niet ook de nachtbaggerquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:01 schreef Lonker2.0 het volgende:
1 neger met kippenpootjes
[ afbeelding ]
Heb nix tegen een vvm trioquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:01 schreef Flippiee het volgende:
maar deze was eerder + goede OP (ook al kies ik voor mannen)
quote:
Jaquote:
Goed idee, mag dat alweer ?quote:
ik ben zojuist van mn ban af daardoor, ik ga het niet proberenquote:
Hoi Dylanquote:
Dat topic was zo grappig, totdat de boze hoge heren van fok kwamenquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:07 schreef leeell het volgende:
[..]
ik ben zojuist van mn ban af daardoor, ik ga het niet proberen
iddquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:08 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Dat topic was zo grappig, totdat de boze hoge heren van fok kwamen
ik heb zolang aan die wikipedia pagina gewerkt omdat ik bij elke handeling weer vol in de lach schootquote:
Het is jammer dat dit soort pleziertjes altijd maar 1 dag zonder gevolgen kunnenquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:12 schreef leeell het volgende:
[..]
ik heb zolang aan die wikipedia pagina gewerkt omdat ik bij elke handeling weer vol in de lach schoot
TR!!! WANT JIJ PRAAT VOOR GEBANDE EN DAT MAG NIET!! WHAHAHA NU BEN IK EEN HEILIG BOONTJE EN WORD IK OOK EEN MOD!!!quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:07 schreef BurnaBoy het volgende:
En groetjes en kusje van Annnet natuurlijk die vertoeft op banaaneiland
quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:15 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Het is jammer dat dit soort pleziertjes altijd maar 1 dag zonder gevolgen kunnen
O ja, 1 neger met kippenpootjes voor jouw wikipedia
[ afbeelding ]
En met bewegende beelden voor je :
http://img13.imageshack.us/img13/8619/2204355.swf
De nieuwe hit, maar ik mag hem niet meer posten van ousamaquote:
er komt een dag in KLB dat alle Memes in een keer opnieuw opgestart worden, ik heb zowat alle FOKmemes gemirrored dus dat komt wel goedquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:15 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Het is jammer dat dit soort pleziertjes altijd maar 1 dag zonder gevolgen kunnen
O ja, 1 neger met kippenpootjes voor jouw wikipedia
[ afbeelding ]
En met bewegende beelden voor je :
http://img13.imageshack.us/img13/8619/2204355.swf
Wie is osama?quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:18 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
De nieuwe hit, maar ik mag hem niet meer posten van ousama
o.usquote:
IK GA WEL MET JE MEE HOOR!!!!!quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:20 schreef The_Chosen_1 het volgende:
WIE WILT MET MIJ MEE NAAR DE TANDARTS OM MIJN HANDJE VAST TE HOUDEN.
Ik ben bang voor die man met zijn vele boor apparatuurtjes.
Nee, o.us was een van mijn beste fok matties, totdat hij mod werd. Nu voelt hij zichzelf machtig enz, en dat is echt jammerquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:21 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Doe is lief. O.us is een toffe peer.
Wat een klodder. Wat een vorm en hij behoudt ook gewoon structuur.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[ afbeelding ]
Een spugende Ronaldo voor jouw topic, TS
Dat meen je nietquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:22 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ja lach maar. Jij denkt die terrorist.
Maar deze heet ook Osama:
[ afbeelding ]
Registratie datum:quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:22 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Nee, o.us was een van mijn beste fok matties, totdat hij mod werd. Nu voelt hij zichzelf machtig enz, en dat is echt jammer
Versie 2 schatquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:24 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Registratie datum:
zaterdag 19 juni 2010 @ 11:52
Serieus.
dit ga ik morgen over 9 uur pas zien..quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[ afbeelding ]
Een spugende Ronaldo voor jouw topic, TS
Hou eens op met al dat bier.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen die Lonker niet kennen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:24 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Registratie datum:
zaterdag 19 juni 2010 @ 11:52
Serieus.
Bij het grofvuilquote:
Naam komt me bekend voor. Maar verder. Ik faal daarin best hoor. Ik weet niet eens wie ik ben.quote:
MIJN GRENZELOZE VERTROUWEN IN DE MENSHEID!!!!! WAT DOE JE!!!!!quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:26 schreef leeell het volgende:
mensen die tegenwoordig nog afgaan op registratie-data,
het is het tijdperk van de kloons gast, wat doe je!__ !!!
quote:
quote:Op zondag 21 februari 2010 13:24 schreef remlof het volgende:
Lonker, zieken met kutkloons. Leert het nooit, we nemen nu drie maanden afscheid van hem.
Dan loog ik niet maar vertelde ik ook niet de waarheid.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:24 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
OOOH, je mag helemaal niet liegen![]()
Ugh 3 maand moet je nagaan. Dan vergeet ik mensen hoor. Ik moet zoveel in me opnemen dat ik af en toe wat informatie delete.quote:
Ik heb 17 accounts gehad in 1 jaarquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:28 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ugh 3 maand moet je nagaan. Dan vergeet ik mensen hoor. Ik moet zoveel in me opnemen dat ik af en toe wat informatie delete.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:29 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Ik heb 17 accounts gehad in 1 jaar
Ik zou willen lachen maar de enige reactie die dit oproept is dit:quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:29 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Ik heb 17 accounts gehad in 1 jaar
Props voor u. Jij staat sterk in je schoenen. Dat is tof.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:31 schreef leeell het volgende:
dit is mijn enige account trouwens, best wel knap na al die doodsverwensingen, hyvesprofielen, wikipedia pagina's, crewbashing enzovoorts
Ach ja, als de een geen postrechten heeft, gaan we met de volgende verder tochquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:30 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik zou willen lachen maar de enige reactie die dit oproept is dit:
dat dus ; FOK! is gewoon een verkapte anarchiequote:Op woensdag 30 juni 2010 00:32 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Ach ja, als de een geen postrechten heeft, gaan we met de volgende verder toch
quote:
Treinenquote:
Oh ga je nu al naar bed lieverd.quote:
Dus je mag baggeraars niet ?quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:37 schreef leeell het volgende:
Socios;
eerst mocht ik je wel, je opstellen in de vuurlinies vanwege de treinen (seriously The fuck?)
maar daarna was je gewoon een baggeraar zoals iedereen, en een trieste ook
oh sommige wel sommige nietquote:
Lekker ketsen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:37 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Oh ga je nu al naar bed lieverd.
Nou mensen je hoort het wij gaan naar bed.Spreek jullie morgen(Waarschijnlijk laat in de middag pas
) weer.
Oquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Bagger is niet meer wat het ooit was.
Over 3 jaar bestaat de wereld niet meerquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:44 schreef leeell het volgende:
Baggeren is niet meer van het over 3 jaar is, deal with it
Dat klopt, maar dat komt door de moderatiequote:
Huh? Wat bedoel je?quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:37 schreef leeell het volgende:
Socios;
eerst mocht ik je wel, je opstellen in de vuurlinies vanwege de treinen (seriously The fuck?)
maar daarna was je gewoon een baggeraar zoals iedereen, en een trieste ook
Its the end of bagger as we know it.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Over 3 jaar bestaat de wereld niet meer
Merendeel? ik mag niemand, behalve Adelante.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:46 schreef leeell het volgende:
sowieso mag ik het merendeel van de crew niet
eerst mocht ik je. (underdog)quote:
Ooh noesquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:48 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Its the end of bagger as we know it._!
ik zou er geen namen bij kunnen plakkenquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:49 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Merendeel? ik mag niemand, behalve Adelante.
Wegens mijn goede verleden hier, mag ik helemaal niks uitvoeren meer
Danny unbanned me altijdquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:51 schreef leeell het volgende:
[..]
ik zou er geen namen bij kunnen plakken
al vind ik danny echt een triest figuur samen met een heel zooitje moderators
Ga dan op GS baggerenquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:51 schreef leeell het volgende:
[..]
ik zou er geen namen bij kunnen plakken
al vind ik danny echt een triest figuur samen met een heel zooitje moderators
Over welk tijdsbestek praten we hier?quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:50 schreef leeell het volgende:
eerst mocht ik je. (underdog)
meer posts (bagger)
toen niet meer (Oorzaak > gevolg)
pff geen idee, maar dan lees ik dat soort reacties en dan denk ik kanker gast wtf echt reacties van penisbaard niveauquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Over welk tijdsbestek praten we hier?
ik heb een keer zon heule reeks gevolgd van danny over zijn ervaring en gedachten over fok toen en nu, en over bepaalde discussies daarover die in de kliko belanden voor geen reden (behalve indekken van zichzelf dan) dus ik heb niet meer om te laten zien behalve een heel zooitje PM's van user naar aanleiding van die "rel"quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:51 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Danny unbanned me altijd
Yvonne bant me altijd
DE VBL rel was ook een gouden relquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:54 schreef leeell het volgende:
[..]
ik heb een keer zon heule reeks gevolgd van danny over zijn ervaring en gedachten over fok toen en nu, en over bepaalde discussies daarover die in de kliko belanden voor geen reden (behalve indekken van zichzelf dan) dus ik heb niet meer om te laten zien behalve een heel zooitje PM's van user naar aanleiding van die "rel"
Die rel over de PM's?quote:
er zijn al heel wat pareltjes langsgekomen hier op fok ja, al mag ik geen PM's posten, je zag echt hoe serieus dat topic sommige users raakten. en dan houd het forum op met een lolletje te zijn.quote:
Ik weet al niet meer waar het over ging.quote:
Ja, als er "lollige" topics worden geopend over ziektes terwijl er net iemand van het forum (of een kind!) is overleden aan diezelfde kwaalquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:58 schreef leeell het volgende:
[..]
er zijn al heel wat pareltjes langsgekomen hier op fok ja, al mag ik geen PM's posten, je zag echt hoe serieus dat topic sommige users raakten. en dan houd het forum op met een lolletje te zijn.
Bestaat dat nog niet? Kan "zaak" Het_Hupt ook mooi inquote:Op woensdag 30 juni 2010 01:01 schreef Bellatrix het volgende:
Er zou een wiki moeten zijn van alle schandalen en rellen.
zo bedoel ik het niet maar dat je echt de persoon ziet achter de user ( in dit geval Danny) en je zo echt een kijkje krijgt in wat er dan omgaat in iemand en dat je helemaal in die discussie zit en er dan met adminrechten moet worden gegooid om zichzelf in te kunnen dekken, het was gewoon censuur en veel mensen waren erg verontwaardigd.quote:Op woensdag 30 juni 2010 01:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, als er "lollige" topics worden geopend over ziektes terwijl er net iemand van het forum (of een kind!) is overleden aan diezelfde kwaal
Vergeeet krentenbol nietquote:Op woensdag 30 juni 2010 01:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Bestaat dat nog niet? Kan "zaak" Het_Hupt ook mooi in
die was ook epicquote:
Ja oke, dat ook.quote:Op woensdag 30 juni 2010 01:02 schreef leeell het volgende:
[..]
zo bedoel ik het niet maar dat je echt de persoon ziet achter de user ( in dit geval Danny) en je zo echt een kijkje krijgt in wat er dan omgaat in iemand en dat je helemaal in die discussie zit en er dan met adminrechten moet worden gegooid om zichzelf in te kunnen dekken, het was gewoon censuur en veel mensen waren erg verontwaardigd.
goedeavondquote:
dat zou wel leuk zijn voor de wat nieuwere & nieuwsgierige users jaquote:Op woensdag 30 juni 2010 01:01 schreef Bellatrix het volgende:
Er zou een wiki moeten zijn van alle schandalen en rellen.
Tegenwoordig wordt er helaas veel harder opgetreden, en worden topic en dergelijke gewoon verwijderd, dus geen kans op nieuwe rellenquote:Op woensdag 30 juni 2010 01:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
goedeavond
[..]
dat zou wel leuk zijn voor de wat nieuwere & nieuwsgierige users ja
Die was wel leuk, hij/zij had een internetidentiteit overgenomenquote:Op woensdag 30 juni 2010 01:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is een beetje langs me heen gegaan geloof ik.
Koenquote:
Een mod die deed alsof ze een vrouw was, maar een user ontdekte dat ze een man was.quote:Op woensdag 30 juni 2010 01:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is een beetje langs me heen gegaan geloof ik.
de geluidstechnici werd een aardige rel met bans en alle hens aan dek bij de moderatorsquote:Op woensdag 30 juni 2010 01:03 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Tegenwoordig wordt er helaas veel harder opgetreden, en worden topic en dergelijke gewoon verwijderd, dus geen kans op nieuwe rellen
maar dat was ook gewoonquote:Op woensdag 30 juni 2010 01:04 schreef leeell het volgende:
[..]
de geluidstechnici werd een aardige rel met bans en alle hens aan dek bij de moderators
quote:Op woensdag 30 juni 2010 01:04 schreef leeell het volgende:
[..]
de geluidstechnici werd een aardige rel met bans en alle hens aan dek bij de moderators
toen ik hier voor het eerst kwam kijken was het het emmimich tijdperkquote:Op woensdag 30 juni 2010 01:04 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Een mod die deed alsof ze een vrouw was, maar een user ontdekte dat ze een man was.
En emmich
druk bezig ; je ziet hetquote:
Ooh, hehehequote:Op woensdag 30 juni 2010 01:04 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Een mod die deed alsof ze een vrouw was, maar een user ontdekte dat ze een man was.
En emmich
serieuze gesprekkenquote:
Nog welquote:
anders zou het geen nachtbagger zijn, die is ook een beetje anders!quote:Op woensdag 30 juni 2010 01:07 schreef Tassiepassie het volgende:serieuze bagger, ach het is eens wat anders he
ook dat was van korte duurquote:
Ja, naakt pics etcquote:Op woensdag 30 juni 2010 01:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Met de bekende foto's van bepaalde users?
daarom, je weet nooit wat je er kan van verwachtenquote:Op woensdag 30 juni 2010 01:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
anders zou het geen nachtbagger zijn, die is ook een beetje anders!
die was ook leukquote:Op woensdag 30 juni 2010 01:08 schreef leeell het volgende:
[..]
ook dat was van korte duur
ik heb nog wel de ijsmeis.rar voor de liefhebbers
oftewel jailbait-nudepics van een fokster
quote:Op woensdag 30 juni 2010 01:08 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Ja, naakt pics etc![]()
Ik heb nog een hele map hier met fotos van modjes en users enz
Nee, sommige fotos zijn echt schrikken. Ken je die mod van VKZ ? timmmmmmmmmmmmquote:
die ijsmeis.rar was wel episch toentertijdquote:
Ja, dat wel.quote:Op woensdag 30 juni 2010 01:11 schreef leeell het volgende:
[..]
die ijsmeis.rar was wel episch toentertijd
Waren gewoon naaktfoto's van een Fok!ster.quote:Op woensdag 30 juni 2010 01:12 schreef Flippiee het volgende:
ik voel me nu zo een newbievertel is details
quote:
Meisje denkt leuk te zijnquote:Op woensdag 30 juni 2010 01:12 schreef Flippiee het volgende:
ik voel me nu zo een newbievertel is details
ook zo dom om te doenquote:Op woensdag 30 juni 2010 01:14 schreef leeell het volgende:
[..]
Meisje denkt leuk te zijn
naaktfotos worden ontdekt
leven verwoest
dat was de samenvatting
en nog veel meer van dat soort rellen.
Tja, veel fokkers kennen geen grenzen, en zoeken alles op om het leven van de ander te verpesten, best lullig.quote:
bedoel niet alleen die foto'squote:Op woensdag 30 juni 2010 01:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waren gewoon naaktfoto's van een Fok!ster.
Na kijkje in jouw fobo snap ik waaromquote:Op woensdag 30 juni 2010 01:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
bedoel niet alleen die foto'sben niet zo geinteresseerd in fok!sters
das beetje dom, trustenquote:Op woensdag 30 juni 2010 01:14 schreef leeell het volgende:
[..]
Meisje denkt leuk te zijn
naaktfotos worden ontdekt
leven verwoest
dat was de samenvatting
en nog veel meer van dat soort rellen.
al een klein maandjequote:
haha vertel lurker, wel berichtje achtergelaten ?quote:Op woensdag 30 juni 2010 01:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Na kijkje in jouw fobo snap ik waarom
Nee, zal er zo een achterlatenquote:Op woensdag 30 juni 2010 01:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
haha vertel lurker, wel berichtje achtergelaten ?
hahaha maar vrouwen kunnen ook lesbisch of bi zijn zegt nog niet zoveelquote:Op woensdag 30 juni 2010 01:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, zal er zo een achterlaten
Je bent vrouw![]()
slaap zequote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 01:22 schreef ViezeFreddiey het volgende:
De serie is nu overgenomen door Jetix en de producenten hebben alle afleveringen op het internet verwijderd, zodat hij nergens anders meer te vinden is.
NEEEEE!!!!!!E!!!!!
welke serie?quote:Op woensdag 30 juni 2010 01:22 schreef ViezeFreddiey het volgende:
De serie is nu overgenomen door Jetix en de producenten hebben alle afleveringen op het internet verwijderd, zodat hij nergens anders meer te vinden is.
NEEEEE!!!!!!E!!!!!
meld je het wel even in dat andere topicquote:
Ja okéquote:Op woensdag 30 juni 2010 01:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hahaha maar vrouwen kunnen ook lesbisch of bi zijn zegt nog niet zoveel
helaas
Walter Melonquote:
quote:
meest briljant spel wat ik ooit heb gekochtquote:
Hertog Janquote:
quote:
nu weet ik wat je bedoeltquote:
Dat begin ookquote:Op woensdag 30 juni 2010 01:27 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
meest briljant spel wat ik ooit heb gekocht
of rose'tje. Caneiquote:Op woensdag 30 juni 2010 01:27 schreef Tassiepassie het volgende:
Bier yukkkkk, ik heb lekker een shiraz
De droge verhalen door het hele spel heen, Briljantquote:Op woensdag 30 juni 2010 01:27 schreef RaXz het volgende:
[..]
Dat begin ook![]()
Geniaal gejat van Clockwork Orange.
atm is dat R.E.Mquote:Op woensdag 30 juni 2010 01:29 schreef HerrHenk het volgende:
[..]
en wat knalt er door je speakers als ik vragen mag?
Pearl jam hierquote:
Inderdaad, ik mis zulke humor in heel veel spellen. Binnenkort maar weer eens spelen, ik moet hem nog steeds een keer uitspelen. Ik was iets verder dan die disco.quote:Op woensdag 30 juni 2010 01:29 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
De droge verhalen door het hele spel heen, Briljant
ook zo iets moois, Al die verschillende thema's en settingsquote:Op woensdag 30 juni 2010 01:31 schreef RaXz het volgende:
[..]
Inderdaad, ik mis zulke humor in heel veel spellen. Binnenkort maar weer eens spelen, ik moet hem nog steeds een keer uitspelen. Ik was iets verder dan die disco.
Rise Againstquote:
Hun tekst is echt geweldigquote:
allemachtig dat liedje werkt best wel slaapverwekkendquote:
Helaas is Rare niet meer wat het was, sinds ze bij Microsoft zitten.quote:Op woensdag 30 juni 2010 01:32 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
ook zo iets moois, Al die verschillende thema's en settings
geweldig
Droge witte wijnquote:Op woensdag 30 juni 2010 01:33 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
rosé soms, liever gewoon rood of wit droog hahaha canei is me te zoet
Just Breathe is Baasquote:Op woensdag 30 juni 2010 01:35 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
allemachtig dat liedje werkt best wel slaapverwekkend
zou zomaar kunnen ken de liedjes van pearl jam niet zo goedquote:
bierquote:Op woensdag 30 juni 2010 01:37 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Chardonnay,Cabernet Sauvignon,Chablis
Zuid-Afrikaanse Chardonnayquote:Op woensdag 30 juni 2010 01:37 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Dimple, Jameson, Chivas Regal, VAT 69quote:Op woensdag 30 juni 2010 01:37 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
haha Vat 69 ken je van BoB ofniet ?quote:
dat is correctquote:Op woensdag 30 juni 2010 01:40 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
haha Vat 69 ken je van BoB ofniet ?
hehe awesomequote:Op woensdag 30 juni 2010 01:40 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
dat is correct![]()
vriend van mijn zus drinkt het ook
ZA wijnen zijn ook erg lekker, wijn uit de Napa Vallei in California ookquote:Op woensdag 30 juni 2010 01:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zuid-Afrikaanse Chardonnay
Heb dan ook wijn leren drinken in ZA
Je moet voor vinoloog gaan studeren johquote:Op woensdag 30 juni 2010 01:41 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ZA wijnen zijn ook erg lekker, wijn uit de Napa Vallei in California ooken verder heb ik uit bijna elke grote wijnstreek al wel een lekkere wijn gehad
vind t gewoon lekkerquote:Op woensdag 30 juni 2010 01:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je moet voor vinoloog gaan studeren joh
Kan tochquote:Op woensdag 30 juni 2010 01:43 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
vind t gewoon lekker![]()
En ik verdiep me graag in dingen die ik lekker vind
beroep: Clownquote:Op woensdag 30 juni 2010 01:41 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ZA wijnen zijn ook erg lekker, wijn uit de Napa Vallei in California ooken verder heb ik uit bijna elke grote wijnstreek al wel een lekkere wijn gehad
quote:
zoiets hoefde ik dus nooit te makenquote:Op woensdag 30 juni 2010 01:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ooit moesten we op school een beroepskeuzetest doen en bij een klasgenoot kwam daar letterlijk clown uit
clown'en zijn tofquote:
whahaquote:Op woensdag 30 juni 2010 01:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ooit moesten we op school een beroepskeuzetest doen en bij een klasgenoot kwam daar letterlijk clown uit
nee, ze zijn verdomde engquote:
tof !quote:Op woensdag 30 juni 2010 01:47 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ja ik heb ook een spuitend bloempje
alleen met dat enge verhaalquote:
dat verhaalquote:
straks staat hij achter je !quote:Op woensdag 30 juni 2010 01:49 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
dat verhaal![]()
*gaat weer in hoekje zitten*
dit is geen eng verhaal, dit verhaal zit op het niveau van dat het trauma's veroorzaaktquote:
Oeh, laat dan maar hoorquote:Op woensdag 30 juni 2010 01:51 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
dit is geen eng verhaal, dit verhaal zit op het niveau van dat het trauma's veroorzaakt
ik pak nog wat chocomelquote:
quote:
* Koenitjuh is jaloers en moet het doen met colaquote:
Echt, ik ben jaloersquote:Op woensdag 30 juni 2010 01:55 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ja joh, waar om ook niet, het is Fok!
was er een verhaal?quote:
ik ken er eenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |