Ja...er bestaat nog meer dan alleen neuken kerels!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Ja dus ben je eigenlijk niet romantisch, en blijft het bij neukenquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:25 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Ja...er bestaat nog meer dan alleen neuken kerels!!!!!!!!!!!!!!!
Romantiek...alleen ontbreekt het even aan creativiteit
Klopt! Maar ik wil een nieuwe kant van mezelf ontdekken...alleen heb ik daar even jullie hulp bij nodigquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:27 schreef Difficult het volgende:
[..]
Ja dus ben je eigenlijk niet romantisch, en blijft het bij neuken
Fokkers! denken ook alleen maar aan neukenquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:27 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Klopt! Maar ik wil een nieuwe kant van mezelf ontdekken...alleen heb ik daar even jullie hulp bij nodig
Nouja...ik neem sowieso een roosje mee morgen...doe ik normaal ook altijd..en dat werkt altijd...quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:31 schreef BenMoe het volgende:
Een ding is zeker; het forceren van je romantische kant zal NIET romantisch overkomen.
Ik las niet ipv netquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:14 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hij bedoeld dus juist dat niemand creatief is.
Als je dat altijd doet, moet je dat niet meer doen. Dan is het niet meer speciaal hé?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:32 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Nouja...ik neem sowieso een roosje mee morgen...doe ik normaal ook altijd..en dat werkt altijd...
Ik zocht eigenlijk naar wat creatievere dingen...
Bij haar heb ik dat nog nooit gedaanquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:34 schreef drumminggod het volgende:
[..]
Als je dat altijd doet, moet je dat niet meer doen. Dan is het niet meer speciaal hé?
Oki danquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:35 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Bij haar heb ik dat nog nooit gedaan
Gemeentelijke vuilstort? Kun je je meteen ontdoen van haar lichaamquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:35 schreef SuperFokker het volgende:
Iemand bekend in Nijmegen trouwens die nog leuke plekken weet om een fles wijn om te drinken?
Daarna sukkel.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:38 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Bij een zwembad met 35 graden ook?
ja snap ik ook wel...ma daarna zit ik bij haar..dusja heb niet alles tot mn beschikking...quote:
Niets meenemen dan. Gewoon neuken, stel doggystyle voor, als je erin zit zeg je gewoon "Oh schat, ik heb een verrassing, ik heb AIDS". Kijk hoe lang je erin kunt blijven zitten.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:40 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
ja snap ik ook wel...ma daarna zit ik bij haar..dusja heb niet alles tot mn beschikking...
of ik moet een koffer met allerlei troep meenemen.
Ik probeer je te helpenquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:47 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
*zucht*
echt pas 1 fatsoenlijke reactie in dit topic
Dat lag meer aan de baron met zijn stomme plannen, conclusie: het is ligt aan jou, niet aan mij.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:54 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Klopt, net zoals B100 altijd de baron helpt.
okay whateverquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:55 schreef beelz het volgende:
[..]
Dat lag meer aan de baron met zijn stomme plannen, conclusie: het is ligt aan jou, niet aan mij.
Steek haar in de fik en roep "Verassing!"?quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:48 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
okay whatever
Hup...ideeën!...goede!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |