Leuke pta blundersquote:Onze jaarlijkse rit naar de autotentoonstelling in Genève is een een mooie gelegenheid om echte reiswagens op hun merites te beoordelen. Deze keer gingen we op stap met de Volvo S70 2.5 T.
Het vierkante is eraf. Al kunnen we de Volvo S70 absoluut niet in de categorie rond stoppen, de hoekige vormen zijn verdwenen. Wat de S70 betreft is ’t niet alleen bij die glooiende vormen gebleven. Volvo zegt dat de auto ten opzichte van de 850 op maar liefst 1800 punten is verbeterd. Wij houden het hier maar even bij wat hoofdzaken zoals een nieuw dashboard, nieuwe deurpanelen, verbeterde gordelspanners, sterkere portierbalken en een startonderbreker.
Binnenin de S70 is het niet bij het oude gebleven. Verdwenen is het afschuwelijke, ouderwetse dashboard en het massief- ogende stuur. De nieuwe vormgeving is zeer geslaagd. Het instrumentenpaneel is overzichtelijk, de bediening van de ver warming zit hoog in de middenconsole en daardoor zit de radio niet al te laag. Het stuur is goed instelbaar en voelt prima aan. De middenarmsteun, met luikje, is voorzien van twee bekerhouders, maar hij is eigenlijk net te kort om echt steun te geven. In de nieuwe deurpanelen zitten vakken die niet groot genoeg zijn voor kaarten, maar ze zijn wel in twee ’verdiepingen’ uitgevoerd, zodat een zonnebril (zonder kans op beschadiging) altijd bij de hand is.
Het ruimte-aanbod is riant. De bestuurder kan makkelijk de goede zitpositie kiezen. De Volvo-stoel is wat hard; op de lange rit zouden we meer lendensteun kunnen gebruiken. In de S70 heeft Volvo iets aan kniespeling achterin gewonnen door de rugleuningen van de voorstoelen uit te hollen. Een middenarmsteun met skiluik, een neerklapbare rugleuning en een riante bagageruimte zijn standaard. Foutje van Volvo: het kofferdeksel werkt nog met bagageplettende scharnierbeugels.
’t Is toch een absolute miskleun dat Volvo de modelvernieuwing van de 850 niet heeft gebruikt om de passagiersairbag stan daard te leveren. Het vermaledijde ding kost nog altijd extra. Kwalijker is echter, dat mensen die in de Volvo geïnteresseerd zijn vanwege het veiligheidsimago - twee zijbags zijn wél standaard - als ze even niet opletten gemakkelijk die tweede airbag vergeten te bestellen. Volvo: actie please! Gordelspanners voor zijn standaard, terwijl voor de achterpassagiers drie 3-puntsgordels en drie hoofdsteunen aanwezig zijn. De middelste steun valt mooi diep naar beneden, zodat hij het uitzicht naar achteren niet belemmert.
Extra luxe
Onze test-Volvo was niet alleen extra voorzien van het pakket met veloursbekleding en lichtmetalen velgen, maar ook van het Luxury-Linepakket, met elektronisch geregelde airconditioning, boordcomputer, verwarmbare zitplaatsen (voor en achter) en drempelbeschermers. Dat pakket kost ruim 5000 gulden.
De S70 is heerlijk stil. Hij produceert slechts 63 dB bij 100 km/h, terwijl bij 120 de meter 65,5 dB aanwijst.
En zo komen we bij de motor. De S70 heeft een 2,5-liter turbomotor, die met lage turbodruk werkt. De vijfcilinder 20- klepper levert 193 pk en heeft een maximum koppel van 270 Nm. Die trekkracht is al aanwezig bij 1800 tpm en blijft beschikbaar tot 5000 toeren. Daarmee heeft de Volvo-motor een bijzondere souplesse. Wie lui in een hogere versnelling blijft zitten en opeens gas moet geven, merkt dat de motor gretig reageert. Wie sportief met de vijfbak aan de slag gaat, heeft altijd een berg power achter de hand. Heerlijk, zo’n motor. En snél: de sprint van 0-100 km/h doet hij moeiteloos binnen acht tellen. Maar de belangrijkste graadmeter voor de souplesse is de inhaalproef van 80-120 km/h. In ’vier’ kost dat nog geen zeven seconden, in ’vijf’ slechts negen. Je hoeft er niet van te genieten, maar ’t kan wel!
De Volvo lust een aardig slokje. Als we het snel gereden traject autoweg bekijken, verbruikt de turbomotor 1:7. In Nederland en Zwitserland met maximaal 120 km/h en in de stad is ’t gemiddelde 1:8,7. De wegligging is helemaal in overeenstemming met het motorkarakter. De S70 is wat stug afgeveerd. Hij snijdt gretig de bocht aan, om zonder morren een extra dot gas te accepteren en vrolijk in het rechte spoor te blijven. Schakelen, koppelen, sturen, of remmen mét ABS, het zijn zaken die als vanzelfsprekend gaan.
Als we een auto mogen kiezen zonder naar prijzen te kijken - dan zeggen we: nemen deze Volvo. Hij biedt lekker veel rijplezier, maar wel voor lekker veel geld.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:58 schreef PeuRac het volgende:
Geen idee, ik denk nooit. Ik hoef die eigenlijk niet.
Ik koop liever een 2600 Berlina of een Giulia 1600 Spider, of allebei. Maar het bouwen van een Kever met getuned 1.7i 16v Alfa Boxer motor staat ook nog op mn lijstje. Een van die drie heb ik binnen 3-5 jaar wel.
Ohja, wil ook een keer een TR6 hebben, misschien die van mn vader, of dat ik er zelf een koop.
2/3quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptie
3/3quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn niva
@2cv:quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
Leeft die ook nog joh?quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:36 schreef Anne het volgende:
Hey! TF leest stiekem gewoon mee.
Bo is redelijk actief op facebook, net als Sjoewe overigensquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Iedereen leeft nog. Alleen Beaujeaux heb ik al lang niet meer gezien. Ook op MSN niet?
Sjoewe ook op FOK!. Alleen niet meer hier.quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bo is redelijk actief op facebook, net als Sjoewe overigens
TVP mag niet meer, dus ik doe het maar zo.quote:
*gromt*quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:42 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
TVP mag niet meer, dus ik doe het maar zo.
hij schaamt zich voor zijn auto denk ik.quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Sjoewe ook op FOK!. Alleen niet meer hier.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hij schaamt zich voor zijn auto denk ik.
ZX, kost nix.quote:
Daar zou ik me ook voor schamen.quote:
true...quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:47 schreef Anne het volgende:
Overigens postte wij hier ook nog allemaal toen we nog geeneens een rijbewijs hadden.
Dus wat dat betreft..
Huh? Hoe oud ben jij dan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:12 schreef Barcaconia het volgende:
Toen ik voor het eerst op Fok! postte zat ik ook nog op de middelbare school, had ik nog niet eens een brommer laat staan een autorijbewijs en wist ik nog niet dat ik hier zo veel tijd aan zou gaan besteden/verspillen
Hermanquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Iedereen leeft nog. Alleen Beaujeaux heb ik al lang niet meer gezien. Ook op MSN niet?
Ik heb al een paar kloons achter de rugquote:
quote:
Ballebek was er laatst nog, Hugo komt hier al niet meer sinds hij niet op Anne mocht zitten, Sjoewe is verhuisd naar DJ topics, en Herman is idd kwijt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Herman
Hugo
Sjoewe
Ballebek
Enz enz allemaal weg.
Ik mis de oude pta
Ballebek was hier een paar dagen geleden nog. Sjoewe zit in de DJ-topics.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Herman
Hugo
Sjoewe
Ballebek
Enz enz allemaal weg.
Ik mis de oude pta
Spuit 11quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Ballebek was hier een paar dagen geleden nog. Sjoewe zit in de DJ-topics.
Herm en Huug komen hier idd niet meer.
Ik was altijd wat traag, een jaartje of 6/7 blijven zitten op de havoquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:20 schreef Anne het volgende:
35 kan trouwens helemaal niet. Dan zat je op minimaal je 24e nog op de middelbare school.
Staat ie wel, maar ik heb hem er uit gehaald bij de versie die ik jou gestuurd hebquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:17 schreef Anne het volgende:
![]()
.
Waarom staat ie niet in je kloonlijstje, Lex?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:20 schreef Anne het volgende:
35 kan trouwens helemaal niet. Dan zat je op minimaal je 24e nog op de middelbare school.
quote:
quote:
Lijkt me een goed plan jaquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:53 schreef Alexxxxx het volgende:
edit: toch maar weghalen voor ik gezeik met de AIVD krijg![]()
Er zijn best wat mooie vrouwen in Zwolle jaquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:19 schreef Sjoegerd het volgende:
Pff wat een knapperd liep er op Deltion rond
Jah wat is nou het verhaal achter hugster?quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ballebek was er laatst nog, Hugo komt hier al niet meer sinds hij niet op Anne mocht zitten, Sjoewe is verhuisd naar DJ topics, en Herman is idd kwijt.
En ze viel niet eens in de categorie <16..quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Er zijn best wat mooie vrouwen in Zwolle ja
dat mag Anne vertellen, waarom die hier niet meer post...quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jah wat is nou het verhaal achter hugster?
Mis hem zo
quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
En ze viel niet eens in de categorie <16..
de trein?quote:
Maar anne is niet onlinequote:Op woensdag 30 juni 2010 17:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat mag Anne vertellen, waarom die hier niet post
Das ook niet lief om te zeggen...quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:33 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb Bojo een paar maanden geleden nog ingehaald, een of andere blonde snol in de auto naast hemen een verneukte wannabe 'race' auto op de trailer er achter
Alfisti komt af en toe hoi zeggen. En Barca? Bedoel je Baracuda? Die roep ik straks wel ff voor jequote:Op woensdag 30 juni 2010 17:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mis hem zo
En fugie, alfesti bojan herm barca nog wat met die volvo t5
Snik de goede oude tijd. Ik mis zelfs dat dwergje van een thafreak!
Hoiquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mis hem zo
En fugie, alfesti bojan herm barca nog wat met die volvo t5
Snik de goede oude tijd. Ik mis zelfs dat dwergje van een thafreak!
Een hippe post die jij helaas alweer gewist hebt ?quote:
Als je nog modje was geweest, had je 'm kunnen lezenquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:48 schreef 2cv het volgende:
[..]
Een hippe post die jij helaas alweer gewist hebt ?
Niet fokken met Bo's 155, die is best ok zonder rammeltje. Je moet alleen de stickers wat wegdenken.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:33 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb Bojo een paar maanden geleden nog ingehaald, een of andere blonde snol in de auto naast hemen een verneukte wannabe 'race' auto op de trailer er achter
quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:54 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Niet fokken met Bo's 155, die is best ok zonder rammeltje. Je moet alleen de stickers wat wegdenken.
Bovendien heeft Bo een veel hippere site dan jou met een kikker die een lieveheersbeestje van achteren neemt.
Peu zijn moeder is een lieveheersbeestje?quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:57 schreef Anne het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Wie is dat eigenlijk? Zijn moeder? Of wat?
Vanaf februari t/m april 2010 zal ik voor Unilever Out of Home op de weg te vinden zijn, om contact te maken met hun retail markt en mogelijkheden te onderzoeken voor expantie.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Heb je het tegen mij? En wat is expantie?
Als ik het leuk had gevonden achter de schermen was ik nog mod geweestquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Als je nog modje was geweest, had je 'm kunnen lezen.
Nou, dat valt te betwijfelen, maar goed.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:06 schreef 2cv het volgende:
[..]
Als ik het leuk had gevonden achter de schermen was ik nog mod geweest
Het is gewoon de Merzedes-Bens dealer hoor!quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:04 schreef Paladijn het volgende:
Wensing ipv Wensink ja, leuk dat je de naam van een ex-werkgever verkeerd speldt
En als ik een neger was geweest had ik een lul van een meterquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:06 schreef 2cv het volgende:
[..]
Als ik het leuk had gevonden achter de schermen was ik nog mod geweest
Als jij een lul van een meter had gehad, had je geen exen gehadquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En als ik een neger was geweest had ik een lul van een meter
Je vriendin heeft het blijkbaar uitgemaakt m de maat van je piemel, dat je zulke rare gedachten hebt?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:21 schreef 2cv het volgende:
[..]
Als jij een lul van een meter had gehad, had je geen exen gehad
Dat rammeltjequote:Op woensdag 30 juni 2010 17:54 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Niet fokken met Bo's 155, die is best ok zonder rammeltje. Je moet alleen de stickers wat wegdenken.
Bovendien heeft Bo een veel hippere site dan jou met een kikker die een lieveheersbeestje van achteren neemt.
Ik denk dat het rammeltje in zn hoofd zatquote:
Dat is hem gewoon aangepraat.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik denk dat het rammeltje in zn hoofd zat
DAT IS HET!! HOOR JE HEM!! HOOR JE HEM!! EEN RAMMELTJE!!!
Niemand hoorde wat![]()
![]()
Dat heb ik ook altijd met rammeltjes. Misschien ontwikkel je dat in een Alfaquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik denk dat het rammeltje in zn hoofd zat
DAT IS HET!! HOOR JE HEM!! HOOR JE HEM!! EEN RAMMELTJE!!!
Niemand hoorde wat![]()
![]()
Ziequote:Op woensdag 30 juni 2010 18:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd met rammeltjes. Misschien ontwikkel je dat in een Alfa
quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Alfisti komt af en toe hoi zeggen. En Barca? Bedoel je Baracuda? Die roep ik straks wel ff voor je.
Ik heb Peu nog nooit gezienquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:54 schreef lipje het volgende:
nu in de sc
Ik hoef Peu niet nog een keer te zien. Jou daarentegen![]()
Ik zie hier ook best veel 16 jarige tuningtjappo's in van die karretjes rijdenquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:01 schreef Paladijn het volgende:Ik ben aan het rondkijken voor zilveren folie om de Saab af te maken, kom je op 45tuners.nl terecht waar ze 45km/u wagentjes opleuken met racegaas...
Heeft Peu een verloren broer in Fryslan?quote:toen heb ik nieuwe wieldoppen besteld en er opgezet. toen bleken de wieldoppen niet zwart met croom te zijn maar antresiet met croom.
duss toen hebben we de deur stijlen ook maar antresiet gemaakt
Lijkt trouwens hetzelfde tellerhuis als mijn AX, alleen dan witte achtergrond van de klokkenquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:14 schreef Paladijn het volgende:
wtf.
[ afbeelding ]
met sportstoelen !
[ afbeelding ]
En extragratis gehoorbeschadiging
[ afbeelding ]
EY YO DUDEquote:
halloquote:
ik heb jou ook nog nooit gezien toch?quote:
je mist echt wat in je leven. Vraag maar aan Paladijn. Die weet de eerste meeting met mij als de dag van gisterenquote:
dan heb je wat gemist!quote:
Ik PM 'm ff.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:01 schreef Alexxxxx het volgende:
volgens mij stondhet filmpje op Sjoewe zijn server, en daar is alles afgehaald laatst wat met de PTA SC te maken had?
Ik voel het meteen opknappenquote:
auw ??quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:06 schreef lipje het volgende:
zal ik er dan maar een hamer op laten vallen?![]()
geintje .. Beterschap
God zij dank!quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:39 schreef Anne het volgende:
Sjoewe heeft het filmpje niet (meer).
Jah doe dat anders maar even niet!quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:06 schreef Alexxxxx het volgende:
ja, pleur m ff op youtube tjabs
Stuur m maar ff naar dumpert, tjabs!quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jah doe dat anders maar even niet!
Alles best maar niet op youtube!
Dacht dat je last had van migraine?quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:59 schreef Sounddragon het volgende:
Djeez, het lijkt hier wel een bejaardensoos met al die oldbies![]()
Waar blijft dat filmpje ??
quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Stuur m maar ff naar dumpert, tjabs!
Altijd tof uitkering trekkers op fok ipv werk zoeken!quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:10 schreef 2cv het volgende:
Altijd tof, artsen op Fok !
quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, ik loop niet tegen lepels van heftrucks aan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:14 schreef 2cv het volgende:
"Waar scheer jij je mee ? Gilette, Wilkinson, een ander merk ?"
"Met Alexxxxx"
"Huh, Alexxxxx"
"Ja, die is het allerscherpst"Geen werk en geen humor wat moet je leven kut zijn zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
Dus je vind me best wel lief?quote:
Was het maar kut, dan had ik er nog wat aan.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Geen werk en geen humor wat moet je leven kut zijn zeg!
Ik vond je een klootzak, maar we zijn beide volwassener gewordenquote:
aangepast kleurenschema, helderheid op minimaal en in het donker met de LT op bed liggend.. een halve doos pillen en een halve dag later, valt er best te fokkenquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dacht dat je last had van migraine?
Kennelijk niet anders had je nu niet achter de pc gezeten.
Kinderlijke hoofdpijn heb je kennelijk en geen migraine.
Moet je voor betalen, ben je vast wel gewendquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:17 schreef 2cv het volgende:
[..]
Was het maar kut, dan had ik er nog wat aan.
Ik dan ook maar neutraal. Maar je komt niet op m'n verjaardagquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vond je een klootzak, maar we zijn beide volwassener gewordenNu neutraal. Je bent wel vermakelijk op zich
Ik kom überhaupt niet op verjaardagen als t ff kanquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik dan ook maar neutraal. Maar je komt niet op m'n verjaardag
Maar ben tijdje hier niet geweest wegens een kut periode.
En zal binnen kort ook niet vaak meer komen.
Krijg een zwaar jaar voor de boeg helaas
Dus je bent zo weer van me af.
Uitkeringstrekkers hebben niet genoeg geld om voor kutten te betalen. Dat moet jij toch weten ?quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Moet je voor betalen, ben je vast wel gewend
Je weet niet eens wat het isquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kom überhaupt niet op verjaardagen als t ff kan![]()
Sterkte iigen dat meen ik..
Nee weet ik niet, heb nog nooit een uitkering gehad. Ik werk namelijk wel. En als il geen werk heb zorg ik dat ik snel weer werk heb. Maakt me dan niks uit watquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:31 schreef 2cv het volgende:
[..]
Uitkeringstrekkers hebben niet genoeg geld om voor kutten te betalen. Dat moet jij toch weten ?
Ik heb een vermoedenquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je weet niet eens wat het is
Maar dank je wel
Oh? Pm me het eens dan? Want het lijkt me sterk dat je het weet.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb een vermoedenMaar ik hoef het niet te weten ook, niet alles hoeft online, nietwaar?
Heb je pm terug gestuurd en inderdaad je zat goed.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:52 schreef Alexxxxx het volgende:
pm is iig gestuurd.
Jah ben weer terug he!quote:
whut?quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:55 schreef yvonne het volgende:
ook_gek de warmte wordt hem blijkbaar te veel, blijft trollen, afkoelen.
Ja, en je kunt niet lezen of wat?quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
hij komt toch alleen maar hier in de SC?
Ik heb anders heul veul notes uit de SCquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:29 schreef Alexxxxx het volgende:
bans voor dingen in de PTA SC![]()
das erg lang geleden... vroegr ws dit altijd een soort van vrijstaatje
maar goed, ging ook wel wat ver richting 2cv zo nu en dan ja...
Ja, maar jij was ook net zo vervelend als ook_gek vandaag toen je die notes kreegquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb anders heul veul notes uit de SC.
Maar genoeg is genoeg, als je daarna nog doorgaat kun je wmb even wieberen.
Ik heb je anders horen lullen (iets van, de helft is onterecht).quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, maar jij was ook net zo vervelend als ook_gek vandaag toen je die notes kreeg
Ja, heb ze nu niet meer bij de hand, en ken je notes niet uit mn hoofdquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:35 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb je anders horen lullen (iets van, de helft is onterecht).
Maar goed, maakt ook niet uit. Ze staan me niet echt in de weg.
wat hij zegtquote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:13 schreef nou_ja het volgende:![]()
ook_gek een ban
![]()
![]()
Dat verzin je toch niet?
ah oude pta vrienden bedankt! Ik ga nu in een hoekje me schamen en netjes gedragen. Iets met belofte en Anne![]()
auto's klonenquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:15 schreef Anne het volgende:
Ah, daarom mocht ik hier niet kijken.
Ik kan trouwens niet meer zien of mijn moeder of mijn vader nou thuis is![]()
:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Leuk, dat facebookOud klasgenoot op VWO (ongeveer even hoge cijfers op het examen) is nu hartchirurg
![]()
Waar is het mis gegaan?
Ach zoiets heb ik ook, aantal doen t goed op de universiteit en ik ga leren voor monteurquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Leuk, dat facebookOud klasgenoot op VWO (ongeveer even hoge cijfers op het examen) is nu hartchirurg
![]()
Waar is het mis gegaan?
Ik ken hetquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:33 schreef Anne het volgende:
Kweetnie, maand of meer terug heb ik vacatures gezien die de moeite waard waren en me ook écht leuk leken. Nu zie ik er helemaal geen. Niet eens eentje waarvan ik denk "mwah, oké, kan".
Langharige pauperquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:31 schreef invine het volgende:
[..]
alleen willen ze dat ik mijn haar kort maak.. no way!
Bah, die zijn het ergste inderdaadquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En vooral als ze wel vrijwilligerswerk doen terwijl ze een uitkering hebben!
quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:45 schreef Xtreem het volgende:
[..]
*afmeld.
Ik vind ons links langharig werkschuw stuk tuig best aardig
quote:
Etcquote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:23 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Definitief!? Als in: eerst een scharrel in polen en nu in Finland?
En verder kan ik dus net zo goed het komende halfjaar wegblijven, er gebeurt hier toch niets? Niemand die Bojootjes uithaalt, Fugie rijdt nogaltijd veel schade, Alexxx is nogaltijd langharig werkschuw tuig (met een Visa?!!)
En toch denk ik dat we het goed zouden kunnen vindenquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:01 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Bah, die zijn het ergste inderdaad
Krrrk, overloadquote:
Ongetwijfeld. Ik moet jou nog steeds een keer opzoeken. 20 sept. ben ik weer in NLquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En toch denk ik dat we het goed zouden kunnen vindenEn jij en Marijke ook
Als je tof bent mag je misshcien zelfs een stukje in de Niva rijden. En dat mogen mar HEEL weinig mensen. Tot nu toe allen mn vader, Marijke, en een vriend van me met een eigen taxibedrijfquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:04 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Ik moet jou nog steeds een keer opzoeken. 20 sept. ben ik weer in NL
yeah rightquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:04 schreef Barcaconia het volgende:
En met buzzybee naar Dakar natuurlijk
zulks een gave foto in de duinenquote:
Ik ben heel tof!quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je tof bent mag je misshcien zelfs een stukje in de Niva rijden. En dat mogen mar HEEL weinig mensen. Tot nu toe allen mn vader, Marijke, en een vriend van me met een eigen taxibedrijf
Ik krijg nog meer foto's binnenkort, die upload ik dan ook wel even.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
yeah rightzou wel tof zijn.. maar heb niet de energie dat te organiseren momenteel
![]()
[..]
zulks een gave foto in de duinen
Wat versta je onder lang haar? Ik heb geen mat oid en heb af en toe een baardje maar niet als ik rijdquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik vind dat gewoon van disrespect jegens je cliënten getuigen, lang haar. Straks ga jenog vertellen dat je een baard hebt ook?
En ik kijk alleen in fobo's van mooie vrouwen
Kijk voor de grap eens in mijn foboquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:14 schreef invine het volgende:
[..]
Wat versta je onder lang haar? Ik heb geen mat oid en heb af en toe een baardje maar niet als ik rijdgewoon weekend baard
Hij kan mooie auto's niet waarderen gok ik zo. Achja, niet iedereen is perfect.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:55 schreef Alexxxxx het volgende:
![]()
Waar is het mis gegaan?
Ver: ja. Banwaardig: nee.quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:29 schreef Alexxxxx het volgende:
bans voor dingen in de PTA SC![]()
das erg lang geleden... vroegr ws dit altijd een soort van vrijstaatje
maar goed, ging ook wel wat ver richting 2cv zo nu en dan ja...
Nee kijk alleen in fobo's van hete fok chicksquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kijk voor de grap eens in mijn fobo
lang blond haar, blauwe ogen, en harige tieten, wat wil je nou nog meer?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:46 schreef invine het volgende:
[..]
Nee kijk alleen in fobo's van hete fok chicks
Rood peenhaarquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
lang blond haar, blauwe ogen, en harige tieten, wat wil je nou nog meer?
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Merk en type: Porsche Cayenne
Eigenaar: de man die me aansprak
Land van herkomst: Nederland
Datum: 29 juni 2010
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: "goh meneer, waarom zet u die Porsche op de foto?"
"Wilt u het echt weten?"
"Ja?"
"Eigenlijk omdat ik hem te belachelijk voor woorden vind..."
": "
"Je kunt er toch niet eens met goed fatsoen het terrein mee in?"
"ja hoor, dag meneer
: "
En hij loopt boos weg... naar de Porsche in kwestie... Blijkbaar de eigenaar beledigd![]()
Had nog niet eens kunnen vertellen over de superioriteit van mijn NIva, die 50 meter verder stond... Laat staan uitdagen voor een offroad duel
Hij heeft wel een hoge zit, dat is fijn! En mooi interieur, je kan zeggen wat je wil maar het is wel een fancy kleurtje leer wat die man heeft uitgekozenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Merk en type: Porsche Cayenne
Eigenaar: de man die me aansprak
Land van herkomst: Nederland
Datum: 29 juni 2010
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: "goh meneer, waarom zet u die Porsche op de foto?"
"Wilt u het echt weten?"
"Ja?"
"Eigenlijk omdat ik hem te belachelijk voor woorden vind..."
": "
"Je kunt er toch niet eens met goed fatsoen het terrein mee in?"
"ja hoor, dag meneer
: "
En hij loopt boos weg... naar de Porsche in kwestie... Blijkbaar de eigenaar beledigd![]()
Had nog niet eens kunnen vertellen over de superioriteit van mijn NIva, die 50 meter verder stond... Laat staan uitdagen voor een offroad duel
Had ie ook de CX kunnen kopen dieik een paar uur eerder op de foto zettequote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:47 schreef invine het volgende:
[..]
Hij heeft wel een hoge zit, dat is fijn! En mooi interieur, je kan zeggen wat je wil maar het is wel een fancy kleurtje leer wat die man heeft uitgekozen
Geen hoge zitquote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Had ie ook de CX kunnen kopen dieik een paar uur eerder op de foto zette
[ afbeelding ]
Zelfde kleur, zelfde leer. En is van een fokker (Patje74)
dan zet je hem op standje hoogquote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:52 schreef invine het volgende:
[..]
Geen hoge zitessentieel dat snap je toch wel!
Pracht CXquote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Had ie ook de CX kunnen kopen dieik een paar uur eerder op de foto zette
[ afbeelding ]
Zelfde kleur, zelfde leer. En is van een fokker (Patje74)
Dat dus..quote:Op vrijdag 2 juli 2010 02:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar ik vind de CX van Patje leuker dan dieSUV
Mooi zo.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:49 schreef Anne het volgende:
Dat hout wordt lekker heet ja.
ook_gek is trouwens weer vrijgelaten.
Als ik tijd heb en ik kan em vinden dan komtie wel op youtubequote:Op donderdag 1 juli 2010 14:59 schreef Sounddragon het volgende:
Djeez, het lijkt hier wel een bejaardensoos met al die oldbies![]()
Waar blijft dat filmpje ??
Dat gaat helaas nooit gebeurenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:47 schreef Alfisti het volgende:
Anne, als je vader zo'n 190 koopt wil je dan een goed woordje voor mij doen dat ik een rondje mag rijden?![]()
[ afbeelding ]
Tegen wie heb je het?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Kan ik hier de groeten doen aan mn ex?Of lees je niet mee in de PTA SC?
Was iig ff gezellig weer
MZ ??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Angelic_Rosequote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
MZ ??Nee, die leest hier niet meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verzoekplaatjes ??quote:
Naaktpics please.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Verzoekplaatjes ??
roept u maar... 8)
Jij eerst !!quote:
gaafquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:41 schreef Sounddragon het volgende:
Voor Alexxxx![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
moet je zien, ik vrat mezelf bijna op, echt mooi.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:44 schreef Barcaconia het volgende:
Beco trailer
Verder: weer die hoerenwedstrijd niet kunnen zien vanwege werk. Tijdverschil![]()
![]()
![]()
65 ton payload neemt ie mee'quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:44 schreef Barcaconia het volgende:
Beco trailer
Verder: weer die hoerenwedstrijd niet kunnen zien vanwege werk. Tijdverschil![]()
![]()
![]()
Ik rijd er elke dag inquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:44 schreef Alexxxxx het volgende:
In die truck heb ik nog meegereden btw bij de vorige TKD
Niet road-legal zeker?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
65 ton payload neemt ie mee'.. het record tot nu toe was 97 ton, maar het heeft nog niet vet geregend sinds ik er op rijd, ik moet en zal een keertje 100+ op die weegbrug zien
![]()
Grafcombi om mee te rijden trouwens, achteruitrijden was echt een bitch in het begin, maar inmiddels ben ik de baas, en luistert hij redelijk tot goed![]()
Trekker is een 6x6 met 540 pony's, jammer van de Iveco cab.. dat had nou weer niet gehoeven![]()
W8 maar tot we het werk gaan doen waar ze voor gehuurd zijn; dan wordt het pas echt tof![]()
Ehh. jawel, maar zo niet helemaal.. is nu landbouwvoertuig geloof ik, maar er zitten kentekenplaathouders op, dus het kán wel.. na wat verbouwwerkzaamhedenquote:
fotos van de trailer staanal op BB uiteraardquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ehh. jawel, maar zo niet helemaal.. is nu landbouwvoertuig geloof ik, maar er zitten kentekenplaathouders op, dus het kán wel.. na wat verbouwwerkzaamheden![]()
Er komt straks een special built trailer achter om heel ernstige betonblokkies zelf op te kunnen pakken en verplaatsen, dat wordt een heel circus
Vind het altijd wel mooi spul om te zien iigquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ehh. jawel, maar zo niet helemaal.. is nu landbouwvoertuig geloof ik, maar er zitten kentekenplaathouders op, dus het kán wel.. na wat verbouwwerkzaamheden![]()
Er komt straks een special built trailer achter om heel ernstige betonblokkies zelf op te kunnen pakken en verplaatsen, dat wordt een heel circus
Dat lijkt me sterk, ik heb afgelopen vrijdag nacht in het allerdiepste geheim de laatste versie gelost.. en al mee getest dusquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
fotos van de trailer staanal op BB uiteraard
Neuh, het ding is 6 meter breed, dus was een exeptioneel transportjequote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:52 schreef Barcaconia het volgende:
Het allerdiepste geheim? Zitten er kernkoppen op dat ding ofzo?
Dieop de TKD stondquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, ik heb afgelopen vrijdag nacht in het allerdiepste geheim de laatste versie gelost.. en al mee getest dus![]()
Jij hebt de oude denk ik
Ik heb ook wel eens wat breders achter me gehad, maar dit is wel een apart ding hoor, bijna niet mee te sturen achteruit, en dat was overdag, en het moet ook in de nacht bij regen enzo kunnen; dat wordt nog watquote:
donequote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:40 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb trouwens nog wel een geinig ding voor jou om te laten zien. Stuur mij ff een mailtje, dan stuur ik wel wat terug
ik heb er eentje uit '84 met 60.000 mijl erop (100.000 km); alles kanquote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:55 schreef Sjoegerd het volgende:
What the fuck, kom hier een auto uit 1997 tegen op marktplaats met maar 59.000 km. Of daar klopt iets niet, of dat is wel heel weinig.
Vind dat de Astra al weinig heeft gelopen, +/- 107.000 km en die is van 2000.
Ik vind het verdomd weinig in ieder geval. Misschien te lang op Volvo fora rondgeneusd?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 01:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik heb er eentje uit '84 met 60.000 mijl erop (100.000 km); alles kan
"Goed" ja.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 01:21 schreef Sounddragon het volgende:
Het is weinig, maar niet heel erg apart.. sommige auto's hebben een 'goed' leven
Een lage km stand is niet altijd goed voor een autoquote:
Weet ik, en km stand zegt natuurlijk ook niks over het onderhoud en de manier waarop ermee gereden isquote:Op zaterdag 3 juli 2010 01:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een lage km stand is niet altijd goed voor een auto
psiesjhquote:Op zaterdag 3 juli 2010 01:28 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Weet ik, en km stand zegt natuurlijk ook niks over het onderhoud en de manier waarop ermee gereden is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |