DE VBL rel was ook een gouden relquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:54 schreef leeell het volgende:
[..]
ik heb een keer zon heule reeks gevolgd van danny over zijn ervaring en gedachten over fok toen en nu, en over bepaalde discussies daarover die in de kliko belanden voor geen reden (behalve indekken van zichzelf dan) dus ik heb niet meer om te laten zien behalve een heel zooitje PM's van user naar aanleiding van die "rel"
Die rel over de PM's?quote:
er zijn al heel wat pareltjes langsgekomen hier op fok ja, al mag ik geen PM's posten, je zag echt hoe serieus dat topic sommige users raakten. en dan houd het forum op met een lolletje te zijn.quote:
Ik weet al niet meer waar het over ging.quote:
Ja, als er "lollige" topics worden geopend over ziektes terwijl er net iemand van het forum (of een kind!) is overleden aan diezelfde kwaalquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:58 schreef leeell het volgende:
[..]
er zijn al heel wat pareltjes langsgekomen hier op fok ja, al mag ik geen PM's posten, je zag echt hoe serieus dat topic sommige users raakten. en dan houd het forum op met een lolletje te zijn.
Bestaat dat nog niet? Kan "zaak" Het_Hupt ook mooi inquote:Op woensdag 30 juni 2010 01:01 schreef Bellatrix het volgende:
Er zou een wiki moeten zijn van alle schandalen en rellen.
zo bedoel ik het niet maar dat je echt de persoon ziet achter de user ( in dit geval Danny) en je zo echt een kijkje krijgt in wat er dan omgaat in iemand en dat je helemaal in die discussie zit en er dan met adminrechten moet worden gegooid om zichzelf in te kunnen dekken, het was gewoon censuur en veel mensen waren erg verontwaardigd.quote:Op woensdag 30 juni 2010 01:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, als er "lollige" topics worden geopend over ziektes terwijl er net iemand van het forum (of een kind!) is overleden aan diezelfde kwaal
Vergeeet krentenbol nietquote:Op woensdag 30 juni 2010 01:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Bestaat dat nog niet? Kan "zaak" Het_Hupt ook mooi in
die was ook epicquote:
Ja oke, dat ook.quote:Op woensdag 30 juni 2010 01:02 schreef leeell het volgende:
[..]
zo bedoel ik het niet maar dat je echt de persoon ziet achter de user ( in dit geval Danny) en je zo echt een kijkje krijgt in wat er dan omgaat in iemand en dat je helemaal in die discussie zit en er dan met adminrechten moet worden gegooid om zichzelf in te kunnen dekken, het was gewoon censuur en veel mensen waren erg verontwaardigd.
goedeavondquote:
dat zou wel leuk zijn voor de wat nieuwere & nieuwsgierige users jaquote:Op woensdag 30 juni 2010 01:01 schreef Bellatrix het volgende:
Er zou een wiki moeten zijn van alle schandalen en rellen.
Tegenwoordig wordt er helaas veel harder opgetreden, en worden topic en dergelijke gewoon verwijderd, dus geen kans op nieuwe rellenquote:Op woensdag 30 juni 2010 01:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
goedeavond
[..]
dat zou wel leuk zijn voor de wat nieuwere & nieuwsgierige users ja
Die was wel leuk, hij/zij had een internetidentiteit overgenomenquote:Op woensdag 30 juni 2010 01:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is een beetje langs me heen gegaan geloof ik.
Koenquote:
Een mod die deed alsof ze een vrouw was, maar een user ontdekte dat ze een man was.quote:Op woensdag 30 juni 2010 01:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is een beetje langs me heen gegaan geloof ik.
de geluidstechnici werd een aardige rel met bans en alle hens aan dek bij de moderatorsquote:Op woensdag 30 juni 2010 01:03 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Tegenwoordig wordt er helaas veel harder opgetreden, en worden topic en dergelijke gewoon verwijderd, dus geen kans op nieuwe rellen
maar dat was ook gewoonquote:Op woensdag 30 juni 2010 01:04 schreef leeell het volgende:
[..]
de geluidstechnici werd een aardige rel met bans en alle hens aan dek bij de moderators
quote:Op woensdag 30 juni 2010 01:04 schreef leeell het volgende:
[..]
de geluidstechnici werd een aardige rel met bans en alle hens aan dek bij de moderators
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |