Waarom zouden het geen undeads kunnen zijn? Of orcs of humans?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:08 schreef ufopiloot het volgende:
Dat zijn gewoon trolls.
Ah game, wat is dat?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:14 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Waarom zouden het geen undeads kunnen zijn? Of orcs of humans?
[ afbeelding ]
Oh, en ik krijg de smaak te pakken met de 'AH-game'.In het vervolg zelf m'n eigen gold kweeken maar. Misschien als het erg goed gaat uiteindelijk gamecards kopen enz, dan kost het me 0 euro om te spelen.
![]()
45g verdien ik in een minuut jonguhhquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:17 schreef ufopiloot het volgende:
Echt hè, mensen die 45g voor een glyph betalen
Ja als je GS maar hoog is ja, als ik als hunter met spellpower gear, geen gems of enchants rondloop maar wel een heeele hoge GS heb, dan kom ik vast wel in een ICC pug.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:44 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Idd, Hoge gearscore. Dan maakt het niet uit of je PvE of PvP gear aan hebt of 245 hit trinket ver over hitcap, zolang je GS maar hoog is.
what the hell? runforging is zo'n beetje de eerste quest die je krijgt als DK..quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:17 schreef ufopiloot het volgende:
Deze mongool kwam ik tegen in VoA25:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Trollbane&cn=Wolfere
Hij heeft nu wel zijn runeforge, nadat ik hem het verteld had (en dat het gratis was)
echte en klassiek voorbeeld waar ik zo verschrikkelijk hekel aan heb. Deze gast heeft gewoon icc/toc gear terwijl hij gewoon slecht gegeared is. Hij heeft een GS van 5300 en komt dus overal mee en omdat hij die GS heeft zal niemand hem kicken. Ondertussen loopt hij met alle loot ervandoor en ik geloof niet dat hij ooit één keer tactics heeft gelezen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:17 schreef ufopiloot het volgende:
Deze mongool kwam ik tegen in VoA25:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Trollbane&cn=Wolfere
Hij heeft nu wel zijn runeforge, nadat ik hem het verteld had (en dat het gratis was)
En in de loop der levels krijg je er ook een rits aan runes bij, waar dacht hij dan dat die voor dienden?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 09:30 schreef Fratz het volgende:
[..]
what the hell? runforging is zo'n beetje de eerste quest die je krijgt als DK..
Inderdaad, altijd liever iemand die zn class gewoon goed kent dan iemand die wel goeie gear heeft maar er geen kut verstand van heeft. Heb 't zelf ook vaak zat gezien dat mensen met een wat mindere gearset, andere mensen er volledig uitspelenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:09 schreef ufopiloot het volgende:
Goed juist dat je hem wint. En laat die noobs maar weten dat je hun verslaat met je lage gear. De grootste sukkels beginnen altijd te janken. En inderdaad, dan lopen ze met 5,9k Gearscore en versla je ze gewoon op Saurfang (Orc boss), en dan nog janken dat jij het niet zou moeten krijgen.
wat is dat voor addon? Wel handig om ingame spec/gear/etc mee te checken voordat ik ze inv.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:00 schreef Zith het volgende:
Gister voor het eerst sinds oktober 2009 ingelogd, maar eens ICC gedaan (die toen nog niet uit was), Gearscore van onder de 5.000Dus mezelf in een 25man ICC slijnmen en lekker verstoppen zodat niemand mij checkt, versla ik lekker als die 5.8k GS personen in DPS
Eerste raid sinds 10 maanden, GS 4.950 , nooit eerder deze boss gehad -- en ja, ik ging ook op de adds
![]()
[ afbeelding ]
Daarna nog die evil orc dps check gedaan en kwam op gedeelde 4de plek in dpsDie kerel dropte die vanquisher voor druids, en die won ik, en toen ging men oppeens zeiken dat ik kutgear had en 4.950 GS
![]()
GS
Die addon IS gearscorequote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:44 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
wat is dat voor addon? Wel handig om ingame spec/gear/etc mee te checken voordat ik ze inv.
troll?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:44 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
wat is dat voor addon? Wel handig om ingame spec/gear/etc mee te checken voordat ik ze inv.
Onderstaande vooral niet lezen.. veel spoilersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit keer zonder signature
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |