Hoe doe je dat?quote:Op zondag 4 juli 2010 17:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn vriend doet al 2 jaar niets anders, die betaalt nooit zelf voor zijn speeltijd.
mmm hier gewoon geinstalleerd op windows 7.. geen problemen gehad! maar goed, je kunt weerquote:Op zondag 4 juli 2010 17:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die deed het dus niet. Maar blijkbaar moet je de comptabiliteit veranderen naar Windows XP (heb Windows 7) en dan als administrator uitvoeren. *zucht* Lekker makkelijk weer, want dat is nergens duidelijk te vinden.
Iemand anders voor je laten betalen in ruil voor WoW-geld.quote:
En waar vind je dit soort mensen?o.0quote:Op zondag 4 juli 2010 19:22 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Iemand anders voor je laten betalen in ruil voor WoW-geld.
Bij mij is het andersom, ik ben betaal voor de transfers, name change, faction change van iemand, en krijg er een berg gold voor terug. Kost mij even twee tientjes maar dan hoef ik in het spel tenminste geen moeite te doen voor een beetje goldEn 20 euro in het echte leven is wel iets sneller te verdienen van 25-30k in WoW
![]()
Shadowpriests zijn tofquote:Op zondag 4 juli 2010 @ 20:12 schreef joyvke het volgende:
Iemand hier met een beetje goed guild, die ook aardige mensen hebben en eerlijke rotations? Ik heb net een gquit gedaan omdat ik de vriendjespolitiek meer dan zat ben. Er werd me een tijd geleden gezegt dat ze alles in hun gedachten houden, qua performance, attendance etc. Dus ik vraag wanneer de officers gaan roteren, krijg ik te horen dat dat nooit zal gebeuren, terwijl ik, ondanks gear, toch beter ben dan onze shadowpriest. Brownosing, ik word er kotsmisselijk van -_-. Vriendjes van officers, ondanks fuck-ups en slechte performance krijgen spots zonder moeite, en officers zelfde verhaal.
Dus, shadowpriest biedt zich aan, Horde of Alliance maakt niet uit, met 11/12 heroic (30% op LK HC) en Hallion heroic experience :<.
WoW spelend vrouwmenschquote:Op zondag 4 juli 2010 20:12 schreef joyvke het volgende:
Iemand hier met een beetje goed guild, die ook aardige mensen hebben en eerlijke rotations? Ik heb net een gquit gedaan omdat ik de vriendjespolitiek meer dan zat ben. Er werd me een tijd geleden gezegt dat ze alles in hun gedachten houden, qua performance, attendance etc. Dus ik vraag wanneer de officers gaan roteren, krijg ik te horen dat dat nooit zal gebeuren, terwijl ik, ondanks gear, toch beter ben dan onze shadowpriest. Brownosing, ik word er kotsmisselijk van -_-. Vriendjes van officers, ondanks fuck-ups en slechte performance krijgen spots zonder moeite, en officers zelfde verhaal.
Dus, shadowpriest biedt zich aan, Horde of Alliance maakt niet uit, met 11/12 heroic (30% op LK HC) en Hallion heroic experience :<.
Zodra de updates klaar zijnquote:Op zondag 4 juli 2010 19:01 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
mmm hier gewoon geinstalleerd op windows 7.. geen problemen gehad! maar goed, je kunt weer
Ja vrouwmensch die wow speeltquote:Op zondag 4 juli 2010 20:46 schreef Roeb het volgende:
[..]
WoW spelend vrouwmenschMaar ja dat soort guilds zijn inderdaad kut. Vriendjespolitiek en alles is te triest voor woorden.
Op welke server zit je?quote:Op zondag 4 juli 2010 21:50 schreef joyvke het volgende:
[..]
Ja vrouwmensch die wow speelt.
Toen ik mijn eigen guild had, zat ik vaak zat op de bench, puur om het eerlijk te houden. Zelfde met loot, ik deed alles om echt 100% eerlijk te houden. En toch kom ik elke keer in guilds terecht waar kontjeslikken het belangrijkste is.
Twilight's Hammer - Shenarea (Alliance).quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 20:12 schreef joyvke het volgende:
Vriendjes van officers, ondanks fuck-ups en slechte performance krijgen spots zonder moeite, en officers zelfde verhaal.
In de guild. Als je via trade chat zoiets probeert te regelen is er altijd wel een gefrustreerde baviaan die je report.quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 00:07 schreef joyvke het volgende:
Naja heb een goed gesprek gehad met onze GM. We zullen zien of het inderdaad verandert is/ gaat worden.
Zal ook nooit weer komen, het spel is er niet meer naar.quote:Op maandag 5 juli 2010 @ 01:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik voel me in mijn huidige guild nog steeds niet echt thuis en de mensen zijn heus allemaal reuze aardig; maar er is gewoon geen band oid.
quote:Op maandag 5 juli 2010 01:23 schreef Fir3fly het volgende:
Zal ook nooit weer komen, het spel is er niet meer naar.
quote:Op maandag 5 juli 2010 @ 01:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, mijn guild is gewoon te grootEr zijn 2 25-man teams en zo'n 400 verschillende guildmembers
![]()
quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 01:37 schreef Fir3fly het volgende:
Jammer is dat. Ik zat in TBC en groot gedeelte van WOTLK in een stabiele raidcore van zo'n 20 man, gehele guild was 30 ofzo.
Daar is nu nog maar 4 man van over ofzo, inclusief een paar die overgestapt zijn op andere guilds.
Naja, heb m'n standpunt meer dan duidelijk gemaakt in ieder geval, we zullen zienquote:Op maandag 5 juli 2010 01:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Reken er niet op.
Alleen is het zoeken naar een ander guild ook best wel een pain in the ass
Ik voel me in mijn huidige guild nog steeds niet echt thuis en de mensen zijn heus allemaal reuze aardig; maar er is gewoon geen band oid.
Laat me raden, had je eigenlijk eerder moeten doenquote:Op maandag 5 juli 2010 @ 01:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn vorige guild was ook best hecht, maar ik was het op de bank zitten wel zo ongelofelijk zat dat ik op een avond maar /gquit in heb getypt
Tja dat is ook de enige reden dat ik nog zo lang door ben gegaan. Geen spijt van, maar ja zonder dat blijft er van het spel zelf totaal niets meer over.quote:Daar kende ik wel vrijwel iedereen en werd er ook best veel sociaal gekletst op de guildchat en op vent.
quote:Op maandag 5 juli 2010 01:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Laat me raden, had je eigenlijk eerder moeten doen?
[..]
Tja dat is ook de enige reden dat ik nog zo lang door ben gegaan. Geen spijt van, maar ja zonder dat blijft er van het spel zelf totaal niets meer over.
quote:Op maandag 5 juli 2010 03:42 schreef Pixell het volgende:
btw, ik zou nooit met 400 man in 1 guild kunnen zitten [ afbeelding ]
viel mij vorige week met de downtime op dat onze realm (alonsus) van medium naar low gegaan isquote:Op maandag 5 juli 2010 01:43 schreef ufopiloot het volgende:
Jezus, 2 raid teams van 25 man? In één guild? En op de rest van je realm dan? Is het nou echt zo'n drukte op andere realms? Op mijn realm (medium pop) is het wel nog gezellig, de guilds die ook met elkaar goed omgaan etc.
Tipsyquote:Op maandag 5 juli 2010 13:46 schreef BWRaep het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe ik de tooltip kan verplaatsen, zonder een hele andere tooltip te krijgen.
Alle google hits die ik krijg zijn van 2007, of van TipTac.
Kijk voor de grap op mijn armory's hoppa alle gear weg..quote:
Jep, zo snel mogelijk met Blizzard contact op nemen.quote:Op maandag 5 juli 2010 @ 15:39 schreef WJE11 het volgende:
[..]
Kijk voor de grap op mijn armory's hoppa alle gear weg..
Ok mooi, ja ik sta nu in queue met de telefoonservice.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Jep, zo snel mogelijk met Blizzard contact op nemen.
Als je het snel doet heb je binnen 2 dagen alles terug.
Natuurlijk wil je niet dat je gehacked wordt. Maar ik denk zelf dat mensen, zoals ik dus, gewoon naïef zijn en denken nee dat gebeurd mij niet. Die pet kan mij gestolen worden trouwens, maar het zou idd wat zijn als blizzard gewoon met Cataclysm of een patch verplicht dat je zo'n ding neemt.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:13 schreef Ericjuh het volgende:
Ik snap echt niet dat blizzard standaard deze er niet bij verkoop:
http://eu.blizzard.com/store/details.xml?id=221003617
Mensen blijven maar zeuren over dat hun account gehacked is en de oplossing is gewoon die authenticator. Is een stuk veiliger en je krijgt er een coole core pet bij.
Gezeik wat je hebt als je eenmaal gehacked bent wil je toch niet?
Ach ja mij gebeurt het niet. Ben al een keer gehacked en toen waren al mijn characters weg. Nooit meer...quote:Op maandag 5 juli 2010 16:15 schreef WJE11 het volgende:
[..]
Natuurlijk wil je niet dat je gehacked wordt. Maar ik denk zelf dat mensen, zoals ik dus, gewoon naïef zijn en denken nee dat gebeurd mij niet. Die pet kan mij gestolen worden trouwens, maar het zou idd wat zijn als blizzard gewoon met Cataclysm of een patch verplicht dat je zo'n ding neemt.
En ik denk niet dat iedereen ook nog extra wilt betalen voor zo'n authenticator, je betaalt immers al 13euro per maand. Gelukkig heb je daarnaast die mobile app.
Tja, ik installeer zo wel even die authenticator. Maar ik ben benieuwd of ik alles terugkrijg qua gold/gear..quote:Op maandag 5 juli 2010 16:18 schreef Roeb het volgende:
[..]
Ach ja mij gebeurt het niet. Ben al een keer gehacked en toen waren al mijn characters weg. Nooit meer...
En nee ik heb niet die authenticator
Hoelang was het geleden? Ik kreeg mijn account terug via de site en toen vroeg ik aan een GM of hij mijn characters kon terughalen en is gedaan (op 1 server dan)quote:Op maandag 5 juli 2010 16:21 schreef WJE11 het volgende:
[..]
Tja, ik installeer zo wel even die authenticator. Maar ik ben benieuwd of ik alles terugkrijg qua gold/gear..
Ik denk dat het inderdaad hoofdzakelijk naïviteit is. Dat was het in mijn geval in elk geval wel. De kosten maakten me verder nog niet zoveel uit, ik vond het eerder ook gewoon teveel moeite. De hele tijd dat kreng erbij houden als je wilt inloggen... Nu ik er eentje heb valt het allemaal wel mee, maar als je nog nooit gehackt bent of geschorst vanwege verdacht gedrag op je account, zie je de noodzaak er gewoon niet zo van in denk ik.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:15 schreef WJE11 het volgende:
[..]
Natuurlijk wil je niet dat je gehacked wordt. Maar ik denk zelf dat mensen, zoals ik dus, gewoon naïef zijn en denken nee dat gebeurd mij niet. Die pet kan mij gestolen worden trouwens, maar het zou idd wat zijn als blizzard gewoon met Cataclysm of een patch verplicht dat je zo'n ding neemt.
En ik denk niet dat iedereen ook nog extra wilt betalen voor zo'n authenticator, je betaalt immers al 13euro per maand. Gelukkig heb je daarnaast die mobile app.
alliance / horde?quote:Op maandag 5 juli 2010 09:47 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
viel mij vorige week met de downtime op dat onze realm (alonsus) van medium naar low gegaan is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |