quote:Op maandag 5 juli 2010 00:07 schreef joyvke het volgende:
Naja heb een goed gesprek gehad met onze GM. We zullen zien of het inderdaad verandert is/ gaat worden.
Zal ook nooit weer komen, het spel is er niet meer naar.quote:Op maandag 5 juli 2010 @ 01:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik voel me in mijn huidige guild nog steeds niet echt thuis en de mensen zijn heus allemaal reuze aardig; maar er is gewoon geen band oid.
quote:Op maandag 5 juli 2010 01:23 schreef Fir3fly het volgende:
Zal ook nooit weer komen, het spel is er niet meer naar.
quote:Op maandag 5 juli 2010 @ 01:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, mijn guild is gewoon te grootEr zijn 2 25-man teams en zo'n 400 verschillende guildmembers
![]()
quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 01:37 schreef Fir3fly het volgende:
Jammer is dat. Ik zat in TBC en groot gedeelte van WOTLK in een stabiele raidcore van zo'n 20 man, gehele guild was 30 ofzo.
Daar is nu nog maar 4 man van over ofzo, inclusief een paar die overgestapt zijn op andere guilds.
Naja, heb m'n standpunt meer dan duidelijk gemaakt in ieder geval, we zullen zienquote:Op maandag 5 juli 2010 01:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Reken er niet op.
Alleen is het zoeken naar een ander guild ook best wel een pain in the ass
Ik voel me in mijn huidige guild nog steeds niet echt thuis en de mensen zijn heus allemaal reuze aardig; maar er is gewoon geen band oid.
Laat me raden, had je eigenlijk eerder moeten doenquote:Op maandag 5 juli 2010 @ 01:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn vorige guild was ook best hecht, maar ik was het op de bank zitten wel zo ongelofelijk zat dat ik op een avond maar /gquit in heb getypt
Tja dat is ook de enige reden dat ik nog zo lang door ben gegaan. Geen spijt van, maar ja zonder dat blijft er van het spel zelf totaal niets meer over.quote:Daar kende ik wel vrijwel iedereen en werd er ook best veel sociaal gekletst op de guildchat en op vent.
quote:Op maandag 5 juli 2010 01:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Laat me raden, had je eigenlijk eerder moeten doen?
[..]
Tja dat is ook de enige reden dat ik nog zo lang door ben gegaan. Geen spijt van, maar ja zonder dat blijft er van het spel zelf totaal niets meer over.
quote:Op maandag 5 juli 2010 03:42 schreef Pixell het volgende:
btw, ik zou nooit met 400 man in 1 guild kunnen zitten [ afbeelding ]
viel mij vorige week met de downtime op dat onze realm (alonsus) van medium naar low gegaan isquote:Op maandag 5 juli 2010 01:43 schreef ufopiloot het volgende:
Jezus, 2 raid teams van 25 man? In één guild? En op de rest van je realm dan? Is het nou echt zo'n drukte op andere realms? Op mijn realm (medium pop) is het wel nog gezellig, de guilds die ook met elkaar goed omgaan etc.
Tipsyquote:Op maandag 5 juli 2010 13:46 schreef BWRaep het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe ik de tooltip kan verplaatsen, zonder een hele andere tooltip te krijgen.
Alle google hits die ik krijg zijn van 2007, of van TipTac.
Kijk voor de grap op mijn armory's hoppa alle gear weg..quote:
Jep, zo snel mogelijk met Blizzard contact op nemen.quote:Op maandag 5 juli 2010 @ 15:39 schreef WJE11 het volgende:
[..]
Kijk voor de grap op mijn armory's hoppa alle gear weg..
Ok mooi, ja ik sta nu in queue met de telefoonservice.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Jep, zo snel mogelijk met Blizzard contact op nemen.
Als je het snel doet heb je binnen 2 dagen alles terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |