Nou, het zou tijd worden eigenlijkquote:
quote:
quote:Vanwege de zomerstop is de mailbox van Man bijt hond tot en met 4 augustus gesloten. Vanaf 5 augustus kunt u weer tips insturen!
Oh noquote:
Da's met een hobby wel vaker he, mensen die de hobby niet delen kunnen zich het moelijk voorstellenquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:50 schreef crv het volgende:
All respect Flash,Maar zou niks voor mij zijn. Zie O V als noodzakelijk kwaad
Behalve in Zwitserland dan
quote:
Er is niemand die mij "mijn man" noemtquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:51 schreef crv het volgende:
[..]
Oh no
Meer iets voor HELP mijn man heeft een hobby
Die lijn is samen met dit station en vele anderen in 2006 opgeroldquote:
Nee hoor, Ik heb een aantal vrienden met aparte hobbies. Zoals ik al eerder zei. een vriend van me bij de RET is helemaal wouws van treint^jes en trammetjes. die verzamelt daar allemaal foios vanquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:53 schreef D. het volgende:
[..]
Da's met een hobby wel vaker he, mensen die de hobby niet delen kunnen zich het moelijk voorstellen
Die heb je bij de gemeente gevraagd, of vond je dat je het wel kon maken 'm mee te nemen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Die lijn is samen met dit station en vele anderen in 2006 opgeroldBordje was over
Lucky youquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er is niemand die mij "mijn man" noemt![]()
[..]
Die lijn is samen met dit station en vele anderen in 2006 opgeroldBordje was over
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee je kon schrijven naar Prorail. Vriend van me heeft er bij mazzel eentje te pakken kunnen krijgen, maar deed er niks mee. En bij mij is dat ding wel veel beter op zijn plaats natuurlijkquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:55 schreef D. het volgende:
[..]
Die heb je bij de gemeente gevraagd, of vond je dat je het wel kon maken 'm mee te nemen?
nee zit te kijken en te FOK!enquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:55 schreef iBenny het volgende:
crv, is je film trouwens nu al afgelopen?
Geleuter over stationsnaambordjes is interessanter dan welke film?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:57 schreef crv het volgende:
[..]
nee zit te kijken en te FOK!en
kon het niet laten
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geleuter over stationsnaambordjes is interessanter dan welke film?
Natuurlijkquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee je kon schrijven naar Prorail. Vriend van me heeft er bij mazzel eentje te pakken kunnen krijgen, maar deed er niks mee. En bij mij is dat ding wel veel beter op zijn plaats natuurlijk
Ja, iedere gek zijn gebrekquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:55 schreef crv het volgende:
[..]
Nee hoor, Ik heb een aantal vrienden met aparte hobbies. Zoals ik al eerder zei. een vriend van me bij de RET is helemaal wouws van treint^jes en trammetjes. die verzamelt daar allemaal foios van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |