Zo lang je hier post en zo lang je zo eet: neen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
En nu ben ik ook al een 'geval', het wordt steeds fraaier.
Maar goed, 't punt is duidelijk! Kunnen we dan nu over tot de orde van de dag? Please?
Je priktquote:
Je hebt het tegen co toch?quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:31 schreef loveli het volgende:
Ben je al weer lang aan het low-carben? (en had je die jurk al gepast of heb ik de foto's gemist?)
Uniek begon ermee!quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:32 schreef P.F het volgende:
Je D klinkt lekker C!
Wehehequote:Op woensdag 30 juni 2010 10:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Yup, maar als jij foto's hebt van je jurk mag dat ook
Nee, sinds koortslip!!! Heb toen opgezocht wat je moest eten en dat was hoog in Lysine, laag in Arginine en dat bleek zo'n beetje low carb te zijn en omdat ik het toch al weer overwoog...........quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:31 schreef loveli het volgende:
Ben je al weer lang aan het low-carben? (en had je die jurk al gepast of heb ik de foto's gemist?)
Was erg blij dat je toen over de koortslip begon, daardoor heb ik er met succes eentje kunnen bestrijden. Ik was de link met te veel zonlicht vergeten tot jij de jouwe meldde.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, sinds koortslip!!! Heb toen opgezocht wat je moest eten en dat was hoog in Lysine, laag in Arginine en dat bleek zo'n beetje low carb te zijn en omdat ik het toch al weer overwoog...........
Ik haat koortslippen. Vooral omdat je dan niet mag zoenen.
En de jurk nog steeds niet gedaan. Moet nu gaan werken, maar als ik er vanavond aan denk........
Succes zo hequote:Op woensdag 30 juni 2010 10:42 schreef P.F het volgende:
Hoofdpijn, volgende tentamen begint bijna, geen zin.
Dan morgen 1. Vrijdag 1 + deadline en nog een klachtenbrief schrijven
Bleghhhh.
Vrijdag vakantie? Dan zoooooooo hard feesten dat ik mijn d er weer uit gooi. Nee grapje![]()
Ik zou vrijdag graag mijn haren krullen en mijn mooiste jurkje evah aandoen want ik heb zoo veel mensen om indruk op te maken. O god
Go PF!quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:42 schreef P.F het volgende:
Hoofdpijn, volgende tentamen begint bijna, geen zin.
Dan morgen 1. Vrijdag 1 + deadline en nog een klachtenbrief schrijven
Bleghhhh.
Vrijdag vakantie? Dan zoooooooo hard feesten dat ik mijn d er weer uit gooi. Nee grapje![]()
Ik zou vrijdag graag mijn haren krullen en mijn mooiste jurkje evah aandoen want ik heb zoo veel mensen om indruk op te maken. O god
WTF! Hoe lang duurt dat tentamen wel niet?quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:49 schreef P.F het volgende:
Heb tot 6 uur tentamen en dan begint het al en de control freak in mij wil natuurlijk helpen. (Lees: alles naar mijn hand zetten)
2 uur? Van 4 tot 6 op vrijdag..quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:51 schreef Ewelina het volgende:
[..]
WTF! Hoe lang duurt dat tentamen wel niet?![]()
Oh, ik dacht dat het zometeen (binnen een uur) zou zijn en dan tot 6...quote:
Had jij nu dat hot kiss apparaatje? En werkt dat ook als de koortslip er al is? Want ik voel het vaak niet opkomen, dan word ik ermee wakker.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Was erg blij dat je toen over de koortslip begon, daardoor heb ik er met succes eentje kunnen bestrijden. Ik was de link met te veel zonlicht vergeten tot jij de jouwe meldde.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)lopen-35-graden.html
Huuuu!!!
O dat is best warm. Misschien moet ik de galerie sluiten die dag, wegens jaarlijkse inventarisatie of zo'n soort reden.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)lopen-35-graden.html
Huuuu!!!
Tropenrooster!quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:41 schreef conleche het volgende:
[..]
O dat is best warm. Misschien moet ik de galerie sluiten die dag, wegens jaarlijkse inventarisatie of zo'n soort reden.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb een nieuwe held.. Ik ben een boek van de UB kwijtgeraakt (of nou ja, ik weet vrijwel zeker dat ik 'm heb ingeleverd, maar de UB zegt dat ze 'm niet hebben) en ik moest voor een vervangend exemplaar zorgen anders kreeg ik een boete van 70 euro. Maar ik heb contact opgenomen met de auteur, en die stuurt me kosteloos een nieuw exemplaar toe!
.
Je bent echt van streek hè?quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:23 schreef conleche het volgende:
-edit-
Ik heb de HotKiss en ben er zooooo blij mee! Hij werkt het beste als je het net voelt aankomen. Dat had ik dus toen jij het erover had, meteen gepakt en gefried. Als 'ie er echt zit helpt het nog steeds, hij wordt minder groot dan wanneer je niets doet.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Had jij nu dat hot kiss apparaatje? En werkt dat ook als de koortslip er al is? Want ik voel het vaak niet opkomen, dan wordt ik ermee wakker.![]()
Hij is nu al bijna genezen en gelukkig heb ik ook maar een klein plekje op mijn lip en niet daarbuiten.
Wat nu wel vervelend is; als ik lach gaat het korstje open en dan bloedt het. Dus hou de Toon Hermans in jullie binnen, zodat ik niet hoef te lachen. Dank !!
quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:00 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb nog nooit een echte koortslip gehadwel eens een prikkelig gevoel (ik ken het gevoel wel) en dan een heel klein bultje, maar nog nooit een blaasje.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Je bent echt van streek hè?
Ik heb er ook best heel lang geen gehad, door het slikken van L-Lysine denk ik. Maar vorige week was mijn weerstand echt extreem laag door het gevecht tegen de hooikoorts. (Ik voelde me ook zo belachelijk moe toen) en dat icm een ongezond eetpatroon, (veel suiker de laatste tijd,) toen zag die son of a bitch weer kans.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik heb de HotKiss en ben er zooooo blij mee! Hij werkt het beste als je het net voelt aankomen. Dat had ik dus toen jij het erover had, meteen gepakt en gefried. Als 'ie er echt zit helpt het nog steeds, hij wordt minder groot dan wanneer je niets doet.
Vaak krijg ik eerst geirriteerde ogen voor ik een koortslip krijg, dat is ook een aanwijzing. Wat ik wel heb gemerkt, als ik 'em niet fanatiek bestrijd, dan piept 'ie erlangs. Dus niet op de plek die ik heb behandeld, maar een beetje erom heen. Dus als ik verdenkingen heb, dan pak ik 'em meteen en herhaal dat een paar keer.
Ben ik te laat of kan ik 'em niet vinden, dan gaat er compeed overheen. Daardoor krijg ik veel minder littekenweefsel na afloop. Ik kan ook voorspellen waar 'ie ongeveer komt, het is ooit in een mondhoek begonnen en elke keer kruipt het een stukje verder. Het stukje lip wat aan de beurt is geweest is minder rood dankzij die krengen.
Verder helpt dagelijks voldoende zink ook om je afweer op peil te houden. Mijn regime als ik er 1 heb of risico loop: L-lysine, extra zink, vitamine C. Ik ben aan de winnende hand.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:03 schreef Ewelina het volgende:
OMG. Dacht ik dat ik ervan af was in Nederland, krijgen we ook dat soort temperaturen hier
En: http://www.nu.nl/lifestyl(...)0-euro-schoenen.html
Ik haal het gemiddelde aardig omhoog![]()
Ik wel hoor, zo heb ik m'n eerste Jourdans nog, gekocht in de uitverkoop voor 35 gulden. En ik draag ze ook nog steeds als ik erg netjes en toch licht frivool geschoeid wil gaanquote:Dames bewaren niet jarenlang al het gekochte schoeisel, meestal heeft een vrouw 19 paar schoenen in de kast liggen
Hoeft niet hoor, ik laat hem ook staan. Ik blame gewoon de warmte!!quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:08 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik zal mijn post even editten voordat Vik 'm ziet.
Mooi zijn die!!quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:11 schreef loveli het volgende:
[..]
[..]
Ik wel hoor, zo heb ik m'n eerste Jourdans nog, gekocht in de uitverkoop voor 35 gulden. En ik draag ze ook nog steeds als ik erg netjes en toch licht frivool geschoeid wil gaan![]()
O, en schoenen zijn slank-verantwoord. Toen ik m'n Lagerfelds kocht had ik 6 weken geen geld meer om te eten.
Any excuse om ze weer eens te posten...
[ afbeelding ]
Ach, het maakt Vik nieuwsgierig, da's ook weer leuk.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, ik laat hem ook staan. Ik blame gewoon de warmte!!
Je hebt me overtuigd.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:14 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ach, het maakt Vik nieuwsgierig, da's ook weer leuk.
Hmmmm, hoeveel te kort? Dit lijkt me geen vraag die ik zonder pics kan beantwoorden.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:20 schreef loveli het volgende:
O, kledingvraag, een te kort jurkje, kan dat? Vroeger droeg ik 'm probleemloos, maar hij lijkt korter dan 15 jaar geleden (of ik ben ouder).
Geen pics vandaag.
Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:14 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ach, het maakt Vik nieuwsgierig, da's ook weer leuk.
Woah, kan welquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:20 schreef loveli het volgende:
O, kledingvraag, een te kort jurkje, kan dat? Vroeger droeg ik 'm probleemloos, maar hij lijkt korter dan 15 jaar geleden (of ik ben ouder).
Geen pics vandaag.
je kan het er toch gewoon achteraan doen? met betaalde baan erbij of met stage? kirjg je ws. nog allerlei vrijstellingen ook.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:29 schreef Viking84 het volgende:
Jurkje gaat niet door, want ik zie dat de dame op de foto er een shirtje onder draagt en zonder shirtje heb je wel een heeeeeeel diep decolleté.
En stiekem ben ik blij, want nu hoef ik geen geld uit te geven.
Lijstje:
O: yoghurt met frambozen
T: bananengebakje(er waren gebakjes over van de jarige collega van gisteren en ik ging met zijn mentorklas gebak eten
)
L: twee boterhammen met aardbei, één beschuit met aardbei.
T: iets van fruit, kersen ofzo
D: couscous
En nu baal ik trouwens weer een beetje dat ik niet tóch gewacht heb tot februari zodat ik voor mijn eerstegraads bevoegdheid kon gaan aan de uni (al weet ik niet of de RUG mij wel had willen/kunnen begeleiden in het VSO), want nu zie ik vacatures op geschikte scholen, maar ben ik dus niet voldoende bevoegdheid. Ik moet echt zorgen dat ik ergens aan de bak kom als tweedegraads en dat ik dan ook ervaring kan opdoen in de bovenbouw en zo mijn eerstegraads bevoegdheid kan halen.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Ik heb m'n oma al een tijdje niet gezien! Daar ga ik dus zaterdag dan maar even langs om te eten, goed plan! Overigens kunnen de Groningers mij zaterdagochtend aanmoedigen in het Noorderplantsoen waar ik een rondje ga hardlopenquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:29 schreef shinydiscoball het volgende:
Neen jij bent vast heel slank geworden? Heeft je oma geen commentaar?
Misschien deze?quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:33 schreef shinydiscoball het volgende:
Is er hier trouwens iemand die het boek MeMo handboek voor Geschiedenis vwo derde druk in zijn of haar bezit heeft?scheelt mij weer 70 euro.
Eh nou eerlijk gezegd schiet zowel goed eten als sporten er een beetje in omdat ik veel op pad ben enzo, maar omdat ik bij dat andere baantje alleen maar sta of loop zijn er hier en daar wel wat centimeters vanaf. Maar eerlijk gezegd ben ik er de laatste tijd niet meer zo mee bezig..quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:33 schreef neen het volgende:
[..]
Ik heb m'n oma al een tijdje niet gezien! Daar ga ik dus zaterdag dan maar even langs om te eten, goed plan! Overigens kunnen de Groningers mij zaterdagochtend aanmoedigen in het Noorderplantsoen waar ik een rondje ga hardlopen
En sinds het WK heb ik dus weinig (geen) tijd om te lopen en wel tijd om veel te eten en te drinken
Hoe is het bij jou nu dan? Ben je nog wel gaan sporten op je
werk zoals eerst het plan was of niet
Dat is juist het fijnstequote:Op woensdag 30 juni 2010 12:37 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Eh nou eerlijk gezegd schiet zowel goed eten als sporten er een beetje in omdat ik veel op pad ben enzo, maar omdat ik bij dat andere baantje alleen maar sta of loop zijn er hier en daar wel wat centimeters vanaf. Maar eerlijk gezegd ben ik er de laatste tijd niet meer zo mee bezig..
De donkerste. Op hoop van zegen dat ik niet hoef te bukken (en dat er geen windvlagen zijnquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:39 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik vind het jurkje kunnen loveli maar inderdaad wat Co zegt! Of met slippertjes ofzo?
Op welke schoen kun je trouwens beter lopen?
Ik ook.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:51 schreef P.F het volgende:
Li ik vind het jurkje te kort.
brownies! Of deze, die zijn ook lekker! http://www.bakingandbooks(...)s-chocolate-cookies/quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ideetjes gezocht! Ik wil morgen trakteren op m'n werk, omdat ik afgestudeerd ben. Ik heb géén zin om een taart met fondant/marsepein te maken (ik heb al een opdracht staan voor vrijdag, en één per week vind ik genoeg). Ik zit zelf te denken aan koekjes bakken, maar dan wel lekkere koekjes. Suggesties?
Kan ook. Maar dan wel cupcakes die geen frosting behoeven want dat krijg ik ze weer niet mee op de fiets.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:56 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Balen PF.![]()
DaD, how 'bout cupcakes?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:07 schreef P.F het volgende:
Vorige week sowieso 2 verneukt, deze week 1, ik kan net zo goed nu stoppen
Pfff
Hiquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:57 schreef AKnynke het volgende:
[..]
brownies! Of deze, die zijn ook lekker! http://www.bakingandbooks(...)s-chocolate-cookies/
Ik kan het zelf wel goed inschatten..quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je hebt nog geen resultaten terug!Gewoon afwachten!
(hoor wie 't zegt)
ik heb deze laatst gemaakt, peanut butter cookies. echt ontzettend lekker en snel klaar. had er chocolate chips door gedaan, maar pinda's erdoor is denk ik ook lekker. het bicarbonaat en bakpoeder kun je als je dat niet hebt denk ik vervangen met gewoon iets meer bakpoeder.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ideetjes gezocht! Ik wil morgen trakteren op m'n werk, omdat ik afgestudeerd ben. Ik heb géén zin om een taart met fondant/marsepein te maken (ik heb al een opdracht staan voor vrijdag, en één per week vind ik genoeg). Ik zit zelf te denken aan koekjes bakken, maar dan wel lekkere koekjes. Suggesties?
PF, in Amsterdam is er zoveel werk! Loop gewoon een random UZB binnen en hoppaquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:45 schreef P.F het volgende:
Ik ben ook heeeel dringend op zoek naar werk.
Hoe werkt dat met UZB? Zit je er dan lange tijd aan vast?quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:01 schreef Perruche het volgende:
[..]
PF, in Amsterdam is er zoveel werk! Loop gewoon een random UZB binnen en hoppa
Een tijdje terug postte VMWtje voor mij dit lijstje met low carb avond-eet ideetjes!quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:56 schreef VulcanJ het volgende:
*prik* *prik*
Ik zit er al maanden tegenaan te hikken maar nu wil ik het toch echt gaan proberen: low carben, samen met broer-lief.
Ik lees al trouw 2 jaar(? zoiets geloof ik, vanaf #300 of zo) mee maar ik heb nooit iets opgeschreven dus klok, klepel, en wat dies meer zij.
Nu hoef ik niet een kant en klaar ontbijt/lunch/diner-lijstje voor 2 weken(zoiets leek me wel geschikt) maar volgens mij ga ik dingen missen als ik deze vraag niet eerst hier neergelegd heb.
Low carb: zeer weinig tot geen koolhydraten. Nederland is gezegend met redelijk gespecificeerde voedingswaarden op de producten dus op zich zou je er wel uit moeten komen.
Wat mag je dus wel:
Vlees: opletten op vleeswaren met zetmeel e.d., dus: kipfilet, kalkoenfilet, filet americain, rundervleeswaren ) eieren, vis(alle?)
Groenten: eat your heart out!
Zuivel: yoghurt, kaas? nog specifieke? Ik hou eigenlijk alleen maar van jong / jong-belegen
We hebben laatst koolhydraat vrije mayonaise gehaald, die was nog lekker ook!
volgens mij fladderen er zo nog tips uit allerhande mouwen. Wie helpt?
![]()
![]()
sjenk joe
quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:55 schreef sigme het volgende:
Nou, ik heb de voorruit van de auto stukgeslagen door de achterdeur dicht te slaan.
Ik had wat balkjes ingeladen.
Zeventig euro naar de Filistijnen.
Issie al vervangen? Als het een ruit is die in rubbers zit (dus niet verlijmd) kun je met een hoop zwoegwerk 'em redelijk eenvoudig zelf vervangen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:55 schreef sigme het volgende:
Nou, ik heb de voorruit van de auto stukgeslagen door de achterdeur dicht te slaan.
Ik had wat balkjes ingeladen.
Zeventig euro naar de Filistijnen.
Nee. Maar zij ook niet aan jou. Ze kunnen je dus ieder moment van een opdracht afhalen als het niet lekker gaat. Maar het is wel makkelijk verdienen! Ik vind zelf UniJobs, op het koningsplein volgens mij, vaak leuke dingen hebben. Of als je iets in je studierichting zoekt, Exact personeelsdiensten. Unique is ook goed.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:03 schreef P.F het volgende:
[..]
Hoe werkt dat met UZB? Zit je er dan lange tijd aan vast?
Te laatquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:55 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik hou er zelf niet zo van, maar misschien kun je er een legging onder doen?
Maar zitten er nog wel genoeg punten in het verschiet om over te gaan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:07 schreef P.F het volgende:
@ Maria dit was al de herkansing. Dit zijn allemaal herkansingen dus ik moet alles halen.
Co is de low-carb-queen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:56 schreef VulcanJ het volgende:
*prik* *prik*
[..]
low carben
[..]
volgens mij fladderen er zo nog tips uit allerhande mouwen. Wie helpt?
![]()
![]()
sjenk joe
Doe jij iets met watermanagement?quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:27 schreef Perruche het volgende:
Over een kwartier ga ik naar een conferentie over watermanagement in het midden-oosten (netwerken jwtz). Wat moet ik aan? M'n nette broek pas ik niet meer (). Andere nette broek, pumps en een net shirtje? Heb wel een zwart jurkje maar heb het gevoel dat dat misschien overdone is...
Liever overdone dan underdressed.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:27 schreef Perruche het volgende:
Over een kwartier ga ik naar een conferentie over watermanagement in het midden-oosten (netwerken jwtz). Wat moet ik aan? M'n nette broek pas ik niet meer (). Andere nette broek, pumps en een net shirtje? Heb wel een zwart jurkje maar heb het gevoel dat dat misschien overdone is...
ik doe nog helemaal niets, maar ik zou het niet erg vinden om onze Wim Lex achterna te gaan. Ik heb bedrijfskunde gedaan maar ik vin het vaak een hoop bollox (onzin) en wil graag werken in een omgeving waarvan ik het gevoel heb dat het ertoe doet. En water is het nieuwe zwarte goud je weet!quote:
Ik weet het, ik wil ook die kant op stiekem.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:31 schreef Perruche het volgende:
[..]
ik doe nog helemaal niets, maar ik zou het niet erg vinden om onze Wim Lex achterna te gaan. Ik heb bedrijfskunde gedaan maar ik vin het vaak een hoop bollox (onzin) en wil graag werken in een omgeving waarvan ik het gevoel heb dat het ertoe doet. En water is het nieuwe zwarte goud je weet!
Lucky you then, toen ik nog 3x per week intensief danste + dagelijks hardliep kwamen die van mij nog niet eens in de buurt van die van jouquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:26 schreef loveli het volgende:
Jurkje is niet gekrompen, maar schuin van draad en ik heb voor deze net te brede schouders. En niet gestreken, natuurlijk. Benen zijn niet afgetraind, maar altijd zo geweest, ik sport niet, ik werk
Dan issie te kortquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:40 schreef P.F het volgende:
Vet irritant ,heb een jurkje aan dat steeds opkruipt..
neequote:Op woensdag 30 juni 2010 14:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Dan issie te kort![]()
Gut, ik ben hyper denk ik, valt het op?
Anders doe je de vis apart, er komt toch aardig wat vocht uit groente.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:47 schreef Goodbye het volgende:
Weet iemand of je goed kunt roerbakken met schelvisfilet?
ik zou denken dat het uit elkaar valt, maar ze wokken ook met tongfilet en daarvan zou ik dat ook denken, dus aan mijn intuitie heb je niks!quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:47 schreef Goodbye het volgende:
Ja hoor tuurlijk.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:47 schreef Goodbye het volgende:
Arme Perruche, soms heb je van die dagen...quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:47 schreef Perruche het volgende:
En ik ben ook ongesteld, m'n haar zit kut en ik ben moe. En er zit een scheur in mn panty. En vanmorgen had ik nog zo'n goed humeur!!!
Thanksquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:53 schreef ValerieLove het volgende:
[..]
Arme Perruche, soms heb je van die dagen...Hopelijk voel je je snel weer happy
Ja...quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Sarabi, ook al tentamengedoe, baah!
Cul-leek: hoe stoom je dat dan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:52 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja hoor tuurlijk.
Zelf vind ik gestoomde schelvis heeriljk, het heeft zo'n mooie stevige witte structuur, paar minuten stomen, zout/peper beetje limoensap en klaar, niks meer aan doen.
Lekker met gebakken aardappelen en gekookte/geglaceerde wortelen
Werk met leuke collega's, sta voor alles open maar liever buiten dan binnen, tenzij 's ochtends. Liever niet werk waar je lichamelijk zo moe word dat je daarna liever wil Slapen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:08 schreef shinydiscoball het volgende:
Wat voor werk zoek je PF?
Ah, oké, voor een volgende keer dan!quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Zelf heb ik zo'n [ afbeelding ]
Dat in een pannetje met een laagje water, vis in mandje, koken
Bij de action voor een euro ofzo.
Verkeerstellerquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:40 schreef P.F het volgende:
[..]
Werk met leuke collega's, sta voor alles open maar liever buiten dan binnen, tenzij 's ochtends. Liever niet werk waar je lichamelijk zo moe word dat je daarna liever wil Slapen.
Handigquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Zelf heb ik zo'n [ afbeelding ]
Dat in een pannetje met een laagje water, vis in mandje, koken
Bij de action voor een euro ofzo.
QFT en historie. Zoveel post ik niet dus ik kan m makkelijk terug vinden. Of ik moet ze gewoon ergens opslaan natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:41 schreef conleche het volgende:
Wel:
Vlees en vis. Ongepaneerd uiteraard. Kijk uit met worst though en hamburger en dat soort bewerkt vlees.
Vleeswaren: kijk uit met de worstvarianten, daar zit vaak zetmeel in. In de meeste voorverpakte vleeswaren (ham en zo)zit ook wat dextrose, maar daar hou ik geen rekening mee, da's te verwaarlozen. Maar als je dat ook niet wilt, dan zit je met rosbief wel aardig goed geloof ik.
Kaas. Alle soorten. Zit wel iets van KH in, maar niet veel.
Zuivel: als ik het streng doe dan alleen de soorten van 4 gram KH per 100 en minder en dat is eigenlijk alleen slagroom, creme fraiche en volle kwark. Nu doe ik het niet heel streng en neem ik ook gewoon yoghurt en melk. Maar niet heel veel.
Groenten: alles maar geen witte/bruine bonen en andere zetmeelhoudende groenten.
eieren onbeperkt
Noten: heel beperkt.
Fruit: beperkt. aardbeien, framboos met mate
Wat je imo het best kan doen, eerst 2 weken vrij streng, je zal dan behoorlijk snel afvallen ook, maar dat is voornamelijk vocht. Een strenge dag ziet er ongeveer zo uit:
O: iets met eieren, gekookt, gebakken, gepocheerd maakt niet uit. Erbij wat ham of andere vleeswaar of (koude) kip of blokjes kaas of een combi daarvan. Maakt niet echt uit hoeveel. Tot je geen trek meer hebt.
L: Salade van : groene sla en daarbij: vis vlees kaas of een combi daarvan, of gebakken spekjes ook lekker.
D: (gegrild) vlees dan wel vis met een groene groente en of sla. (Daarbij mag eventueel: kruidenboter, mayo of een saus op basis van room. Dit zou ik niet elke dag doen though, maar het mag wel qua KH-gehalte)
Verder tussendoor: stukjes vlees, kaas, een eitje, een paar macadamianoten. Als je trek hebt en zo niet dan niet. Er zit geen limiet in hoeveel je mag eten, als je maar zo weinig mogelijk KH's eet.
Na 2 weken ga je dan langzaam iets meer KH's toevoegen. Groenten met een wat hoger KH gehalte, een volkoren cracker, wat fruit als aardbeien of frambozen. Wat yoghurt. Glas wijn. Dan val je als het goed is nog steeds af.
Als je dan bent afgevallen wat je in gedachten had, dan moet je de balans zien te vinden. In de praktijk kan je dan alle gezonde, langzame volkoren KH's dan makkelijk eten zonder aan te komen, maar als je weer vervalt in je oude eetpatroon van zoete meuk, dan kom je weer aan.
Er zijn echt talloze koolhydratentellers te vinden op internet, dus in geval van twijfel, zoek het op. Of vraag het hier, dat kan ook.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:49 schreef VulcanJ het volgende:Ik heb een document: "recepten en aanraders Fok", hendig! Heel veel zoet en gebak, maar hey, ik maak het zelden, gelukkigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.QFT en historie. Zoveel post ik niet dus ik kan m makkelijk terug vinden. Of ik moet ze gewoon ergens opslaan natuurlijkLamme tak die ik ben
Thx!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:
Ahww....quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:47 schreef Perruche het volgende:
En ik ben ook ongesteld, m'n haar zit kut en ik ben moe. En er zit een scheur in mn panty. En vanmorgen had ik nog zo'n goed humeur!!!
quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja...
Maar lees nu een berichtje van een collega van mij dat haar pasgeboren baby doodziek is
Zo zielig en dat maakt studiegedoe opeens een stuk onbelangrijker
quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mn darmen doen de lambada!Including human beat-box
![]()
"Plup-frump-tadupdup-plop"
dat zijn twee tortillas gebakken met spul ertussen! Iig kaas, en verder kan het van alles zijn! Ik vind ze ook erg lekker met kaas, chorizo en ui, maar das niet zo slankigquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:11 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]Jij weet ook de vervelendste dingen grappig te maken.
Wat zijn quesadillas?
Alleen kaas vind ik saaiquote:A quesadilla (Spanish pronunciation: [kesaˈðiʎa], usually anglicized as /ˌkeɪsəˈdiː.ə/) is a Mexican food made primarily of cheese inside a folded corn or wheat tortilla and cooked until the cheese melts. Occasionally a second ingredient is added with the cheese to add variety to the dish. The word comes from Spanish, and literally means "cheese in tortilla".
Dat noem ik nog eens de daad bij het woord voegen!quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:35 schreef LadyBlack het volgende:
Oehhhhhh quesadillas!!!! Daar zou ik er best eentje van lusten nu.....
Misschien maak ik er ook wel even een, dan neem ik zo bij de IKEA alleen een salade ofzo. Vriendje en ik gaan voor de zoektocht-naar-de-kledingkast deel IIEn dan doen we natuurlijk makkelijk, inclusief eten daar!
Lijst van de rest van de dag:
O: appel-yoghurt-melk-honing shake, boterham met kaas & gekookt eitje
L: 2 boterhammen, vega-ham en jam
T: 2 stroopwafels
T: quesadilla met kaas en koriander
D: iets groente-achtigs van IKEA dus
mehehe ik heb hier weleens dat linkje gepost van de versie van dat liedje dat we met koor hebben opgenomen in de strijd om het glazen huis? het was hilarisch...quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Koesje op je buik, Uniekje!![]()
[..]
dat zijn twee tortillas gebakken met spul ertussen! Iig kaas, en verder kan het van alles zijn! Ik vind ze ook erg lekker met kaas, chorizo en ui, maar das niet zo slankigDus ik heb ze vanavond met courgette, paprika, ui, champignons, knoflook, en natuurlijk kaas
Wikipedia zegt het weer beter dan ik![]()
[..]
Alleen kaas vind ik saai![]()
En als ik toch bezig ben met editten:
Blijheidsliedje![]()
Professor in de Romantische literatuurquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat noem ik nog eens de daad bij het woord voegen!
Overigens had ik net lol omdat één van de docenten van het Engels departement vrij vertaald Jan Walvis heet
Goeie tips moet je altijd ter harte nemen! Hij was heerlijkquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat noem ik nog eens de daad bij het woord voegen!
Je mag door voor de wasmachine!quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Professor in de Romantische literatuur.
Ga even lekker eten, even hoofd leeg enzo en dan er weer tegenaan. Met frisse tegenzin. Nog 2 daagjes, 2 tentamens. Je kan het gewoon, het is nog niet de ochtend van tevoren dus het kan nogquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:24 schreef P.F het volgende:
Ik ben te laat begonnen, dit gaat niet lukken en die van overmorgen ook niet
waarom ben ik zo?
Als je nog veel moet doen, zou ik even wachten met die vakantiequote:Op woensdag 30 juni 2010 18:41 schreef P.F het volgende:
Het zijn 2 oefenen oefenen oefenen vakken toch wel. Pfffffff
Zijn best moeilijk en dan snap ik zo veel niet pfff
Of ik heb nu al vakantie of vrijdag om 6 uur. Lastig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En heb je een GR nodig? Alles erin zetten dan
het lijkt niet wat het is
Helemaal eens! Vooral met de frisse tegenzinquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:37 schreef neen het volgende:
[..]
Ga even lekker eten, even hoofd leeg enzo en dan er weer tegenaan. Met frisse tegenzin. Nog 2 daagjes, 2 tentamens. Je kan het gewoon, het is nog niet de ochtend van tevoren dus het kan nog![]()
![]()
Komop he! Laatst loodjes!
Ik ga mijzelf ook motiveren!
Tenzij je hond gescheten heeft op een wandelpad. En ik in badpak, dus niet veel poepzakjes bij me. Met geïmproviseerd poepschepje (stuk pvc-buis + takken) geprobeerd kleddige hondenpoep uit kleveig gras te scheppen. Flats. Schijt aan. Schijt aan mij.quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:07 schreef loveli het volgende:
Mo, mening van een ander is poep. Het bestaat, niet in roeren.
Ik vroeg net uitleg aan het vriendje, hij moest net weer weg, leek net alsof ik niets snapte dus tranendal en ik ben maar even gaan winkelen tot ik weer normaal was (10 minuten, hele mooie heels gevondenquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Helemaal eens! Vooral met de frisse tegenzin![]()
Zie het als deadlines, en ook al zeggen docenten e.d. vaak iets anders, ik weet uit de praktijk dat last minute leren wél kan werken![]()
En PF, als je het niet snapt misschien een studiegenootje bellen? Of je vriendje?
Kom op PF, en neenmans ook!
Deze 3 weken heb ik al het moeilijke over gehouden wat ik al die tijd voor mij uit heb geschoven omdat ik eerst de makkelijke etc. Ging halen. Maar nu heb ik dus alle moeilijke in 1x en kan ik het niet opeens wel. Maar dat bedacht ik mij net pas.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en keuzes maken inderdaad!![]()
Ik denk dan altijd: wat lijkt me relevant? En de rest doe ik óf niet, óf blader ik op het laatste moment vluchtig doorEr zijn maar zoveel uur in een dag!
Laureline zou zo een boek kunnen schrijven over De avonturen van sigme en Hond, denk ikquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Tenzij je hond gescheten heeft op een wandelpad. En ik in badpak, dus niet veel poepzakjes bij me. Met geïmproviseerd poepschepje (stuk pvc-buis + takken) geprobeerd kleddige hondenpoep uit kleveig gras te scheppen. Flats. Schijt aan. Schijt aan mij.
Werkelijk, het hebben van een hond is w a l g e l i j k.
Toch is het wel een lief hondje en durfde hij vandaag al met vier pootjes te water.
Kinderkots opruimen (kinderen kotsen altijd over je heen) en volgescheten rompertjes+bijbehorend kind schoonschrapen is ook best walgelijk.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:59 schreef Phaidra het volgende:
Whehehe Sigme, dat klinkt zooo bekend...hondenpoep opruimen staat bij mij hoog op de lijst van vieste dingen ooit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Hmm.. Ja ik geloof dat niemand mij echt als boekhouder ziet, incl ikzelf. Maar ik doe bedrijfseconomie he, geen boekhouden...quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:47 schreef conleche het volgende:
Pief, moet jij niet eens bedenken wat voor beroep jij later wil gaan uitoefenen? Ik zie jou niet als boekhouder. Waarom ga je niet iets doen wat aansluit bij wat je leuk vindt? Of ben ik nu aan het vloeken in de kerk?
Dat je dat makkelijk en leuk vindt zegt wel wat hoor!quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:59 schreef P.F het volgende:
Ja omdat dat makkelijk is en je hebt direct resultaat en het is leuk. Ik denk dat als ik dagelijkst 20 stukjes zou moeten schrijven de lol er snel af zou zijn!!
Zeer herkenbaar. Pas op hoor, voor je het weet ben je ook ambtenaar.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:54 schreef P.F het volgende:
[..]
Hmm.. Ja ik geloof dat niemand mij echt als boekhouder ziet, incl ikzelf. Maar ik doe bedrijfseconomie he, geen boekhouden...
Het stomme is: ik WEET gewoon niet wat ik leuk vind.. Ik worstel er al jaren mee!
Herkenbaarquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:07 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Zeer herkenbaar. Pas op hoor, voor je het weet ben je ook ambtenaar.![]()
Ik weet ook wel wat ik leuk vind inmiddels (al vind ik op 't moment alles leuk wat niet is wat ik nu doe, zeg maar), maar ik weet niet of ik (nog) een echte overstap moet maken. Was al zo oud toen ik met eerste studie klaar was.
Huh?Ben je straks dan geen eerstegraads docent? Je hebt toch je bul Nederlands?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:06 schreef Viking84 het volgende:
Ik weet ook pas sinds een half jaar wat ik leuk vind: lesgeven.
Schrijfopdrachten nakijken is dan weer minder leuk. Sjonge jonge, wat is dát moeilijk zeg! Godzijdank heb ik geen 30 leerlingen, want dan zou ik blíjven twijfelen. Maar het verrotte is dat het ook niet mogelijk is om een schrijfopdracht echt objectief te beoordelen. Er treden allemaal beoordelingseffecten op (je wordt beïnvloed door de opdracht die je vlak daarvoor hebt nagekeken, irritatie over het gedrag van een ll in de klas speelt meeetc). Ik geef echt een cijfer op gevoel en probeer dan wat concrete tips te geven. Gelukkig zijn mijn coach en ik het eigenlijk altijd wel eens dus dat maakt zo'n cijfer toch weer wat objectiever
. Maar 'straks' moet ik het alleen doen
.
Heb m'n eerste afwijzing van een particuliere school binnen, want die zochten toch echt een eerstegraads docent (en het is logisch dat juist die scholen zich aan die bevoegdheidseis houden). Maar ze zouden wel m'n brief in portefeuille houden en contact opnemen als er een passende functie vrijkwam. Maar voor de zekerheid heb ik maar een lijst van particuliere scholen in NL opgesteld zodat ik om de zoveel tijd hun websites kan raadplegen voor nieuwe vacatures.
Ipv studeren :s?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:04 schreef shinydiscoball het volgende:
PF, met die eisen wordt t wel lastig naturlich. Zou je idd niet gewoon simpel in een winkel willen werken?
Als bijbaantje?quote:
Dat ja. Gewoon een vast bijbaantje in een winkel, niet het leukste werk maar als je er zelf iets van maakt...ik sta dus 2.5 dag per week tussen de boeken en het is best leuk!quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:20 schreef P.F het volgende:
Ooo ik moet redacteur worden bij de deliciouz, de lekker of elle oid. En foto's maken, stukjes schrijven.
Ehw, mijn jeugddromen waren geloof ik, dierenarts, plastischchirurg, boeken lezer en DJ.
Boekenquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:23 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Dat ja. Gewoon een vast bijbaantje in een winkel, niet het leukste werk maar als je er zelf iets van maakt...ik sta dus 2.5 dag per week tussen de boeken en het is best leuk!
Ik deed dat dus in Utrecht en later in Amsterdam, maar man wat is die opleiding in Utrecht naar zeg! Misschien omdat ie zo goed aangeschreven staat, maar wat een nare mensen komen daar. Dachten dat ze het al helemaal gemaakt hadden.Al denk ik dat PF daar sterk genoeg voor is,quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Daar word ik toe opgeleid!
![]()
Nee maar eh. Waarom geen opleiding journalistiek? Concurrentie is moordend geloof ik, maarja, als dat je wél wat lijkt, ik zie je ook wel voor een beauty magazine werken ofzo
Hehe! Ik dacht dat ik daar uitermate geschikt voor was! :pquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohja en vroeger wou ik worden.... Eh, in chronologische volgorde:
- stewardess (oom werkt op Schiphol)
- archeoloog
- grafisch ontwerpster
- illustratrice
- 'iets met boeken'
- onderzoekerd / docent aan de uni, eventueel gecombineerd met schrijverschap / schilderen![]()
President van heel AfrikaHeldin!
Ohja das nog zo! Mn zus heeft journalistiek gedaan en die ervoer dat ook wel zo... Dat je ook een beetje gedrild wordt om maar hard te zijn, en OVERAL een mening over te hebben, ook al weet je geen drol.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:30 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik deed dat dus in Utrecht en later in Amsterdam, maar man wat is die opleiding in Utrecht naar zeg! Misschien omdat ie zo goed aangeschreven staat, maar wat een nare mensen komen daar. Dachten dat ze het al helemaal gemaakt hadden.Al denk ik dat PF daar sterk genoeg voor is,
die zie ik wel vechten voor iets. Ik was te zwak ofzo iig, kon die haat en nijd niet aan. Klinkt dramatisch maar zo was het echt...
Hopelijk het laatste op mn lijstje, maar dan moet ik mezelf eerst nog even profileren als zijnde Geniaal Goed Ende Intelligent! En Onmisbaar enzo!quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Hehe! Ik dacht dat ik daar uitermate geschikt voor was! :p
Dat laatste uit jouw lijstje spreekt me ook wel aan!
Wat ga je nu precies doen dan?
En dat is zo ongeveer wat mij op dit moment al heel gelukkig zou maken. Of in ieder geval een beetje. Is ook al wel genoeg eigenlijk.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Herkenbaar. Zo'n periode heb ik ook gehad. En nog steeds droom ik van van alles, maar het gevoel dat het gras aan de overzijde groener is, is niet meer zo sterk dat ik ongelukkig ben met wat ik nu doe.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:38 schreef AKnynke het volgende:
[..]
bier met sinas..heel erg duits.en fris en zomers!
Dat dus. Op andere scholen is het niet veel anders trowuens. Overigens was ik een erg succesvolle student die de beste cameraploegen meekreeg en veel voorrechten had. Dus ellebogenwerk heb ik wel onder de knie.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:30 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik deed dat dus in Utrecht en later in Amsterdam, maar man wat is die opleiding in Utrecht naar zeg! Misschien omdat ie zo goed aangeschreven staat, maar wat een nare mensen komen daar. Dachten dat ze het al helemaal gemaakt hadden.Al denk ik dat PF daar sterk genoeg voor is,
die zie ik wel vechten voor iets. Ik was te zwak ofzo iig, kon die haat en nijd niet aan. Klinkt dramatisch maar zo was het echt...
Beleidsmedewerker! Ben je inhoudelijk bezig en mag je heeeel veel rapporten schrijven. Ik schrijf trouwens nog steeds de hele dag. Offertes, persberichten, folders, memo's, adviezen.....quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:45 schreef Ewelina het volgende:
Ik wil gewoon een baan waarbij ik moet nadenken.... En sorry, dat moet ik bij mijn huidige baan niet. Ik wil inhoud en ik wil schrijven
Het was ook wel leuk, maar in de latere jaren ging het soms toch echt hard tegen hard hoor. Wel een mooie tijd inderdaad in Zwolle.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:47 schreef neen het volgende:
Oh, journalistiek in Zwolle wat ik dus een blauwe maandag heb gedaan heb ik niet als naar ervarende mensen waarbij ik in de klas zat waren echt relaxed. Echt de meest ontspannen groep waar ik aller tijden ooit in heb gezeten. Aan de andere kant zijn er van die hele groep nu nog maar een stuk of 5 bezig dus misschien heb ik niet zo'n fantastisch beeld ervan
Overigens heb ik net gelopen en het ging kut, maar mn shirt is wel helemaal nat dus het zal wel.
Joahhh!quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:44 schreef Tinkepink het volgende:
En PF moet gewoon binnenhuisarchtectuur, visagie of styling oid gaan doen. Of de PR in. Feestjes organiseren en hip en trendy zijn.
Zou een optie zijn. Maar eigenlijk wil ik gewoon promoveren, alleen weet ik niet of ik daar wel goed genoeg voor ben.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Beleidsmedewerker! Ben je inhoudelijk bezig en mag je heeeel veel rapporten schrijven. Ik schrijf trouwens nog steeds de hele dag. Offertes, persberichten, folders, memo's, adviezen.....
*boks*quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:50 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Zou een optie zijn. Maar eigenlijk wil ik gewoon promoveren, alleen weet ik niet of ik daar wel goed genoeg voor ben.
*mept*quote:
ik heb daar ook een blauwe maandag gezeten! nou ja, anderhalf jaar..In gebouw D!quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:47 schreef neen het volgende:
Oh, journalistiek in Zwolle wat ik dus een blauwe maandag heb gedaan heb ik niet als naar ervarende mensen waarbij ik in de klas zat waren echt relaxed. Echt de meest ontspannen groep waar ik aller tijden ooit in heb gezeten. Aan de andere kant zijn er van die hele groep nu nog maar een stuk of 5 bezig dus misschien heb ik niet zo'n fantastisch beeld ervan
Overigens heb ik net gelopen en het ging kut, maar mn shirt is wel helemaal nat dus het zal wel.
Je moet het eens proberen. Het is heel verfrissend...quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:54 schreef Ewelina het volgende:
Ik denk dat ik een gewoon biertje toch lekkerder vind. Als je een wat zoeter bier wil kun je ook Kriek nemen.
Ik een klein half jaarquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:54 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik heb daar ook een blauwe maandag gezeten! nou ja, anderhalf jaar..In gebouw D!
Met sprite is het gewoon een sneeuwwitje toch?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:55 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Je moet het eens proberen. Het is heel verfrissend...
Het vliegende paard is wel leuk jaquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:57 schreef AKnynke het volgende:
ik heb daar ook een toffe tijd gehad. In het vliegende paard, met Waltertje en zelfs de meeste docenten waren tof...De studie an sich niet zo...
Ze mixen alles..Inderdaad..cola met sinas is Späzli, en ook alles wordt met bubbeltjeswater aangelengd...quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:56 schreef LadyBlack het volgende:
Nog steeds geen kledingkast hier, we zijn te knieperig!
Waarschijnlijk gaan we nu op Marktplaats een tweedehands kast kopen, hehe.
Duitsers zijn raar met drankjes, ze mixen ook cola met sinasSpäzli heet het geloof ik?
Ik bedoelde boks als in, me too bradda!quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:53 schreef Ewelina het volgende:
[..]
*mept*
Maar jij doet een andere studie, dus we kapen niet elkaars plaatsen weg. Sterker nog, we zouden elkaar mooi aanvullen denk ikEen mooi stuk over colonial literature en dan doe jij het literatuurgedeelte en ik het historische
Je bent wel harder op weg dan ik.... je doet toch een onderzoeksmaster?
Ik ook. Maar dan veeeeeeel langerquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:54 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik heb daar ook een blauwe maandag gezeten! nou ja, anderhalf jaar..In gebouw D!
*geeft aai en kusje*quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik bedoelde boks als in, me too bradda!Dus niet meppen
![]()
En eens! Academisch samenwerkend duo![]()
En ik ben inderdaad bezig met de research MA hiero![]()
Nu even film kijken!
Spezie.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:56 schreef LadyBlack het volgende:
Nog steeds geen kledingkast hier, we zijn te knieperig!
Waarschijnlijk gaan we nu op Marktplaats een tweedehands kast kopen, hehe.
Duitsers zijn raar met drankjes, ze mixen ook cola met sinasSpäzli heet het geloof ik?
Ik sta een uurtje later op. Als het je troost. Welterusten!quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Wow met dat soort banen hoef je waarschijnlijk niet om 4.45 uur op
Maar ikke wel dus, weltrusten lieve slankies !
Ja, wel een paar die ik niet kende!quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Joahhh!Dat zie ik nog wel gebeuren!
En dat ze dan d'r eigen rubriekje krijgt in zo'n vrouwenblad waar ze mensen hun woonkamer een make-over geeft, of mensen laat zien dat je met weinig geld je huis heel trendy en puik kunt inrichten!
![]()
Oh en GeeBee, fijn dat de Zumba leuk wasNog leuke nieuwe liedjes gehad?
Ik heb te vaak een mening maar vaak een beetje een afwijkendequote:Op woensdag 30 juni 2010 20:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ohja das nog zo! Mn zus heeft journalistiek gedaan en die ervoer dat ook wel zo... Dat je ook een beetje gedrild wordt om maar hard te zijn, en OVERAL een mening over te hebben, ook al weet je geen drol.
Ik denk dan, zoveel werk is er niet voor net afgestudeerde journalisten, een beetje zelfspot zou niet misstaan
Visagie, binnenhuisarchitect, kapster & stewardess lijken mij eigenlijk heel leuk. Maar daar ben ik dan weer te slim voor of zoquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:44 schreef Tinkepink het volgende:Grappig dat een groot deel van jullie de journalistiek in wil. Daar ben ik dus echt hard op afgeknapt
Nooit, nooit, nooit dat ik dat weer ga doen. Het leek zo leuk, de studie was leuk, maar het was toch echt niet mijn wereldje (vervelende arrogante mensen, toch wel eentonig werk soms, ik vind schrijven en/of monteren niets aan).
Vroeger wilde ik altijd archeologe worden, maar ook dat past bij nader inzien niet echt bij me(saai) Net zoals communicatieadviseur (wijvenwereldje waar ik helemaal gek word
) of eigenlijk alles waarbij ik jaar in-jaar-uit aan het zelfde project/voor dezelfde klant werk, waar geen einde aan komt en waarbij ik de deur niet uitmag.
Wat ik nu doe vind ik wel echt leuk. Maar dat ik die richting opmoet weet ik ook pas een paar jaar. En in vergelijking met jullie ben ik al heel-erg-oud. Dus.
Wat ik hiermee wil zeggen: maak je niet druk![]()
En PF moet gewoon binnenhuisarchtectuur, visagie of styling oid gaan doen. Of de PR in. Feestjes organiseren en hip en trendy zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |