quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
a, kom je thuis van een weekendje Sauerland met 500 foto's warvan 400 van onge veer 150 verschillende bordjes, en 97 van treinen. EN nog 3 van andere dingen
Have funquote:
Ow geefnie johquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:33 schreef crv het volgende:
[..]
Zat je een beetje te stangen. Maar dan hoef ik geluukig ook niet te fotograferen als ik onderweg in CH ben
Precies. Zo heb ik bijvoorbeeld de hele Emslandstrecke (Rheine - Leer, een grote noord-zuidlijn vlak ten oosten van Noord-Nederland) compleet sinds 2006, op 1 station na. Nou ja, dat moet dus nog steeds een keer, ooitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Serieus ik vind het wel een aparte en gave hobbyquote:
We zullen het noterenquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:37 schreef KoosVogels het volgende:
Ik wil Henk Spaan effe nomineren voor de grootste flapdrol van 2010
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Serieus ik vind het wel een aparte en gave hobby
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:37 schreef KoosVogels het volgende:
Ik wil Henk Spaan effe nomineren voor de grootste flapdrol van 2010
Benny ik zei al apartquote:
Oke maar dat bedoelde ik welquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
aparte hoeft niet per se origineel te zijn he
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:40 schreef Kally het volgende:
Serieus ik vind het wel een aparte en gave hobby
dank julliequote:
Mijn dank is grootquote:
Spoorkaarten verzamelenquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:40 schreef crv het volgende:
Hoe weet je welke stations er allemaal op een lijn zijn ?
Moet je doenquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
dank jullie
Een kennis van me heeft weleens geopperd om mij op te geven vor Man bijt Hond![]()
Lijkt me nog best eens lachen ook. Ik kan er serieus uren over vertellen (doe ik hier nu ook een beetje eigenlijk
)
Heb je dat niet al een keer gedaan? Meen me iets van een soort treinmeet te herinnerenquote:Maar jullie mogen wel eens een keer een ritje meerijden hoorkan je zien hoe het gaat, je lacht je gek
Waarom doe je het dan niet?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
dank jullie
Een kennis van me heeft weleens geopperd om mij op te geven vor Man bijt Hond![]()
Lijkt me nog best eens lachen ook. Ik kan er serieus uren over vertellen (doe ik hier nu ook een beetje eigenlijk
)
quote:Maar jullie mogen wel eens een keer een ritje meerijden hoorkan je zien hoe het gaat, je lacht je gek
O ja dat lijkt me wel lachen jaquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
dank jullie
)
Maar jullie mogen wel eens een keer een ritje meerijden hoorkan je zien hoe het gaat, je lacht je gek
Nee zo snel mogelijk alle lijntjes van NL af, dat hebben we in 2006 idd gedaan met 3 teams, was erg gaafquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:44 schreef D. het volgende:
Heb je dat niet al een keer gedaan? Meen me iets van een soort treinmeet te herinneren
Zoveel mogelijk stations in 1 dag ofzo?
Ik ga niet mezelf opgeven ehquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom doe je het dan niet?
[..]
Vertel
Ja, zie je, zoiets was hetquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee zo snel mogelijk alle lijntjes van NL af, dat hebben we in 2006 idd gedaan met 3 teams, was erg gaafEn erg vermoeiend.
Daar heb ik wel veel bordjes van NL aan te danken overigens. Anders is het alsnog best een hoop werk. Although België veeeeeel meer werk is. Daar hebben ze veel meer stations, en daar rijden ze vaak maar eeens per 2 uur, en in het weekend soms helemaal niet (terwijl ik juist in het weekend er alleen tijd voor heb)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |