quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
na al dat "boytoy in mijn kelder" en "dat is een lekkere unit" gepraat, ben ik toch wel benieuwd hoe gamebabe eruit ziet.
GOED TOPICquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:39 schreef SpankmasterC het volgende:
flodder, doe op zn minst een beetje je best...
ik stap met zo'n waardeloze opening over naar Edje's topic!
Laatste voyeur(s) Anonieme_Fokkerquote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Laatste voyeur(s) Anonieme_Fokker
Edwinuss
Kinkycouple
TwenteFC
Anonieme_Fokker
Nu alquote:
Het is toch al leuk?quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nu al, dan gaat het nog leuk worden
quote:
Nee.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Voel je je dan één met Nederland of....?
Daar kan ik toch ook niks aan doen. Ik ken wel meer mensen hier op FOK!quote:
DW.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Daar kan ik toch ook niks aan doen. Ik ken wel meer mensen hier op FOK!
quote:
Oh. Okequote:Op woensdag 30 juni 2010 12:58 schreef SpankmasterC het volgende:
Sorry DeLuna, ondanks je tetten ben je alsnog afgekeurd, je muzieksmaak heeft Very Low compatibility dus dat betkeent dat je ECHT heel erg gay bent!
quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:58 schreef SpankmasterC het volgende:
Sorry DeLuna, ondanks je tetten ben je alsnog afgekeurd, je muzieksmaak heeft Very Low compatibility dus dat betkeent dat je ECHT heel erg gay bent!
Beroep Vakkenvullerquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:58 schreef SpankmasterC het volgende:
Yeah tis kut, ik weet t, maar met mensen als Ed, Nick en Tain zitten we al aan ons gayheids quotum...quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Beroep Vakkenvuller
Dacht dat je daarom zou gaan zeiken
Zegt degene die zin heeft om Twilight te kijkenquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:01 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah tis kut, ik weet t, maar met mensen als Ed, Nick en Tain zitten we al aan ons gayheids quotum...
Je kan misschien werken aan een iets andere persoonlijkheid, iets mannelijker, meer gespierd, hariger, meer bierdrinkend en kutroepend?
Ik moet toch watquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Beroep Vakkenvuller
Dacht dat je daarom zou gaan zeiken
Dan doe je maar wat aan dat quotum.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:01 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah tis kut, ik weet t, maar met mensen als Ed, Nick en Tain zitten we al aan ons gayheids quotum...
Je kan misschien werken aan een iets andere persoonlijkheid, iets mannelijker, meer gespierd, hariger, meer bierdrinkend en kutroepend?
En je vergeet FL en AQ? Of staan wij bewust daar bij ?quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:01 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dat dus...quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:03 schreef Tain het volgende:
[..]
Zegt degene die zin heeft om Twilight te kijken
Ik zie ook geen probleemquote:
Lekker natuurlijkquote:
quote:
Immer goed. Oh niet altijd, voordat er weer ransapen komen met vizze tittenpics.quote:
U vraagt, wij plaatsen!quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Immer goed. Oh niet altijd, voordat er weer ransapen komen met vizze tittenpics.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Zoek je nou een vervanger voor Poitquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:01 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:09 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Zoek je nou een vervanger voor Poit![]()
Stop maar meteen in mijn kelder dan
quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:09 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
U vraagt, wij plaatsen!
[ afbeelding ]Ik verwachtte niets andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ok, ik zal jullie ook iets gunnenquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:12 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]stiekempjes wel ja.... Maar nee, jouw kelder komt hij/zij niet in! Dan is hij/zij ook gebroken, verloren en nutteloos!
quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:20 schreef Rossdale het volgende:
DeLuna! Ik ben blij dat je er bent hoor
Geen idee of jij tof bent of niet, maar aangezien je een vrouw bent betekend dat dat de kans dat Poit weer actiever wordt met een factor 5000 is toegenomen
Alleen daarom al ben je wat mij betreft al goedgekeurd
Haha, is het zo erg met Poit? Komt die hier alleen voor de vrouwen ofzo?quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:20 schreef Rossdale het volgende:
DeLuna! Ik ben blij dat je er bent hoor
Geen idee of jij tof bent of niet, maar aangezien je een vrouw bent betekend dat dat de kans dat Poit weer actiever wordt met een factor 5000 is toegenomen
Alleen daarom al ben je wat mij betreft al goedgekeurd
Oh wee je gebeente als je nu beweert dat ik in het dagelijkse leven niet net zo D.I.S.C.O. ben als op fok!quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:16 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ok, ik zal jullie ook iets gunnen
O ja en Nick, in het echt ben ik een veel te lief net meisje, maak niet teveel een inschatting op een internetpersoonlijkheid! Daar ben ik ook mee de fout in gegaan met een aantal mensen hier
quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:24 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Oh wee je gebeente als je nu beweert dat ik in het dagelijkse leven niet net zo D.I.S.C.O. ben als op fok!
She is D deliriousquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:24 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Oh wee je gebeente als je nu beweert dat ik in het dagelijkse leven niet net zo D.I.S.C.O. ben als op fok!
Je bent een lieve intelligente jongen en een goede gesprekspartner, dat wil je niet horen zekerquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:24 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:36 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
She is D delirious
She is I incredible
She is S superficial
She is C complicated
She is O oh, oh, oh
![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:38 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Je bent een lieve intelligente jongen en een goede gesprekspartner, dat wil je niet horen zeker![]()
Je dacht dat disjfa in het echt ook weinig geluid maakte?quote:En ik doelde meer op twee andere mensen
Right on, bradda.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:39 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]ik ben niet verbaasd dat jij m snapte Kroesje!
Please elaboratequote:Op woensdag 30 juni 2010 13:16 schreef GameBabe het volgende:
Daar ben ik ook mee de fout in gegaan met een aantal mensen hier
WEES VERDOMME BLIJ MET HET WEER!!! Voordat je het weet valt er weer een blaadje of sneeuwvlokje en rijden er geen treinen meer en zijn alle snelwegen onbegaanbaar!quote:
Ik heb nooit geweten dat mensen zo veel geluid kunnen makenquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:40 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]naja het kan erger
[..]
Je dacht dat disjfa in het echt ook weinig geluid maakte?
Dat doe ik maar even niet, heb me zelden zo geschaamd voor een slechte inschatting... maar heb mijn lesje wel geleerd, geen mensen in hokjes duwen voordat je een uur met ze gesproken hebtquote:
Ik sliep naast hem in een klein kuttentje.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:51 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik heb nooit geweten dat mensen zo veel geluid kunnen makenEn hoe hij doorsliep terwijl ross hem vol zat te meppen
Haha heb erg gelachen die avond
Wanneer was jouw feestje nou spankert, en komen daar nog toffe mensen van hier?
Ik deel je pijn broederquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:56 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ik sliep naast hem in een klein kuttentje.Wat was dat kut zeg
A Leipzigquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:56 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ik sliep naast hem in een klein kuttentje.Wat was dat kut zeg
Helaas... daar gaat de hoop op een potentiele relquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:55 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dat doe ik maar even niet, heb me zelden zo geschaamd voor een slechte inschatting... maar heb mijn lesje wel geleerd, geen mensen in hokjes duwen voordat je een uur met ze gesproken hebt
quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:53 schreef AQuila360 het volgende:
Flodder heeft zijn proeve van bekwaamheid ook niet gehaald.
Hij is onze womanizer iddquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Haha, is het zo erg met Poit? Komt die hier alleen voor de vrouwen ofzo?
Ja dat heeft hij hier toch verteldquote:
Hier passen 2 icoontjes voor:quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja dat heeft hij hier toch verteld![]()
Hij had toen toch dat examen weekje terug
Wat verwachtte je dan, dat ik dacht dat iemand heel tof zou zijn en hem/haar een kneus vond... ik ben niet zo haatdragend hoor.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Helaas... daar gaat de hoop op een potentiele rel
quote:
Gefeliciteerd swa!quote:
Waar kan ik ergens oordelenquote:
Dat geloof ik meteen, maar toch...quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:16 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ok, ik zal jullie ook iets gunnen
O ja en Nick, in het echt ben ik een veel te lief net meisje, maak niet teveel een inschatting op een internetpersoonlijkheid! Daar ben ik ook mee de fout in gegaan met een aantal mensen hier
Gefeliciteerdquote:
QFTquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:03 schreef Tain het volgende:
[..]
Zegt degene die zin heeft om Twilight te kijken
Goed bezigquote:
D'oh,je snapt het ook niet! Jouw compatibility is SUPER, dus jij bent zekersteweten niet gay!quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:34 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
QFT
Your musical compatibility with DeLuna92 is High
dus moet ik me nu ook gaan schamen? Dat doe ik sowieso niet
Welke heb je? of was die voor reparatie weg?quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:34 schreef Sigmund666 het volgende:
YEAH!!!!!
Ik mag mijn netbook eindelijk op gaan halen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(en weer verder aan mijn verhaal schrijven)
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:41 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
D'oh,je snapt het ook niet! Jouw compatibility is SUPER, dus jij bent zekersteweten niet gay!
Bier drinken, meiden versieren en af en toe eens op school verschijnenquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:04 schreef Nebo het volgende:
Danke schön allen. Volgend jaar ga ik officieel op kamers en dan kan ik echt los gaan
Wij hebben net ook ijsje gehad, zelfs 2xquote:
quote:
KIJKquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:10 schreef Sigmund666 het volgende:
En toen had Siggymans een hagelnieuwe Asus netbook
(Omdat ze de oude kwijt zijn geraakt tijdens reparatie)
Oh vreugde!
Jullie hebben beiden van ons al tig keer rood gehad, dus opbokkenquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:10 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb flodder een gele kaart gegeven voor dat topic van hem en hij heeft er spijt van zegt hij!
bok zelf op zeurkousquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jullie hebben beiden van ons al tig keer rood gehad, dus opbokken
Waarom heb ik dat nou nooitquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:14 schreef Sigmund666 het volgende:
Iets groter scherm, nieuwere CPU en Windows 7 starter (maar die flikker ik er in no-time af)
.
Een koude, hoewel als drank een raketje ook prima is, maar die kosten altijd 3 muntjes in hillegomquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:10 schreef Nebo het volgende:
[..]
Een ijskoude of een vies warme?
OW NO HE DI-AANT!
Ik 2 keer de xbox360 (hij kwam kapot terug van reparatiequote:Op woensdag 30 juni 2010 15:20 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit iets hoeven te laten repareren
Wacht de 360 vergeten maar toen heb ik een nieuwe gekocht![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:18 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Een koude, hoewel als drank een raketje ook prima is, maar die kosten altijd 3 muntjes in hillegom
Hoelang doe jij met die dingen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:21 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik 2 keer de xbox360 (hij kwam kapot terug van reparatie), m'n oude Fujitsu Siemens laptop, m'n Nokia N95, en m'n iPod 4G (die oude witte)
Ik nie begrijp nie Nebo, wat bedoelde je dan wel?quote:
Xbox ging na anderhalf jaar kapot, toen dus kapot terug, en nu doet ie het alweer een aantal jaar.quote:
Dat dus...quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:28 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik nie begrijp nie Nebo, wat bedoelde je dan wel?
Lol okequote:Op woensdag 30 juni 2010 15:29 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Xbox ging na anderhalf jaar kapot, toen dus kapot terug, en nu doet ie het alweer een aantal jaar.
Laptop was na een jaar kapot, later nog wel een keer HDD moeten vervangen, maar sindsdien draait ie nu al wel 5jaar, al begint ie wel af te takelen.
N95 na anderhalfjaar een fout in het scherm, doet het nu weer perfect maar ligt ondertussen te verstoffen tot Lowlands
iPod heeft het 2 jaar uitgehouden, toen een nieuwe gekregen en die doet het nu alweer 4 jaar
? Maar dat is toch helemaal geen goed materiaal om raketten mee te maken? Je zou denken dat die ontbranding enzo niet goed is voor de interne consistentie van de raket...quote:
Ik hoor ook dat ze soms ontploffen voordat ze hun doel bereikt hebben.quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:35 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
? Maar dat is toch helemaal geen goed materiaal om raketten mee te maken? Je zou denken dat die ontbranding enzo niet goed is voor de interne consistentie van de raket...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:37 schreef AQuila360 het volgende:
Ik weet dat jullie het haten maar:
..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:36 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ik hoor ook dat ze soms ontploffen voordat ze hun doel bereikt hebben.
Dat klinkt niet als vakantie, maar als werkquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:13 schreef koei het volgende:
Zo, ik heb de laatste inkopen gedaan voor mn kamp! Een multifuctioneel short gehaald, drie liter brandstof en een set met plastic containers in allerlei maten! Straks even een was aanzetten zodat alle kleding die mee moet ook daadwerkelijk mee kan en tijdens het oppassen vanavond de laatste hikes in elkaar zetten. Dan morgenavond en vrijdag mn hele huis opruimen en mn tas inpakken, uitpakken en weer opnieuw inpakken en ik ben er klaar voor!Vakantie
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:14 schreef SpankmasterC het volgende:
Wacht.... Waarom zou je inpakken, uitpakken en dan weer inpakken?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat klinkt niet als vakantie, maar als werk
Dat is mijn vakantiequote:Op woensdag 30 juni 2010 16:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat klinkt niet als vakantie, maar als werk
I knowquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:56 schreef koei het volgende:
Maar jij bent een workaholic Petti, dat is algemeen bekend!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
Hater!quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:23 schreef Edwinuss het volgende:
Goed topic.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:21 schreef Nebo het volgende:
Terug van de tandarts die spoeddienst had. Antibiotica-kuur voor de ene kies en dan moet het goed gaan, en bij de andere kies heeft ie een stukje melkkies dat er al jaren in zat uit mijn tandvlees gepeuterd, waardoor de irritatie daar opgelost is. Incompetente kuttandarts heb ik zeg, blij dat ik daar weg ga
Ik mis de foute opmerkingen van Poit en SD wel een beetje eigenlijk. Is die lange eigenlijk alweer terug in het warme Nederland?quote:
Yeah hij is in NL, maarhij is ook een beetje kapot aan het gaan op zn werk volgens mij...quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:52 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik mis de foute opmerkingen van Poit en SD wel een beetje eigenlijk. Is die lange eigenlijk alweer terug in het warme Nederland?
Ik zit al een dag zonder suiker en ik trek het echt nietquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:49 schreef GameBabe het volgende:
Zo ik heb net nieuwe schoenen gekocht zodat ik morgen een jurkje aankan en niet op hoge hakken hoef te lopen![]()
En ik heb een heerlijk patatje met op, had echt behoefte aan vet
quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:31 schreef koei het volgende:
[..]
brrr, klinkt niet fijn!
Heeft je tandarts nog gereageerd op de vorige afspraak die ze fout hadden opgeschreven? Of was dit een andere?
Met je goed topic opmerkingquote:
Hmm kapot gaan is niet goed...quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:56 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah hij is in NL, maarhij is ook een beetje kapot aan het gaan op zn werk volgens mij...
Geen suiker eten lijkt me persoonlijk niet zo'n succes... Gewoon gezonde dingen eten en zoveel mogelijk in de ochtend, dan snack je ook een stuk minderquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:59 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ik zit al een dag zonder suiker en ik trek het echt niet
Ik probeer gezonder te eten, maar ik geloof dat mijn collega's daar nu even de dupe van zijn.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:59 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ik zit al een dag zonder suiker en ik trek het echt niet
Ik probeer gezonder te eten, maar ik geloof dat mijn collega's daar nu even de dupe van zijn.
Ik kan wel wat missenquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:25 schreef GameBabe het volgende:
Van dit weer val je trouwens wel gigantisch af, irritant is dat![]()
Same. Lekker die poriën laten werken en goed verbranden terwijl je beweegtquote:
Super tof Koeiquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:13 schreef koei het volgende:
Zo, ik heb de laatste inkopen gedaan voor mn kamp! Een multifuctioneel short gehaald, drie liter brandstof en een set met plastic containers in allerlei maten! Straks even een was aanzetten zodat alle kleding die mee moet ook daadwerkelijk mee kan en tijdens het oppassen vanavond de laatste hikes in elkaar zetten. Dan morgenavond en vrijdag mn hele huis opruimen en mn tas inpakken, uitpakken en weer opnieuw inpakken en ik ben er klaar voor!Vakantie
Hoezo okequote:
Omdat het kan! IN NEDERLAND! ON-GEL-OFLIJK!quote:
Soms heb je geluk sigmundquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:53 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Omdat het kan! IN NEDERLAND! ON-GEL-OFLIJK!
[ afbeelding ]
En eigenlijk ook omdat het fucking geinig is een nieuw product terug te krijgen, alleen omdat de backspace-toets op je oude product dood was![]()
Na Je 20 ste moet je ook niet het standje "the bone chrusher"doenquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:16 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb niet geneukt vandaag. Last van mijn rug man. Niet meer normaal.
Helikopteren FTWquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:19 schreef badboynova het volgende:
[..]
Na Je 20 ste moet je ook niet het standje "the bone chrusher"doen
"mmm lekker mmm"quote:
Ik!quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:36 schreef AQuila360 het volgende:
Wie heeft hier wel eens zijn CV op monsterboard/nationale vacturebank en dat soort dingen gepleurd?
Door Detacheringsbureaus zekerquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:41 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik!
Ik werd meerdere malen per dag gebeld, zeker aan te raden.
Welke?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:42 schreef Egamer het volgende:
Ik heb een hele dikke vette Dell laptop besteld.
Is Detacheringsbureaus een luxer woord voor uitzendbureas?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Door Detacheringsbureaus zeker![]()
Ik heb dat vanmiddag even gedaan en nu bellen ze constant idd maar de helft deugt volgens mij niet
Ja, als je door tig headhunters gebeld wilt worden moet je dat doen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:36 schreef AQuila360 het volgende:
Wie heeft hier wel eens zijn CV op monsterboard/nationale vacturebank en dat soort dingen gepleurd?
Pardon ik bedoel meer wervings en selectie bureau'squote:Op woensdag 30 juni 2010 20:44 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Is Detacheringsbureaus een luxer woord voor uitzendbureas?
Maar het antwoord daarop is ja, maar dat maakt niks uit. Werk is werk, via een uitzendbureau of niet.
Kom er nu ook achterquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, als je door tig headhunters gebeld wilt worden moet je dat doen.
Het model Viola Holt?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:42 schreef Egamer het volgende:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:42 schreef Egamer het volgende:
Wat een kutwoord is datquote:
Ik vind hem wel te doen eigenlijkquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:36 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Wat een kutwoord is dat
(Dat is echt zo'n woord dat je niet 10 keer achter elkaar kan herhalen zonder een fout te maken)
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:21 schreef SpankmasterC het volgende:
![]()
![]()
![]()
LENNIIIIIIEEE!!!
ER IS EEN NIEUWE IT CROWD!!!!!!![]()
![]()
![]()
Twintig keer en nog altijd geen foutjequote:Op woensdag 30 juni 2010 21:36 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Wat een kutwoord is dat
(Dat is echt zo'n woord dat je niet 10 keer achter elkaar kan herhalen zonder een fout te maken)
Gelukkigquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:49 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Die heb ik allang gezien natuurlijkSTEAK SAUCE!
Dude, ga es naar Portugal ofzo ipv hier ananas te zeggen!quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:50 schreef Nebo het volgende:
[..]
Twintig keer en nog altijd geen foutje
Audio or it didn't happen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:50 schreef Nebo het volgende:
[..]
Twintig keer en nog altijd geen foutje
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:50 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
GelukkigWas al bang dat je m zou missen!
Ik ben hier eindelijk aan de studie... maar een kopje thee erbij...pff veel te veel gedenk, mis de hbo tijdquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:55 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Tijd voor een biertje, stomme video's converteren duurt teringlang
Ik heb altijd de neiging om cd's op te zetten die ik écht al retegoed ken, dan hoef ik ook niet meer op te lettenquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:08 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik ben hier eindelijk aan de studie... maar een kopje thee erbij...pff veel te veel gedenk, mis de hbo tijd
Edit: Weet nog iemand relaxte achtergrondmuziek voor bij het studeren?
Die Bad Company 2 kloon?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:54 schreef Tain het volgende:
damn wat valt die nieuwe Medal of Honor tegen
jaquote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:50 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dude, ga es naar Portugal ofzo ipv hier ananas te zeggen!
Nice! Cocktails kopen, meisjes dronken voeren, meisjes scoren, london bridge!!!quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:14 schreef Gamer_V het volgende:
GoedenavondIk doe ook even mee aan de inpakvreugde, twee weken Spanje zitten er aan te komen
quote:When an eiffel tower is attempted, but the two guys are too intoxicated to stand up and the trio falls into a heap on the floor.
Mike and Jeff tried to eiffel tower this chick the other night, but their inebreation led to a london bridge.
ik snap 'mquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:31 schreef Gamer_V het volgende:
Ik moest hem opzoeken
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=london+bridge&page=2
Ook:
[..]
quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:00 schreef Nebo het volgende:
[..]
Het was een andere tandarts die nooddienst had voor korte termijn afspraken, gezien ik morgen op vakantie ga. Mijn huidige tandarts kon me op korte termijn niet helpen en hoort me dan door te verwijzen, maar dat deden ze niet, dus ik heb het zelf uit moeten zoeken. Voor een afspraak op lange termijn moest ze eerst met de tandarts overleggen vanwege 'problemen' en ze moest overleggen welke tandarts mij nog wilde helpenDus ik word onterecht uitgemaakt voor leugenaar en heb nu gewoon een hoop gezeik om niks...
Fijn plaatje om mee mijn bed in de duiken, echt heeel liiiieeefquote:
Leg het is uit, ik nietquote:
waarom thee ? , drink dan op zijn minste koffie. blijf je iig wakkerquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:08 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik ben hier eindelijk aan de studie... maar een kopje thee erbij...pff veel te veel gedenk, mis de hbo tijd
Edit: Weet nog iemand relaxte achtergrondmuziek voor bij het studeren?
Omdat je van thee ook wakker blijft en bedoeïenen ook thee drinken.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:07 schreef DJ_ het volgende:
[..]
waarom thee ? , drink dan op zijn minste koffie. blijf je iig wakker
maar thee is kutquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:09 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Omdat je van thee ook wakker blijft en bedoeïenen ook thee drinken.
Boeien. Er zitten wel stoffen in die je redelijk wakker houden en het is best lekker om thee te drinken als het wat warmer isquote:
Haha weer scherpquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:22 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Boeien. Er zitten wel stoffen in die je redelijk wakker houden en het is best lekker om thee te drinken als het wat warmer is
Maar dat thee kut is, komt vast door de associatie tussen het touwtje van het theezakje en de 3 wekelijkse vrouwgebonden periode![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:50 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Fijn plaatje om mee mijn bed in de duiken, echt heeel liiiieeef![]()
[..]
Leg het is uit, ik niet![]()
Slaap lekker mannen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feest! Champagne! Lekkere wijven! Tot vroeg in de ochtend.quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:35 schreef Flodder450 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Awww! Af en toe heb ik wel de neiging om even coodiecoodiecoo ofzo bij je te doen en dan onder je kin te kriebelen!RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:44 schreef koei het volgende:
[..]
Awww! Af en toe heb ik wel de neiging om even coodiecoodiecoo ofzo bij je te doen en dan onder je kin te kriebelen!
Dat gevoel heb ik nou ook zo af en toe.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:44 schreef koei het volgende:
[..]
Awww! Af en toe heb ik wel de neiging om even coodiecoodiecoo ofzo bij je te doen en dan onder je kin te kriebelen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
Lief dagboek,quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:04 schreef Flodder450 het volgende:
Ik zat net ouwe fotoboeken in te kijken
Daar stond nog een ouwe hond vsn ons in (vóór mijn tijd, maar toch)
een berner sennen
Echt een gigantisch beest 0.o
quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:10 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Lief dagboek,
Ik keek in een fotoboek. Dat was best tof!
Kusjes,
Flodder.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:10 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Lief dagboek,
Ik keek in een fotoboek. Dat was best tof!
Kusjes,
Flodder.
Zo wanhopig?quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:44 schreef koei het volgende:
[..]
Dat was precies wat ik dacht, haha...quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:44 schreef koei het volgende:
[..]
Omdat thee de lekkerste drank is die er isquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:07 schreef DJ_ het volgende:
[..]
waarom thee ? , drink dan op zijn minste koffie. blijf je iig wakker
Daarom neem ik altijd water uit de waterkokerquote:Op donderdag 1 juli 2010 07:53 schreef Pheno het volgende:
Als ik warm water voor de thee pak op ons werk proef ik dat smerige druppeltje koffie van de vorige tap nog
Die hebben ze bij ons nietquote:Op donderdag 1 juli 2010 07:57 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Daarom neem ik altijd water uit de waterkoker
Druk leggen op de directiequote:
Mijn Frans is roestig. Spanky!!!!quote:
Have fun nebootjequote:Op donderdag 1 juli 2010 08:05 schreef Nebo het volgende:
Nou peeps, ik ga nu officieel mijn tas inpakken en dan ben ik wegIk spreek u allen over een paar weken weer!
Have Funquote:Op donderdag 1 juli 2010 08:05 schreef Nebo het volgende:
Nou peeps, ik ga nu officieel mijn tas inpakken en dan ben ik wegIk spreek u allen over een paar weken weer!
Have funquote:Op donderdag 1 juli 2010 08:05 schreef Nebo het volgende:
Over sex gesproken, met dit weer is het klote. Nebo fijne vakantie.quote:Op donderdag 1 juli 2010 07:48 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dat was precies wat ik dacht, haha...
Ach ja er komt een dag dat hij weet hoe kapot je gaat van goede seks![]()
[..]
Omdat thee de lekkerste drank is die er is
Waarom? Je moet alleen even douchen achterafquote:Op donderdag 1 juli 2010 08:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Over sex gesproken, met dit weer is het klote. Nebo fijne vakantie.
Hoezo?quote:Op donderdag 1 juli 2010 08:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah, was je daar al. Laat me raden, het "zwaardje" p0wned je? Zorg iig voor anti-death items en blijf nog wat op Gran Pulse levelen om meer HP te krijgen. Komt wel goed.quote:Op donderdag 1 juli 2010 08:31 schreef AQuila360 het volgende:
Pheno ik heb FF13 opgegevenKut eindbaas
![]()
![]()
Ik kan nu toch niet meer terugquote:Op donderdag 1 juli 2010 09:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, was je daar al. Laat me raden, het "zwaardje" p0wned je? Zorg iig voor anti-death items en blijf nog wat op Gran Pulse levelen om meer HP te krijgen. Komt wel goed.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:23 schreef Sigmund666 het volgende:
Echte bazen geven nooit op!
AQ is een faker, een wannabe!
quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:30 schreef Sigmund666 het volgende:
Tergend= een neger die 600 kilometer moet rennen voor 2 flessen drinkwater. DAT is tergend.
Aflevering twee dan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:21 schreef SpankmasterC het volgende:
![]()
![]()
![]()
LENNIIIIIIEEE!!!
ER IS EEN NIEUWE IT CROWD!!!!!!![]()
![]()
![]()
Nee, 1, ik was niet op de hoogte en dus meteen kneiter-enthousiastquote:Op donderdag 1 juli 2010 09:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Aflevering twee dan?
Meteen even downloaden vanavond
Als het de eindbaas is? Je save staat er net voor dus jawel.quote:
Onlons HEIN! (ik kom uit noord-frankrijk, dus dan mag dit, kijk Bienvenue chez les Ch'tis maar) On va donner un "waterkoker" a pauvre petit Pheno, parce-que sinon il va TUER TOUT CES COLLEGUES!!! AAAAAHHH!!!quote:
Man, echt, vanaf de eerste handeling meteen bezweet overal op mn lichaam, en dan moet ik nog een tijd! Ik ga kapot!quote:Op donderdag 1 juli 2010 08:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Copy->paste, new mail, send.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:25 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Onlons HEIN! (ik kom uit noord-frankrijk, dus dan mag dit, kijk Bienvenue chez les Ch'tis maar) On va donner un "waterkoker" a pauvre petit Pheno, parce-que sinon il va TUER TOUT CES COLLEGUES!!! AAAAAHHH!!!
vanavond weer spinning, ik lijk wel gekquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:26 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Man, echt, vanaf de eerste handeling meteen bezweet overal op mn lichaam, en dan moet ik nog een tijd! Ik ga kapot!
quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:26 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Man, echt, vanaf de eerste handeling meteen bezweet overal op mn lichaam, en dan moet ik nog een tijd! Ik ga kapot!
Daarom stop je alle mannen in je kelder, kunnen ze opwarmen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:28 schreef GameBabe het volgende:
Niets mis met vers bezwete mannenlichamen
quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:28 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Haha als ik een keer met de mensen van hier ga meeten die me nog niet kennen dat is iedereen uber teleurgesteld dat ik een saai meisje benquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:29 schreef Solique het volgende:
[..]
Daarom stop je alle mannen in je kelder, kunnen ze opwarmen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
En nu eentje onder de 75 kiloquote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:36 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Haha als ik een keer met de mensen van hier ga meeten die me nog niet kennen dat is iedereen uber teleurgesteld dat ik een saai meisje ben![]()
Ik zal me hier eens gaan gedragen...yeah, rightSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
[..]
Haha als ik een keer met de mensen van hier ga meeten die me nog niet kennen dat is iedereen uber teleurgesteld dat ik een saai meisje ben![]()
Ik zal me hier eens gaan gedragen...Wat gebruik je om mannen in de kelder te krijgen? ?Chloroform, tranquilisers, tasers of een ouderwetse 'in de kelder ligt een mooie vrouw op je te wachten!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Ik gok dat je ergens rond de 1.60 bent, trainend om iets sterker te worden om mannen te kunnen tillen van rond de 50/60 kilo)U heeft de issues, ik heb de tissues.
Ik zal me hier eens gaan gedragen...Dat is het mooie van meetings, mensen zijn in het echt ook compleet anders dan via het internet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op FOK hoef je je echt niet opeens anders te gaan gedragen hoor.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Pfffttt maar wel als jij zelf degene bent die kleddernat is van het zweet!quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:28 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik gebruik helemaal niets, loop gewoon een beetje kontwiegend door het landquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:41 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Wat gebruik je om mannen in de kelder te krijgen? ?Chloroform, tranquilisers, tasers of een ouderwetse 'in de kelder ligt een mooie vrouw op je te wachten!"
(Ik gok dat je ergens rond de 1.60 bent, trainend om iets sterker te worden om mannen te kunnen tillen van rond de 50/60 kilo)
Dan zijn mannen wel erg naïef als ze denken dat er iets bijzonders in een kelder gebeurtquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:45 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik gebruik helemaal niets, loop gewoon een beetje kontwiegend door het land![]()
Vandaag op hakken haal ik de 1.80 welEn ik kan mensen werpen van 80 kilo, wel op techniek natuurlijk. En ik doe de leg press op 140 kilo ongeveer
Hai!quote:
Oh, elke kelder heeft toch wel iets mysterieus.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:46 schreef Sigmund666 het volgende:
Dan zijn mannen wel erg naïef als ze denken dat er iets bijzonders in een kelder gebeurt
Nietus want daar door winnen ze nu al die marathons en shitquote:Op donderdag 1 juli 2010 09:30 schreef Sigmund666 het volgende:
Tergend= een neger die 600 kilometer moet rennen voor 2 flessen drinkwater. DAT is tergend.
Ik kan niet terug hoor alleen maar een stukje wel dus daar kan ik nu wel levellenquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als het de eindbaas is? Je save staat er net voor dus jawel.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:56 schreef Edwinuss het volgende:
Goedemorgen AQ. Wanneer ga jij mij weer toevoegen op xbox live nu we weer vriendjes zijn?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee joh, zweten is lekker... niets lekkerders dan met zijn tweeen een slag in de rondte zwetenquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:43 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Pfffttt maar wel als jij zelf degene bent die kleddernat is van het zweet!
Ik haat zweten.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:00 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Nee joh, zweten is lekker... niets lekkerders dan met zijn tweeen een slag in de rondte zweten
Klinkt wel heel erg heet en spannend.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:00 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Nee joh, zweten is lekker... niets lekkerders dan met zijn tweeen een slag in de rondte zweten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Idd. Krijg je zo'n kleffe, vieze, gore, smerige zweetzak vanquote:
Ooit van een douche gehoord?quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:10 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Idd. Krijg je zo'n kleffe, vieze, gore, smerige zweetzak van
Jep. Maar je kunt niet elk uur onder de douche staan?quote:
Neuk jij elk uur weer?quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:13 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Jep. Maar je kunt niet elk uur onder de douche staan?
quote:
Het is ook altijd hetzelfde met die mannenquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:15 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Thx. Echte bazen, echte zweetzakken!
En dan zo met je kletterende zweetkloten in het gezicht van je vriendin slaan!![]()
Ja oke, maar zodra je uit de douche komt is het weer raakquote:Op donderdag 1 juli 2010 09:04 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Waarom? Je moet alleen even douchen achteraf
Daarom dusquote:
Het is niet echt uit te leggen. Het is een cultuurgebonden iets denk ikquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:19 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Het is ook altijd hetzelfde met die mannen![]()
Vertel mij nou even, wat is er zo tof aan met je unit in iemands gezicht meppen... dat snap ik het misschien ook nog eens
Nice!quote:
Pffff die heb ik al heeeeul lang geleden gezien! Die was gelektquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:21 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee, 1, ik was niet op de hoogte en dus meteen kneiter-enthousiast
Is niks tof aan, maar kleine kinderen willen alles proberenquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:19 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Het is ook altijd hetzelfde met die mannen![]()
Vertel mij nou even, wat is er zo tof aan met je unit in iemands gezicht meppen... dat snap ik het misschien ook nog eens
Correctie: Het zijn van die dingen die je gewoon eens geprobeerd moet hebbenquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Is niks tof aan, maar kleine kinderen willen alles proberen
Ik ook hoorquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:26 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Correctie: Het zijn van die dingen die je gewoon eens geprobeerd moet hebben![]()
(ik zeg nergens dat ik het bij iedere vrouw doe, ik heb het wel eens gedaan)
Volgens mij gebeuren dat soort grappen gewoon als je aan het stoeien bent en is heeft het vooral met gekkigheid te maken en minder met stoerheidquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:37 schreef Rossdale het volgende:
Het is gewoon stoere mannen praat, ze denken dat ze daar andere mannetjes mee imponeren. Vrij zinloos natuurlijk aangezien echte alfamannetjes zich niet inlaten met zulke kinderachtige ongein.
Morguh, ook maar uit coma gekomen.quote:
Het is FRIET!quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:50 schreef badboynova het volgende:
lunch tijd en op het menu staat
- een grote bak pata
- een hamburger speciaal
- 2 broodjes met gebakken ei
en na dit alles gooien we er nog een slush puppy er achter aan.
Ik stuur je ff een PM.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:55 schreef Rossdale het volgende:
Edje HELP!
http://tele2.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=1242&rowstart=80
Mijn decoder blijft dus ook hangen op Loading... Moet ik direct maar een nieuwe aan gaan vragen?
Agh, je weet hoe dat gaat. Borrels van de vereniging worden wel saaier, minder gezellige mensen, de gezellige mensen die eerder naar huis gaanquote:
echte smileykenners weten dat gewoonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |