Nouja als het jullie duizendste date is dan zijn jullie vast al eens naar een gewoon restaurant geweest tochquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:06 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Waarom een duur! restaurant?
We gaan trouwens eerst even chill zwemmen!
Zorg dat je ergens een bak Ben & Jerry's hebt verstopt (ja, dan dus wel koel houden hè), voor na het zwemmen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:09 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
we gaan dus al eerst even zwemmen, want het wordt super warm
Het gaat gewoon om ideeën die jullie wel eens gedaan hebben...iets kleins..grappigs...
Maar blijkbaar is iedereen net zo creatief als ik
Dat zijn de goede ideeën...hoewel ze niet rookt...dus deze wordt 'm niet..maar meer van dit soort..quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:11 schreef BenMoe het volgende:
[..]
Iets heel kleins....
[ afbeelding ]
Nee maar genoeg gelolled... je kan bijvoorbeeld van een sigaret (als zij of jij rookt) een roosje vouwen (staat vast wel ergens op i-net)Heel lame... maar gewoon tussendoor eventjes doen, terwijl ze voor je zit...
klopt...welgeteld 4 verschillende alquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nouja als het jullie duizendste date is dan zijn jullie vast al eens naar een gewoon restaurant geweest toch?
Als je zo creatief was zou je hier toch niet om tips gaan vragenquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:09 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
we gaan dus al eerst even zwemmen, want het wordt super warm
Het gaat gewoon om ideeën die jullie wel eens gedaan hebben...iets kleins..grappigs...
Maar blijkbaar is iedereen net zo creatief als ik
Al een keer weeste zwemmen, uiteten, film kijken, bioscoop....you knowquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:12 schreef Flippiee het volgende:
Maar wat doen jullie op die dates dan? "film kijken" ?
als ik erover heen heb gelezen vergeet mn post
ja duh....dat komt ook wel goed!quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:12 schreef Sigmund666 het volgende:
TS, serieus, ben gewoon jezelf. Geen bullshit, uncut jezelf zijn.
dat hebben we wel gehad...is al 2 jaar een goede vriendinquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:12 schreef Lort het volgende:
Probeer is een gesprek met haar aan te gaan.
Hij bedoeld dus juist dat niemand creatief is.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als je zo creatief was zou je hier toch niet om tips gaan vragen?
Dude, je zit in de friendszone.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:14 schreef SuperFokker het volgende:
dat hebben we wel gehad...is al 2 jaar een goede vriendin
film kijken en daarna naar bioscoopquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:14 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Al een keer weeste zwemmen, uiteten, film kijken, bioscoop....you know
[..]
ja duh....dat komt ook wel goed!
[..]
dat hebben we wel gehad...is al 2 jaar een goede vriendin
Dat is jammer... weet zo 1,2,3 niet even iets... maar je kan altijd nog een sigaret van iemand bietsen... dan schrikt ze eerst van t idee dat je blijkbaar rookt (wrs; ''iewl, wat vies'') máár dan begin je dat ding oppeens om te toveren in een roosje voor haar!quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:12 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Dat zijn de goede ideeën...hoewel ze niet rookt...dus deze wordt 'm niet..maar meer van dit soort..
klein...leuk...grappig!
Ik moest lachenquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:07 schreef beelz het volgende:
Gooi rohypnol in haar drinken.
Leg haar dan in een bad met ijsblokjes. Als ze bijkomt roep je keihard: "Verrassing!!" en ren je hysterisch rond.
Misschien kan ik ook nog van wat pillen een sneeuwpop maken!!!quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:19 schreef BenMoe het volgende:
[..]
Dat is jammer... weet zo 1,2,3 niet even iets... maar je kan altijd nog een sigaret van iemand bietsen... dan schrikt ze eerst van t idee dat je blijkbaar rookt (wrs; ''iewl, wat vies'') máár dan begin je dat ding oppeens om te toveren in een roosje voor haar!
''wtf-momentje...'' wat doe je nog moeilijk dan ? Impalmen hoeft niet meer als je 't een beetje goed deed.. wees gewoon hetgeen dat ernaar toe leide dat ze je lul accepteerde in d'r poes.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:21 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Dude...heb haar al een paar keer geneukt
En dan vragen om advies?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:21 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Wtf...quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:22 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Misschien kan ik ook nog van wat pillen een sneeuwpop maken!!!
Zal ze ook wel schrikken maarja....
Slotje...quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:21 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |