch ook naar andere ideeën...duh!!quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
De gemiddelde muts heeft dat plan al vaker meegemaakt.
en...ja!quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:59 schreef joeyettt het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan?
Moet het nog creatiever (romantischer?)
datquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mja. Of niet.
Jij kent haar, wij niet.
Nog hardere bazen laten zich even goed afzuigen alvorens het te vertellen. Duh.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:34 schreef IceCreamm het volgende:
Zeg dat je een leuke verrassing hebt, maar zeg niet wat. Dit kan vanalles zijn, kaartjes voor een feest, uiteten, een cadeautje of een lekker flesje wijn.
Het gaat erom dat je de verrassing er zo lang mogelijk inhoudt. Op een gegeven moment zal ze je smeken om het te vertellen. De losers vertellen het dan, omdat ze bang zijn dat het meisje anders boos wordt. Echte bazen zeggen niks, wachten af, en vertellen het op een moment dat het meisje niets verwacht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |