abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83664757
Naja heb een goed gesprek gehad met onze GM. We zullen zien of het inderdaad verandert is/ gaat worden.
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
pi_83667057
quote:
Op maandag 5 juli 2010 00:07 schreef joyvke het volgende:
Naja heb een goed gesprek gehad met onze GM. We zullen zien of het inderdaad verandert is/ gaat worden.

Reken er niet op.

Alleen is het zoeken naar een ander guild ook best wel een pain in the ass
Ik voel me in mijn huidige guild nog steeds niet echt thuis en de mensen zijn heus allemaal reuze aardig; maar er is gewoon geen band oid.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 5 juli 2010 @ 01:23:16 #228
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_83667333
quote:
Op maandag 5 juli 2010 @ 01:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik voel me in mijn huidige guild nog steeds niet echt thuis en de mensen zijn heus allemaal reuze aardig; maar er is gewoon geen band oid.
Zal ook nooit weer komen, het spel is er niet meer naar.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_83667433
quote:
Op maandag 5 juli 2010 01:23 schreef Fir3fly het volgende:

Zal ook nooit weer komen, het spel is er niet meer naar.

Nou ja, mijn guild is gewoon te groot Er zijn 2 25-man teams en zo'n 400 verschillende guildmembers (en dan heeft iedereen ook minstens 2 alts). Guildchat lijkt op tradechat, er wordt alleen gevraagd naar jewelcrafters en enchanters etc en of er mensen mee willen in een pug voor icc/totc etc. (en dan om gearscore vragen hè!!!)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 5 juli 2010 @ 01:29:20 #230
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_83667464
quote:
Op maandag 5 juli 2010 @ 01:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou ja, mijn guild is gewoon te groot Er zijn 2 25-man teams en zo'n 400 verschillende guildmembers
. Chinese toestanden .
pi_83667523
quote:
Op maandag 5 juli 2010 01:29 schreef Fir3fly het volgende:

. Chinese toestanden .

Overal lopen mensen uit mijn guild en ik herken de namen dan niet eens
Er wordt ook nauwelijks sociaal gedaan en ik ken vnl de mensen uit mijn raidgroep.
  maandag 5 juli 2010 @ 01:37:13 #232
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_83667634
Jammer is dat. Ik zat in TBC en groot gedeelte van WOTLK in een stabiele raidcore van zo'n 20 man, gehele guild was 30 ofzo.

Daar is nu nog maar 4 man van over ofzo, inclusief een paar die overgestapt zijn op andere guilds .
pi_83667686
quote:
Op maandag 5 juli 2010 01:37 schreef Fir3fly het volgende:
Jammer is dat. Ik zat in TBC en groot gedeelte van WOTLK in een stabiele raidcore van zo'n 20 man, gehele guild was 30 ofzo.

Daar is nu nog maar 4 man van over ofzo, inclusief een paar die overgestapt zijn op andere guilds .

Jee, dat is echt suf en heel jammer idd.

Mijn vorige guild was ook best hecht, maar ik was het op de bank zitten wel zo ongelofelijk zat dat ik op een avond maar /gquit in heb getypt Daar kende ik wel vrijwel iedereen en werd er ook best veel sociaal gekletst op de guildchat en op vent.
pi_83667752
quote:
Op maandag 5 juli 2010 01:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Reken er niet op.

Alleen is het zoeken naar een ander guild ook best wel een pain in the ass
Naja, heb m'n standpunt meer dan duidelijk gemaakt in ieder geval, we zullen zien .

En ja, nieuwe guild voelen, helemaal voor het einde van de expac is gewoon heel moeilijk. Het is jammer als je geen band voelt met je guildies, dat heb ik op zich wel redelijk. Iedereen kent elkaar van voornaam enzo, dus dat is dan weer wel tof.
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
  maandag 5 juli 2010 @ 01:43:24 #235
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_83667763
quote:
Op maandag 5 juli 2010 @ 01:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn vorige guild was ook best hecht, maar ik was het op de bank zitten wel zo ongelofelijk zat dat ik op een avond maar /gquit in heb getypt
Laat me raden, had je eigenlijk eerder moeten doen ?
quote:
Daar kende ik wel vrijwel iedereen en werd er ook best veel sociaal gekletst op de guildchat en op vent.
Tja dat is ook de enige reden dat ik nog zo lang door ben gegaan. Geen spijt van, maar ja zonder dat blijft er van het spel zelf totaal niets meer over.
pi_83667766
Jezus, 2 raid teams van 25 man? In één guild? En op de rest van je realm dan? Is het nou echt zo'n drukte op andere realms? Op mijn realm (medium pop) is het wel nog gezellig, de guilds die ook met elkaar goed omgaan etc. Als ik het zo lees ben je zelfs binnen je eigen guild een vreemde van elkaar omdat het zo groot is

En nu een guild zoeken is een beetje nutteloos. Ik heb ook wel een apply gedaan bij een goede 25m guild, maar aan de andere denk ik; over een paar maanden heb je Cataclysm en kom je waarschijnlijk niet bij hun in de 10 man main groep, omdat het ook al een lang bestaande guild is met een vaste core. Wat dat betreft ben je dan wel al beter af als je nu al in een goede compacte groep zit voor Cataclysm
pi_83667916
quote:
Op maandag 5 juli 2010 01:43 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Laat me raden, had je eigenlijk eerder moeten doen ?
[..]

Tja dat is ook de enige reden dat ik nog zo lang door ben gegaan. Geen spijt van, maar ja zonder dat blijft er van het spel zelf totaal niets meer over.

Yep, ik bleef ook veel te lang hangen omdat ik heel veel mensen in het guild erg mocht

En ja, er zijn 2 teams van 25 man aanwezig. Eén team zit op LK hc 25 man en mijn team is nog bezig met putricide heroic. Ik ken de mensen van het andere team niet eens En ik hou helemaal niet van massa-dingen, dus dit is eigenlijk helemaal geen guild voor mij
  maandag 5 juli 2010 @ 03:42:49 #238
279335 Pixell
Natte Doos
pi_83668908
Mijn beste tijd met een guild was met vanilla wow

Echt nog nooit zo'n goede guild gehad, maar de leadership was echt top en altijd lachen op ventrilo, veel ouwehoeren, maar in raids ook heel serieus als het moest, we waren dan ook altijd deel van de top 3 guilds van de server.

in TBC en WotLK en tijdje met heel veel nederlanders in een guild gezeten, kwamen ook allemaal hier uit mijn woonomgeving (ik kende er geen 1) en dat merkte je heel erg, dat waren 8 jongens en die kregen altijd voorrang op items en spots als healers/tanks, al helemaal naar de 10m heroics.

Maar het niveau lag wel erg hoog en dat houd mij dan vaak bij een guild, streef wel graag naar een btje perfectie!

Dit alles toch maar achter me gelaten en al heel lang het hardcore wow'en verlaten.

edit:

btw, ik zou nooit met 400 man in 1 guild kunnen zitten
pi_83668986
quote:
Op maandag 5 juli 2010 03:42 schreef Pixell het volgende:

btw, ik zou nooit met 400 man in 1 guild kunnen zitten [ afbeelding ]

Ik ook niet Maar ik denk dat ik niet goed genoeg ben voor de andere top guilds op onze server en ik wil niet verder degraderen zeg maar
pi_83671368
quote:
Op maandag 5 juli 2010 01:43 schreef ufopiloot het volgende:
Jezus, 2 raid teams van 25 man? In één guild? En op de rest van je realm dan? Is het nou echt zo'n drukte op andere realms? Op mijn realm (medium pop) is het wel nog gezellig, de guilds die ook met elkaar goed omgaan etc.
viel mij vorige week met de downtime op dat onze realm (alonsus) van medium naar low gegaan is
Dit keer zonder signature
pi_83678964
Icecrown 10 pug. Marrow HC oneshot, Saurfang HC oneshot, 1 wipe op BC normal.
pi_83679416
Heeft iemand enig idee hoe ik de tooltip kan verplaatsen, zonder een hele andere tooltip te krijgen.
Alle google hits die ik krijg zijn van 2007, of van TipTac.
  maandag 5 juli 2010 @ 13:50:17 #243
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_83679580
quote:
Op maandag 5 juli 2010 13:46 schreef BWRaep het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe ik de tooltip kan verplaatsen, zonder een hele andere tooltip te krijgen.
Alle google hits die ik krijg zijn van 2007, of van TipTac.
Tipsy
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_83680719
quote:
Op maandag 5 juli 2010 13:50 schreef Katth het volgende:

[..]

Tipsy
Awesome.
  maandag 5 juli 2010 @ 14:56:31 #245
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_83682216
Mja of je zit in een behoorlijk leuk guild waar de GM eens in de maand ongesteld lijkt te zijn.
Hij is degene die de raid samenstelt, gebaseerd op sign ups.. tenzij zijn vriendjes on line zijn.. die mogen ook actheraf signen. Gaan ze eerst in /o even overleggen met welk char zij zelf willen meegaan (niet waarmee ze signen) en de rest trekken ze erbij waar nodig.
Laatst gezeik gehad omdat mijn vrouw ineens gebenched werd omdat de RL het leuk vond om zelf met een hunter mee te gaan en ik toen gelijk de raid verliet als healer omdat ik geen zin had om in m'n eentje te raiden ..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  maandag 5 juli 2010 @ 15:34:47 #246
244271 WJE11
Not Arrogant, Just Better MUFC
pi_83683591
Ik wil net inloggen, moet ik opeens Authenticator code invoeren. Ik zo van wtf? Dus ik verder kijken, kom ook niet bij account management (daar moet je die code ook invoeren).

Dus ik probeer nu al 2uur of zo om de service te bereiken, steeds: We hebben problemen met de server dit dat, of de queue zit vol.

Nu ook een mailtje gestuurd met het probleem, maar ben benieuwd wanneer dat verholpen wordt

Was net zo lekker bezig met mijn pala te levelen in bg's
'Don't hate the player, hate the Game'
  maandag 5 juli 2010 @ 15:35:16 #247
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_83683608
Je bent gekeylogged.
  maandag 5 juli 2010 @ 15:39:46 #248
244271 WJE11
pi_83683764
quote:
Op maandag 5 juli 2010 15:35 schreef Fir3fly het volgende:
Je bent gekeylogged.
Kijk voor de grap op mijn armory's hoppa alle gear weg..

Enige kans dat ik alles terugkrijg btw?
  maandag 5 juli 2010 @ 15:45:09 #249
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_83683963
quote:
Op maandag 5 juli 2010 @ 15:39 schreef WJE11 het volgende:

[..]

Kijk voor de grap op mijn armory's hoppa alle gear weg..
Jep, zo snel mogelijk met Blizzard contact op nemen.

Als je het snel doet heb je binnen 2 dagen alles terug.
  maandag 5 juli 2010 @ 15:45:52 #250
244271 WJE11
pi_83683991
quote:
Op maandag 5 juli 2010 15:45 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Jep, zo snel mogelijk met Blizzard contact op nemen.

Als je het snel doet heb je binnen 2 dagen alles terug.
Ok mooi, ja ik sta nu in queue met de telefoonservice.

Zo alles is geregeld. Moet nu mijn pc scannen voor virussen etc. en daarna kan ik mijn wachtwoord wijzigen en daarna een authenticator erop zetten.

Ook zijn de gm's nu bezig met het restoren van mijn gear, hopelijk krijg ik alles terug.

[ Bericht 22% gewijzigd door WJE11 op 05-07-2010 16:06:59 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')