abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? woensdag 30 juni 2010 @ 10:19:44 #1
70532 loveli
N
pi_83479885

Het vorige deel: Slank door de hitte #1078: Waar is m'n eetlust?

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'. Aanmelden is niet verplicht. Deze reeks heeft een slowchat karakter, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondergesneeuwd worden, stel hem dan gerust nog een keer!

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met een deel van de deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe!
De OP is hier te vinden.
crap in = crap out
pi_83479902
oeh fipo!

Waar ik natuurlijk wil vertellen dat ik XMs laatste spoiler fijn vond om te lezen. Het is dus wel een muur waar we tegenaan zitten te schreeuwen maar wel eentje waar geluid door heen komt.

You go XM! Breek dat muurtje zelf af! Langzaam, maar zeker.
He who dies with the most toys
still dies
pi_83479945
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 10:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
En nu ben ik ook al een 'geval', het wordt steeds fraaier .

Maar goed, 't punt is duidelijk! Kunnen we dan nu over tot de orde van de dag? Please?
Zo lang je hier post en zo lang je zo eet: neen.

Sorry xm maar van mij ga je niet horen dat dit goed is. Je bent een x aantal jaren ouder dan ik, maar af en toe heb je qua eten de redenatie van iemand van 13. Niet goed.
  Vis een optie? woensdag 30 juni 2010 @ 10:23:27 #4
70532 loveli
N
pi_83480035
En met een kusje
crap in = crap out
pi_83480053
kusjes!
Ja doei.
pi_83480100

He who dies with the most toys
still dies
  woensdag 30 juni 2010 @ 10:28:07 #7
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_83480210
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 10:25 schreef VulcanJ het volgende:

Wauw, een stoer ende mannelijk kusje!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_83480288
Lijstje:

O: gekookt eitje, 3 plakjes ham, mayo
T: bakje met vla/yoghurt en verse aardbeien
L: blikje tonijn op olie, met een halve gele paprika, ui en een stuk komkommer
T: gekookt eitje (of 2)
S: hardlopen
T: wodka
D: weet nog niet, moet boodschappen doen. Misschien gevulde portobello's of zo.
  woensdag 30 juni 2010 @ 10:30:13 #9
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83480294
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 10:25 schreef VulcanJ het volgende:

Je prikt
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? woensdag 30 juni 2010 @ 10:31:17 #10
70532 loveli
N
pi_83480342
Ben je al weer lang aan het low-carben? (en had je die jurk al gepast of heb ik de foto's gemist?)
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 30 juni 2010 @ 10:31:46 #11
70532 loveli
N
pi_83480362
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 10:30 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Je prikt
Niks mis met prikken..
crap in = crap out
pi_83480378
Je D klinkt lekker C!
  woensdag 30 juni 2010 @ 10:33:15 #13
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83480413
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 10:31 schreef loveli het volgende:
Ben je al weer lang aan het low-carben? (en had je die jurk al gepast of heb ik de foto's gemist?)
Je hebt het tegen co toch?
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_83480430
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 10:32 schreef P.F het volgende:
Je D klinkt lekker C!
Uniek begon ermee!
  Vis een optie? woensdag 30 juni 2010 @ 10:34:07 #15
70532 loveli
N
pi_83480440
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 10:33 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Je hebt het tegen co toch?
Yup, maar als jij foto's hebt van je jurk mag dat ook
crap in = crap out
  woensdag 30 juni 2010 @ 10:34:51 #16
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83480475
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 10:34 schreef loveli het volgende:

[..]

Yup, maar als jij foto's hebt van je jurk mag dat ook
Wehehe Nee, heb ik niet.
  woensdag 30 juni 2010 @ 10:36:04 #17
236335 neen
schone schijn
pi_83480530
2 dagen geen voetbal 2 dagen normaal doen
Want ik stond vanochtend op de weegschaal
En dan vrijdag weer kijken

Vanochtend al fiets gefixt (nu nog schoonmaken) douche schoongemaakt en lekker koffie gezet en zulks

Gefeliciteerd blurred!
het lijkt niet wat het is
pi_83480544
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 10:31 schreef loveli het volgende:
Nee, sinds koortslip!!! Heb toen opgezocht wat je moest eten en dat was hoog in Lysine, laag in Arginine en dat bleek zo'n beetje low carb te zijn en omdat ik het toch al weer overwoog...........

Ik haat koortslippen. Vooral omdat je dan niet mag zoenen.

En de jurk nog steeds niet gedaan. Moet nu gaan werken, maar als ik er vanavond aan denk........
  woensdag 30 juni 2010 @ 10:38:43 #19
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83480659
@ XM: ik ga nu iets zeggen wat je niet leuk vindt, maar de grote hamers zijn nodig. je WILT namelijk helemaal niet horen wat we zeggen, ook niet als we het, zoals de afgelopen maanden, vriendelijk en zacht aanpakken. Het is namelijk ook niet leuk om te horen, en bovendien typisch voor iemand met een zelf-kwetsende eetstoornis....álles wat je zegt valt onder wat wij in de therapiegroep aangeleerd krijgen als anorectiasche gedachten.

ernsitge angst om aan te komen, compensatiegedrag, weinig eten (ruim minder dan BMR) soms afgewisseld met snoepgedrag, overmatig sporten/dwangmatig sporten (meer dan je lichaam aan kan, en ook als je eigenlijk niet wilt)vertekend lichaamsbeeld, verboden voedsel, schuldgevoelens, walging van het eigen lichaam/lichaam verstoppen...

óók mensen met overgewicht kunnen anorexia hebben (vaak slaat dat dan op een gegeven moment om in boulimia of BED, omdat het afvallen niet goed lukt en er eetbuien ontstaan). niet-magere mensen gaan er alleen minder snel dood aan omdat er nog voldoende reserves zijn. maar de andere ondervoedingsklachten en de lichamelijke slijtage geldt wel degelijk voor mensen die zich ondervoeden ook al ze nog vetreserves hebben: heb je toevallig ook last van slechte nagels, haaruitval, droge huid, moeilijke stoelgang, hartritmestorrnissen, ernstige vermoeidheid, slapeloosheid, duizelingen, slecht genezende wondjes (ik weet dat EDS dat ook veroorzaakt, maar toch).

ik bedoel niet dat jij binnen nu en 4 maanden graatmager zult zijn, maar je maakt je lijf kapot, en niemand anders dan jij en een fatsoenlijke psycholooog aan wie je de waarheid vertelt over je gedachtes kan je daarbij helpen.

het valt NIET "wel mee" - jij vind dat je deze week moet compenseren. maar voor wat dan? ik heb geen kcalrijke lijstjes voorbij zien komen. ongezonde dingen wel maar altijd gecombineerd met veel sport en weinig eten....

je sloopt jezelf, en dat vinden we zonde, en daarom laait de "verdomme XM doe er wat aan" weer op....

Kwak
pi_83480780
amen
Ja doei.
pi_83480800
Hoofdpijn, volgende tentamen begint bijna, geen zin.
Dan morgen 1. Vrijdag 1 + deadline en nog een klachtenbrief schrijven
Bleghhhh.

Vrijdag vakantie? Dan zoooooooo hard feesten dat ik mijn d er weer uit gooi. Nee grapje

Ik zou vrijdag graag mijn haren krullen en mijn mooiste jurkje evah aandoen want ik heb zoo veel mensen om indruk op te maken. O god
pi_83480855
go Pief! Nog even doorzetten!
Ja doei.
pi_83480942
Afscheidsfeestje van de BF dus ik moet er het aller-aller leukste uitzien. Echt
  woensdag 30 juni 2010 @ 10:46:49 #24
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83480974
lijstjestijd!

o- cruesli met noten
t- granenreep
l- 2 boterhammen met ham
t- 1 boterham met ham, paprika
t- een appel
d- 2 kipdrumsticks, beetje ovenfrites, komkommer en radijsjes
t- een mini ah-magnumpje (110 kcal)
Kwak
pi_83481021
Amen Kwak.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')