/care, mag je toch gewoon over praten?quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:30 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Oh ja, en inb4 "goud kopen etc".
Oh en Isa, ik noem geen linkjes of namen. Gaarne laten staan dus.
Ingame goud kopen is niet het meest handige wat je kunt doen, Whispers werden altijd al gemonitord door Blzz en al helemaal als er gesproken wordt over $$$ en Gold, sell en een paar andere trefwoorden.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:31 schreef Blistering het volgende:
[..]
/care, mag je toch gewoon over praten?Tis hier niet het officiele WoW forum.
Ja zijn er wel, even googlen naar sell wow gold. Geen ervaring mee verder dus niet bij mij aankomen als het fout gaatquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:40 schreef effex1000 het volgende:
Is er ook een site waar je je goud kan verkopen trouwens? Ik heb zo'n 150k liggen en doe er eigenlijk niks mee.
Hoe doe je dat toch zo snel. Ik ben nu al een flinke tijd blijven steken op 5k gsquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:30 schreef Blistering het volgende:
Belt gekocht op Pally. Nu 5800 GS. Echt insane hoe snel dat kan gaan. Zo kom je amper een groep in, zo heb je 5800 GS een week later.
Wat een poep addon is het toch ook eigenlijk.
Het stomste is nog dat sommige dingen een lager ilvl hebben maar wel beter zijn. Vind het ook altijd mooi om al die lui te zien met een Mark of Supremacy terwijl ze al dik over hit cap zitten.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:15 schreef Sapstengel het volgende:
Idd een stomme addon. Had op m'n warrior een ilvl 160 oid thrown weapon vervangen door die van triumph emblems, ging m'n gearscore alleen door dat item met 800 omhoog.
Haha inderdaad. Of casters met die 128 int healer trinket.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:25 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Het stomste is nog dat sommige dingen een lager ilvl hebben maar wel beter zijn. Vind het ook altijd mooi om al die lui te zien met een Mark of Supremacy terwijl ze al dik over hit cap zitten.
Gewoon ooit nog een maand kopen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:44 schreef Ezio het volgende:
Vriend van me heeft nu zijn eerste maand gametime gekocht, en ik heb dus mijn gratis maand nu. Om die rocket te krijgen, moet hij er dan een maand bij kopen of moet hij ineens 2 maanden kopen?
Teh fuck, how?!quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:59 schreef unaco10 het volgende:
Nog een paar minuten, dan tijd om naar huis te gaan om de beta van Cata te downloaden.
Net een mailtje gekregen met instructies en uiteraard de key, helaas zullen de servers wel overbelast zijn maar ja dan wachten we maar he
FFFFUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:59 schreef unaco10 het volgende:
Nog een paar minuten, dan tijd om naar huis te gaan om de beta van Cata te downloaden.
Net een mailtje gekregen met instructies en uiteraard de key, helaas zullen de servers wel overbelast zijn maar ja dan wachten we maar he
quote:
quote:Please note that players selected via the opt-in system do not receive beta keys. Rather, your account will be flagged automatically and an email will be sent to you. Simply log in to your account by visiting http://battle.net when you receive a beta welcome notice and check your "Manage My Games" section to verify that the beta client is available for download. Be careful when reading emails claiming to be beta invites.
Weet je het zeker?quote:
Jammer, te laat.quote:Op donderdag 1 juli 2010 @ 12:30 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Tevens inb4 "goud kopen"/"je support de selling/hacking markt"/etc.
Ik ben zelf ook begonnen door RAF. Had toen 1 maand gratis gametime en er een bijgekocht. Daarna heb ik een 3maandelijkse afschrijving gedaan. Diegene die me gerecruit had kreeg toen zijn maand. Lijkt me wel. Zou ook kunnen dat hij het kreeg omdat ik in 1 keer 3 maanden kocht maar lijkt me niet. En anders gewoon bitchen bij Blizzard, staat nergens dat het 2 maanden in een keer moet zijn.quote:
helaas heb jij niet gelijk! gebeurt nog steeds te vaak dat er iemand mee wegkomt die pvp gear aan heeft en rustig icc25 meeloopt.quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:45 schreef ufopiloot het volgende:
Gearscore zegt niks meer tegenwoordig. Elke josti kan op zijn char naar de 6k toegaan met een beetje ICC25 elke week.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:34 schreef Sjiznit het volgende:
Anders vis ik ff de Sea Turtle opIk heb echt nooit geluk met drops. Maar wat ben ik blij dat het deze is.
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:34 schreef Sjiznit het volgende:
Anders vis ik ff de Sea Turtle opIk heb echt nooit geluk met drops. Maar wat ben ik blij dat het deze is.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |