Zo lang je hier post en zo lang je zo eet: neen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
En nu ben ik ook al een 'geval', het wordt steeds fraaier.
Maar goed, 't punt is duidelijk! Kunnen we dan nu over tot de orde van de dag? Please?
Je priktquote:
Je hebt het tegen co toch?quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:31 schreef loveli het volgende:
Ben je al weer lang aan het low-carben? (en had je die jurk al gepast of heb ik de foto's gemist?)
Uniek begon ermee!quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:32 schreef P.F het volgende:
Je D klinkt lekker C!
Wehehequote:Op woensdag 30 juni 2010 10:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Yup, maar als jij foto's hebt van je jurk mag dat ook
Nee, sinds koortslip!!! Heb toen opgezocht wat je moest eten en dat was hoog in Lysine, laag in Arginine en dat bleek zo'n beetje low carb te zijn en omdat ik het toch al weer overwoog...........quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:31 schreef loveli het volgende:
Ben je al weer lang aan het low-carben? (en had je die jurk al gepast of heb ik de foto's gemist?)
Was erg blij dat je toen over de koortslip begon, daardoor heb ik er met succes eentje kunnen bestrijden. Ik was de link met te veel zonlicht vergeten tot jij de jouwe meldde.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, sinds koortslip!!! Heb toen opgezocht wat je moest eten en dat was hoog in Lysine, laag in Arginine en dat bleek zo'n beetje low carb te zijn en omdat ik het toch al weer overwoog...........
Ik haat koortslippen. Vooral omdat je dan niet mag zoenen.
En de jurk nog steeds niet gedaan. Moet nu gaan werken, maar als ik er vanavond aan denk........
Succes zo hequote:Op woensdag 30 juni 2010 10:42 schreef P.F het volgende:
Hoofdpijn, volgende tentamen begint bijna, geen zin.
Dan morgen 1. Vrijdag 1 + deadline en nog een klachtenbrief schrijven
Bleghhhh.
Vrijdag vakantie? Dan zoooooooo hard feesten dat ik mijn d er weer uit gooi. Nee grapje![]()
Ik zou vrijdag graag mijn haren krullen en mijn mooiste jurkje evah aandoen want ik heb zoo veel mensen om indruk op te maken. O god
Go PF!quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:42 schreef P.F het volgende:
Hoofdpijn, volgende tentamen begint bijna, geen zin.
Dan morgen 1. Vrijdag 1 + deadline en nog een klachtenbrief schrijven
Bleghhhh.
Vrijdag vakantie? Dan zoooooooo hard feesten dat ik mijn d er weer uit gooi. Nee grapje![]()
Ik zou vrijdag graag mijn haren krullen en mijn mooiste jurkje evah aandoen want ik heb zoo veel mensen om indruk op te maken. O god
WTF! Hoe lang duurt dat tentamen wel niet?quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:49 schreef P.F het volgende:
Heb tot 6 uur tentamen en dan begint het al en de control freak in mij wil natuurlijk helpen. (Lees: alles naar mijn hand zetten)
2 uur? Van 4 tot 6 op vrijdag..quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:51 schreef Ewelina het volgende:
[..]
WTF! Hoe lang duurt dat tentamen wel niet?![]()
Oh, ik dacht dat het zometeen (binnen een uur) zou zijn en dan tot 6...quote:
Had jij nu dat hot kiss apparaatje? En werkt dat ook als de koortslip er al is? Want ik voel het vaak niet opkomen, dan word ik ermee wakker.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Was erg blij dat je toen over de koortslip begon, daardoor heb ik er met succes eentje kunnen bestrijden. Ik was de link met te veel zonlicht vergeten tot jij de jouwe meldde.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)lopen-35-graden.html
Huuuu!!!
O dat is best warm. Misschien moet ik de galerie sluiten die dag, wegens jaarlijkse inventarisatie of zo'n soort reden.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)lopen-35-graden.html
Huuuu!!!
Tropenrooster!quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:41 schreef conleche het volgende:
[..]
O dat is best warm. Misschien moet ik de galerie sluiten die dag, wegens jaarlijkse inventarisatie of zo'n soort reden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |