Ik niet eerlijk gezegd. Want we hebben het over mensen binnenlaten en de figuren waar jij het over hebt die wonen hier al en gaan niet meer weg.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:11 schreef Monco10 het volgende:
[..]
De allochtoon maakt meer gebruik van collectieve voorzieningen itt de autochtoon
Deze betaalt minder belasting itt de autochtoon
Deze betaalt minder premies itt de autochtoon
Ze zijn oververtegenwoordigd in de criminaliteit wat tot extra kosten leidt
Ze zitten vaker in de bijstand
Ze hebben vaker een werkeloosheidsuitkering
Ze hebben vaker een arbeidsongeschiktheidsuitkering
Ja, ik zie wel wat bezuinigingsmogelijkheden.
Tenzij ik me vergis en er een bron beschikbaar is, heeft Wilders zich nooit specifiek uitgesproken over het deel van die 7 miljard dat zou worden bezuinigd. Het heeft meer gedraaid om een aanduiding van de kosten en dus ook een concreet getal waarop bezuinigd kan worden en daarbij een ruw idee wat dat eventueel op zou kunnen leveren.quote:Op zondag 4 juli 2010 17:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hoe gaat ons dat die ruim 7 miljard per jaar aan besparingen op? Je moet dit toch concreter kunnen maken? Want zo blijft het net als bij al die Wildersonzin een hoop blabla en weinig wol.
Dat hebben we gezien...quote:Op maandag 5 juli 2010 00:03 schreef Jack1985 het volgende:
want Wilders laat niet zomaar zijn standpunten vallen.
waarom is het voor wilders moeilijker om twee keer te onderhandelen dan voor de VVD? de VVD heeft er kennelijk geen problemen mee...quote:Dan is het nog maar de vraag of het CDA dan weer wil aanschuiven, en daarna is het weer de vraag of ze er dan ook nogeens met zn 3e uitkomen...
Oftewel, Wilders zal ALS hij echt moeite ervoor moet gaan doen, en ook nogeens op deze manier, een hoop moeten laten vallen, waar een hoop PVV stemmers niet zo blij mee zullen zijn... oftewel... volgende verkiezingen minder steun...
ja, stel je voor dat hij ECHT zou moeten gaan regeren. dat risico wil hij niet nemenquote:HEEEEL ERG slim van Wilders, dat hij niet akkoord gaat om aan tafel te gaan met ALLEEN de VVD, daar staat veelste veel voor op het spel,
graag of niet? moeten het CDA en de VVD Wilders dankbaar zijn dat ze met hem mogen regeren? ik denk toch echt dat het andersom is. of je het met hem eens bent of niet, je moet toegeven dat hij zeer omstreden standpunten heeft.quote:op die manier kunnen het CDA en de VVD de PVV hard raken, aangezien de PVV de meeste standpunten zal moeten laten vallen, nu is het Wilders dat zegt; Graag of niet, en als ze graag willen, dan zal Wilders al helemaal niet zo heel veel standpunten 'moeten' laten vallen... naja... in iedergeval minder...
hij stond in zijn broek te poepen van angst toen Rutte hem tijdens het debat opeens vroeg om samen te onderhandelen.quote:Dus ik snap Wilders heel goed, waarom hij de gesprekken met alleen de VVD heeft afgewezen.
...een kabinet met VVD en CDA is voor Wilders al helemaaaaaaaaal niet geloofwaardig haalbaar. Dus KAPPEN MET ZEIKEN.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:03 schreef Jack1985 het volgende:
BTW, de reden waarom Wilders niet aan tafel wil schuiven met ALLEEN de VVD is duidelijk;
Want, als ze er eerst echt uit moeten komen met z'n 2e, zal Wilders een aantal standpunten moeten laten vallen... Komt dat uitgebreid in het nieuws, en als ze eruit komen, met de nadruk op als, want Wilders laat niet zomaar zijn standpunten vallen. Dan is het nog maar de vraag of het CDA dan weer wil aanschuiven, en daarna is het weer de vraag of ze er dan ook nogeens met zn 3e uitkomen...
Oftewel, Wilders zal ALS hij echt moeite ervoor moet gaan doen, en ook nogeens op deze manier, een hoop moeten laten vallen, waar een hoop PVV stemmers niet zo blij mee zullen zijn... oftewel... volgende verkiezingen minder steun...
Dus... Conclusie...
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:01 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ah, daar is de 'hardwerkende burger' weer
Linkschmensch, linkse kerk, Haagse elite...
Hee, de plaat blijft hangen
Hee, de plaat blijft hangen ad infinitum
V.
Nee hoor, de elpee is al jaren terug voor de onderscheidende muziekliefhebberquote:
Lees anders even: http://www.trouw.nl/opini(...)_boezem_steken_.htmlquote:Op maandag 5 juli 2010 09:22 schreef prospectpark het volgende:
[..]
Dat hebben we gezien...
[..]
waarom is het voor wilders moeilijker om twee keer te onderhandelen dan voor de VVD? de VVD heeft er kennelijk geen problemen mee...
[..]
ja, stel je voor dat hij ECHT zou moeten gaan regeren. dat risico wil hij niet nemen
[..]
graag of niet? moeten het CDA en de VVD Wilders dankbaar zijn dat ze met hem mogen regeren? ik denk toch echt dat het andersom is. of je het met hem eens bent of niet, je moet toegeven dat hij zeer omstreden standpunten heeft.
[..]
hij stond in zijn broek te poepen van angst toen Rutte hem tijdens het debat opeens vroeg om samen te onderhandelen.
Tja, daar dwing je nou juist eerder dit soort kabinetten mee af dan gewoon op de VVD stemmenquote:Op maandag 5 juli 2010 18:54 schreef Revolution-NL het volgende:
Als paars-plus erdoor komt ben ik de volgende keer spijtig genoeg genoodzaakt om PVV te gaan stemmen![]()
Prima, dan wordt de VVD nog sneller richting Paars+2 gedrukt bij de volgende verkiezingenquote:Op maandag 5 juli 2010 18:54 schreef Revolution-NL het volgende:
Als paars-plus erdoor komt ben ik de volgende keer spijtig genoeg genoodzaakt om PVV te gaan stemmen![]()
Nou en? Veel succes hoor!quote:Op maandag 5 juli 2010 18:54 schreef Revolution-NL het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |