Tipsyquote:Op maandag 5 juli 2010 13:46 schreef BWRaep het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe ik de tooltip kan verplaatsen, zonder een hele andere tooltip te krijgen.
Alle google hits die ik krijg zijn van 2007, of van TipTac.
Kijk voor de grap op mijn armory's hoppa alle gear weg..quote:
Jep, zo snel mogelijk met Blizzard contact op nemen.quote:Op maandag 5 juli 2010 @ 15:39 schreef WJE11 het volgende:
[..]
Kijk voor de grap op mijn armory's hoppa alle gear weg..
Ok mooi, ja ik sta nu in queue met de telefoonservice.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Jep, zo snel mogelijk met Blizzard contact op nemen.
Als je het snel doet heb je binnen 2 dagen alles terug.
Natuurlijk wil je niet dat je gehacked wordt. Maar ik denk zelf dat mensen, zoals ik dus, gewoon naïef zijn en denken nee dat gebeurd mij niet. Die pet kan mij gestolen worden trouwens, maar het zou idd wat zijn als blizzard gewoon met Cataclysm of een patch verplicht dat je zo'n ding neemt.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:13 schreef Ericjuh het volgende:
Ik snap echt niet dat blizzard standaard deze er niet bij verkoop:
http://eu.blizzard.com/store/details.xml?id=221003617
Mensen blijven maar zeuren over dat hun account gehacked is en de oplossing is gewoon die authenticator. Is een stuk veiliger en je krijgt er een coole core pet bij.
Gezeik wat je hebt als je eenmaal gehacked bent wil je toch niet?
Ach ja mij gebeurt het niet. Ben al een keer gehacked en toen waren al mijn characters weg. Nooit meer...quote:Op maandag 5 juli 2010 16:15 schreef WJE11 het volgende:
[..]
Natuurlijk wil je niet dat je gehacked wordt. Maar ik denk zelf dat mensen, zoals ik dus, gewoon naïef zijn en denken nee dat gebeurd mij niet. Die pet kan mij gestolen worden trouwens, maar het zou idd wat zijn als blizzard gewoon met Cataclysm of een patch verplicht dat je zo'n ding neemt.
En ik denk niet dat iedereen ook nog extra wilt betalen voor zo'n authenticator, je betaalt immers al 13euro per maand. Gelukkig heb je daarnaast die mobile app.
Tja, ik installeer zo wel even die authenticator. Maar ik ben benieuwd of ik alles terugkrijg qua gold/gear..quote:Op maandag 5 juli 2010 16:18 schreef Roeb het volgende:
[..]
Ach ja mij gebeurt het niet. Ben al een keer gehacked en toen waren al mijn characters weg. Nooit meer...
En nee ik heb niet die authenticator
Hoelang was het geleden? Ik kreeg mijn account terug via de site en toen vroeg ik aan een GM of hij mijn characters kon terughalen en is gedaan (op 1 server dan)quote:Op maandag 5 juli 2010 16:21 schreef WJE11 het volgende:
[..]
Tja, ik installeer zo wel even die authenticator. Maar ik ben benieuwd of ik alles terugkrijg qua gold/gear..
Ik denk dat het inderdaad hoofdzakelijk naïviteit is. Dat was het in mijn geval in elk geval wel. De kosten maakten me verder nog niet zoveel uit, ik vond het eerder ook gewoon teveel moeite. De hele tijd dat kreng erbij houden als je wilt inloggen... Nu ik er eentje heb valt het allemaal wel mee, maar als je nog nooit gehackt bent of geschorst vanwege verdacht gedrag op je account, zie je de noodzaak er gewoon niet zo van in denk ik.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:15 schreef WJE11 het volgende:
[..]
Natuurlijk wil je niet dat je gehacked wordt. Maar ik denk zelf dat mensen, zoals ik dus, gewoon naïef zijn en denken nee dat gebeurd mij niet. Die pet kan mij gestolen worden trouwens, maar het zou idd wat zijn als blizzard gewoon met Cataclysm of een patch verplicht dat je zo'n ding neemt.
En ik denk niet dat iedereen ook nog extra wilt betalen voor zo'n authenticator, je betaalt immers al 13euro per maand. Gelukkig heb je daarnaast die mobile app.
alliance / horde?quote:Op maandag 5 juli 2010 09:47 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
viel mij vorige week met de downtime op dat onze realm (alonsus) van medium naar low gegaan is
Hm jammer heb alleen mijn honorpoints niet terug op mijn 74 belf pala. Had ong. 50k, maar dat is wel te overzienquote:
quote:
Erg irritant inderdaad.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb geen creditcard en gebruik geen iphone etc. Hoe?
Je kan niet met ideal betalen (terwijl dat wel kan om gametime te kopen)
Yep, heb alles teruggekregen. Alleen honor nietquote:Op maandag 5 juli 2010 18:13 schreef Isabeau het volgende:
Krijg je overigens ook gold terug als dat weg is?
Ondanks dat ik vind dat ze gewoon iDeal aan moeten bieden in de shop (desnoods Paypal!!) is er nog een andere oplossing: http://www.mywirecard.com/nl/Home.html Gebruik het zelf ook voor diensten die alleen CC willen hebben. Kosten zijn 1 euro per overboeking eigen rekening naar wirecard (ongeacht het bedrag)quote:Op maandag 5 juli 2010 18:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb geen creditcard en gebruik geen iphone etc. Hoe?
Je kan niet met ideal betalen (terwijl dat wel kan om gametime te kopen)
Joh, spec Resto of Bear (wat je niet bent) en geniet van instant queues.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:20 schreef G.Harrison het volgende:
ik ben nu lvl 77 druid maar ik heb er echt geen zin meer in om de laatste levels te instancen en de quests heb ik ook al veelste vaak gedaan, ik zit in een WoW-dipje
Of probeer pvp, ook wel leuke afwisselingquote:Op maandag 5 juli 2010 21:20 schreef G.Harrison het volgende:
ik ben nu lvl 77 druid maar ik heb er echt geen zin meer in om de laatste levels te instancen en de quests heb ik ook al veelste vaak gedaan, ik zit in een WoW-dipje
Mainswitch zou ik ook tof vinden om te doen. Maar zeg nu zelf, een DK met 9.5k achievement points, 3 TCG mounts & the Insane titel links laten liggen voor een andere char is toch best zonde?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:46 schreef ufopiloot het volgende:
Ik ben effe achievement-moe geworden.. laatste tijd wel veel achievements gedaan, maar nu is het wel even genoeg met al die dailies/grinds. Ik denk dat ik daar sowieso maar weinig meer aan ga doen, die punten. Ik vind mijn Shaman en DK nu veel leuker, tenminste nog wat gear verbeteringen en progress te halen, en je ziet de gevechten eens vanuit een andere class. Echt super om te doen. En misschien dat ik in Cataclysm wel gewoon wissel van main. Jammer dan maar van die punten. ZG farm ik sowieso elke reset met 2 chars voor de tiger
Ben maar een priest begonnen, maar tering wat is dat vooralsnog saai zeg
Zelfs daar zuig ik in... horde! Ondanks dat onze realm een low population heeft is de verhouding tussen alliance/horde totaal uit verhouding. 1x WG in de week is veel! Denk dat ik de laatste 3 weken geen enkele keer VOA had kunnen doen.quote:
Ik wil em wel lvlen voor je (serieus) maar ik denk niet dat je je ww geeft enzoquote:Op maandag 5 juli 2010 21:20 schreef G.Harrison het volgende:
Ligt eraan hoe je het bekijkt. Eerlijk gezegd kan je tegenwoordig niet echt meer van een 'main' spreken. Wel jammer van Insane en zo'n trading card mount, maar bijvoorbeeld mijn Paladin, DK en Shaman zijn allemaal rond en over de 6k GS, dan heb je wat gear en raiden betreft niet echt meer een main. Vroeger had je gewoon 1 char waar je de moeilijkste raid mee deed, nu kan je gewoon op al je chars met gemak ICC (+Heroics) doen.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:54 schreef Blistering het volgende:
[..]
Mainswitch zou ik ook tof vinden om te doen. Maar zeg nu zelf, een DK met 9.5k achievement points, 3 TCG mounts & the Insane titel links laten liggen voor een andere char is toch best zonde?
Dat heb ik precies hetzelfde. Heb het al een aantal keer geprobeerd, maar het is me nog nooit gelukt om me echt toe te leggen op het levelen van een mage/priest/warlock. Desondanks ben ik net toch maar weer eens met een mage begonnen, kijken of het me nu lukt.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:47 schreef ufopiloot het volgende:
Net ff sinds lange tijd weer eens op mijn mage gespeeld. Wat een pauperclass is dat zegKan mij niet voorstellen dat ik die ooit naar lvl 71 heb kunnen krijgen. Sowieso vind ik priest/mage een beetje vervelend om te spelen, eigenlijk de meeste caster classes.
Ja, met die gear doe je ook nog geen rambo-like damage, komt nog wel :pquote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:52 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Tot nu toe is de kans van overleven bij mijn mage nog erg klein dan
huilie die even komt trollenquote:
Dat valt me misschien nog wel het meest tegen inderdaad. Ik ben mijn DK gewend waarmee ik tot op vijf adds met twee vingers in de neus dood sla. De overgang naar een mage is dan wel erg groot.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:21 schreef ufopiloot het volgende:
Als Shaman/DK/Paladin/Feral Druid maakt het niets uit als je per ongeluk een extra pack pulled, als priest ben je dan direct oom of moet je rennen voor je leven
Ja preciesquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:21 schreef ufopiloot het volgende:
Als Shaman/DK/Paladin/Feral Druid maakt het niets uit als je per ongeluk een extra pack pulled, als priest ben je dan direct oom of moet je rennen voor je leven
Heb ik ook gedaanquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:09 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Mijn volgende projectje om te levellen is een priest, die ik volledig als healer ga doen, dan moet helemaal van de mobs afblijven natuurlijk
Ik ga voor mn priest duelspec holy/disc doen, ik wil eens een keer iets anders dan damagedealenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaanDie priest is nu nog steeds mijn main, ook van 70 naar 80 als healer tot WotLK uitkwam. Ga van 80 naar 85 ook holy doen, ook al hebben we nu dual spec.
Ik dacht al, wat ging wintergrasp makkelijk gister! en dat als verdediging nog winnen...quote:Op maandag 5 juli 2010 21:57 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Zelfs daar zuig ik in... horde! Ondanks dat onze realm een low population heeft is de verhouding tussen alliance/horde totaal uit verhouding. 1x WG in de week is veel! Denk dat ik de laatste 3 weken geen enkele keer VOA had kunnen doen.
Volgens mij is de verhouding dat alliance 6x groter is als de horde.
Ja dat was ook mijn idee, ik kreeg ook meteen een foutmelding van mijn virusscanner. Alleen ik heb die mail nu al 4 of 5x in 2 dagen gekregen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:28 schreef Zith het volgende:
Wat denk je nou zelf met zo'n link?
http://worldofwarcraft-warning-battle.net/
Why on earth heeft je mage een crossbow?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:53 schreef Nystiq het volgende:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Trollbane&cn=Nystiq
Dit is mijn mage ^^
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |