Heb je eigenlijk 'concurrenten'?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een goeie 400 inmiddels. Zo'n beetje de hele hoek Schaffhausen - Zürich - Sargans is klaar. Maar dat is het makkelijke deel van Zwitserland. Daarnaast nog de trajecten Olten - Geneve - Bern - Luzern, Luzern - Interlaken - Grindelwald en nog wat richting Locarno
quote:
Daar kom je nu pas achter?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:12 schreef crv het volgende:
[..]
Dus het zijn toch altijd die vrouwen die zo luidruchtig zijn
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:12 schreef crv het volgende:
[..]
Dus het zijn toch altijd die vrouwen die zo luidruchtig zijn
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een goeie 400 inmiddels. Zo'n beetje de hele hoek Schaffhausen - Zürich - Sargans is klaar. Maar dat is het makkelijke deel van Zwitserland. Daarnaast nog de trajecten Olten - Geneve - Bern - Luzern, Luzern - Interlaken - Grindelwald en nog wat richting Locarno
Er zijn net weer 2 stations open gegaan, die moet ik nog even ophalen binnenkort ja. Met België en Luxemburg ben ik ook zo goed als klaar. Verder ben ik met Duitsland nog wel even bezig (meer dan 5000 stations daarquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tof, je hebt dus alles uit Nederland?
quote:
enkel foto's of jat je ze ookquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er zijn net weer 2 stations open gegaan, die moet ik nog even ophalen binnenkort ja. Met België en Luxemburg ben ik ook zo goed als klaar. Verder ben ik met Duitsland nog wel even bezig (meer dan 5000 stations daar) en heb ik van elk buurland van Duitsland minstens 40 bordjes
quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er zijn net weer 2 stations open gegaan, die moet ik nog even ophalen binnenkort ja. Met België en Luxemburg ben ik ook zo goed als klaar. Verder ben ik met Duitsland nog wel even bezig (meer dan 5000 stations daar) en heb ik van elk buurland van Duitsland minstens 40 bordjes
1 vriend van me is er ook al jaren mee bezig, die heeft er iets van 2000 inmiddels, en recentelijk zie ik op een aantal spoorsites dat mensen het toch wel leuk vinden en er zelf ook mee beginnen. Maar echt concurrenten, neequote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Streep Bella, c_a en Kally weg en je zou het gerust (op-sterven-na-)dood kunnen noemen hier
Ow tja dat kanquote:
Ik druk?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
daar hebben we de tweede druktemakker![]()
Nouja, bedoelde ook meer collega'squote:Op woensdag 30 juni 2010 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1 vriend van me is er ook al jaren mee bezig, die heeft er iets van 2000 inmiddels, en recentelijk zie ik op een aantal spoorsites dat mensen het toch wel leuk vinden en er zelf ook mee beginnen. Maar echt concurrenten, nee
quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Streep Bella, c_a en Kally weg en je zou het gerust (op-sterven-na-)dood kunnen noemen hier
Van het meeste weet je dat wel. je werkt gewoon complete lijnen af, en als je van een lijn met 10 stations er ééntje mist, kun je gewon NOG een keer terug (quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoe hou je dan bij wat je al hebt gehad?
Zo druk ben ik nietquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
daar hebben we de tweede druktemakker![]()
nee wildde het eerder niet melden, wist niet hoe gevoelig het ligtquote:
Ermm ik zit zelf over de 4200quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:22 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, bedoelde ook meer collega's
Al streef je misschien stiekem toch naar hem te overtreffen
Ik weet me geen raadquote:
Dus je pakt een lijntje en gaat er bij elk station uitquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van het meeste weet je dat wel. je werkt gewoon complete lijnen af, en als je van een lijn met 10 stations er ééntje mist, kun je gewon NOG een keer terug () , dus de plekken weet je echt wel. Maar het gebeurt inderdaad weleens dat ik me erin vergis, dat ik denk "ach, voor de leut, waarom niet, KNAL" en dat dan thuis blijkt dat ik hem toch nog niet had
![]()
All in the game
Nee joh gekquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:23 schreef crv het volgende:
[..]
Dus je pakt een lijntje en gaat er bij elk station uit
Ja ik nietquote:
Ik probeerde eerst wat andere dingen die meer met mijn fok!nick te maken hadden. Die waren allemaal al bezet, toen werd ik nijdig en probeerde deze. Die was prompt nog vrijquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:25 schreef iBenny het volgende:
Trouwens, je username op youtube..![]()
Ik moest lachen
bummerquote:
EN komend weekend ga ik naar het Sauerland. Maar misschien hou ik zaterdag wel kort om naar DUI - ARG te kunnen kijken. Maar voor de grote vakantie staat er alweer flink wat op het programmaquote:
kun je niet beter gewoon kontakt zoeken met de lokale infrbeheerder of vervoerder. die hebben vast wel veel mareriaalquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee joh gekGewoon tijdens het stoppen
Of als het moet, tijdens het voorbijsuizen. Ook dat is iets wat je kunt lerenIs echt topsport hoor dit vak
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:28 schreef crv het volgende:
[..]
kun je niet beter gewoon kontakt zoeken met de lokale infrbeheerder of vervoerder. die hebben vast wel veel mareriaal
duitsland heeft veel public viewings, ga je daar toch heenquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN komend weekend ga ik naar het Sauerland. Maar misschien hou ik zaterdag wel kort om naar DUI - ARG te kunnen kijken. Maar voor de grote vakantie staat er alweer flink wat op het programma
zou je denkenquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat juist zijn hobby is om het zelf te doen..
Dat zeker, maar GTST is wel buitencategoriequote:Op woensdag 30 juni 2010 20:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hersenloze tv is gewoon lekker soms
ja. Of alle foto's van google earth af plukken. Dat kan ook.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:28 schreef crv het volgende:
[..]
kun je niet beter gewoon kontakt zoeken met de lokale infrbeheerder of vervoerder. die hebben vast wel veel mareriaal
Ik vind het top, en je ziet nog eens watquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja. Of alle foto's van google earth af plukken. Dat kan ook.
Het is hetzelfde als tegen een marathonloper zeggen dat hij ook wel met de auto kan gaan
Zat je een beetje te stangen. Maar dan hoef ik geluukig ook niet te fotograferen als ik onderweg in CH benquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja. Of alle foto's van google earth af plukken. Dat kan ook.
Het is hetzelfde als tegen een marathonloper zeggen dat hij ook wel met de auto kan gaan
Dan ben je er toch niet zelf geweest?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:30 schreef crv het volgende:
[..]
zou je denken![]()
Maar als je een stationnetje mist kan het wel een uitkomst zijn
a, kom je thuis van een weekendje Sauerland met 500 foto's warvan 400 van onge veer 150 verschillende bordjes, en 97 van treinen. EN nog 3 van andere dingenquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind het top, en je ziet nog eens wat
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:30 schreef crv het volgende:
[..]
zou je denken![]()
Maar als je een stationnetje mist kan het wel een uitkomst zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |