Nee eigenlijk is het meestal altijd pure verveling.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:48 schreef zarGon het volgende:
Aandacht.
QFTquote:
Hou je er rekening mee dat jij iemand bent zoals die in de OP wordt omschreven?quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:48 schreef Ps2K het volgende:
Sommige mensen verdienen het om op het internet belachelijk gemaakt te worden en maken het er over het algemeen ook zelf naar.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:59 schreef Keep_Walking het volgende:
Okay nog een vraag dan, want de waarom is wel duidelijk en niemand heeft een uitgebreide theorie erover.
Mensen die stoer doen op de internet, zijn ze ook zo stoer in real life? Of zijn het juist de mensen die losers zijn IRL die zo gedragen?
Pas op voor paper cuts...quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:55 schreef Frishe het volgende:
Goeie vraag.
Ik zou graag antwoorden maar moet een fotomodel palen.
Nou het antwoord mag duidelijk zijn, verveling en sommige topics vragen er gewoon om.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hou je er rekening mee dat jij iemand bent zoals die in de OP wordt omschreven?
Kom je wel eens buiten of niet?quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:59 schreef Keep_Walking het volgende:
Okay nog een vraag dan, want de waarom is wel duidelijk en niemand heeft een uitgebreide theorie erover.
Mensen die stoer doen op de internet, zijn ze ook zo stoer in real life? Of zijn het juist de mensen die losers zijn IRL die zo gedragen?
Stoer doen op het internet. Jij hebt het uitgevonden en weten te verbeteren.quote:
Er zijn echt mensen die dat willen hoorquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:54 schreef AdvancedPower het volgende:
Een terecht topic. Ik vind mensen die stoer proberen te doen op internet erg vervelend. Vooral als ze je vertellen dat ze je in elkaar willen slaan of dood willen maken.
Tot je in een samenzwering in meet-vorm terechtkomt en het daadwerkelijk gebeurtquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:54 schreef AdvancedPower het volgende:
Vooral als ze je vertellen dat ze je in elkaar willen slaan of dood willen maken.
Om erover op te scheppen tegenover de kanslozen van de samenleving waarvan er meer op FOK! zijn?quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:44 schreef Hondenfluitje het volgende:
En zo is het denk ik ook met de 'bazen' van FOK!. Als je echt zoveel vrienden zou hebben, echt zo succesvol zou zijn en echt zo stoer zou zijn, waarom zou je dan in godsnaam op FOK! zitten?
Mee eensquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:44 schreef Hondenfluitje het volgende:
Dat dat soort mensen de grootste faalhazen zijn irl wil ik niet zeggen. Maar het is denk ik wel zo dat iemand die 'stoer' is irl zich echt niet druk gaat maken op/om het internet. Als je op YT filmpjes gaat bekijken over bijvoorbeeld rellen dan krijg je altijd weer discussies tussen zogenaamde hooligans die elkaar uitdagen en elkaar kanker toewensen. Een 'echte' hooligan zou zich echt niet druk maken om wat er op YT staat.
De stoerdoenerij op internet is ook allemaal bluf. Al lees je een enkele keer wel eens dat iemand echt wordt opgezocht.
En zo is het denk ik ook met de 'bazen' van FOK!. Als je echt zoveel vrienden zou hebben, echt zo succesvol zou zijn en echt zo stoer zou zijn, waarom zou je dan in godsnaam op FOK! zitten? Daar heb je dan toch helemaal geen tijd voor? De enigste reden die ik kan vinden om een grote naam op internet te willen zijn is dat het irl allemaal niet zo wil vlotten en evengoed aandacht wil/een uitlaatklep nodig heb.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:30 schreef HeatWave het volgende:
Weet je, ik vind het allemaal best dat mensen tegen hun eigen land zijn, maar kom dat na de uitschakeling dan wel even in ons gezicht doen, in de kroeg, 5 min na de wedstrijd ok?.
Is het niet simpelweg een vorm van amusement/vermaak? Ik schop ook wel eens voor de grap tegen HBO aan puur voor de reacties.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:34 schreef Geluk het volgende:
Mensen proberen hun onzekerheid te verhullen door stoere taal uit te slaan.
Hoe groter de mond, hoe onzekerder...
Nee vaak niet.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:34 schreef Geluk het volgende:
Mensen proberen hun onzekerheid te verhullen door stoere taal uit te slaan.
Hoe groter de mond, hoe onzekerder...
Drie jaren later een topic kick?quote:
Topic kick?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:25 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Drie jaren later een topic kick?
Waarom post je in deze topic wanneer het (bijna) drie jaar oud is?quote:
Omdat ik in de google zoekbar intypte iets van: Stoer doen via internet. en toen kwam ik dit tegen. en ik dacht laat ik mijn stem ook maar spreken(typen)quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:33 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Waarom post je in deze topic wanneer het (bijna) drie jaar oud is?
Doe eens niet zo stoer.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:34 schreef Spinosaurus het volgende:
[..]
Omdat ik in de google zoekbar intypte iets van: Stoer doen via internet. en toen kwam ik dit tegen. en ik dacht laat ik mijn stem ook maar spreken(typen)
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:37 schreef Spinosaurus het volgende:
[..]
Not sure if trolling or serious...
Dit ja. Ik kom hier als ramptoerist. Vice versa zullen er hier ook mensen komen die mij als ramp zien. Maar dat is wel zo eerlijk dat ik dat accepteer.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:43 schreef VonHinten het volgende:
Ik ben op fok soms ook harder dan irl, maar dat komt ook omdat op fok echt grotere mongolen + bijbehorende problemen rondlopen dan ik irl ooit zal tegenkomen. Het is ook een beetje aapjes kijken + gepaste reactie geven.
Voetbalzone.... Daar zijn de moderators in het echte leven zulke dikken kneuzen. Zoals deze:quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:04 schreef TommyVercetti het volgende:
Kick of niet, het mag wel weer even gezegd worden![]()
Net zoals al die mensen die op internet dure taal proberen te gebruiken, maar dat dit net even niet lukt. Op wie probeer je dan eigenlijk precies indruk te maken vraag ik me dan af. Zie dat vooral gebeuren op voetbalzone bij de reacties onder de berichten..
En na drie jaar ben je nog steeds hetzelfde stumpertje?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:33 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Waarom post je in deze topic wanneer het (bijna) drie jaar oud is?
Ja, tuurlijk.quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:13 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
En na drie jaar ben je nog steeds hetzelfde stumpertje?
Iddquote:
Al troll je nog zo snel, karma achterhaalt je wel.quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:24 schreef Xaryna het volgende:
Op het internet kun je je beter voordoen dan je bent. Daar begint het vaak mee (denk ik zo) en dat groeit uit tot schromelijk overdrijven. Anders kan het ook voorkomen dat iemand het leuk vindt om een andere rol aan te nemen. Een soort rollenspel/ toneelspelen.
Trollen voor de lol om mensen af te zeiken en boos te krijgen snap ik dan weer niet.
Drie jaar geleden was het veel erger.quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:37 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind het allemaal wel meevallen met de voorbeelden uit de OP, de 30cm, dik inkomen, casanova gebruikers zie ik maar weinig. Tenminste serieus bedoeld dan.
Er wordt wel "stoerder" en harder gereageerd dan dat men (ja, ik ook soms) zou doen tegen iemand die voor je staat, maar goed dat is min of meer logisch denk ik.
Dat klinkt als de gemiddelde POL-SC'er.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:46 schreef Keep_Walking het volgende:
Waarom?
Mensen die beweren dat ze een een pik van 30 centimeter hebben, Twee Ph.D hebben, een naaktmodel is die zo'n 10.000 euro per maand verdient als bijbaantje, dikke e-klasse, enz. Ze krijgen alle vrouwen en hebben een IQ van minimaal 150.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |