yooww..ik typte dat speciaal niet verkeerd!!!quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:50 schreef beelz het volgende:
[..]
Steek haar in de fik en roep "Verassing!"?
Ik expres wel.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:51 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
yooww..ik typte dat speciaal niet verkeerd!!!
jama dat was mijn idee dus alquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:55 schreef joeyettt het volgende:
Eerst ga je zwemmen en geef je haar de "roos" om vervolgens een fles leeg te drinken in een leuk park ofzo (of terrasje).
Ja daarom vraag ik hier toch ook naar andere ideeën...duh!!quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
De gemiddelde muts heeft dat plan al vaker meegemaakt.
en...ja!quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:59 schreef joeyettt het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan?
Moet het nog creatiever (romantischer?)
datquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mja. Of niet.
Organiseer gewoon een leuke date, ga geen afgezaagde zooi zitten organiseren. Een goed restaurant is inderdaad leuk, of speel in op wat zíj leuk vindt. Heeft ze het bevobbeld wel 's gehad over dat ze nog nooit heeft gekart en dat wel zou willen doen, doe je dat.
Jij kent haar, wij niet.
Nog hardere bazen laten zich even goed afzuigen alvorens het te vertellen. Duh.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:34 schreef IceCreamm het volgende:
Zeg dat je een leuke verrassing hebt, maar zeg niet wat. Dit kan vanalles zijn, kaartjes voor een feest, uiteten, een cadeautje of een lekker flesje wijn.
Het gaat erom dat je de verrassing er zo lang mogelijk inhoudt. Op een gegeven moment zal ze je smeken om het te vertellen. De losers vertellen het dan, omdat ze bang zijn dat het meisje anders boos wordt. Echte bazen zeggen niks, wachten af, en vertellen het op een moment dat het meisje niets verwacht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |