Is dat niet hetzelfde als de standpunten met de PvdA, of viel het kabinet niet om die reden? Was het niet de reden zat ze er niet samen uit konden komen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:27 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
En waarom moet het CDA dan wel een stap in die richting zetten terwijl zij weten dat zo'n coalitie geen kans maakt, als de PVV vast blijft houden aan bepaalde punten waar het CDA het niet mee eens is.
Wilders heeft meermaals, in de TK, ten overstaan van het hele volk geroepen dat hij "niets liever wil dan een rechts kabinet".quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:25 schreef Jack1985 het volgende:
Als het CDA gewoon aanschuift, dan kunnen de onderhandelingen beginnen, en zul je zien, dat pas dan de mogelijkheden bestaan dat ze er met z'n alle in één keer uitkomen. Dat is wat Wilders wilt bereiken.
Niet eerst dit, dan dat en dan pas dat...
Het is wat Roemer zei: "als ik zo'n aanbod kreeg van Cohen, dan zaten we binnen 5 minuten aan een tafeltje te praten."quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:30 schreef Verbal het volgende:
[..]
Wilders heeft meermaals, in de TK, ten overstaan van het hele volk geroepen dat hij "niets liever wil dan een rechts kabinet".
Dat begint dan met je verantwoordelijkheid te nemen, ook als een ander dat niet doet. Als je als een dreinende kleuter aan de kant gaat staan en weigert zelf initiatieven te nemen en tot 7 keer uitnodigingen tot overleg met de VVD afslaat is dat opgeven. Puur opgeven.
V.
En dat zou de CDA in eerste instantie moeten hebben.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het is wat Roemer zei: "als ik zo'n aanbod kreeg van Cohen, dan zaten we binnen 5 minuten aan een tafeltje te praten."
Nee, Wilders. Met de VVD.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:39 schreef Jack1985 het volgende:
[..]
En dat zou de CDA in eerste instantie moeten hebben.
Heeeeel misschien omdat ze dat al hebben gedaan, alleen dan met de PvdA, VVD, etc...quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:27 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
En waarom moet het CDA dan wel een stap in die richting zetten terwijl zij weten dat zo'n coalitie geen kans maakt, als de PVV vast blijft houden aan bepaalde punten waar het CDA het niet mee eens is.
Zucht. Nog een keer (en dan hou ik er mee op, want ik ga het niet voor je in een vormpje schijten om het je te laten begrijpen):quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:43 schreef Jack1985 het volgende:
[..]
Heeeeel misschien omdat ze dat al hebben gedaan, alleen dan met de PvdA, VVD, etc...
Dus...
WACHT MAAR, ALS MIJN FICTIEVE CIJFERTJES WAARHEID WORDEN DAN ZWAAIT ER WAT VOOR HET CDA.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:51 schreef Jack1985 het volgende:
Wacht maar tot dit werkelijkheid zal worden;
Wekelijkse Peilingen
Dan zal het CDA en andere linkse partijen geen andere keus meer hebben dan te kijken wat te doen aan de grote problemen, waar de PVV zich wél mee bezig houden.
Ja, wacht maar!!!!!!quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:51 schreef Jack1985 het volgende:
Wacht maar tot dit werkelijkheid zal worden;
Wekelijkse Peilingen
Dan zal het CDA en andere linkse partijen geen andere keus meer hebben dan te kijken wat te doen aan de grote problemen, waar de PVV zich wél mee bezig houden.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:32 schreef Verbal het volgende:
En Wilders zwabbert op bizarre wijze in zijn argumentatie om anderen de schuld te geven.
V.
We zullen zien, misschien zitten ze er wel naast en krijgen ze 125 zetelsquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:53 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
WACHT MAAR, ALS MIJN FICTIEVE CIJFERTJES WAARHEID WORDEN DAN ZWAAIT ER WAT VOOR HET CDA.
*dit* oh jezus, je linkt niet eens naar Synovate of zelfs maar de peiling van Maurice de Hond, maar naar een of andere wazige site waar alleen andere gefrustreerde PVV'ers komen. En dan denk je nog echt dat de PVV ooit 113 zetels gaat krijgen.![]()
Zo dwaas als de Leider is, zo dwaas zijn zijn volgelingen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:41 schreef Jack1985 het volgende:
Echter: als je afkomst PVV is, heb je geen toekomst in de democratie waar PvdA-bonzen de dienst uitmaken.
Ben je dit zelf ofzo? Er is zoveel in dit filmpje dat niet klopt, dat ik niet weet waar ik moet beginnen. Wat bijvoorbeeld echt hilarisch is: "het eerste wat het nieuwe kabinet deed was het instellen van een generaal pardon voor 28000 asielzoekers. Nou het begrotingstekort liep natuurlijk enorm op". Lollercoaster! Ook over de media: Wilders wordt helemaal niet hard behandeld door de media, juist niet! Hij krijgt zo ongelovelijk weinig tegenspraak tijdens interviews, veel ruimte om zijn verhaal te vertellen et cetera dat ik er misselijk van word. De ene naar de andere kritische, zinloze en ronduit beledigende vragen aan Rouwvoet, Balkenende, Bos en Cohen, en Wilders wordt met fluwelen handschoenen aangepakt. Kijk anders voor de grap even naar een willekeurig buitenlands interview, waar hij gewoon keihard voor racist uitgemaakt wordt. Een Amerikaanse interviewer die stelt dat hij geen gebruik maakt van "freedom of speech" maar " freedom to insult" enzovoort.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:01 schreef Jack1985 het volgende:
[..]
Misschien kun je beginnen met, wat ze de afgelopen tijd hebben gedaan wat niet goed is in zijn ogen.
Dan zou ik zeggen, niks om mee te beginnen.
Daarnaast zijn ze tig keer erger dan de PVV wat betreft ineens niks meer van ze te horen krijgen...
Zo van, helaas weer niet in de Tweede Kamer, Houdoe en bedankt! Volgende keer beter!
Een blauwtje lopen bij Job Cohen... Hoe krijgen ze het voor elkaar...
Pas als de formatie al in volle gang is, komen hun ineens aankakken, vannuh; "Hey, wij zijn er ook nog!".
Hadden ze veel eerder moeten doen... Dus wat dat betreft zijn ze nog traag van begrip ook!
Ik zat toevallig te twijfelen tussen de CDA en het SP...
Maar ben tot de verkiezingen erachter gekomen, dat ik met mijn stem het meeste bereik als ik voor de CDA stem, SP doet altijd zo traag...
Maargoed, had ik maar voor de PVV gestemd, nu met al dat gezeik dat ze die 1-2-3 buiten sluiten... en nu ineens verwachten ze dat ze het spelletje mee gaan spelen... En als ze dat niet doen, dan ligt het ineens aan de PVV...
De enige Partij die tot nu toe, waar ik wel het idee heb, dat ze wel actie gaan ondernemen.
Ben ook helemaal geen voorstander van al hun standpunten, maar weet ook met zekerheid, dat als ze gaan regeren of niet, dat er genoeg punten niet door zullen gaan, maar gezien al hun standpunten, zien ze genoeg problemen, waar in ieder geval 'iets' aan gedaan moet worden.
En daar ben ik vooral een voorstander van... Dat daar in ieder geval 'iets' mee gedaan wordt, omdat het gewoon een super groot probleem is, en het vooral ons, een hoop kost!
Zie ook; http://www.visjes.net/manipulatie.php
Ik heb al dat gejank er even tussenuit geknipt. Wat een klein kind is die gast ook, hoe kun je deze man nu als een voorbeeld zien? Dat is vraag 1 van mijn kant.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:16 schreef Jack1985 het volgende:
Kamerdebat n.a.v verslag informateur
Spreektekst van Geert Wilders
Die groep kiezers is zojuist de afgelopen weken buiten de democratie geplaatst.
Er is geen seconde onderhandeld met de grote winnaar. De grootste winnaar van de verkiezingen. G
Vz, de kans is groot dat er een kabinet komt van het brede midden. Maar welke partij is breder dan de PVV en wie vertegenwoordigt het hart van de democratie meer dan de Partij voor de Vrijheid.
http://www.trouw.nl/nieuw(...)e_partij_worden.html
125 zetels? Never gonna happen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:13 schreef Jack1985 het volgende:
[..]
We zullen zien, misschien zitten ze er wel naast en krijgen ze 125 zetelsSchilt toch weer wat zetels he, net als Maurice
Frustratie is een goede voedingsbodem voor het blindelings volgen van een grote leider en er zijn een hoop mensen die al decennia lang zwaar gefrustreerd rondlopen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:13 schreef waht het volgende:
[..]
Zo dwaas als de Leider is, zo dwaas zijn zijn volgelingen.
Gedeeltelijk mee eens, maar ik snap heel goed dat er veel mensen rondlopen die tegen een muur van regels/onmogelijkheden en problemen aanlopen waardoor ze zichzelf machteloos voelen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:13 schreef ethiraseth het volgende:
Je zou maar al decennia lang gefrustreerd rondlopen, zonder te bedenken dat je misschien zelf eens wat aan je leven moet doen.
Ja. Dan uitgerekend op een partij stemmen die zich erop voor laat staan niet iedereen in de samenleving gelijk te vinden is dan weer wat eigenaardig. Of optimistisch dat jij nooit in de ongelijkere categorie zal vallenquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:19 schreef Kingstown het volgende:
Als jij de staat tegen je krijgt om wat voor achterlijke reden dan ook, dan ben je echt zwaar de pineut
Het soort partij dat altijd wel weer een nieuwe zondebok nodig heeft idd.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja. Dan uitgerekend op een partij stemmen die zich erop voor laat staan niet iedereen in de samenleving gelijk te vinden is dan weer wat eigenaardig. Of optimistisch dat jij nooit in de ongelijkere categorie zal vallen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |