Zo lang je hier post en zo lang je zo eet: neen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
En nu ben ik ook al een 'geval', het wordt steeds fraaier.
Maar goed, 't punt is duidelijk! Kunnen we dan nu over tot de orde van de dag? Please?
Je priktquote:
Je hebt het tegen co toch?quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:31 schreef loveli het volgende:
Ben je al weer lang aan het low-carben? (en had je die jurk al gepast of heb ik de foto's gemist?)
Uniek begon ermee!quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:32 schreef P.F het volgende:
Je D klinkt lekker C!
Wehehequote:Op woensdag 30 juni 2010 10:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Yup, maar als jij foto's hebt van je jurk mag dat ook
Nee, sinds koortslip!!! Heb toen opgezocht wat je moest eten en dat was hoog in Lysine, laag in Arginine en dat bleek zo'n beetje low carb te zijn en omdat ik het toch al weer overwoog...........quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:31 schreef loveli het volgende:
Ben je al weer lang aan het low-carben? (en had je die jurk al gepast of heb ik de foto's gemist?)
Was erg blij dat je toen over de koortslip begon, daardoor heb ik er met succes eentje kunnen bestrijden. Ik was de link met te veel zonlicht vergeten tot jij de jouwe meldde.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, sinds koortslip!!! Heb toen opgezocht wat je moest eten en dat was hoog in Lysine, laag in Arginine en dat bleek zo'n beetje low carb te zijn en omdat ik het toch al weer overwoog...........
Ik haat koortslippen. Vooral omdat je dan niet mag zoenen.
En de jurk nog steeds niet gedaan. Moet nu gaan werken, maar als ik er vanavond aan denk........
Succes zo hequote:Op woensdag 30 juni 2010 10:42 schreef P.F het volgende:
Hoofdpijn, volgende tentamen begint bijna, geen zin.
Dan morgen 1. Vrijdag 1 + deadline en nog een klachtenbrief schrijven
Bleghhhh.
Vrijdag vakantie? Dan zoooooooo hard feesten dat ik mijn d er weer uit gooi. Nee grapje![]()
Ik zou vrijdag graag mijn haren krullen en mijn mooiste jurkje evah aandoen want ik heb zoo veel mensen om indruk op te maken. O god
Go PF!quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:42 schreef P.F het volgende:
Hoofdpijn, volgende tentamen begint bijna, geen zin.
Dan morgen 1. Vrijdag 1 + deadline en nog een klachtenbrief schrijven
Bleghhhh.
Vrijdag vakantie? Dan zoooooooo hard feesten dat ik mijn d er weer uit gooi. Nee grapje![]()
Ik zou vrijdag graag mijn haren krullen en mijn mooiste jurkje evah aandoen want ik heb zoo veel mensen om indruk op te maken. O god
WTF! Hoe lang duurt dat tentamen wel niet?quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:49 schreef P.F het volgende:
Heb tot 6 uur tentamen en dan begint het al en de control freak in mij wil natuurlijk helpen. (Lees: alles naar mijn hand zetten)
2 uur? Van 4 tot 6 op vrijdag..quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:51 schreef Ewelina het volgende:
[..]
WTF! Hoe lang duurt dat tentamen wel niet?![]()
Oh, ik dacht dat het zometeen (binnen een uur) zou zijn en dan tot 6...quote:
Had jij nu dat hot kiss apparaatje? En werkt dat ook als de koortslip er al is? Want ik voel het vaak niet opkomen, dan word ik ermee wakker.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Was erg blij dat je toen over de koortslip begon, daardoor heb ik er met succes eentje kunnen bestrijden. Ik was de link met te veel zonlicht vergeten tot jij de jouwe meldde.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)lopen-35-graden.html
Huuuu!!!
O dat is best warm. Misschien moet ik de galerie sluiten die dag, wegens jaarlijkse inventarisatie of zo'n soort reden.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)lopen-35-graden.html
Huuuu!!!
Tropenrooster!quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:41 schreef conleche het volgende:
[..]
O dat is best warm. Misschien moet ik de galerie sluiten die dag, wegens jaarlijkse inventarisatie of zo'n soort reden.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb een nieuwe held.. Ik ben een boek van de UB kwijtgeraakt (of nou ja, ik weet vrijwel zeker dat ik 'm heb ingeleverd, maar de UB zegt dat ze 'm niet hebben) en ik moest voor een vervangend exemplaar zorgen anders kreeg ik een boete van 70 euro. Maar ik heb contact opgenomen met de auteur, en die stuurt me kosteloos een nieuw exemplaar toe!
.
Je bent echt van streek hè?quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:23 schreef conleche het volgende:
-edit-
Ik heb de HotKiss en ben er zooooo blij mee! Hij werkt het beste als je het net voelt aankomen. Dat had ik dus toen jij het erover had, meteen gepakt en gefried. Als 'ie er echt zit helpt het nog steeds, hij wordt minder groot dan wanneer je niets doet.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Had jij nu dat hot kiss apparaatje? En werkt dat ook als de koortslip er al is? Want ik voel het vaak niet opkomen, dan wordt ik ermee wakker.![]()
Hij is nu al bijna genezen en gelukkig heb ik ook maar een klein plekje op mijn lip en niet daarbuiten.
Wat nu wel vervelend is; als ik lach gaat het korstje open en dan bloedt het. Dus hou de Toon Hermans in jullie binnen, zodat ik niet hoef te lachen. Dank !!
quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:00 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb nog nooit een echte koortslip gehadwel eens een prikkelig gevoel (ik ken het gevoel wel) en dan een heel klein bultje, maar nog nooit een blaasje.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Je bent echt van streek hè?
Ik heb er ook best heel lang geen gehad, door het slikken van L-Lysine denk ik. Maar vorige week was mijn weerstand echt extreem laag door het gevecht tegen de hooikoorts. (Ik voelde me ook zo belachelijk moe toen) en dat icm een ongezond eetpatroon, (veel suiker de laatste tijd,) toen zag die son of a bitch weer kans.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik heb de HotKiss en ben er zooooo blij mee! Hij werkt het beste als je het net voelt aankomen. Dat had ik dus toen jij het erover had, meteen gepakt en gefried. Als 'ie er echt zit helpt het nog steeds, hij wordt minder groot dan wanneer je niets doet.
Vaak krijg ik eerst geirriteerde ogen voor ik een koortslip krijg, dat is ook een aanwijzing. Wat ik wel heb gemerkt, als ik 'em niet fanatiek bestrijd, dan piept 'ie erlangs. Dus niet op de plek die ik heb behandeld, maar een beetje erom heen. Dus als ik verdenkingen heb, dan pak ik 'em meteen en herhaal dat een paar keer.
Ben ik te laat of kan ik 'em niet vinden, dan gaat er compeed overheen. Daardoor krijg ik veel minder littekenweefsel na afloop. Ik kan ook voorspellen waar 'ie ongeveer komt, het is ooit in een mondhoek begonnen en elke keer kruipt het een stukje verder. Het stukje lip wat aan de beurt is geweest is minder rood dankzij die krengen.
Verder helpt dagelijks voldoende zink ook om je afweer op peil te houden. Mijn regime als ik er 1 heb of risico loop: L-lysine, extra zink, vitamine C. Ik ben aan de winnende hand.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:03 schreef Ewelina het volgende:
OMG. Dacht ik dat ik ervan af was in Nederland, krijgen we ook dat soort temperaturen hier
En: http://www.nu.nl/lifestyl(...)0-euro-schoenen.html
Ik haal het gemiddelde aardig omhoog![]()
Ik wel hoor, zo heb ik m'n eerste Jourdans nog, gekocht in de uitverkoop voor 35 gulden. En ik draag ze ook nog steeds als ik erg netjes en toch licht frivool geschoeid wil gaanquote:Dames bewaren niet jarenlang al het gekochte schoeisel, meestal heeft een vrouw 19 paar schoenen in de kast liggen
Hoeft niet hoor, ik laat hem ook staan. Ik blame gewoon de warmte!!quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:08 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik zal mijn post even editten voordat Vik 'm ziet.
Mooi zijn die!!quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:11 schreef loveli het volgende:
[..]
[..]
Ik wel hoor, zo heb ik m'n eerste Jourdans nog, gekocht in de uitverkoop voor 35 gulden. En ik draag ze ook nog steeds als ik erg netjes en toch licht frivool geschoeid wil gaan![]()
O, en schoenen zijn slank-verantwoord. Toen ik m'n Lagerfelds kocht had ik 6 weken geen geld meer om te eten.
Any excuse om ze weer eens te posten...
[ afbeelding ]
Ach, het maakt Vik nieuwsgierig, da's ook weer leuk.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, ik laat hem ook staan. Ik blame gewoon de warmte!!
Je hebt me overtuigd.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:14 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ach, het maakt Vik nieuwsgierig, da's ook weer leuk.
Hmmmm, hoeveel te kort? Dit lijkt me geen vraag die ik zonder pics kan beantwoorden.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:20 schreef loveli het volgende:
O, kledingvraag, een te kort jurkje, kan dat? Vroeger droeg ik 'm probleemloos, maar hij lijkt korter dan 15 jaar geleden (of ik ben ouder).
Geen pics vandaag.
Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:14 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ach, het maakt Vik nieuwsgierig, da's ook weer leuk.
Woah, kan welquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:20 schreef loveli het volgende:
O, kledingvraag, een te kort jurkje, kan dat? Vroeger droeg ik 'm probleemloos, maar hij lijkt korter dan 15 jaar geleden (of ik ben ouder).
Geen pics vandaag.
je kan het er toch gewoon achteraan doen? met betaalde baan erbij of met stage? kirjg je ws. nog allerlei vrijstellingen ook.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:29 schreef Viking84 het volgende:
Jurkje gaat niet door, want ik zie dat de dame op de foto er een shirtje onder draagt en zonder shirtje heb je wel een heeeeeeel diep decolleté.
En stiekem ben ik blij, want nu hoef ik geen geld uit te geven.
Lijstje:
O: yoghurt met frambozen
T: bananengebakje(er waren gebakjes over van de jarige collega van gisteren en ik ging met zijn mentorklas gebak eten
)
L: twee boterhammen met aardbei, één beschuit met aardbei.
T: iets van fruit, kersen ofzo
D: couscous
En nu baal ik trouwens weer een beetje dat ik niet tóch gewacht heb tot februari zodat ik voor mijn eerstegraads bevoegdheid kon gaan aan de uni (al weet ik niet of de RUG mij wel had willen/kunnen begeleiden in het VSO), want nu zie ik vacatures op geschikte scholen, maar ben ik dus niet voldoende bevoegdheid. Ik moet echt zorgen dat ik ergens aan de bak kom als tweedegraads en dat ik dan ook ervaring kan opdoen in de bovenbouw en zo mijn eerstegraads bevoegdheid kan halen.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Ik heb m'n oma al een tijdje niet gezien! Daar ga ik dus zaterdag dan maar even langs om te eten, goed plan! Overigens kunnen de Groningers mij zaterdagochtend aanmoedigen in het Noorderplantsoen waar ik een rondje ga hardlopenquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:29 schreef shinydiscoball het volgende:
Neen jij bent vast heel slank geworden? Heeft je oma geen commentaar?
Misschien deze?quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:33 schreef shinydiscoball het volgende:
Is er hier trouwens iemand die het boek MeMo handboek voor Geschiedenis vwo derde druk in zijn of haar bezit heeft?scheelt mij weer 70 euro.
Eh nou eerlijk gezegd schiet zowel goed eten als sporten er een beetje in omdat ik veel op pad ben enzo, maar omdat ik bij dat andere baantje alleen maar sta of loop zijn er hier en daar wel wat centimeters vanaf. Maar eerlijk gezegd ben ik er de laatste tijd niet meer zo mee bezig..quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:33 schreef neen het volgende:
[..]
Ik heb m'n oma al een tijdje niet gezien! Daar ga ik dus zaterdag dan maar even langs om te eten, goed plan! Overigens kunnen de Groningers mij zaterdagochtend aanmoedigen in het Noorderplantsoen waar ik een rondje ga hardlopen
En sinds het WK heb ik dus weinig (geen) tijd om te lopen en wel tijd om veel te eten en te drinken
Hoe is het bij jou nu dan? Ben je nog wel gaan sporten op je
werk zoals eerst het plan was of niet
Dat is juist het fijnstequote:Op woensdag 30 juni 2010 12:37 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Eh nou eerlijk gezegd schiet zowel goed eten als sporten er een beetje in omdat ik veel op pad ben enzo, maar omdat ik bij dat andere baantje alleen maar sta of loop zijn er hier en daar wel wat centimeters vanaf. Maar eerlijk gezegd ben ik er de laatste tijd niet meer zo mee bezig..
De donkerste. Op hoop van zegen dat ik niet hoef te bukken (en dat er geen windvlagen zijnquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:39 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik vind het jurkje kunnen loveli maar inderdaad wat Co zegt! Of met slippertjes ofzo?
Op welke schoen kun je trouwens beter lopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |