Heb je eigenlijk 'concurrenten'?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een goeie 400 inmiddels. Zo'n beetje de hele hoek Schaffhausen - Zürich - Sargans is klaar. Maar dat is het makkelijke deel van Zwitserland. Daarnaast nog de trajecten Olten - Geneve - Bern - Luzern, Luzern - Interlaken - Grindelwald en nog wat richting Locarno
quote:
Daar kom je nu pas achter?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:12 schreef crv het volgende:
[..]
Dus het zijn toch altijd die vrouwen die zo luidruchtig zijn
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:12 schreef crv het volgende:
[..]
Dus het zijn toch altijd die vrouwen die zo luidruchtig zijn
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een goeie 400 inmiddels. Zo'n beetje de hele hoek Schaffhausen - Zürich - Sargans is klaar. Maar dat is het makkelijke deel van Zwitserland. Daarnaast nog de trajecten Olten - Geneve - Bern - Luzern, Luzern - Interlaken - Grindelwald en nog wat richting Locarno
Er zijn net weer 2 stations open gegaan, die moet ik nog even ophalen binnenkort ja. Met België en Luxemburg ben ik ook zo goed als klaar. Verder ben ik met Duitsland nog wel even bezig (meer dan 5000 stations daarquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tof, je hebt dus alles uit Nederland?
quote:
enkel foto's of jat je ze ookquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er zijn net weer 2 stations open gegaan, die moet ik nog even ophalen binnenkort ja. Met België en Luxemburg ben ik ook zo goed als klaar. Verder ben ik met Duitsland nog wel even bezig (meer dan 5000 stations daar) en heb ik van elk buurland van Duitsland minstens 40 bordjes
quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er zijn net weer 2 stations open gegaan, die moet ik nog even ophalen binnenkort ja. Met België en Luxemburg ben ik ook zo goed als klaar. Verder ben ik met Duitsland nog wel even bezig (meer dan 5000 stations daar) en heb ik van elk buurland van Duitsland minstens 40 bordjes
1 vriend van me is er ook al jaren mee bezig, die heeft er iets van 2000 inmiddels, en recentelijk zie ik op een aantal spoorsites dat mensen het toch wel leuk vinden en er zelf ook mee beginnen. Maar echt concurrenten, neequote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Streep Bella, c_a en Kally weg en je zou het gerust (op-sterven-na-)dood kunnen noemen hier
Ow tja dat kanquote:
Ik druk?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
daar hebben we de tweede druktemakker![]()
Nouja, bedoelde ook meer collega'squote:Op woensdag 30 juni 2010 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1 vriend van me is er ook al jaren mee bezig, die heeft er iets van 2000 inmiddels, en recentelijk zie ik op een aantal spoorsites dat mensen het toch wel leuk vinden en er zelf ook mee beginnen. Maar echt concurrenten, nee
quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Streep Bella, c_a en Kally weg en je zou het gerust (op-sterven-na-)dood kunnen noemen hier
Van het meeste weet je dat wel. je werkt gewoon complete lijnen af, en als je van een lijn met 10 stations er ééntje mist, kun je gewon NOG een keer terug (quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoe hou je dan bij wat je al hebt gehad?
Zo druk ben ik nietquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
daar hebben we de tweede druktemakker![]()
nee wildde het eerder niet melden, wist niet hoe gevoelig het ligtquote:
Ermm ik zit zelf over de 4200quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:22 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, bedoelde ook meer collega's
Al streef je misschien stiekem toch naar hem te overtreffen
Ik weet me geen raadquote:
Dus je pakt een lijntje en gaat er bij elk station uitquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van het meeste weet je dat wel. je werkt gewoon complete lijnen af, en als je van een lijn met 10 stations er ééntje mist, kun je gewon NOG een keer terug () , dus de plekken weet je echt wel. Maar het gebeurt inderdaad weleens dat ik me erin vergis, dat ik denk "ach, voor de leut, waarom niet, KNAL" en dat dan thuis blijkt dat ik hem toch nog niet had
![]()
All in the game
Nee joh gekquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:23 schreef crv het volgende:
[..]
Dus je pakt een lijntje en gaat er bij elk station uit
Ja ik nietquote:
Ik probeerde eerst wat andere dingen die meer met mijn fok!nick te maken hadden. Die waren allemaal al bezet, toen werd ik nijdig en probeerde deze. Die was prompt nog vrijquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:25 schreef iBenny het volgende:
Trouwens, je username op youtube..![]()
Ik moest lachen
bummerquote:
EN komend weekend ga ik naar het Sauerland. Maar misschien hou ik zaterdag wel kort om naar DUI - ARG te kunnen kijken. Maar voor de grote vakantie staat er alweer flink wat op het programmaquote:
kun je niet beter gewoon kontakt zoeken met de lokale infrbeheerder of vervoerder. die hebben vast wel veel mareriaalquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee joh gekGewoon tijdens het stoppen
Of als het moet, tijdens het voorbijsuizen. Ook dat is iets wat je kunt lerenIs echt topsport hoor dit vak
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:28 schreef crv het volgende:
[..]
kun je niet beter gewoon kontakt zoeken met de lokale infrbeheerder of vervoerder. die hebben vast wel veel mareriaal
duitsland heeft veel public viewings, ga je daar toch heenquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN komend weekend ga ik naar het Sauerland. Maar misschien hou ik zaterdag wel kort om naar DUI - ARG te kunnen kijken. Maar voor de grote vakantie staat er alweer flink wat op het programma
zou je denkenquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat juist zijn hobby is om het zelf te doen..
Dat zeker, maar GTST is wel buitencategoriequote:Op woensdag 30 juni 2010 20:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hersenloze tv is gewoon lekker soms
ja. Of alle foto's van google earth af plukken. Dat kan ook.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:28 schreef crv het volgende:
[..]
kun je niet beter gewoon kontakt zoeken met de lokale infrbeheerder of vervoerder. die hebben vast wel veel mareriaal
Ik vind het top, en je ziet nog eens watquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja. Of alle foto's van google earth af plukken. Dat kan ook.
Het is hetzelfde als tegen een marathonloper zeggen dat hij ook wel met de auto kan gaan
Zat je een beetje te stangen. Maar dan hoef ik geluukig ook niet te fotograferen als ik onderweg in CH benquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja. Of alle foto's van google earth af plukken. Dat kan ook.
Het is hetzelfde als tegen een marathonloper zeggen dat hij ook wel met de auto kan gaan
Dan ben je er toch niet zelf geweest?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:30 schreef crv het volgende:
[..]
zou je denken![]()
Maar als je een stationnetje mist kan het wel een uitkomst zijn
a, kom je thuis van een weekendje Sauerland met 500 foto's warvan 400 van onge veer 150 verschillende bordjes, en 97 van treinen. EN nog 3 van andere dingenquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind het top, en je ziet nog eens wat
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:30 schreef crv het volgende:
[..]
zou je denken![]()
Maar als je een stationnetje mist kan het wel een uitkomst zijn
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
a, kom je thuis van een weekendje Sauerland met 500 foto's warvan 400 van onge veer 150 verschillende bordjes, en 97 van treinen. EN nog 3 van andere dingen
Have funquote:
Ow geefnie johquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:33 schreef crv het volgende:
[..]
Zat je een beetje te stangen. Maar dan hoef ik geluukig ook niet te fotograferen als ik onderweg in CH ben
Precies. Zo heb ik bijvoorbeeld de hele Emslandstrecke (Rheine - Leer, een grote noord-zuidlijn vlak ten oosten van Noord-Nederland) compleet sinds 2006, op 1 station na. Nou ja, dat moet dus nog steeds een keer, ooitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Serieus ik vind het wel een aparte en gave hobbyquote:
We zullen het noterenquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:37 schreef KoosVogels het volgende:
Ik wil Henk Spaan effe nomineren voor de grootste flapdrol van 2010
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Serieus ik vind het wel een aparte en gave hobby
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:37 schreef KoosVogels het volgende:
Ik wil Henk Spaan effe nomineren voor de grootste flapdrol van 2010
Benny ik zei al apartquote:
Oke maar dat bedoelde ik welquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
aparte hoeft niet per se origineel te zijn he
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:40 schreef Kally het volgende:
Serieus ik vind het wel een aparte en gave hobby
dank julliequote:
Mijn dank is grootquote:
Spoorkaarten verzamelenquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:40 schreef crv het volgende:
Hoe weet je welke stations er allemaal op een lijn zijn ?
Moet je doenquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
dank jullie
Een kennis van me heeft weleens geopperd om mij op te geven vor Man bijt Hond![]()
Lijkt me nog best eens lachen ook. Ik kan er serieus uren over vertellen (doe ik hier nu ook een beetje eigenlijk
)
Heb je dat niet al een keer gedaan? Meen me iets van een soort treinmeet te herinnerenquote:Maar jullie mogen wel eens een keer een ritje meerijden hoorkan je zien hoe het gaat, je lacht je gek
Waarom doe je het dan niet?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
dank jullie
Een kennis van me heeft weleens geopperd om mij op te geven vor Man bijt Hond![]()
Lijkt me nog best eens lachen ook. Ik kan er serieus uren over vertellen (doe ik hier nu ook een beetje eigenlijk
)
quote:Maar jullie mogen wel eens een keer een ritje meerijden hoorkan je zien hoe het gaat, je lacht je gek
O ja dat lijkt me wel lachen jaquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
dank jullie
)
Maar jullie mogen wel eens een keer een ritje meerijden hoorkan je zien hoe het gaat, je lacht je gek
Nee zo snel mogelijk alle lijntjes van NL af, dat hebben we in 2006 idd gedaan met 3 teams, was erg gaafquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:44 schreef D. het volgende:
Heb je dat niet al een keer gedaan? Meen me iets van een soort treinmeet te herinneren
Zoveel mogelijk stations in 1 dag ofzo?
Ik ga niet mezelf opgeven ehquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom doe je het dan niet?
[..]
Vertel
Ja, zie je, zoiets was hetquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee zo snel mogelijk alle lijntjes van NL af, dat hebben we in 2006 idd gedaan met 3 teams, was erg gaafEn erg vermoeiend.
Daar heb ik wel veel bordjes van NL aan te danken overigens. Anders is het alsnog best een hoop werk. Although België veeeeeel meer werk is. Daar hebben ze veel meer stations, en daar rijden ze vaak maar eeens per 2 uur, en in het weekend soms helemaal niet (terwijl ik juist in het weekend er alleen tijd voor heb)quote:
Nou, het zou tijd worden eigenlijkquote:
quote:
quote:Vanwege de zomerstop is de mailbox van Man bijt hond tot en met 4 augustus gesloten. Vanaf 5 augustus kunt u weer tips insturen!
Oh noquote:
Da's met een hobby wel vaker he, mensen die de hobby niet delen kunnen zich het moelijk voorstellenquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:50 schreef crv het volgende:
All respect Flash,Maar zou niks voor mij zijn. Zie O V als noodzakelijk kwaad
Behalve in Zwitserland dan
quote:
Er is niemand die mij "mijn man" noemtquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:51 schreef crv het volgende:
[..]
Oh no
Meer iets voor HELP mijn man heeft een hobby
Die lijn is samen met dit station en vele anderen in 2006 opgeroldquote:
Nee hoor, Ik heb een aantal vrienden met aparte hobbies. Zoals ik al eerder zei. een vriend van me bij de RET is helemaal wouws van treint^jes en trammetjes. die verzamelt daar allemaal foios vanquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:53 schreef D. het volgende:
[..]
Da's met een hobby wel vaker he, mensen die de hobby niet delen kunnen zich het moelijk voorstellen
Die heb je bij de gemeente gevraagd, of vond je dat je het wel kon maken 'm mee te nemen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Die lijn is samen met dit station en vele anderen in 2006 opgeroldBordje was over
Lucky youquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er is niemand die mij "mijn man" noemt![]()
[..]
Die lijn is samen met dit station en vele anderen in 2006 opgeroldBordje was over
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee je kon schrijven naar Prorail. Vriend van me heeft er bij mazzel eentje te pakken kunnen krijgen, maar deed er niks mee. En bij mij is dat ding wel veel beter op zijn plaats natuurlijkquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:55 schreef D. het volgende:
[..]
Die heb je bij de gemeente gevraagd, of vond je dat je het wel kon maken 'm mee te nemen?
nee zit te kijken en te FOK!enquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:55 schreef iBenny het volgende:
crv, is je film trouwens nu al afgelopen?
Geleuter over stationsnaambordjes is interessanter dan welke film?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:57 schreef crv het volgende:
[..]
nee zit te kijken en te FOK!en
kon het niet laten
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geleuter over stationsnaambordjes is interessanter dan welke film?
Natuurlijkquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee je kon schrijven naar Prorail. Vriend van me heeft er bij mazzel eentje te pakken kunnen krijgen, maar deed er niks mee. En bij mij is dat ding wel veel beter op zijn plaats natuurlijk
Ja, iedere gek zijn gebrekquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:55 schreef crv het volgende:
[..]
Nee hoor, Ik heb een aantal vrienden met aparte hobbies. Zoals ik al eerder zei. een vriend van me bij de RET is helemaal wouws van treint^jes en trammetjes. die verzamelt daar allemaal foios van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |